Saab 96. ehk Küülik tänavale projekt.
Kaevasin, mis ma kaevasin, aga hetkel ei õnnestunud leida... Mart96 käest tasub uurida, tal sealpool lahte käsi päris hästi sees ja tema need mulle Soomest ära ka tõi :)
Muidu nimekirja järgi on Soome klubis 19euri eest selline saadaval:
http://saabclub.fi/img/shop/saab-logo.jpg
http://saabclub.fi/shop_part.php
Muidu nimekirja järgi on Soome klubis 19euri eest selline saadaval:
http://saabclub.fi/img/shop/saab-logo.jpg
http://saabclub.fi/shop_part.php
..seda ma mõtlesin, et miks nii luksuma ajab-näe jälle räägivad mind siin taga;)
sai eile ka jälle Eestisse tuldud, aga eelmisel pühapäeval sai käidud Turu linnas ja Uusikaupunkis(ei mitte tehases, seal elab üks vanapapi, kellel terve hall Saabe ja osi täis). Minu totaalne lemmik on üks 900 Aero, mis seal seisab-täislaks, isegi istmed käivad elektriga ja tumesinine, superaero veljed all. Kunagi otse tehasest ostetud-vana töötas seal. Raisk, kuidas tahaks seda, aga pidi poja oma olema ja ei müüda. Ma ütlesin, et seda mul just vaja oleks ja vana siis naljatas, et kui see ükspäev kadunud on, siis ta teab, kuhu see läks;)
Aga nagu ütles meie kadunud president Meri: ''Mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida...''
Et siis oli seal Turus Soome Saabiklubi üritus, ja ühed sellised märgid vahetasid seal ka omanikku. minul neid küll vaja polnud, aga mine sa tea tulevikku-kui vaatan neid 96-tesid... jälle noorusaeg tuleb meelde ja mu esimene Saab tuleb meelde:eureka:
Aga kui tarvis on võin uurida ja tuua.....
veel OT-jube äge metsavaheline tee läheb Turust Uusikaupunkisse ja tagasi-vähemalt mu navi mind sinna suunas. Ainult kinnisõidetud lumi ja kohati jää ja need kurvid, need kurvid. Kuna pea iga päev pean koolilapsi täis suure bussiga mööda selliseid teid rallima, siis loomulikult oli täitsa puhkus turboklassikuga seal sõita, aga ärge omale Aurora talverehve küll ostke....
Siin üks pildike ka Turu Messihallist
sai eile ka jälle Eestisse tuldud, aga eelmisel pühapäeval sai käidud Turu linnas ja Uusikaupunkis(ei mitte tehases, seal elab üks vanapapi, kellel terve hall Saabe ja osi täis). Minu totaalne lemmik on üks 900 Aero, mis seal seisab-täislaks, isegi istmed käivad elektriga ja tumesinine, superaero veljed all. Kunagi otse tehasest ostetud-vana töötas seal. Raisk, kuidas tahaks seda, aga pidi poja oma olema ja ei müüda. Ma ütlesin, et seda mul just vaja oleks ja vana siis naljatas, et kui see ükspäev kadunud on, siis ta teab, kuhu see läks;)
Aga nagu ütles meie kadunud president Meri: ''Mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida...''
Et siis oli seal Turus Soome Saabiklubi üritus, ja ühed sellised märgid vahetasid seal ka omanikku. minul neid küll vaja polnud, aga mine sa tea tulevikku-kui vaatan neid 96-tesid... jälle noorusaeg tuleb meelde ja mu esimene Saab tuleb meelde:eureka:
Aga kui tarvis on võin uurida ja tuua.....
veel OT-jube äge metsavaheline tee läheb Turust Uusikaupunkisse ja tagasi-vähemalt mu navi mind sinna suunas. Ainult kinnisõidetud lumi ja kohati jää ja need kurvid, need kurvid. Kuna pea iga päev pean koolilapsi täis suure bussiga mööda selliseid teid rallima, siis loomulikult oli täitsa puhkus turboklassikuga seal sõita, aga ärge omale Aurora talverehve küll ostke....
Siin üks pildike ka Turu Messihallist
Sisuga on asi nutusem. Sees olnud punased/pruunid istmed olid kulunud, polstrid pruunid ja enam-vähem olukorras. Otsustasin sellest kooslusest loobuda ja panna heledam sisu, mõeldud tehtud. Siit läks asi aga raskemaks.
Esialgu korras hall sisu osutus ikkagi kõlbmatuks. Lõpuks pidin kolmest sisust loobuma,et üks sobilik kokku saada. Lisaks tuleb teha polstritele uued papid.
Siin pilt hunnikust,mis jäi üle ühe istme remondist - tuleb tõdeda,et küülik on juba uunikum!
Esialgu korras hall sisu osutus ikkagi kõlbmatuks. Lõpuks pidin kolmest sisust loobuma,et üks sobilik kokku saada. Lisaks tuleb teha polstritele uued papid.
Siin pilt hunnikust,mis jäi üle ühe istme remondist - tuleb tõdeda,et küülik on juba uunikum!
Jõudumööda nokitsen ikka edasi,palju kulub aega pisidetailidele millest kirjutada pole midagi. Üks suurem peavalu oli kojameeste süsteem. Kõrvalistuja poolne oli kinni roostetanud ja töötas nii,et kogu pesa liikus kere aukudes. Doonoritelt paremat otsides selgus aga,et kõigil oli olnud just sama viga. Aga nüüd peaks asi hea olema.
Parema näo said aknalaud ja esikannel. Kuna eesmärk pole täielik orginaalsus,sai mõlemad asjad tehtud lakialuselt - nii peaks tulemus kauem kestma.
Parema näo said aknalaud ja esikannel. Kuna eesmärk pole täielik orginaalsus,sai mõlemad asjad tehtud lakialuselt - nii peaks tulemus kauem kestma.
Nii, enam lahtisemaks ei lähe kõik klambrid,lülitid,kinnitid torud ja muud jubinad tervetena olemas, üleliigsed hiljem lisatud juhtmed/pudinad kadunud. Esiklaas läheb ka parim,mis laos on.
Aega läheb veel väikese tuuninguga ja siis läheb kokku panekuks.:headbang:
Aega läheb veel väikese tuuninguga ja siis läheb kokku panekuks.:headbang:
üsna ilus aknaauk, minu praegusel tigusammuliselt reinkarneeruval punasel jänesel oli asi 10 korda hullem ( samas kui üle kuudi keeratud sinisel nt oli aknaauk ilma ühegi roostetäpita!) , ilmselt sõltub sellest kas klaas on peale tehast maha võetud ja kui siis kui korralikult tagasi pandud
küsikski siia viimase pildi juurde, et kas sul kõva autotaastajana on ette tulnud mõte ehitada kuidagi akende aukudesse madalamatesse nurkadesse mingid mittenäha jäävad drenaažid tihendi ja kere vahelise vee ohutuks ära suunamiseks, kusjuures et need drenaažid tagaksid kuidagi iseenda mitte ummistumise? Ma olen hakanud mõtlema mingi pasunasse löödud otsaga vasktoru jootmise peale, aga ei tea kas sellest asja kah saaks :?
küsikski siia viimase pildi juurde, et kas sul kõva autotaastajana on ette tulnud mõte ehitada kuidagi akende aukudesse madalamatesse nurkadesse mingid mittenäha jäävad drenaažid tihendi ja kere vahelise vee ohutuks ära suunamiseks, kusjuures et need drenaažid tagaksid kuidagi iseenda mitte ummistumise? Ma olen hakanud mõtlema mingi pasunasse löödud otsaga vasktoru jootmise peale, aga ei tea kas sellest asja kah saaks :?
Pildilt paistab, et armatuuri all on müra summutamiseks mingi papiga kaetud matt. Kas see on juba originaalis nii olnud?
Ma ei ole nagu varem kohanudki sellist asja. Plaan on olnud omal ka armatuuri alune vildiga ära katta, kuid tundub et on olemas isegi originaal variant selleks olemas.
Ma ei ole nagu varem kohanudki sellist asja. Plaan on olnud omal ka armatuuri alune vildiga ära katta, kuid tundub et on olemas isegi originaal variant selleks olemas.
Kõik matid,mis pildilt paistavad on orginaalid,ka see pehme pedaalide alune matt. Need said komplekteeritud mitmete masinate pealt kokku.
Selle akna auguga on endal ka praegu küsimärk. Mingit drenaazi ma kindlasti ei poolda, mõtted liiguvad sinna suunda,et klaasi tihend peaks tihendatud olema ainult selle serva pealt,milles ta istub.Kauss kuhu vesi koguneb peaks jääma ainult kummiga kaetud, siis pääseb vesi sealt ka välja sisse minekuks leiab ta tee nii kui nii. Kui auk korralikult värviga kaetud,ei tee see vesi ju midagi halba. Vot selline mõte täna.:eureka:
Selle akna auguga on endal ka praegu küsimärk. Mingit drenaazi ma kindlasti ei poolda, mõtted liiguvad sinna suunda,et klaasi tihend peaks tihendatud olema ainult selle serva pealt,milles ta istub.Kauss kuhu vesi koguneb peaks jääma ainult kummiga kaetud, siis pääseb vesi sealt ka välja sisse minekuks leiab ta tee nii kui nii. Kui auk korralikult värviga kaetud,ei tee see vesi ju midagi halba. Vot selline mõte täna.:eureka:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui neid ei ole, siis ei ole ka ilmselt mõtet sul originaale sinna otsida. Ma olen üsna kindel, et tänapäevased mürasummutusmaterjalid on paremad kui need originaalid.Algselt postitas: Nakataja
Pildilt paistab, et armatuuri all on müra summutamiseks mingi papiga kaetud matt. Kas see on juba originaalis nii olnud?
Ma ei ole nagu varem kohanudki sellist asja. Plaan on olnud omal ka armatuuri alune vildiga ära katta, kuid tundub et on olemas isegi originaal variant selleks olemas.
Algselt postitas: Cyber
Ma olen üsna kindel, et tänapäevased mürasummutusmaterjalid on paremad kui need originaalid.
Seda kindlasti, minul oleks ka lihtsam olnud uus lõigata kui tunde vanade otsimisele ja puhastamisele kulutada. Aga see orginaal on ikka orginaal.:cool: (muide see haigus ei ole ravitav,nii et ümber veenda mind ei tasu)
Algselt postitas: janek555
Algselt postitas: Cyber
Ma olen üsna kindel, et tänapäevased mürasummutusmaterjalid on paremad kui need originaalid.
Seda kindlasti, minul oleks ka lihtsam olnud uus lõigata kui tunde vanade otsimisele ja puhastamisele kulutada. Aga see orginaal on ikka orginaal.:cool: (muide see haigus ei ole ravitav,nii et ümber veenda mind ei tasu)
See Cyberi jutt oli rohkem nakatajale suunatud info. Nakataja roheline nagunii originaalist kaugel. Pealegi, küülik ongi siuke auto, mille juurde käib kerge mootori- ja teemüra.
Aga sinu auto ... ohh... :thumb:
Esiakna augu saab pidama ( tihend vs klaas vs kere) ,
Aga tagumise akna auk on nii lollaka kujuga, mängivas keretsoonis, ja klaas nii lauge veel lisaks, et seal on tõsiseid probleeme ( miks on saab 96-tel vastava ilmaga tagaklaasid udused? Sellepärast, et tihendi ja kere vahele NAGUNII jõudev vesi ei saa kusagile ära drainida ja saavutab taseme, kus ta ronib lõpuks sissepoole keret) . Ma olen päris paljusid asju katsetanud tagaaknaga, seal ei tööta hästi ei plastne ega elastne tihendus, lõpuks mängib ikka vahe sisse. praegune plaan on ikkagi panna just tagaklaas ilma mingi möginaga mäkerdamata tihendiga lihtsalt auku ja augu nurkadesse eelnevalt mingid väga korralikud drenaažid ehitada
need kõnealused matid on jah kõik originaalid, paraku on nad ka pudenejad ja purunejad kui neid kiiruga küljest kiskuda, ja kartong millele see villa laadne asi on liimitud , läheb vett saades kujust ära/mudeneb laiali)
Aga tagumise akna auk on nii lollaka kujuga, mängivas keretsoonis, ja klaas nii lauge veel lisaks, et seal on tõsiseid probleeme ( miks on saab 96-tel vastava ilmaga tagaklaasid udused? Sellepärast, et tihendi ja kere vahele NAGUNII jõudev vesi ei saa kusagile ära drainida ja saavutab taseme, kus ta ronib lõpuks sissepoole keret) . Ma olen päris paljusid asju katsetanud tagaaknaga, seal ei tööta hästi ei plastne ega elastne tihendus, lõpuks mängib ikka vahe sisse. praegune plaan on ikkagi panna just tagaklaas ilma mingi möginaga mäkerdamata tihendiga lihtsalt auku ja augu nurkadesse eelnevalt mingid väga korralikud drenaažid ehitada
need kõnealused matid on jah kõik originaalid, paraku on nad ka pudenejad ja purunejad kui neid kiiruga küljest kiskuda, ja kartong millele see villa laadne asi on liimitud , läheb vett saades kujust ära/mudeneb laiali)
Tuli lihtsalt siuke mõte, et äkki on olemas mingi soojendus traat mida annab sinna klaasi prakku pigaldada. Lülitad vahetevahel pärast vihmasadu sisse ja vesi aurub kiiremini ära. Nagu tagaklaasi soojendus. Või on loll mõte. :D
Algselt postitas: part
Esiakna augu saab pidama ( tihend vs klaas vs kere) ,
Aga tagumise akna auk on nii lollaka kujuga, mängivas keretsoonis, ja klaas nii lauge veel lisaks, et seal on tõsiseid probleeme ( miks on saab 96-tel vastava ilmaga tagaklaasid udused? Sellepärast, et tihendi ja kere vahele NAGUNII jõudev vesi ei saa kusagile ära drainida ja saavutab taseme, kus ta ronib lõpuks sissepoole keret) . Ma olen päris paljusid asju katsetanud tagaaknaga, seal ei tööta hästi ei plastne ega elastne tihendus, lõpuks mängib ikka vahe sisse. praegune plaan on ikkagi panna just tagaklaas ilma mingi möginaga mäkerdamata tihendiga lihtsalt auku ja augu nurkadesse eelnevalt mingid väga korralikud drenaažid ehitada
need kõnealused matid on jah kõik originaalid, paraku on nad ka pudenejad ja purunejad kui neid kiiruga küljest kiskuda, ja kartong millele see villa laadne asi on liimitud , läheb vett saades kujust ära/mudeneb laiali)
Vot mina sellist asja ei mäleta,et klaas oleks udune olnud,pealegi on sees ülerõhk ja aknataga hõrendus. Samuti ei tahaks uskuda,et uutel 96 vesi sisse sadas. Aga vaatan ja uurin seda asja ise ka.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Minu 96 tagaaken ei lase küll vett läbi ja udune ka ei ole, esiakna tihend aga küll tilgub teinekord:D
minul oli selle tagaklaasi tihendi asjaga alati üks paras jama. Ja mitmetel teistelgi 96-tel on see jama olnud ma tean. Tehases pandud klaas muidugi on tehases pandud klaas. Mart96 kah väitis et tema sai mingi vinge ahvihigiga väga ilusasti klaasid pidama.
ma ei tea, vbl on mõnedel pannidel aknaauk veidi kujust ära vajunud või nõksuke keevitamistega kuju muutnud.
ma ei tea, vbl on mõnedel pannidel aknaauk veidi kujust ära vajunud või nõksuke keevitamistega kuju muutnud.
Ventilatsioon töötab ilusti ühtlaselt,kõik voolikud suunajad said terved pandud. Luugid täpselt sulguma ja seest sodi ja tolm välja. Katsetasin armatuuri tuunimist ja isegi saab , kuigi esimesega väga rahule ei jäänud. Aga huvitavam ikka.:thumb:
Tegemist siis tumeda pähklijuurega,mida kasutavad näiteks Jaguar ja RR.
Tegemist siis tumeda pähklijuurega,mida kasutavad näiteks Jaguar ja RR.