Saab 96, part
ükspäev lähen kuuri ja vaatan korraga - seal krt veel mingi moto!? kakkusin kohe laiali - äkki on sees midagi head :freak: Ei olnud, seest ikka sama kulunud konts nagu nad tavaliselt on - Fox Uniform Charly Kilo...
nüüd mõtlen - kust leida hea hinnaga asju nigu 025 remm saaled (raamid) ja balanssvõlli tagumine laager , muu vajaliku mudru kaapaks kokku oma jõududega.
nüüd mõtlen - kust leida hea hinnaga asju nigu 025 remm saaled (raamid) ja balanssvõlli tagumine laager , muu vajaliku mudru kaapaks kokku oma jõududega.
Vat mis õlu pardiga teinud on:drink:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
ja tunduvad hääd säilitusubinad olema :P
mul siin näitusel sihukesi polegi -- ehk peaks Harri Poomile soovitama ta tegeleb selle pookimise värgiga sääl Pärnumaal :)
Ryhkija@õunanäituse.kuraator.tba.ee
mul siin näitusel sihukesi polegi -- ehk peaks Harri Poomile soovitama ta tegeleb selle pookimise värgiga sääl Pärnumaal :)
Ryhkija@õunanäituse.kuraator.tba.ee
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Oi Ivomets Ivomets! Ahnus ajab upakile! Sa tahad anda pookimiseks õunapuu, vabandan oma pookimise ja puude alaste teadmiste puudulikkuse pärast aga puud ei saa ju ometi ära anda! Puule saab ainult juurde pookida! Et tahad kangesti seemet turbo remondiks saada jah???
Algselt postitas: part
midagi on vist juhtunud - küüliku hooratas oleks nagu õhemaks roostetanud....
Siis ei hoia masin enam normaalselt pööret? Iga gaasivajutus annab kohe vastikult tunda?
Ajasid kolvigrupi massid ka võrdseks?
Väga uhke töö igatahes!:thumb:
see jutt on pooleldi tõsi pooleldi luulu - igapäevaauto hooratta varud on alati arvestatud "vähemalt kolme paksu smeisserit kandva sinelis sakslase vedamiseks künklikul teel otsekäiguga". Esimesed katselennud näitasivad et oleks võinud rohkemgi maha arvestada (praegu vaevalt pool tõsisema sportversiooni mahaarvatud massist), kuid ei julgenud esialgu üle pingutada - mingist hetkest alates tekib vajadus sekkuda gaasijaotuse värki. selline tase aga eeldab juba palju tutikaid tükke.
Sel pillil on üsnagi huvitav konfiguratsioon - suhe on 59 x 90 kolviläbimõõdu kasuks - kartsin ka ise veidi sinu (hr suur) kirjeldatut ette. muu on esialgu veel kõik suht stock, sestap lasin päris õiged mehaanikainsenerid kallale arvutama-treima-tasakaalustama (tänud Insener Enn Svenssonile siinkohal). kahjuks kolvigruppi ei saanud mõningatel põhjustel puutuda - ei sebind uusi rõngaid välja õigeks ajaks, ja kuna surved olid kõik ok, siis ei tahtnud sissetöötanud komplekti välja kakkuma hakata.
Sel pillil on üsnagi huvitav konfiguratsioon - suhe on 59 x 90 kolviläbimõõdu kasuks - kartsin ka ise veidi sinu (hr suur) kirjeldatut ette. muu on esialgu veel kõik suht stock, sestap lasin päris õiged mehaanikainsenerid kallale arvutama-treima-tasakaalustama (tänud Insener Enn Svenssonile siinkohal). kahjuks kolvigruppi ei saanud mõningatel põhjustel puutuda - ei sebind uusi rõngaid välja õigeks ajaks, ja kuna surved olid kõik ok, siis ei tahtnud sissetöötanud komplekti välja kakkuma hakata.
Kas küülikul on hooratas malm või teras? Kui lasta hoorattal liialt "kergemaks" roostetada ja siis seda komplekti sihtotstarbeliselt suurepöördeliseks kähkusõitmiseks kasutada, siis kergendatud malmhooratas võib palju pahandust põhjustada, kui ta otsustub tükkhaaval lahkuda mootoriruumist ( pööretel 5000+).
ilmselt mul on lihtsalt vedanud, sest sellist asja nagu malmist hooratas pole vist küll siiamaani näinud
edit: uurisin järele. krt küülikul ongi malmist! tsentrfugaalvalu. ja see (malmi kasutamine) pidigi tavaline teema olema, pole selle peale mõeldki. laialilendamist aga ei ole karta, vt mis tehti hoorattaga ralliküülikutel :
edit: uurisin järele. krt küülikul ongi malmist! tsentrfugaalvalu. ja see (malmi kasutamine) pidigi tavaline teema olema, pole selle peale mõeldki. laialilendamist aga ei ole karta, vt mis tehti hoorattaga ralliküülikutel :
otsustasin mitte maksta 1000 krooni ja ehitasin ise riismetest üles üsna kobeda kandle, mis tegelikult paljus uuest originaalist ei erine. töötundi (mõnusat nokitsemist) 4-5 jagu pluss 1 veljehõbe ja 1 mattmust plasti aerosool, muud ei muhvigi (peamine vaev katmine värmimisel)
Kaua see Aero-sool-värv plasti peal püsib? Äkki oleks pidand enne mingi plastikrundiga üle tõmbama? Plastmass ei taha hästi ju värvi küljes hoida.
Samas jäi nagunii värvi üle kah, et kui esimese korraga kinni ei jää (vast jääb ikka), siis teise koraga jääb kindlasti.
Hästi kukkus välja.
Samas jäi nagunii värvi üle kah, et kui esimese korraga kinni ei jää (vast jääb ikka), siis teise koraga jääb kindlasti.
Hästi kukkus välja.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
minu lugupidamine.
alati saab asjast asja, kui tahtmist on.
( peaks hakkama enda omale plekist yhte tuleymbrist painutama...)
alati saab asjast asja, kui tahtmist on.
( peaks hakkama enda omale plekist yhte tuleymbrist painutama...)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.