Käidud. 25 tunniga läbinud 450 km , sellest ca 20 min kiiruskatsetel.
MUidugi neljapäeval oli pärnus täiega sula ilma ja kogu tee oli ca 10 cm lörtsi all, sinna juurde veel suured ja sügavad veeloigud. isegi linnas tankimas käies pritsis juhtmed märjaks ja kõik silindrid lakkasid töäätamast. Siis sai süütepool ja jagaja ära pakitud ja prooviring õigustas.
Selliseid teeolusid, mis siit pärnust minnes olid ei satu sõitma iga aasta: lumi, lobjakas 10 cm, allpool jää ja pealpool vesi, ning taevast kah lörtsi tuleb. samas kiirust kannatas 90...100 vahel hoida ja juhitavusel polnud nagu viga, läks läbi lörtis küll, kuigi kui oleks autol veojõukontroll olnud, siis selle tuli oleks kogu aja põlenud, va. hetkel kui gaasi maha lased.
Ekstreemsemaid asju oli siiis kui 2 rekkat üksteise taga vastu tulid; siis selles veepilvel oli võimatu midagi näha. Pea sama asi kordus ka Paide ümbersõidul, kus minu ees olev masin pidurdas sells vastutuleva rekka veepilves, märkasin vaid pidurdamise algust, edasi oli vaid vesi.... ja minupoolt veeljärsem pidurdus, et mitte tagant selga sõita. Aga läks õnneks.
Virumaa poole jõudes hakkas õige talveilm tagasi tulema, lörts jäi vähehaaval vähemaks ja asenud kinnisõidetud lumega. Ja võistluspaigas olid täiesti normaalsed talvised olud ja radagi pehme polnud.
Sai siis lambivalgel rehvid vahetud ja lambivalgel rajaga tutvuma mindud. Pole ennem pimedas sõitud rada mis tundmatu jne...
Nats viriseda sain tehnilise ülevaataja käest kah, et miks kleepsud kiivril ja miks tulekustuti plekikruvidega; peavad olema vähemalt kaks 6 mm. polti.
1 sõit oli selline, mida ma varem enda juures täheldanud pole, oli 100% keskendumist rajale ja masinale, nii, et isegi seda ei mäleta, kas kojamehed töötasid, või mitte, kas kuskil ka pealtvaatajaid oli, või mitte, mis pöörded olid jne... ühesõnaga ainult rada oli silme ees, ei midagi muud.
2 sõidul oli juba "keskendumisprobleemid" ja muud häirivad faktorid. Näiteks poolel rajal oli kiivriall nii palav nagu saunas.
Mõned ennm rääkisid kah, et pea asi , et soojemaks ei lähe, muidu lähvad klaasid uduseks.... oli nagu võõras teema ja võõraks ka jäi, sest saabi ventsüsteem on hea: kraan kinni, vent 1 aste, õhk vaid esiklaasile ja külm õhk näkku!
kogu sõidu huvitavam koht oli 1 sõidu trmpliinilt maandumine; maandusin suure pauguga karterikaitsme peale, aga nagu kõik siiani vist terve.
Peale sõite ei hakkanud rehve vahetama ja sõitsin Jõgevale ööbima, kuhu ma 00.06 kohale jõudsin. hea on ikka uute heade rehvidega sõita ekstreemsetes oludes nagu üldkasutatavad maanteed. hommikul 7.00 ülessse ja Põltsamaale, et seal kah sõita.
Taas super rada ja mõnus vastuvõtmine, isegi igatsetud olla saabi järele...
Tulemustest: ühegi suuremat viga ei teinud ja lumevalle ei purustand aga küsimuse peale ühelt võidusõitjalt, et kui paljud blokeeringut kasutavad, siis ta vastas, et ühel vist ei ole... (sellel aastal ka rahvarallidel lubatud)
seega kui ma seda ära ei unusta, siis võiks midagi tulevaks talveks mõelda....
... aga mõtlemine ei ole minu tugevamaid külgi...