Saab 96 Custom, Lepa

Vasta
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#26

N Juun 08, 2006 21:23

Jätkan pildipäevikuga - loodetavasti saab keegi indu ja jaksu oma projektidega edasi tegeleda. Mina vähemalt teiste analoogseid teemasid lapates kogun seda pidevalt juurde ;)

Hetkel parasjagu hea rütm sees, kui mitte iga päev, siis ülepäeva katsun midagi jälle teha. Koobaste keevitamiseni pole endiselt veel jõudnud, sõbral lihtsalt jube kiire tööga seoses. Aga seda puhtamaks koopad ja muud kohad roostest saavad, lisaks muid väiksemaid asju teha küllaga.

Pilt
Väike maski ja tiivaproov - sobib küll!

Pilt
Kuna aku ja vanad klemmid olid suht läbi, siis sai need ka ära vahetatud. Mootori ja kere vahelist massilinti pole veel leidnud, seega ka vana kaabel endiselt alles. Pildilt päris hästi näha kui "hea" see vana kaabli ja klemmi ühendus oli.

Klemmideks said spetsiaalsed autoaudio klemmid - suuri veksleid välja käima ei hakka, kuid kerge plaan on sügisel jõuda Tartusse soundifinaalidele - näis. Mõtteid selle poole pealt on päris huvitavaid tekkinud igatahes...

Pilt
Juhipoolne koobas, tunduvalt rohkem ussitanud kui teine pool. Ka vana amort on päris niru - uued tublisti jämedamad gaasikad juba garaazis oma aega ootamas.

Pilt
Teine koobas vähe kobedam, kuid eks ka siin omajagu lappimist. Mõlemad koopad sai fööniga veel üle käidud, vana mastiks jms niipalju maha kui tuli. Pildil roostesurm oma tööd tegemas.

Pilt
proovisin nii ja naapidi hinge kätte saada - kinni mis kinni. Igatahes kätte on nad vaja saada, loks päris mehine - ei muud kui puurimisse ja uus dift.

Pilt
Kuna seda klaasi enam tagasi ei pane, sai üks vedelev kleeps ära paigutatud. Garaazi ümber tiirutavatele uudishimulikele hea vihje millega tegu: on tõesti sigahea pill!

Praeguseks kõik. Kui mitte järgmine nädal, siis ülejärgmine kindlasti on kere juba eeltöödes ning värvimises. Niipalju olgu veel öeldud, et ei tule siiski päris see värvilahendus, mille ülal välja hõikasin - aga sellest ja paljust muust juba siis, kui asjalood niikaugel :cool:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#27

R Juun 09, 2006 8:23

minupoolne soovitus. seda vana mastiksit pole sealt mõtet maha ajada, kus ta kenasti peal on. ja seda orig. krundikihti kah.
sest ykskõik, mis sa sinna peale panema hakkad, ei pysi see kauem , kui originaal.

ja veel. nina sobivust proovi ikka koos kapotiga. nii, et kõik mutrid, kruvid kinni keerata ja yhesõnaga päris paika need asjad.
praegu ennam värvimist saad veel painutada- kohendada, paika väänata.

ja veel: esitiiva alumisse sisemisse äärde ( pildil noolega näidatud kohta) olen keevitanud väikesed plekist vinklid, mis fikseerivad tiiva korralikult õiges asendis ja ei lase tiivaäärel liikuda.

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Haikala
Postitusi: 81
Liitunud: T Mai 09, 2006 12:46
Asukoht:
Auto:

#28

R Juun 09, 2006 10:07


proovisin nii ja naapidi hinge kätte saada - kinni mis kinni. Igatahes kätte on nad vaja saada, loks päris mehine - ei muud kui puurimisse ja uus dift.


Igasuguste kinniroostetanud tiftide, poltide ja muude pisidetailide lahtileotamiseks soovitan eraldusõli MoS2. Saadaval kõigis hästivarustatud autokauplustes.
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#29

R Juun 09, 2006 10:45

Tänud soovituste eest ;)

Kusjuures see vinklimõte on väga hea, ilma tugevduseta lopendavad need nurgad seal omajagu.

Enne värvimist peab auto korra kokku lappama küll, nädalavahetuse plaanis sees.

Proovin seda soovitatud õli kindlasti, praeguse seisuga tuli ülemiste hingede kaheksast poldist/kruvist lahti vaid üks - ometi kasutasin löök-kruvikeerajat. Ja kui muu tõesti ei aita, siis peab puurima hakkama :gun:

Ahjaa - vana mastiksi otsustasin maha võtta, sest paljudes kohtades oli mastiks küll peal, samas alt oli ikka värv lahti ja rooste vahel - nüüd vähemalt tean, et puhas ja korras. Esikoobastel on seisukord kõvasti parem, sealt ei hakka ilmselt mastiksit kiskuma.
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#30

T Juun 13, 2006 10:40

Huvitav, kas Eestis ka keegi Saapa 1.5 mootorit tõsiselt järele on aidanud või on selle osas knowhow ikkagi soome poolet uurida vaja? Ühtkomateist olen sealsest foorumist ammutanud, aga kergelt segaduses olen ikka veel.

Olin siin juba valmis ostma risti-imusarjan koos kahe Weber 45DCOE karpaga, aga nagu selgus, siis see komplekt juba müüdud... Lisaks oleks saanud pika jalaga jagaja jms. Noh vahet pole.

Aga plaan on Weberile üle minna küll, 32/36 DGV näiteks. 45 oleks vast niiehknaa suureks jäänud, vähemalt esialgu. Lisaks kaaned ära teha, kanalid vähe paremini voolama, jäigemad klapivedrud jne.

Küljesumpade saatus ka lahtine, mõtlesin juba tellida Simonsi sportpaketi, aga Soome foorumites väga ei kiideta seda, parem siis juba ise teha.

Ideid ja soovitusi?
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#31

P Juul 02, 2006 18:55

Asjalood niikaugel, et auto värvimises - lähiajal peaks kätte saama, ootusärevus juba üsna suureks kasvanud.

Hinged sain lõpuks kõik kätte, kaheksast poldist oli vaja üle puurida neli - kusjuures kinni oli koonusest, vindi osa tuli pärast keerates väga kergelt - õnneks :) Praeguseks on hinged ka uuenduskuuri läbi teinud, uued diftid sees, loks eemaldatud.

Täna jõudsid Soomest pärale küljepeeglid:

Pilt

ja UHIUUS just sellele maskile mõeldud kapotikaar:

Pilt

paar päeva varem jõudsid ka üleni punased tagatuled koos pesadega:

Pilt

Tellitud on ka tutikas esiklaas, homme vast peaks kätte saama :thumb:

Mart96' le jälle tohutu suured tänud, kes neid asju on aidanud kokku ajada ning üldse väga palju nõu ja jõuga projekti juures abiks on olnud :beer:

Järgmine postitus siis juba mõne aja pärast, kui auto värvist käes :cool:

ahjaa: kas keegi oskab soovitada head vahendit, millega ajajooksul tuhmunud kroomosad läikima saaks? Osad maski osad tunduvad olevat alumiiniumist, need ka vaja saada läikesse.
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#32

P Juul 02, 2006 20:21

Algselt postitas: Lepa
ahjaa: kas keegi oskab soovitada head vahendit, millega ajajooksul tuhmunud kroomosad läikima saaks?


Coca-cola. Kusjuures täiesti tõsiselt :)
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#33

P Juul 02, 2006 23:09

palun palun:notworthy:

krt mul hakkab endal ka juba kõrvalt vaadates ootusärevus tekkima:-)

Einoh, minu osa suht väike selle projekti juures, aga tore on kaasa aidata sellisele tõsisele ettevõtmisele..

Eks need vanad asjad lähevad iga päevaga järjest rohkem hinda ja raskem on neid leida ka..
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#34

E Juul 03, 2006 1:28

Algselt postitas: fofa

Coca-cola. Kusjuures täiesti tõsiselt :)


:o et siis mismoodi - kallan koolaga üle ja nühin lapiga?
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#35

E Juul 03, 2006 1:32

Algselt postitas: mart96
... Einoh, minu osa suht väike selle projekti juures...


Noo, ei maksa nii tagasihoidlik ka olla :) Info ja kontaktid on tänapäeval väga olulised - ilma nendeta ei tee suurt miskit. Tavalist kraami leiab Eestist ka, aga just neid rariteetsemaid asju, mis pahatihti avalikku müüki ei jõuagi, vot nendega on keeruline ja selles osas oled aidanud ikka mehemoodi :headbang:
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#36

R Juul 14, 2006 12:17

Väike teaser tänasest hommikust ;)

Pilt

Teisisõnu konstruktor vaja nüüd veel kokku panna ja tänavale :cool:

p.s. igasugu kokakoolad ja autopoe universaalpastad unustage ära, kui vaja asjad läikesse saada - Tondi Ärikeskuses on üks 3M jms toodetega kauplev firma, ise sain sealt spetsiaalse pasta ja viltketta, asjad nagu uued:

Pilt

tuju ja emotsioonid on igatahes :thumb:
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#37

R Juul 14, 2006 13:40

noh sul on aega nii umbes täpselt 20 päeva et konstruktor kokku panna...
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#38

R Juul 14, 2006 14:06

Peab jõudma ;)
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#39

R Juul 14, 2006 18:52

Pilt

Siit pildilt peaks värvilahendus vähe paremini näha olema, eelmine sai suht tume :)
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#40

L Juul 15, 2006 13:28

Vauu!! :head: ilus :love:
Kas see kahevävilahendus läheb (läks) nii ka ARK-i kirja?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#41

L Juul 15, 2006 13:41

Passis on must, eks näis mis ülevaatusel öeldakse, hästi ei usu, et probleeme tekkib.

Täna hakkan veermikuga tegelema, peab välja nuputama kui palju madalamaks lasta. Ette sai juba Mersu 190 vedrud ka ostetud romulast - ehk tegemist jagub igal rindel, see on selge :)
vanasaab
Postitusi: 110
Liitunud: T Jaan 04, 2005 3:23
Asukoht:
Auto:

#42

L Juul 15, 2006 14:01

:thumb:silm puhkab seda vaadates! igatahes tubli töö on tehtud!
Saabiiir
Postitusi: 126
Liitunud: N Aug 04, 2005 13:17
Asukoht:
Auto:

#43

P Juul 16, 2006 18:34

Tõeliselt kaunis isend! :)
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#44

P Juul 16, 2006 23:20

Tänud :)

Eks tööd ja higi peab sisse panema veel kuhjaga, et asjast asi saaks. Aga õnneks on sõiduisu lihtsalt niiii suuuur :drive:
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#45

E Juul 17, 2006 9:51

Tagantvaatega peab veidi ootama, hetkel kõik tiivad maas. Täna katsun mastiksiga seest ära tõmmata ning vedrud ja amordid paika panna, peale seda saab ka tiivad külge.

Aga tulevad ikka laiemaks keevitatud variandid ;)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#46

E Juul 17, 2006 10:03

Algselt postitas: Lepa
Tagantvaatega peab veidi ootama, hetkel kõik tiivad maas. Täna katsun mastiksiga seest ära tõmmata ning vedrud ja amordid paika panna, peale seda saab ka tiivad külge.

Aga tulevad ikka laiemaks keevitatud variandid ;)


minupoolne soovitus:
tiiva ja tihendi ning tihendi ja kere vahele ohtrasti õli ja mastiksi segu- nendest kohtadest muidu rooste hakkab end pea näitama. või peoga tavotti
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#47

E Juul 17, 2006 10:14

Algselt postitas: ivomets

minupoolne soovitus:
tiiva ja tihendi ning tihendi ja kere vahele ohtrasti õli ja mastiksi segu- nendest kohtadest muidu rooste hakkab end pea näitama. või peoga tavotti


Ära sa ainult grafiidiga määret sinna pane. Grafiitmääretes ja -mastiksites kasutatakse tavaliselt passiveerimata grafiiti, mis metalli üsna isuga sööma hakkab, muidugi leidub ka korralike asju grafiidi baasil, aga ma ei oska hetkel soovitada ühtegi käsimüügi toodet.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#48

E Juul 17, 2006 10:56

http://dasboot.pri.ee/allan/saab/teaser.jpg

seda glasuur-glamuurset shokopommi oleks vaja natuke suure roostes naelaga kratsida ja roigaste vahelt läbi suruda, sest vastasel korral on ta minu mõhnalisest ja habetunud küülikust liiga palju ilusam!

:thumb:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#49

E Juul 17, 2006 11:04

Isegi koeral lähevad jalad sama kõveraks nagu ta peremehel, vuntsidest ja habemest rääkimata.

:P
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#50

E Juul 17, 2006 19:55

Tänud soovituste eest, tavoti triki peale poleks ise tulnudki, teen ära :) Part, sinu sooviga on natuke keerulisem muidugi :cool:

Hakkasin siin mõttes juba vedrusid lühemaks saagima, isegi MB 190 esimesed olid valmis ostetud romulast... AGA selgus tõsiasi, et ühel mu doonorautodest oli all olnud miski originaal madaldussari, vabas olekus esivedru näiteks ca 6cm madalam kui originaal, tagavedrudeni jõuan homme, igatahes "jämedamast traadist" on mõlemad kindlasti.

Sama auto alt tulid kunagi ka Saabi originaal punased esiamordid - ilmselt miski kangem variant - ja korralikud Biltema tagumised gaasid, mis Soome foorumi andmetel peaks olema vägagi jäigad. Noh, minu plaanidega sobib see kupatus igatahes kenasti :evil:
Vasta