Saab 96. ehk Küülik tänavale projekt.

Vasta
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#226

R Sept 10, 2010 20:24

Kaks suve on auto igapäevaselt liikumises olnud ja peale õli pole midagi pidanud vahetama. Sõidetud on nii lühikesi kui ka eesti piires võimalikult pikki sõite ja alati lubatud kiirusega + natuke ... nagu teised. Ei ole teada vanakesena koheldud ja vaikselt tödistatud.
Kokkuvõtteks ei saa Saab 96 kohta muud öelda,kui et väga töökindel ja sõidetav auto.Huvipärast vaatasin üle ka klapivahed ja need olid samuti täpselt sellised , nagu nad kunagi reguleeritud sai. Nii et ei kulu ta kuskilt rohkem kui teised margid.:thumb:

Nüüd ei teagi mis teha kas panna teema lukku, või teha teemale osa 2 ,näiteks " S.....küüliku ehitus". Jäägu see nimi esialgu saladuseks ja märk siia maha minu enda tagant sundimiseks selle uue projekti alustamiseks. Aga projekt "Küülik tänavale" on ennast täielikult ammendanud ja siit edasi saab minna ainult omaniku vahetuseks , või veelgi huvitavamaks.:headbang:

Lisatud failid
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#227

R Sept 10, 2010 20:44

:head: Sisimas ma tahan et sa ei saaks seda (ega ka ühtegi teist :P) autot müüdud, paremat omanikku annab ühel autol otsida :notworthy:
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#228

R Sept 10, 2010 20:51

Jah. Lähme kohe sealt veelgi huvitavamaks kohalt edasi ;)
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#229

L Veebr 05, 2011 15:53

Tulemas vanemate autode ralli ja kuna sinna minekuks soovikohast liikurit ehitada ei saa , siis läheb küülik käiku - hea ikka ,et ta olemas on!:)
Ega siia sellest ettevalmistusest midagi erilist kirjutada ju polekski, aga neid loksuvaid sarniire(milledest eelpool juttu oli) vaadates selgus tõde, et tegemist on ikkagi väga rämps tootega. Vr vahetas kõik neli uute vastu ja juba pärast paari tuhandet kilomeetrit hakkasid ülemised lõtkuma, kolksu oli teravates aukudes isegi salongi kuulda aga kuna tegemist uute asjadega,ei viitsinud ma varem nendega tegeleda.
Täna sai asjad alt võetud ja mis selgus.Katted on terved ja määre kenasti olemas.




Ülemine kauss kenasti vormis ja ilma märgatavate kulumis jälgedeta.








Alumisel aga sisse kulunud jälg munaka järgi , ehk alumine kauss ei ole uuena olnud täpselt munaka raadiusega. Nüüd on ta aga kulunud uude ja õigesse vormi , säilinud on ka määrde kanalid. Kui nüüd freesida katte serv vastava mõõdu järgi sügavamaks ja asi uuesti kokku panna + lisada määrdenippel, kas siis võiks saada hea tulemuse? Või on plastik nii kehva,et see tulemust ei anna ja jälle on kuuga loks sees? Ega vist vastust enne ei tea kui ära ei proovi. Või on keegi selle tee juba läbi käinud?




Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#230

L Veebr 05, 2011 16:04

tehtud nii.et sharniiri peale keevitatud sharniiri läbimõõduga mutter ja sisse vist läksid mosse kausid. ja mutrisse tehtud paras nn. polt, et saaks neid korduvalt avada ja pealekeerata.

aga see pole enam see, kuigi igavene. praegu kasutan kah mingeid poest ostetuid ja 2 aasta peavad.

mis firma omad võtsin, ei mäleta, kõige odavamad jätsin poodi, võtsin järgmise hinnaga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#231

T Veebr 08, 2011 20:15

Ma peale redaelli odavate liigendite muud ei leidnud ja neid sinna kolisema osta ei taha. Mosse kausid on ka hea mõte, aga need on ju tegelikult mõeldud töötama hoopis teise poolega kui küüliku ülemine ja see orginaal põhi ei sobinud mosse kausi põhjaga kokku ka. Aga see on ka varjant. Praegu läksin seda teed, et katsetada ära , kas redaelli kausi materjal on kasutus kõlbmatu, või on tegemist kehva ehitus kvaliteediga. Alumised sarniirid on mõlemad tänaseni lõtkudeta , aga need ei saa ka survet kausi põhjale.
Sai treitud sarniir sellisesse mõõtu, et kokku pannes ei jääks mingit lõtku. Munakas on ilusti ja ühtlaselt vastu kausse ja lisatud sai ka määrde nipplid , ehk kui plast on vähekenegi õige peaksid need liigendid nüüd päris kaua kestma. Aga eks aeg näitab!



Lisatud failid
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#232

E Veebr 28, 2011 19:27

Ralliks sai pikalt ettevalmistatud. Kuna ilm tõotas tulla väga külm, sai kõiksugu vedelikke ja kummidetaile vahetatud külmale kohaste vastu. Üle käidud kogu veermik jne. Suurim mure tekkis aga rehvidega, enam ei suutnud kuskilt leida küülikule sobilikke rehve. Kulunuid ja pragulisi ei tahtnud , ka ei sobinud mulle uued ilma naelte ja lamellideta hiina M+S id, kaasaegset madalat 175 laia ka ei tahtnud alla panna, kuigi väideti et need mahuvad. Olukord oli juba väga lootusetu kui Imemees Krss lõpuks helistas ja ütles,et leidis soomest mulle sobilikud rehvid. Tegelikult käisin talle juba ammu peale,et ta neid soomest otsiks, aga ükski tema pakutu mulle ei sobinud.Igatahes oli ta leidnud väidetavalt täiesti uued hakkapelliitta 9-d - nüüd ei jäänud muud üle kui Krssile pinda käia ja paluda,et ta need talle ebasobivast kohast ikkagi ära tooks ja seda ta ka tegi.
Teisipäeva öösel sain nad sadamast kätte.Täiesti uued ja pehmed vanad rehvid :thumb: Suur-suur tänu veelkord Krssile!







Lisaks sai paigaldatud tripmeeter ,lisatuled ,vahetatud orginaaltuled paremate orginaalide vastu jne. Reedeks saime auto valmis.




Üks pilt rallilt ka , autoriks kuulus tehnika pildistaja Pille Russi.


Lisatud failid
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#233

E Veebr 28, 2011 19:30

Ah jaa , lõpuks tekkis küülikule ka üks kosilane, ei teagi mis nüüd saab - emotsioonid on veel rallist üleval ja viimane küsitud hind nii väike.:( Kolm aastat olen temast lahti tahtnud saada ja nüüd seis selline ????? :freak:
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#234

E Veebr 28, 2011 19:57

Mis tripmeetri sa paigaldasid?? Hädasti oleks endale ka vaja seda asjandust, sellistel rallidel asendamatu. Seekord kasutasin GPS-i tripmeetrit, kuna orig. spido on miilides ja ebatäpne ka veel...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#235

E Veebr 28, 2011 20:07

Mis tripmeetri sa paigaldasid?? Hädasti oleks endale ka vaja seda asjandust, sellistel rallidel asendamatu. Seekord kasutasin GPS-i tripmeetrit, kuna orig. spido on miilides ja ebatäpne ka veel...


Mina ostsin kõik vajaliku siit mudeliks valisin classiku , aga neil kohapeal oli üks tiba täiuslikum terratrip veel.
aksel73
Postitusi: 13
Liitunud: K Apr 29, 2009 22:07
Asukoht:
Auto:

#236

T Apr 05, 2011 23:33

Tervitus.
Täna siis lõppes Janekul Saab 96. ehk "Küülik tänavale" projekt.
Auto hakkab Tallinna tänavatel neljapäevast ringi kimama. :gun:
Õnnitlused uuele omanikule ja palju,palju :beer:
Allan.
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#237

T Apr 05, 2011 23:45

Hoia siis hästi teist :beer:
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#238

K Apr 06, 2011 0:56

väga vinge
kui juba selline auto siis võta uued numbrid ka - 6,39 tk.
Vasta