Saab 96GL V4, 1979, Marxs
No kui ta on ´79 ja GL, siis küllap ta on 2-auguse Solexi karbussiga. Viimasel on väga ilus peenmehaaniline lahendus külmkäivitusel pöörete hoidmiseks ( sakid, vedrud, bimetallvedru jms) , aga see on veidi kapriisne ja selle täiuslikult tööleseadmiseks peaved kõik vidinad alles ja terved (ja ka õigesti ühendatud) olema. Kindel külmkäivitusprotseduur on kah sellel karbussil.
Originaalis oli see jänkusaab helesinine metallik, eks ?
Originaalis oli see jänkusaab helesinine metallik, eks ?
Algselt postitas: part
No kui ta on ´79 ja GL, siis küllap ta on 2-auguse Solexi karbussiga. Viimasel on väga ilus peenmehaaniline lahendus külmkäivitusel pöörete hoidmiseks ( sakid, vedrud, bimetallvedru jms) , aga see on veidi kapriisne ja selle täiuslikult tööleseadmiseks peaved kõik vidinad alles ja terved (ja ka õigesti ühendatud) olema. Kindel külmkäivitusprotseduur on kah sellel karbussil.
Originaalis oli see jänkusaab helesinine metallik, eks ?
Karburaator on jah see viimane variant. Minuteada on seal kõik nii nagu peab,puru küll pole seal midagi. Viimased korrad mis ma teda tööle olen proovinud, on käivitumine raskendatud. Sidur jätkuvalt kinni. Vahepeal sain uuesti lahti siduri aga nüüd jälle "koomas" see süsteem seal.
Jänes on minu andmetel täpselt selline algusest peale juba olnud. Tume sinine. Pole kindel. tegelen uurimisega.:conf:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelt on 96 karburaator lihtne ja lollikindel süsteem, kus käivitamine korras olekus, ei erine millegi muu poolest tänapäeva masinate käivitamisest, kui vaid, et ennem starteri andmist tuleb 3...4 korda gaasipedaali vajutada, et automaattooreklapp sulguks ja et siis pritsitaks veidi bensiini.
süsteem ise peab hoidma põõrdeid külmalt enam ja kui pöörded liiga kõrgeks juba lähevad, siis korra taas gaasi anda ja automaattooresüsteem langetab pöörded .
ja niikaua see systeem töötab kuni automaattoores jätab tooreklapi täiesti avatuks.
muidugi süütemoment peab olema alati õige. lihtne kontriollida ja reguleerida.
vahest tühikäigu töötamist takistab tühikäigutüüsi ette jääv puru.
automaattooresüsteem ei tööta ka vähese jahutusvedeliku korral. ja häiritult töötab ka lahti jääva termostaadi korral.
süsteem ise peab hoidma põõrdeid külmalt enam ja kui pöörded liiga kõrgeks juba lähevad, siis korra taas gaasi anda ja automaattooresüsteem langetab pöörded .
ja niikaua see systeem töötab kuni automaattoores jätab tooreklapi täiesti avatuks.
muidugi süütemoment peab olema alati õige. lihtne kontriollida ja reguleerida.
vahest tühikäigu töötamist takistab tühikäigutüüsi ette jääv puru.
automaattooresüsteem ei tööta ka vähese jahutusvedeliku korral. ja häiritult töötab ka lahti jääva termostaadi korral.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
No nii Tervist üle pika aja ! Märkamatult on kätte jõudnud kevad ja tuleb taaskord käed õliseks teha :headbang: . Vahepeal midagi muutunud pole , kui siis ainult see ,et talvel puhastasin klemmid ja mass juhtme ära , starter sunnik ei võtnud järgi .
Mingi nädal tagasi sain siduri " lahti " , mis ikka ja jälle kipub seismisega kinni jääma - tükk tegemist et lahti saada sidurit .
Hetkel tegelen karburaatori nokitsemisega . 1.5 tundi tagasi otsustasin karburaatori maha kiskuda, kuna probleem oli tühikäiguga ja pidevalt suri masin välja külmalt .
Põhjus miks ma siia kirjutan , on selline ,et sooviks infot , et kui juppideks ma pean karburaatori võtma ,et seda tühikäiku paika saada . Oleks vaja väikest nõuannet ,et mida üldse SOLEXi juures puhastada vaja ? . Pealmise " sita " lükkasin pehme harjaga pealt maha ja nüüd hakkaks heameelega düüse puhastama . Alumine tihend on ka selline kahtlane . Lisan pildid karburaatorist ehk kurjajuurest .
Mingi nädal tagasi sain siduri " lahti " , mis ikka ja jälle kipub seismisega kinni jääma - tükk tegemist et lahti saada sidurit .
Hetkel tegelen karburaatori nokitsemisega . 1.5 tundi tagasi otsustasin karburaatori maha kiskuda, kuna probleem oli tühikäiguga ja pidevalt suri masin välja külmalt .
Põhjus miks ma siia kirjutan , on selline ,et sooviks infot , et kui juppideks ma pean karburaatori võtma ,et seda tühikäiku paika saada . Oleks vaja väikest nõuannet ,et mida üldse SOLEXi juures puhastada vaja ? . Pealmise " sita " lükkasin pehme harjaga pealt maha ja nüüd hakkaks heameelega düüse puhastama . Alumine tihend on ka selline kahtlane . Lisan pildid karburaatorist ehk kurjajuurest .
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tühikäigutüüsi vaja puhastada, ei miskit muud; ja see asub su pildil kõige keskel.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Siin teemas pisut karpajuttu:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5312
Oma Solexi võtsin täiesti lahti, midagi hullu seal pole, jäta lihtsalt meelde või kirjuta üles, mis kuhu ja kuidas läheb. Ta sul ikka päris rokane ka, saad korralikult ära pesta ja tihendid üle vaadata.
Kiirenduspumba membraani võid ka profülaktika korras ära vahetada, saad näiteks Volga poest (Videviku 14), miski Lada oma sobis 1:1 - vana võta kaasa, saad müüjale näidata millist vaja.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5312
Oma Solexi võtsin täiesti lahti, midagi hullu seal pole, jäta lihtsalt meelde või kirjuta üles, mis kuhu ja kuidas läheb. Ta sul ikka päris rokane ka, saad korralikult ära pesta ja tihendid üle vaadata.
Kiirenduspumba membraani võid ka profülaktika korras ära vahetada, saad näiteks Volga poest (Videviku 14), miski Lada oma sobis 1:1 - vana võta kaasa, saad müüjale näidata millist vaja.
Tänud asjalike vastuste eest! Tegelen hetkel puhastamisega, kas düüsid oleks vaja puhastada suruõhuga või piisab niisama nõela sisse ajamisest ? Võtsin pealmise kaane maha , ujuki koda põhjast oli natuke sodine , aga väga hull polnudki , Tihendid on viisakad ,välja arvatud see alumine must tihend,ilmselt pean siis tühikäigu düüsi nõksa läbi sudima .
Oi mis pildi mõõdud! Väga raske on pilti ja teksti korraga haarata. Ning andmebaasi mahu ajad mul ka nii üles. Igapäevaste varukoopiate tegemiseks on oluline, et jälgitaks piltide lisamise reegleid.
Siin paar vana õpetust edaspidiseks:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2317
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=383
Siin paar vana õpetust edaspidiseks:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2317
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=383
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Sain siis Tühikäigu ka tööle , tiksub hästi kohapeal . Kui gaasi anda siis hakkab puterdama, kuid kui pöörded kõrgemale lähevad siis töötab ühtlaselt.PS : sumbutaja ajab läbi , sellest selline heli .
Ega kellegil ei ole uksenuppu üle ? :)
Panen siis ühe video siia et oleks asjal jumet.
Saab 96GL V4 1979
Ega kellegil ei ole uksenuppu üle ? :)
Panen siis ühe video siia et oleks asjal jumet.
Saab 96GL V4 1979
Algselt postitas: Marxs
Sain siis Tühikäigu ka tööle , tiksub hästi kohapeal . Kui gaasi anda siis hakkab puterdama, kuid kui pöörded kõrgemale lähevad siis töötab ühtlaselt.
Ega kellegil ei ole uksenuppu üle ? :)
Tundub olema kiirenduspumba viga,kui kiirendades tuleb auk sisse.
Millist uksenuppu?
Algselt postitas: Lepa
Kindlasti ka Tartu mail mõni Lada juppidega kauplev äri, kust uue membraani saad
Tegin siis vähest uurimustööd ,et Ülo Äris pidavat olema erinevaid lada jubinaid .
Täna tegin suured silmad kui ma leidsin kuurist täiesti uued rehvid , Ilmselt pole küll originaalid ,sest venekeeles on peale kirjutatud. võibolla mingi volga omad või sellelaadse masina omad . Aga mõõdupoolest klapib. Lähipäevil üritan alla ära visata rehvid.Teen pildid ka rehvidest ,et huvitavam oleks .
Piilusin põhja alla - ikkagi väheke keevitustööd oleks vaja nii mõneksi kohast teha . kanali peale saan siis saab täpsemalt öelda mis kust teha vaja. Väljalaskele on uusi tihendeid vaja , muidu tundub sumpa korras olevat . sellest see plädin ka kui hästi hoolikalt mootori häält kuulata .
Suvi pole enam kaugel :headbang:
Käisin siis nüüd seda tihendit taga ajamas , sain 2101 kiirenduspumba membraani , kuid see ei sobi , ümmargused metallplaadid on suuremad kui originaalil ja see metallist jupp seal otsas paksem ja pikem mingisuguse vedruga nupp seal otsas veel . Ei oskagi nüüd miskit teha , kas äkki annab seda vana/uut tihendit modida ? Või on kõige lihtsam ikka kellegi teadjama venna käest tellida see membraan ?Loomulikult ei taha nagu üle ka maksta selle vidina eest , poes küsiti selle 2101 tihendi eest 25 rubla.tore oleks kui saaks selle nädala sees selle tihendi paika.siis saab keskenduda muudele aspektidele. tänan tähelepanu eest.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
otsi ikka kauplusi mööda kus sellised asjad kohapeal on, ja muidugi saab ju ka tellida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: T Juul 13, 2010 16:31
- Asukoht:
- Auto:
Tere, ilus auto Sul. Tülitan sind OÜ Osakond-st, et kui elad Tallinnas või lähedal, siis kas oleksid nõus laenama meile oma autot üheks sarja osaks, mida hakkame tegama. Vaja läheb autot maksimum pool päeva ajavahemikus 21-24 juuli. Vastutasuks saame pakkuda sulle sarja osa lõpu tiitritesse tänu, või kui tahad mingit reklaami, siis ka seda. Ootan Su vastust arminkohlman@hotmail.com
Armin
Armin
1. Kui sa oled Osakond OÜ töötaja, siis miks ei ole sind töötajate nimekirjas? http://www.osakond.ee/est/contact
2. Kui sa töötaksid selles firmas, siis oleks ka sinu kontakt armin@osakond.ee, mitte mingi hotmail.com
3. Kui sul oleks tõsine huvi, siis kirjutaksid otse profiilis olevale e-mailile, mitte ei teeks siia foorumisse postitust.
4. Tuttavatel on väga halvad kogemused selliste autode "laenamistega". Alustada tuleks garantiidest ja tasudest, mitte et "mainime sind ära lõputiitrites"
Kahtlane värk imho...
terv, teager
2. Kui sa töötaksid selles firmas, siis oleks ka sinu kontakt armin@osakond.ee, mitte mingi hotmail.com
3. Kui sul oleks tõsine huvi, siis kirjutaksid otse profiilis olevale e-mailile, mitte ei teeks siia foorumisse postitust.
4. Tuttavatel on väga halvad kogemused selliste autode "laenamistega". Alustada tuleks garantiidest ja tasudest, mitte et "mainime sind ära lõputiitrites"
Kahtlane värk imho...
terv, teager
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: T Juul 13, 2010 16:31
- Asukoht:
- Auto:
Teen Osakonnale tööd, töötan eesti rahvusringhäälingus (etv,nyyd siis err, nagu ka näha minu maili aadressist)
Ei leidnud kohta kust kontakte näeb.
Laenamisega on see, et tore oleks kui auto tuleb võttele koos omanikuga.
Ja garantiikiri loomulikult,juhul kui omanik on nõus autot laenama ja ei saa ise kohal olla,tasude kohta juba siis kui omanik reageerib sellele, mitte avalikult kuulutada. :)
P.S Kas sul on sõidukorras saab 96-te mida saaksime kasutada võttel?
Armin
Ei leidnud kohta kust kontakte näeb.
Laenamisega on see, et tore oleks kui auto tuleb võttele koos omanikuga.
Ja garantiikiri loomulikult,juhul kui omanik on nõus autot laenama ja ei saa ise kohal olla,tasude kohta juba siis kui omanik reageerib sellele, mitte avalikult kuulutada. :)
P.S Kas sul on sõidukorras saab 96-te mida saaksime kasutada võttel?
Armin
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: T Juul 13, 2010 16:31
- Asukoht:
- Auto:
vabandust maili aadress mul siin hotmaili oma :)
http://motonet.fi on päris laia valikuga, aga kui miskit spetsiifilisemat vaja, küsi siit: http://foorumi.saabclub.fi/ - kellegil äkki omal pakkuda või oskavad ehk soovitada selle nurga kohti.
Mida üldse otsid?
Mida üldse otsid?