12. leht 16-st

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Juul 25, 2012 23:57
Postitas ivomets
Nädalavahetusel plaan Lätti minna, kus mingisgune üritus alates laupäeva hommikust kuni öösse välja. Noh nii 750 km peaks siis ära sõitma nv-sel... saab vägev olema.
Nüüdseks siis elektriline bensupump saanud oma koha tagumise istme all ja originaal eemaldatud; vägevalt töötab:_ pup-pup-pupp...
siis sai tehtud uus lisatulede kinnitusraam, sedakorda alumiiniumist, sai varasemast terve kilo kergem. pagan küll, ring firma tulede reflektorid juba roostetavad kõvasti, veel midagi näitavad aga varsti vaja vahetada. samas ümmargused 100W pirniga on ikka ülihead. valik võib jäädagi samaks. ja auto sai ka stereo. ja kõlarid ette ja taha.
ma ei tea, kas õige see värk on aga see klappidega musa kuulamine talvistel hommikutel oli ikka piisavalt tüütu. äkki läbi kõlarite parem?!
samas heade klappidega sõites on kõrvad kaitstud ka müra eest...
proovib, vaatab.
peab veel vaatama, kuidas masinat kergemaks teha: tegelt kaalusin ära, et esiotsa stange kinnitused, stange, karterikaitse ja lisatuled kaalusid vist mingi 14 kg....

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: N Juul 26, 2012 21:46
Postitas vallikas
Jõudu ja jaksu ja kena sõitu Lätis!

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: P Juul 29, 2012 18:20
Postitas ivomets
sedakorda taas Lätist tagasi. reede õhtust pühapäeva lõunani sai läbitud natukene üle 1000 km. põrgukuumuses.
tänu sellele kuumusele tulemust ei mingit. nohh, kuigi kaks kolmanda koha ja üks teise koha diplom ikka anti, kuigi tegelikult oli täielik põrumine.
kui poleks olnud talsis järve, kuhu end umbes 5 min. ennem starti sisse viskasin, oleks ma arvan võidusõit lõppenud. sest kuumal linnatänaval tunde passida viib viimasegi mõistuse ja keha hakkas end juba välja lülitama.
aga õnneks autoga seda ei juhtunud ja auto kestis kenasti. ei mingeid probleeme. kiuigi egas ma sedakorda niiväga teda ei piinanud kah. liikumiskiirus jäi sinna 110 km/ h kanti. võitjatel meestel sinna 140 kanti. ja nii sõideti tunde.
näiteks teisel etapil kulutati 180 + km läbimiseks 2 tundi ja 1 minut, kusjuures võeti ka vähemalt 5 kpd, siis tuligi keskmine kiirus 90 millegiga tunnis....
aga muidu oli lahe ja sedakorda oli teisi eestlasi kah.
Meeldivate asjade poolt see, et tehti jurmalassse ekskursioon koos ujumisega. Noh, jurmala on ikka vägev!!

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: T Okt 09, 2012 8:27
Postitas ivomets
Leidsin ühe ilusa pildi suvisest väga palavast Läti sõidust.

Aga autost ise niipalju, et masin saanud uue ilusa sinise sisu, uued sisemised ja välimised veovõllid ja poolteljed. Nüüd siis kiirendada kah hea, ilma igasuguse vibrata. ja muidugi elus esmakordelt leidsin tagaklaasi, millel enamus soojendusribisid töötab-- see sai kah peale.


Pilt

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: N Dets 06, 2012 21:40
Postitas ivomets
Laupäeval algab lume- ja jääsõidu hooaeg Haapsalus Kiltsi lennuväljal sprindivõistlusega.
Sedakorda lähen veel vana autoga.
Huvitav on see, et mingit rehvide edasiarendust pole toimunud. Ostaks midagi uut proovimiseks aga ole midagi sellist, mis võiks hea olla lumes, lobjakas . Kõik mustrid nagu maanteele.

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: L Sept 21, 2013 23:15
Postitas ivomets
Näed, üle aasta pole midagi kirjut.

Hommikul hääled sisse ja Siguldasse mäkketõusu võistlusele.
Täna sai huvi pärast värvilised klapikambrikaaned pandud ja ka klapid üle aasta kontrollitud. Aga ega poleks vaja olnudki. Kõik oli nii kui peab! Tänan neid mehi, kes seal mustamäel neid kaasi kunagi tegid! Supertöö!!
Vahepeal suvel sai natukene keevitatud kah. See talvine andmine vees ja poris ei mõju hästi. Siis sai veel klassiku esimesed istmed sisse panud, niikauaks kui leiab mõne kabeda 96 istme, millest oleks midagi restaureerida võimalik.
Taga sai kondid ära vahetatud, samuti pidurid üle vaadatud ja vajalikud asjad vahetatud.
Huvitav oli see, et esimene 1 piduritoru roostatas läbi!!!
teine oli juba varem vase vastu vahetatud.- Nüüd läks ka see.

tegelikult hakkan uut kere otsima, millest uus rallikas teha. Mitte et sellel midagi viga oleks aga tahaks .... valget :love:

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: P Sept 22, 2013 22:16
Postitas ivomets
tagasi kodus! Õnnelikult ja tervelt!
Nii riskantset rada pole ennem sõitnud. õnneks kõik j'id terveks!
Libe ja suuur kiirus!!
Kokkuvõttes 5. koht.
Osavõtjaid ca 50+.
Jee!!!!
pildid stardijärjekorrast. Ma arvan, et video sõidust peaks kah saama, sest kaamera mulle katusele pandi.

Rohkem infot Link


Pilt

Pilt

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: E Sept 23, 2013 8:29
Postitas yksheikki
Äge. Päris huvitavaid masinaid saab nende kahe foto pealt näha.

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: T Sept 24, 2013 20:26
Postitas ivomets
[img=800x533]http://mb3.live.hot.ee/rps/D/2548212.jpg[/img]

[img=800x533]http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2548213.jpg[/img]

Ja kõikema kõvemad mehed Siguldas!

[img=800x533]http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2548214.jpg[/img]

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Sept 25, 2013 22:08
Postitas ivomets
Üks video mäkketõusust.
Video

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: N Sept 26, 2013 8:11
Postitas Cyber
Ma poleks seal kedagi ilma kiivrita starti lasknud...

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: N Sept 26, 2013 9:24
Postitas ivomets
Ma poleks seal kedagi ilma kiivrita starti lasknud...


Mina kah!
Alguses kui jalgsi tutvumas käisin, siis pani ikka sellise adrenaliini paugu, et anna olla! Jube oli tegelikult. Aga kõik läks lõppude-lõpuks hästi!

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: R Nov 08, 2013 20:07
Postitas ivomets
Täna sai peale kuud taas käivitatud ja masin üle vaadatud, et homme sõita....
Siis läheb suuremaks lammutamiseks.
.... et ennem lund taas saada paremaks kui kunagi varem!

Kahjuks uute istmete valmistamine veel nädalapäeva venib,aga muidu on valmis, vaja vaid kokku panna.

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: N Nov 14, 2013 21:19
Postitas ivomets
Nii viimase aja peale pole ükski sügis masina ehitamine jäänud kui sel aastal. Aga sel aastal ju nii mõnigi masin tehtud: 96 sinine, 900 must, siiis veel mingi roostehunnik ja nüüd peaks ralliauto kah üles vuntsima.
Viimasel sügisrallil andis kõrvalitusjapoolne kojamees saba, mis õnneks paari tunniga korda sai, ehk doonori pealt lihtsalt asjad üle tõsta.
Täna sai kapotialt puhtaks kõik löödud, kaasaarvatud roolilatt, mis juba mitu aastat pingutamist tahtis. Natuke vaja ka rooste vastu võidelda. pagan, need talved ja pidev lumi ja vesi hävitavad asju ikka kiiresti.
Tegelikult peaks hakkama mingit uut kere hoopis tegema...
Samas ei tahaks midagi väga heaks ja kalliks ajada, sest muidu äkki ei taha 110 % sõita .
Aga valget värvi autot tahaks....

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: P Dets 08, 2013 15:47
Postitas ivomets
Algavaks hooajaks peaks auto valmis olema!
Peaks olema parem kui kunagi varem!!
esimene start on juba laupäeval 14.12.

NÜüd sai peale pandud ka saabiklubi poolt kunagi auhinnaks saadud plokisoojendus..., et oleks külmal talvehommikul soe auto kohe võtta.
Korra mõtlen veel, et kas vahetada ka lisatulesid hästi suurte SIM tulede vastu aga see pole peamine. Need Ring omad on ikka väga uhked ja head kah, 100 W pirnidega. Mingi aastakese peavad väga hästi vastu,. siis hakkab niiskus sees rehvlektoriga oma tööd tegema.

Muidugi kui kellelgi võiks tekkida huvi oma reklaam auto peale panna, siis minu telefoni leiab kasutajaandmete alt.

Miinimumplaan sõita sel talvehooajal vähemalt 10...12 võistlust. üle Eesti.

Pilt

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: P Dets 15, 2013 16:38
Postitas ivomets
Laupäevane selle hooaja esimene lume- ja jäärajavõistlus!

Pidamine ja auto juhitavus olid minu arust selle auto kohta ideaalsed! Kasutatud sai poolpiduseid mõnede naeltega naastrehve. pidamise koha pealt niipalju, et tagumine ots hakkas vaid veidi, veidi enam libisema kui esimene. Ees Mingid igivanad mishelinid 185/65, taga paar aastat vanad bridgestoned 185760. esimene kord elus tundsin kuidas peale surmavat pidurdamist järgmises kurvis enam pidureid üldse ei olnud. Aga kolmandas kurvis olid nad taas olemas. Rada ise oli umbes selline, et 300 m sirget ja siis vähemalt 90 kraadine mahapööramine. Betoonplokkide vahel ikka ka. Kalle Kruusma on tubli, et ta hingega neid asju teeb.

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Pilt

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: P Dets 15, 2013 18:49
Postitas mart284
Laupäevane selle hooaja esimene lume- ja jäärajavõistlus!

Pildid tegid mingil muul sõidul? :) Ei lund ega jääd, ainult rada on näha...

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Jaan 15, 2014 13:00
Postitas ivomets
Juba sel laupäeval, 18.01.2014 Otepääl.

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Jaan 15, 2014 13:51
Postitas Lepa
Ikka täielik miki-hiir, kui need lisatuled selliselt... Traditsiooniline lahednus tundus liiga igav?
Muidugi rallikale võiks ju ühe ka keset katust panna nagu vanal heal ajal? Eeldusel, et pole plaans parti teha :P

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Jaan 15, 2014 13:55
Postitas ivomets
Ikka täielik miki-hiir, kui need lisatuled selliselt... Traditsiooniline lahednus tundus liiga igav?
Muidugi rallikale võiks ju ühe ka keset katust panna nagu vanal heal ajal? Eeldusel, et pole plaans parti teha :P


Sellel lahendusel paar + asja võrreldes tavalise, stange pealsega.
1. tuled kõrgemal ja annavad konkreetsema valgus vihu
2. jahutusõhule ei jää ette
3. lihtne-kiire eemaldada.

Katusel ei tohi kasutada. ehk esisillast tagapool. Muidugi saaks maksimaalse kõrguse, mis oleks hea!

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Jaan 15, 2014 15:28
Postitas 13piisab
pilte vaadates tekkis mul aga küsimus, mis bolt pattern 96 veljel on ja millega see sama on?

(laisa inimese guugliotsing kiiret vastust ei anna (viitab ühes kohas 5x170 või 5x172 peale?) ja muidu abiks Spidoweb vaikib kah: http://spidoweeb.planet.ee/index.php/veljed/100-saab)

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: K Jaan 15, 2014 15:36
Postitas Cyber
5x170 interneeduse kohaselt. Mingitel ländroveritel pidavad lähedane olema, aga vist ka mitte päris sama.

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: N Jaan 16, 2014 14:24
Postitas Lepa
Katusel ei tohi kasutada. ehk esisillast tagapool. Muidugi saaks maksimaalse kõrguse, mis oleks hea!


Kas see mitte nii pole, et kuniks sa neid tänaval ei kasuta ehk kuniks nad eraldi lülitist käivad, võib neid käsitleda töötuledena? Mudasmüttajatel ju kõik kohad tulesid täis...

See on muidugi naised-saunas-rääkisid tasemel spekulatsioon :)

edit: ise küsin, ise vastan: http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=66522

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: R Jaan 17, 2014 10:40
Postitas ivomets
Selline hommik! sabadega autot
[img=800x600]http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2571218.jpg[/img]

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Postitatud: R Jaan 17, 2014 11:53
Postitas Cyber
sul on see veel puudu.

Pilt

Neid on nii tavalise pistikuga, kui ka Defa pistikuga (siis jääbki vaid see väline pistik näha). Muuseas, kas sa ei karda, et selle koha peal murrad sa selle ära, kui kogemata hange sõidad?