Saab 96 Custom, Lepa
Jätkan pildipäevikuga - loodetavasti saab keegi indu ja jaksu oma projektidega edasi tegeleda. Mina vähemalt teiste analoogseid teemasid lapates kogun seda pidevalt juurde ;)
Hetkel parasjagu hea rütm sees, kui mitte iga päev, siis ülepäeva katsun midagi jälle teha. Koobaste keevitamiseni pole endiselt veel jõudnud, sõbral lihtsalt jube kiire tööga seoses. Aga seda puhtamaks koopad ja muud kohad roostest saavad, lisaks muid väiksemaid asju teha küllaga.
Väike maski ja tiivaproov - sobib küll!
Kuna aku ja vanad klemmid olid suht läbi, siis sai need ka ära vahetatud. Mootori ja kere vahelist massilinti pole veel leidnud, seega ka vana kaabel endiselt alles. Pildilt päris hästi näha kui "hea" see vana kaabli ja klemmi ühendus oli.
Klemmideks said spetsiaalsed autoaudio klemmid - suuri veksleid välja käima ei hakka, kuid kerge plaan on sügisel jõuda Tartusse soundifinaalidele - näis. Mõtteid selle poole pealt on päris huvitavaid tekkinud igatahes...
Juhipoolne koobas, tunduvalt rohkem ussitanud kui teine pool. Ka vana amort on päris niru - uued tublisti jämedamad gaasikad juba garaazis oma aega ootamas.
Teine koobas vähe kobedam, kuid eks ka siin omajagu lappimist. Mõlemad koopad sai fööniga veel üle käidud, vana mastiks jms niipalju maha kui tuli. Pildil roostesurm oma tööd tegemas.
proovisin nii ja naapidi hinge kätte saada - kinni mis kinni. Igatahes kätte on nad vaja saada, loks päris mehine - ei muud kui puurimisse ja uus dift.
Kuna seda klaasi enam tagasi ei pane, sai üks vedelev kleeps ära paigutatud. Garaazi ümber tiirutavatele uudishimulikele hea vihje millega tegu: on tõesti sigahea pill!
Praeguseks kõik. Kui mitte järgmine nädal, siis ülejärgmine kindlasti on kere juba eeltöödes ning värvimises. Niipalju olgu veel öeldud, et ei tule siiski päris see värvilahendus, mille ülal välja hõikasin - aga sellest ja paljust muust juba siis, kui asjalood niikaugel :cool:
Hetkel parasjagu hea rütm sees, kui mitte iga päev, siis ülepäeva katsun midagi jälle teha. Koobaste keevitamiseni pole endiselt veel jõudnud, sõbral lihtsalt jube kiire tööga seoses. Aga seda puhtamaks koopad ja muud kohad roostest saavad, lisaks muid väiksemaid asju teha küllaga.
Väike maski ja tiivaproov - sobib küll!
Kuna aku ja vanad klemmid olid suht läbi, siis sai need ka ära vahetatud. Mootori ja kere vahelist massilinti pole veel leidnud, seega ka vana kaabel endiselt alles. Pildilt päris hästi näha kui "hea" see vana kaabli ja klemmi ühendus oli.
Klemmideks said spetsiaalsed autoaudio klemmid - suuri veksleid välja käima ei hakka, kuid kerge plaan on sügisel jõuda Tartusse soundifinaalidele - näis. Mõtteid selle poole pealt on päris huvitavaid tekkinud igatahes...
Juhipoolne koobas, tunduvalt rohkem ussitanud kui teine pool. Ka vana amort on päris niru - uued tublisti jämedamad gaasikad juba garaazis oma aega ootamas.
Teine koobas vähe kobedam, kuid eks ka siin omajagu lappimist. Mõlemad koopad sai fööniga veel üle käidud, vana mastiks jms niipalju maha kui tuli. Pildil roostesurm oma tööd tegemas.
proovisin nii ja naapidi hinge kätte saada - kinni mis kinni. Igatahes kätte on nad vaja saada, loks päris mehine - ei muud kui puurimisse ja uus dift.
Kuna seda klaasi enam tagasi ei pane, sai üks vedelev kleeps ära paigutatud. Garaazi ümber tiirutavatele uudishimulikele hea vihje millega tegu: on tõesti sigahea pill!
Praeguseks kõik. Kui mitte järgmine nädal, siis ülejärgmine kindlasti on kere juba eeltöödes ning värvimises. Niipalju olgu veel öeldud, et ei tule siiski päris see värvilahendus, mille ülal välja hõikasin - aga sellest ja paljust muust juba siis, kui asjalood niikaugel :cool:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
minupoolne soovitus. seda vana mastiksit pole sealt mõtet maha ajada, kus ta kenasti peal on. ja seda orig. krundikihti kah.
sest ykskõik, mis sa sinna peale panema hakkad, ei pysi see kauem , kui originaal.
ja veel. nina sobivust proovi ikka koos kapotiga. nii, et kõik mutrid, kruvid kinni keerata ja yhesõnaga päris paika need asjad.
praegu ennam värvimist saad veel painutada- kohendada, paika väänata.
ja veel: esitiiva alumisse sisemisse äärde ( pildil noolega näidatud kohta) olen keevitanud väikesed plekist vinklid, mis fikseerivad tiiva korralikult õiges asendis ja ei lase tiivaäärel liikuda.
sest ykskõik, mis sa sinna peale panema hakkad, ei pysi see kauem , kui originaal.
ja veel. nina sobivust proovi ikka koos kapotiga. nii, et kõik mutrid, kruvid kinni keerata ja yhesõnaga päris paika need asjad.
praegu ennam värvimist saad veel painutada- kohendada, paika väänata.
ja veel: esitiiva alumisse sisemisse äärde ( pildil noolega näidatud kohta) olen keevitanud väikesed plekist vinklid, mis fikseerivad tiiva korralikult õiges asendis ja ei lase tiivaäärel liikuda.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
proovisin nii ja naapidi hinge kätte saada - kinni mis kinni. Igatahes kätte on nad vaja saada, loks päris mehine - ei muud kui puurimisse ja uus dift.
Igasuguste kinniroostetanud tiftide, poltide ja muude pisidetailide lahtileotamiseks soovitan eraldusõli MoS2. Saadaval kõigis hästivarustatud autokauplustes.
Tänud soovituste eest ;)
Kusjuures see vinklimõte on väga hea, ilma tugevduseta lopendavad need nurgad seal omajagu.
Enne värvimist peab auto korra kokku lappama küll, nädalavahetuse plaanis sees.
Proovin seda soovitatud õli kindlasti, praeguse seisuga tuli ülemiste hingede kaheksast poldist/kruvist lahti vaid üks - ometi kasutasin löök-kruvikeerajat. Ja kui muu tõesti ei aita, siis peab puurima hakkama :gun:
Ahjaa - vana mastiksi otsustasin maha võtta, sest paljudes kohtades oli mastiks küll peal, samas alt oli ikka värv lahti ja rooste vahel - nüüd vähemalt tean, et puhas ja korras. Esikoobastel on seisukord kõvasti parem, sealt ei hakka ilmselt mastiksit kiskuma.
Kusjuures see vinklimõte on väga hea, ilma tugevduseta lopendavad need nurgad seal omajagu.
Enne värvimist peab auto korra kokku lappama küll, nädalavahetuse plaanis sees.
Proovin seda soovitatud õli kindlasti, praeguse seisuga tuli ülemiste hingede kaheksast poldist/kruvist lahti vaid üks - ometi kasutasin löök-kruvikeerajat. Ja kui muu tõesti ei aita, siis peab puurima hakkama :gun:
Ahjaa - vana mastiksi otsustasin maha võtta, sest paljudes kohtades oli mastiks küll peal, samas alt oli ikka värv lahti ja rooste vahel - nüüd vähemalt tean, et puhas ja korras. Esikoobastel on seisukord kõvasti parem, sealt ei hakka ilmselt mastiksit kiskuma.
Huvitav, kas Eestis ka keegi Saapa 1.5 mootorit tõsiselt järele on aidanud või on selle osas knowhow ikkagi soome poolet uurida vaja? Ühtkomateist olen sealsest foorumist ammutanud, aga kergelt segaduses olen ikka veel.
Olin siin juba valmis ostma risti-imusarjan koos kahe Weber 45DCOE karpaga, aga nagu selgus, siis see komplekt juba müüdud... Lisaks oleks saanud pika jalaga jagaja jms. Noh vahet pole.
Aga plaan on Weberile üle minna küll, 32/36 DGV näiteks. 45 oleks vast niiehknaa suureks jäänud, vähemalt esialgu. Lisaks kaaned ära teha, kanalid vähe paremini voolama, jäigemad klapivedrud jne.
Küljesumpade saatus ka lahtine, mõtlesin juba tellida Simonsi sportpaketi, aga Soome foorumites väga ei kiideta seda, parem siis juba ise teha.
Ideid ja soovitusi?
Olin siin juba valmis ostma risti-imusarjan koos kahe Weber 45DCOE karpaga, aga nagu selgus, siis see komplekt juba müüdud... Lisaks oleks saanud pika jalaga jagaja jms. Noh vahet pole.
Aga plaan on Weberile üle minna küll, 32/36 DGV näiteks. 45 oleks vast niiehknaa suureks jäänud, vähemalt esialgu. Lisaks kaaned ära teha, kanalid vähe paremini voolama, jäigemad klapivedrud jne.
Küljesumpade saatus ka lahtine, mõtlesin juba tellida Simonsi sportpaketi, aga Soome foorumites väga ei kiideta seda, parem siis juba ise teha.
Ideid ja soovitusi?
Asjalood niikaugel, et auto värvimises - lähiajal peaks kätte saama, ootusärevus juba üsna suureks kasvanud.
Hinged sain lõpuks kõik kätte, kaheksast poldist oli vaja üle puurida neli - kusjuures kinni oli koonusest, vindi osa tuli pärast keerates väga kergelt - õnneks Praeguseks on hinged ka uuenduskuuri läbi teinud, uued diftid sees, loks eemaldatud.
Täna jõudsid Soomest pärale küljepeeglid:
ja UHIUUS just sellele maskile mõeldud kapotikaar:
paar päeva varem jõudsid ka üleni punased tagatuled koos pesadega:
Tellitud on ka tutikas esiklaas, homme vast peaks kätte saama :thumb:
Mart96' le jälle tohutu suured tänud, kes neid asju on aidanud kokku ajada ning üldse väga palju nõu ja jõuga projekti juures abiks on olnud :beer:
Järgmine postitus siis juba mõne aja pärast, kui auto värvist käes :cool:
ahjaa: kas keegi oskab soovitada head vahendit, millega ajajooksul tuhmunud kroomosad läikima saaks? Osad maski osad tunduvad olevat alumiiniumist, need ka vaja saada läikesse.
Hinged sain lõpuks kõik kätte, kaheksast poldist oli vaja üle puurida neli - kusjuures kinni oli koonusest, vindi osa tuli pärast keerates väga kergelt - õnneks Praeguseks on hinged ka uuenduskuuri läbi teinud, uued diftid sees, loks eemaldatud.
Täna jõudsid Soomest pärale küljepeeglid:
ja UHIUUS just sellele maskile mõeldud kapotikaar:
paar päeva varem jõudsid ka üleni punased tagatuled koos pesadega:
Tellitud on ka tutikas esiklaas, homme vast peaks kätte saama :thumb:
Mart96' le jälle tohutu suured tänud, kes neid asju on aidanud kokku ajada ning üldse väga palju nõu ja jõuga projekti juures abiks on olnud :beer:
Järgmine postitus siis juba mõne aja pärast, kui auto värvist käes :cool:
ahjaa: kas keegi oskab soovitada head vahendit, millega ajajooksul tuhmunud kroomosad läikima saaks? Osad maski osad tunduvad olevat alumiiniumist, need ka vaja saada läikesse.
palun palun:notworthy:
krt mul hakkab endal ka juba kõrvalt vaadates ootusärevus tekkima:-)
Einoh, minu osa suht väike selle projekti juures, aga tore on kaasa aidata sellisele tõsisele ettevõtmisele..
Eks need vanad asjad lähevad iga päevaga järjest rohkem hinda ja raskem on neid leida ka..
krt mul hakkab endal ka juba kõrvalt vaadates ootusärevus tekkima:-)
Einoh, minu osa suht väike selle projekti juures, aga tore on kaasa aidata sellisele tõsisele ettevõtmisele..
Eks need vanad asjad lähevad iga päevaga järjest rohkem hinda ja raskem on neid leida ka..
Algselt postitas: mart96
... Einoh, minu osa suht väike selle projekti juures...
Noo, ei maksa nii tagasihoidlik ka olla Info ja kontaktid on tänapäeval väga olulised - ilma nendeta ei tee suurt miskit. Tavalist kraami leiab Eestist ka, aga just neid rariteetsemaid asju, mis pahatihti avalikku müüki ei jõuagi, vot nendega on keeruline ja selles osas oled aidanud ikka mehemoodi :headbang:
Väike teaser tänasest hommikust ;)
Teisisõnu konstruktor vaja nüüd veel kokku panna ja tänavale :cool:
p.s. igasugu kokakoolad ja autopoe universaalpastad unustage ära, kui vaja asjad läikesse saada - Tondi Ärikeskuses on üks 3M jms toodetega kauplev firma, ise sain sealt spetsiaalse pasta ja viltketta, asjad nagu uued:
tuju ja emotsioonid on igatahes :thumb:
Teisisõnu konstruktor vaja nüüd veel kokku panna ja tänavale :cool:
p.s. igasugu kokakoolad ja autopoe universaalpastad unustage ära, kui vaja asjad läikesse saada - Tondi Ärikeskuses on üks 3M jms toodetega kauplev firma, ise sain sealt spetsiaalse pasta ja viltketta, asjad nagu uued:
tuju ja emotsioonid on igatahes :thumb:
Passis on must, eks näis mis ülevaatusel öeldakse, hästi ei usu, et probleeme tekkib.
Täna hakkan veermikuga tegelema, peab välja nuputama kui palju madalamaks lasta. Ette sai juba Mersu 190 vedrud ka ostetud romulast - ehk tegemist jagub igal rindel, see on selge :)
Täna hakkan veermikuga tegelema, peab välja nuputama kui palju madalamaks lasta. Ette sai juba Mersu 190 vedrud ka ostetud romulast - ehk tegemist jagub igal rindel, see on selge :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Lepa
Tagantvaatega peab veidi ootama, hetkel kõik tiivad maas. Täna katsun mastiksiga seest ära tõmmata ning vedrud ja amordid paika panna, peale seda saab ka tiivad külge.
Aga tulevad ikka laiemaks keevitatud variandid
minupoolne soovitus:
tiiva ja tihendi ning tihendi ja kere vahele ohtrasti õli ja mastiksi segu- nendest kohtadest muidu rooste hakkab end pea näitama. või peoga tavotti
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
minupoolne soovitus:
tiiva ja tihendi ning tihendi ja kere vahele ohtrasti õli ja mastiksi segu- nendest kohtadest muidu rooste hakkab end pea näitama. või peoga tavotti
Ära sa ainult grafiidiga määret sinna pane. Grafiitmääretes ja -mastiksites kasutatakse tavaliselt passiveerimata grafiiti, mis metalli üsna isuga sööma hakkab, muidugi leidub ka korralike asju grafiidi baasil, aga ma ei oska hetkel soovitada ühtegi käsimüügi toodet.
http://dasboot.pri.ee/allan/saab/teaser.jpg
seda glasuur-glamuurset shokopommi oleks vaja natuke suure roostes naelaga kratsida ja roigaste vahelt läbi suruda, sest vastasel korral on ta minu mõhnalisest ja habetunud küülikust liiga palju ilusam!
:thumb:
seda glasuur-glamuurset shokopommi oleks vaja natuke suure roostes naelaga kratsida ja roigaste vahelt läbi suruda, sest vastasel korral on ta minu mõhnalisest ja habetunud küülikust liiga palju ilusam!
:thumb:
Tänud soovituste eest, tavoti triki peale poleks ise tulnudki, teen ära Part, sinu sooviga on natuke keerulisem muidugi :cool:
Hakkasin siin mõttes juba vedrusid lühemaks saagima, isegi MB 190 esimesed olid valmis ostetud romulast... AGA selgus tõsiasi, et ühel mu doonorautodest oli all olnud miski originaal madaldussari, vabas olekus esivedru näiteks ca 6cm madalam kui originaal, tagavedrudeni jõuan homme, igatahes "jämedamast traadist" on mõlemad kindlasti.
Sama auto alt tulid kunagi ka Saabi originaal punased esiamordid - ilmselt miski kangem variant - ja korralikud Biltema tagumised gaasid, mis Soome foorumi andmetel peaks olema vägagi jäigad. Noh, minu plaanidega sobib see kupatus igatahes kenasti :evil:
Hakkasin siin mõttes juba vedrusid lühemaks saagima, isegi MB 190 esimesed olid valmis ostetud romulast... AGA selgus tõsiasi, et ühel mu doonorautodest oli all olnud miski originaal madaldussari, vabas olekus esivedru näiteks ca 6cm madalam kui originaal, tagavedrudeni jõuan homme, igatahes "jämedamast traadist" on mõlemad kindlasti.
Sama auto alt tulid kunagi ka Saabi originaal punased esiamordid - ilmselt miski kangem variant - ja korralikud Biltema tagumised gaasid, mis Soome foorumi andmetel peaks olema vägagi jäigad. Noh, minu plaanidega sobib see kupatus igatahes kenasti :evil: