Kaks suve on auto igapäevaselt liikumises olnud ja peale õli pole midagi pidanud vahetama. Sõidetud on nii lühikesi kui ka eesti piires võimalikult pikki sõite ja alati lubatud kiirusega + natuke ... nagu teised. Ei ole teada vanakesena koheldud ja vaikselt tödistatud.
Kokkuvõtteks ei saa Saab 96 kohta muud öelda,kui et väga töökindel ja sõidetav auto.Huvipärast vaatasin üle ka klapivahed ja need olid samuti täpselt sellised , nagu nad kunagi reguleeritud sai. Nii et ei kulu ta kuskilt rohkem kui teised margid.:thumb:
Nüüd ei teagi mis teha kas panna teema lukku, või teha teemale osa 2 ,näiteks " S.....küüliku ehitus". Jäägu see nimi esialgu saladuseks ja märk siia maha minu enda tagant sundimiseks selle uue projekti alustamiseks. Aga projekt "Küülik tänavale" on ennast täielikult ammendanud ja siit edasi saab minna ainult omaniku vahetuseks , või veelgi huvitavamaks.:headbang:
Saab 96. ehk Küülik tänavale projekt.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Jah. Lähme kohe sealt veelgi huvitavamaks kohalt edasi ;)
Tulemas vanemate autode ralli ja kuna sinna minekuks soovikohast liikurit ehitada ei saa , siis läheb küülik käiku - hea ikka ,et ta olemas on!:)
Ega siia sellest ettevalmistusest midagi erilist kirjutada ju polekski, aga neid loksuvaid sarniire(milledest eelpool juttu oli) vaadates selgus tõde, et tegemist on ikkagi väga rämps tootega. Vr vahetas kõik neli uute vastu ja juba pärast paari tuhandet kilomeetrit hakkasid ülemised lõtkuma, kolksu oli teravates aukudes isegi salongi kuulda aga kuna tegemist uute asjadega,ei viitsinud ma varem nendega tegeleda.
Täna sai asjad alt võetud ja mis selgus.Katted on terved ja määre kenasti olemas.
Ülemine kauss kenasti vormis ja ilma märgatavate kulumis jälgedeta.
Alumisel aga sisse kulunud jälg munaka järgi , ehk alumine kauss ei ole uuena olnud täpselt munaka raadiusega. Nüüd on ta aga kulunud uude ja õigesse vormi , säilinud on ka määrde kanalid. Kui nüüd freesida katte serv vastava mõõdu järgi sügavamaks ja asi uuesti kokku panna + lisada määrdenippel, kas siis võiks saada hea tulemuse? Või on plastik nii kehva,et see tulemust ei anna ja jälle on kuuga loks sees? Ega vist vastust enne ei tea kui ära ei proovi. Või on keegi selle tee juba läbi käinud?
Ega siia sellest ettevalmistusest midagi erilist kirjutada ju polekski, aga neid loksuvaid sarniire(milledest eelpool juttu oli) vaadates selgus tõde, et tegemist on ikkagi väga rämps tootega. Vr vahetas kõik neli uute vastu ja juba pärast paari tuhandet kilomeetrit hakkasid ülemised lõtkuma, kolksu oli teravates aukudes isegi salongi kuulda aga kuna tegemist uute asjadega,ei viitsinud ma varem nendega tegeleda.
Täna sai asjad alt võetud ja mis selgus.Katted on terved ja määre kenasti olemas.
Ülemine kauss kenasti vormis ja ilma märgatavate kulumis jälgedeta.
Alumisel aga sisse kulunud jälg munaka järgi , ehk alumine kauss ei ole uuena olnud täpselt munaka raadiusega. Nüüd on ta aga kulunud uude ja õigesse vormi , säilinud on ka määrde kanalid. Kui nüüd freesida katte serv vastava mõõdu järgi sügavamaks ja asi uuesti kokku panna + lisada määrdenippel, kas siis võiks saada hea tulemuse? Või on plastik nii kehva,et see tulemust ei anna ja jälle on kuuga loks sees? Ega vist vastust enne ei tea kui ära ei proovi. Või on keegi selle tee juba läbi käinud?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tehtud nii.et sharniiri peale keevitatud sharniiri läbimõõduga mutter ja sisse vist läksid mosse kausid. ja mutrisse tehtud paras nn. polt, et saaks neid korduvalt avada ja pealekeerata.
aga see pole enam see, kuigi igavene. praegu kasutan kah mingeid poest ostetuid ja 2 aasta peavad.
mis firma omad võtsin, ei mäleta, kõige odavamad jätsin poodi, võtsin järgmise hinnaga.
aga see pole enam see, kuigi igavene. praegu kasutan kah mingeid poest ostetuid ja 2 aasta peavad.
mis firma omad võtsin, ei mäleta, kõige odavamad jätsin poodi, võtsin järgmise hinnaga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma peale redaelli odavate liigendite muud ei leidnud ja neid sinna kolisema osta ei taha. Mosse kausid on ka hea mõte, aga need on ju tegelikult mõeldud töötama hoopis teise poolega kui küüliku ülemine ja see orginaal põhi ei sobinud mosse kausi põhjaga kokku ka. Aga see on ka varjant. Praegu läksin seda teed, et katsetada ära , kas redaelli kausi materjal on kasutus kõlbmatu, või on tegemist kehva ehitus kvaliteediga. Alumised sarniirid on mõlemad tänaseni lõtkudeta , aga need ei saa ka survet kausi põhjale.
Sai treitud sarniir sellisesse mõõtu, et kokku pannes ei jääks mingit lõtku. Munakas on ilusti ja ühtlaselt vastu kausse ja lisatud sai ka määrde nipplid , ehk kui plast on vähekenegi õige peaksid need liigendid nüüd päris kaua kestma. Aga eks aeg näitab!
Sai treitud sarniir sellisesse mõõtu, et kokku pannes ei jääks mingit lõtku. Munakas on ilusti ja ühtlaselt vastu kausse ja lisatud sai ka määrde nipplid , ehk kui plast on vähekenegi õige peaksid need liigendid nüüd päris kaua kestma. Aga eks aeg näitab!
Ralliks sai pikalt ettevalmistatud. Kuna ilm tõotas tulla väga külm, sai kõiksugu vedelikke ja kummidetaile vahetatud külmale kohaste vastu. Üle käidud kogu veermik jne. Suurim mure tekkis aga rehvidega, enam ei suutnud kuskilt leida küülikule sobilikke rehve. Kulunuid ja pragulisi ei tahtnud , ka ei sobinud mulle uued ilma naelte ja lamellideta hiina M+S id, kaasaegset madalat 175 laia ka ei tahtnud alla panna, kuigi väideti et need mahuvad. Olukord oli juba väga lootusetu kui Imemees Krss lõpuks helistas ja ütles,et leidis soomest mulle sobilikud rehvid. Tegelikult käisin talle juba ammu peale,et ta neid soomest otsiks, aga ükski tema pakutu mulle ei sobinud.Igatahes oli ta leidnud väidetavalt täiesti uued hakkapelliitta 9-d - nüüd ei jäänud muud üle kui Krssile pinda käia ja paluda,et ta need talle ebasobivast kohast ikkagi ära tooks ja seda ta ka tegi.
Teisipäeva öösel sain nad sadamast kätte.Täiesti uued ja pehmed vanad rehvid :thumb: Suur-suur tänu veelkord Krssile!
Lisaks sai paigaldatud tripmeeter ,lisatuled ,vahetatud orginaaltuled paremate orginaalide vastu jne. Reedeks saime auto valmis.
Üks pilt rallilt ka , autoriks kuulus tehnika pildistaja Pille Russi.
Teisipäeva öösel sain nad sadamast kätte.Täiesti uued ja pehmed vanad rehvid :thumb: Suur-suur tänu veelkord Krssile!
Lisaks sai paigaldatud tripmeeter ,lisatuled ,vahetatud orginaaltuled paremate orginaalide vastu jne. Reedeks saime auto valmis.
Üks pilt rallilt ka , autoriks kuulus tehnika pildistaja Pille Russi.
Ah jaa , lõpuks tekkis küülikule ka üks kosilane, ei teagi mis nüüd saab - emotsioonid on veel rallist üleval ja viimane küsitud hind nii väike.:( Kolm aastat olen temast lahti tahtnud saada ja nüüd seis selline ????? :freak:
Mis tripmeetri sa paigaldasid?? Hädasti oleks endale ka vaja seda asjandust, sellistel rallidel asendamatu. Seekord kasutasin GPS-i tripmeetrit, kuna orig. spido on miilides ja ebatäpne ka veel...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Mis tripmeetri sa paigaldasid?? Hädasti oleks endale ka vaja seda asjandust, sellistel rallidel asendamatu. Seekord kasutasin GPS-i tripmeetrit, kuna orig. spido on miilides ja ebatäpne ka veel...
Mina ostsin kõik vajaliku siit mudeliks valisin classiku , aga neil kohapeal oli üks tiba täiuslikum terratrip veel.