Algselt postitas: ivomets aga 3000...6000 täitsa ok, seal 13 ja 13,5 vahel
tavaliselt kulgedes kuskil 14...14,5
Tavaliselt kulgedes ja tühikäigul oleks ideaalne näit seal 14,7 ümber (see siis nimelt = lambda 1). Täisgaasil võiks aga segu olla pigem alla 13ne, sealt 12,5 kandis, samas räägin puhtalt turbomasina kogemusest, et äkki on vabalt hingaval see asi natuke teisiti, oskab keegi teine äkki kommenteerida seda?
tänud, õpetussõnade eest.
täna, peale aukude suurenadamist saab põhjagaasiga ka pööretel yle 6000 segu sinna 11 kanti ka ajada.nats palju, onju
samas pärnus suri ära pood, kus puurisid myydi; ja nyyd enam vist siit ei leiagi, kust saaks 1,7 ja 1,8 mm puure, et aukusid muuta.
muidugi kes tahab endale ka selliseid värvilisi tulukesi, võiks eelnenud postituse tegijaga yhendust võtta. Ja hind on eestis konkurentsitult soodsam!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
nyydseks paigaldatud ka transistorlylitiga syytesysteem ja sinna juurde ka vastav syytepool, mis endise ca 12KV asemel peaks andma kuni 30 KV pinget.
:headbang:
hardrace kyynlaid veel vaja
edit:
igasugune tänavapeal proovimine tuleb ära lõpetada; sain täna taas sellele kinnitust.
käisin linnast väljas uulu poole proovimas ja tagasi tulles sõitis mingi meerika jeep mööda ja ma haakisin end talle sappa ja tundin headmeelt, et ehk saab vaadata , mis segu teeb ka suurematel kiirustel... päris järgi talle veel ei jõudnud ,miski 150 ni sain ja siis tuli vastu politsei eskort ja hakkas teeäärde seisma jääma ja keeras ymber ja hakkas meile järele tuhisema. käed hakkasid värisema...
ja siis ta sõitis must mööda :notworthy:
said jeebi linnas kätte ja kui ma sealt vaikselt mööda sõitsin, siis vaatas ment kyll veidi imelikult....:cool:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
täna ehitan juba teist päeva uut subutajat; sellele autole 4 variant juba.
aga huvitav oli see, et viimase 1000 kmga lõppesid ära sumbutaja kummitripid ja eriskummalisel moel: söestusid kuni sysi purunes!!!:headbang:
yhesõnaga torud lähevad väga palavaks!
nyydne sumpa tuleb originaalist 50% suurema ristlõikega, alates väljalaskest. ehk aitab. aga mis lõppu potiks panna, seda veel ei tea....
igaljuhul masinat tuleb ehitada, sest sai lätlaste masinat proovitud ja nemad minu oma, ja tundub, et hakkavad ka kõvasti ehitama ja omi salajuppe kuuridest välja tooma. Yhel vennal pidi olema paksemaid 96 radikaid ja lausa 6 tk.:thumb: + sinna juurde õliradikaid jne...
samas kas keegi teab, kust saab flantsi, mis õlifiltri alla käib ja kust saab õliradikasse torud välja tuua??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
eile õhtul jõudsin huvitava tulemuseni:
peale uue suurema ristlõikega väljalaskesysteemi ehitamist on täisgaasil segu muutunud lahjaks. kui ennam sai vemsi kella järgi mingi 11...12,5, siis nyyd vaid 13...14+. seega vabam gaaside liikumine ja nyyd saaks rohkem kytust peale anda.
igaljuhul järjest huvitavamaks läheb!
ja mida ma teaks ilma vemsita???
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Cyber Vemsi sul seal ju pole..;) Sul on lairiba lambda andur ja vastav kell..;) Vems on siiski mootorijuhtimissüteem..;) ECU või nii...
Einu toode on ju ikkagi VEMSi oma, ei ole nii et kui VEMSist jutt siis kohe räägime proge ajust... VEMSi tootevalik koosneb mitmetest mitmetest asjadest.
Ääh... no ei räägi ikka keegi VEMS-ist kellade kontekstis. Müüjad tõesti..;) Võin üsna kindlalt väita, et kui me teeks siin küsitluse "Mida tähistab VEMS Sinu jaoks", siis 99% vastaks, et tegu on mootorijuhtimissüsteemiga. Lisaks rääkis Ivomets siiski segu mõõtmisest..;)
Aga see kõik ei oma siin teemas tähtsust..:)
/OT
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Algselt postitas: ivomets eile õhtul jõudsin huvitava tulemuseni:
peale uue suurema ristlõikega väljalaskesysteemi ehitamist on täisgaasil segu muutunud lahjaks. kui ennam sai vemsi kella järgi mingi 11...12,5, siis nyyd vaid 13...14+. seega vabam gaaside liikumine ja nyyd saaks rohkem kytust peale anda.
igaljuhul järjest huvitavamaks läheb!
ja mida ma teaks ilma vemsita???
Keerad nukkvõlli varajasemaks saad segu rikkamaks(Rannu vanasõna).
ma arvan, et nukkvõlli asja siin enam puutuma ei pea. kuskil pole veel näind, et 96-l nukkvõlli ka liigutatakse. see ikka juba niimoodi tehtud, et enam mingit liigutamist pole vaja.
tegelikult on ju mootori võimsuseks vaja suuremat kytusekulu --seega suuremaid auke, kust kytus läbi pääseb vabamalt. praegu ikka vähe veel võtab kytust.:red:
leidsin yhe ilusa pildi kah põlva rallilt
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
OT küll aga asjata pahandad ivomets.
Oleks veel vene aeg oleks SORVO ammu su Saabid kokku korjanud ja halvemal juhul istuksid ise veel kusagil ja poleeriks vanglaülemast tibla autot või midagi muud.Olen omajagu neid taatide jutte kuulanud ja lõpuks tuleb ikka välja,et olenemata võimust on eestlased ikka üksteise peale kaebamas käinud.
Aga keeratav nukkvõll võimaldab mootorit häälestada vastavalt koormusele ehk rajale.Kui keegi pole teinud eitähenda et tulevikus ei tehta.Igatahes jõudu sättimisel!
nüüdseks siis asi seal maal, et tuleks täiesti korras ja sõitev masin taas pulkadeks lammutada: vahetamist vajaks käigukast!
peale nädalaid töid on siis uus vana aeglasema peaülekandega 5,83:1 kast kokku pandud ja ootab vahetamist. (endine ülekanne oli 4,88:1.)
kuna tigu ja taldrik olid üpris kõvasti kannatada saand, siis seda, mis häält kast tegma hakkab, ei tea. Samas juhtpinnad olid veel kõvad. eks näeb, mis saab. Äkki kulub paremaks!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
voibolla teeb seal midagi muud seda koledat haalt...,kuidas muidu kaikude suhe on , kas esimene ja teine kaik on ka kasutatavad? eeldan et sul pole seal special 2 gearset vaid standard hammasrattad.
Algselt postitas: OVE voibolla teeb seal midagi muud seda koledat haalt...,kuidas muidu kaikude suhe on , kas esimene ja teine kaik on ka kasutatavad? eeldan et sul pole seal special 2 gearset vaid standard hammasrattad.
eks see peaülekanne teeb koledat häält, aga see selleks. käigukasti mees arvas, et see mõne laiali lennanud kasti pealt. näha on , et seal midagi ära hakkand vajuma ja hambumine paigast ära läind. aga proovimiseks käib küll.
arvasin natuke, et äkki 1. pole vaja, samas selgus, et ikka on.
2 ja 3 täitsa ok. samas 3 ja 4 vahe liiga suur.kolmandalt neljandale vahetades kukuvad pöörded liiga alla ja läheb aega kui vedama hakkab. 4 peaks lühem olema ja maanteel kruiisimiseks oleks ka 5 vaja.
aga täna sai liiga vähe proovitud, et päris aru saada, mis ja kuidas. veel arvan, et esimene võiks natukene pikem olla, nii 1 ja 2 vahel kuskil.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
võtsin ka täna esiklaasi eest, kuna sajab sisse.
aga hästi, et vaid kõrvalistujapoole.
juhipoolt täitsa kuiv.
eks see vesi ülevalt tihendi vahelt sisse pääseb ja sealt alla voolab.
tegin tihendi pasast puhtaks ja panin tagasi. eks näi, mis saab.
igaljuhul kojameeste torudest võimalus minimaalne, või pea välistatud, sest seal 2 kordne plekk, kust need torud läbi lähevad.
ja kui ülemised kummid ja asjad on katki, siis all on poldi/mutri sõlm ja sealt miskit läbi ei pääse.
samas kui nyyd ei aita, siis puurin tihendipessa, kõige madalamasse kohtadesse (kummalegipoole) 8 mm augud ja las see vesi tilgub siis kapoti alla, mitte salongi ja bueno!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Minul sadas ka kõrvalistuja poolt sisse. See augu alla puurimine ei aita, sest pleki tihendi serv on kõrgem,kui väline kaar, ehk vesi peaks alt kausist ikkagi õue voolama. Minu katsetused ja uurimine jõudis ikkagi selleni,et vesi pääseb sisse külgposti ülemisest otsast,ehk tihendivahel katuselt alla voolates peale pööret alla.
Minu autol puhastamine ei aidanud, kuna autot on värvitud klaasid ees ja seega pole tihendil siledat pinda kuhu liibuda. Aitas silikoni laskmine poole klaasi ulatuses küljepostidele ja katusele.
täna õnnestus sota eest weber 32/36 saada ja võtsin varuosadeks ka ühe weber 32/32, sellise, millel mõlemad lõõrid korraga avatakse.
aga mis ma nendega teen, ei tea....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.