Saab 96. ehk Küülik tänavale projekt.
Asi on vahepeal edasi liikunud,kuid fotokas pole olnud käe ulatuses.Aga siis lühidalt sõnadega.
Kere alates mootorist tagaosani,sai keevitatud puhastatud värvitud. Kuna esisillas oli Vr juba kõik liigendid uutega asendanud ei hakanud esisillaga midagi tegema. Ka paistsid esimesed pidurid ilma suurema rooste ja lõtkudeta.
Nüüd kui kõik üv segavad augud kinni saab auto jälle kokku panna.
Üks hilisem kehva pilt.
Kere alates mootorist tagaosani,sai keevitatud puhastatud värvitud. Kuna esisillas oli Vr juba kõik liigendid uutega asendanud ei hakanud esisillaga midagi tegema. Ka paistsid esimesed pidurid ilma suurema rooste ja lõtkudeta.
Nüüd kui kõik üv segavad augud kinni saab auto jälle kokku panna.
Üks hilisem kehva pilt.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Ohhoooo---väga vinge:head:
Tänan tähelepanu eest , aga selleks korraks on ilusate asjadega vist ühelpool ja saab praktilise projektiga edasi liikuda. Taga osa oli lihtsalt nii jube,et seda ei saanud kergelt kohendada.
Tiivad ja välimus jäävad esialgu kohendamata, eesmärk saada asi tänavale ja leida talle uus omanik. Loogika selline,et mida teen see olgu tehtud ja mis kannatab oodata,seda ei puutu üldse.
Tänaseks on autol jälle auto kuju.
Tiivad ja välimus jäävad esialgu kohendamata, eesmärk saada asi tänavale ja leida talle uus omanik. Loogika selline,et mida teen see olgu tehtud ja mis kannatab oodata,seda ei puutu üldse.
Tänaseks on autol jälle auto kuju.
Siin üks pilt tarkuseterade alla.
1. Pluss mis tuleb klaasipesu lüliti alt. (pruun)
2. On miinus mootori pidurdamiseks,et ei liiguks üle intervalli ja ei jääks lõputult käima.Kui kojameeste takistus on suur,töötab ka ilma selleta. Ei täpsustanud kust see võetakse. (kollane)
3. Pidev pluss- mootori toide.(punane)
4. Mass.(must)
Värvid ei pruugi kõigil küülikutel samad olla.
1. Pluss mis tuleb klaasipesu lüliti alt. (pruun)
2. On miinus mootori pidurdamiseks,et ei liiguks üle intervalli ja ei jääks lõputult käima.Kui kojameeste takistus on suur,töötab ka ilma selleta. Ei täpsustanud kust see võetakse. (kollane)
3. Pidev pluss- mootori toide.(punane)
4. Mass.(must)
Värvid ei pruugi kõigil küülikutel samad olla.
Mootor oli enne totaalselt kinni sõidetud ja klapikambri kaante all oli tohutu sodikiht. Samuti lekkis sealt. Sai ta lahti sõidetud ja pestud seest, peale seda enam ei suitsenud. Klapikambri kaante poldiaukudel oli kaane sees paaris kohas keere maas, need jäid minust niimoodi. Uute tihenditega sain mälu järgi enamvähem pidama ja kuigi ma palju ei sõitnud, enam õlikulu näha polnud.
Visalt edeneb see asi,terve päev kulus puudu olevate mattide,tüüblite,vööde,märkide jne otsimisele. Sellelt autolt on ajaga kõik see ,mis otsest sõitu ei sega kaduma läinud. Õhtuks sai tuppa kantud selline hunnik toormaterjali.
Üllatus tabas siis,kui hakkasin paigaldama tagumist jalutsi soojendus torustikku. Pole auke kuhu selliseid otsi kinnitada,kas siis sellele autole käivad mingid teistsugused toru otsad?
Sellel on üks auk ja kruvi, vaja oleks aga kolme auku ja kahte kruvi?
Sellel on üks auk ja kruvi, vaja oleks aga kolme auku ja kahte kruvi?