Saab 96 Custom, Lepa
Jep, nii ongi - kast on 32L, 12" woofrile mõeldud inverterkasti kohta ikka harjumatult väike :)
Recommended vented enclosure : Volume 32 liter/1,13 cuft, Port: 4" diameter with length 37 cm/14,5". F3= 49,1 Hz
http://www.dls.se/english/speakers/mw12.htm
Recommended vented enclosure : Volume 32 liter/1,13 cuft, Port: 4" diameter with length 37 cm/14,5". F3= 49,1 Hz
http://www.dls.se/english/speakers/mw12.htm
Sai täna Tartu mail käidud ja kuidas sa ikka tühja masinaga tagasi tuled, eks. Tegelikult oli juba ammu mõte sealtkandist üks "asi" ära tuua, eelmine nädal uuesti olukorda uurides imestasin, et see seal veel siiani alles oli :)
igatahes... peagi liigutab minu küülikut 1.7L kone :evil:
Kõigepealt vaja väline suurpuhastus teha, natuke seestpoolt kulmist uurida, vajalikud tihendid ja vollad ja mahlad vahetada. Aga hommikul häält kuulates oli asi paljutõotav - vägagi ühtlase käiguga - tõsteti nimelt alles täna sõitva masina pealt maha :)
Vähemalt minul on nüüd hing rahul, muidu oleks end veel tükk aega piitsutanud, et sellise võimaluse mööda lasin. Neid mootoreid ju ei liigu, mitte ainult Eestis, aga ka Soomes ja Rootsis otsi kui nõela heinakuhjast, kui tahad mõistliku hinnaga saada.
Tänud härrale Ants-Poiss mootori eest ja ka härrale Part, kes pisut kosulteeris. Ja mõistagi Aarele, kes selle projekti juures kõvasti jõu ja nõuga abiks on olnud ja on ka edasi :notworthy:
igatahes... peagi liigutab minu küülikut 1.7L kone :evil:
Kõigepealt vaja väline suurpuhastus teha, natuke seestpoolt kulmist uurida, vajalikud tihendid ja vollad ja mahlad vahetada. Aga hommikul häält kuulates oli asi paljutõotav - vägagi ühtlase käiguga - tõsteti nimelt alles täna sõitva masina pealt maha :)
Vähemalt minul on nüüd hing rahul, muidu oleks end veel tükk aega piitsutanud, et sellise võimaluse mööda lasin. Neid mootoreid ju ei liigu, mitte ainult Eestis, aga ka Soomes ja Rootsis otsi kui nõela heinakuhjast, kui tahad mõistliku hinnaga saada.
Tänud härrale Ants-Poiss mootori eest ja ka härrale Part, kes pisut kosulteeris. Ja mõistagi Aarele, kes selle projekti juures kõvasti jõu ja nõuga abiks on olnud ja on ka edasi :notworthy:
Täna õhtul või homme värvin mootoriploki ära, niiehknaa asi täiesti molekulideks. Kõik mis vahetamist vajab, saab ühtlasi ka vahetatud. Ja loodetavasti järgmine nädal saab juba "uue" mootori kokku ka :headbang:
Muus osas on autoga asjad veninud, majaremont käib paralleelselt, aega napib. Idees teha ju palju polegi, natuke elektrit, salong kokku, nipet näpet veel... Tuleb lihtsalt see aeg võtta :)
Muus osas on autoga asjad veninud, majaremont käib paralleelselt, aega napib. Idees teha ju palju polegi, natuke elektrit, salong kokku, nipet näpet veel... Tuleb lihtsalt see aeg võtta :)
Asi venib, aga siiski väike vahekokkuvõte siia ka. "uus" mootor on endiselt pulkadeks, pudinate otsimine käib. Nagu ka ennist mainisin, vahetab korraga kõik mis vaja - lõpuks pole ju niiiii kiire ka - kuigi jah, sõita ju tahaks küll ammu juba ;)
Pead on hetkel lihvimises, tõenäoliselt paneb ka tiba suuremad klapid - üks tegemine ja nii :evil:
Veidi pilti kah:
"uus" plokk, uue kuuega
Karteri põhi sai ka värvitud spets kuumakindla värviga
Klapikambri kaaned jäid veidi tuhmid, matt värv ka... näis, lasen ehk üle veel, samasuguseks nagu karteri põhja...
Kes arvasid, et sisu jääb ehk liiga sünge, siin teile väike teaser:
Ühtkomateist on veel tehtud, salongi pigimatitamine näiteks, aga eks sellest järgmine kord :)
Pead on hetkel lihvimises, tõenäoliselt paneb ka tiba suuremad klapid - üks tegemine ja nii :evil:
Veidi pilti kah:
"uus" plokk, uue kuuega
Karteri põhi sai ka värvitud spets kuumakindla värviga
Klapikambri kaaned jäid veidi tuhmid, matt värv ka... näis, lasen ehk üle veel, samasuguseks nagu karteri põhja...
Kes arvasid, et sisu jääb ehk liiga sünge, siin teile väike teaser:
Ühtkomateist on veel tehtud, salongi pigimatitamine näiteks, aga eks sellest järgmine kord :)
See auto on niiehknaa raske ja aeglane, polegi eesmärk kiireks saada - igapäevaseks paugutamiseks on kerge, 160+ jõuline Civic ;)
Dynamatiga pole ise loomkatseid teinud, küll aga pigimati ja vildiga - töötab hästi :)
p.s. nagu isand Part märkis, siis pildilt tundub istme nahk hall, tegelikult värviks ikka elevandiluu :thumb:
Dynamatiga pole ise loomkatseid teinud, küll aga pigimati ja vildiga - töötab hästi :)
p.s. nagu isand Part märkis, siis pildilt tundub istme nahk hall, tegelikult värviks ikka elevandiluu :thumb:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sel juhul on isand Pardi monitor valede värvidega... Hall pole see kohe mitte seal pildi peal.Algselt postitas: Lepa
p.s. nagu isand Part märkis, siis pildilt tundub istme nahk hall, tegelikult värviks ikka elevandiluu :thumb:
Jah, klapikambrikaantega peab midagi tegema küll - liiga lahjad sellisena. Kroom oleks muidugi päris popp, eks peab veidi uurima...
Tänud :)
Algselt postitas: krss
Väga kibeleks näha juba lõpptulemust, senitehtu on vägagi muljetavaldav :head:
Tänud :)
Algselt postitas: Lepa
Jah, klapikambrikaantega peab midagi tegema küll - liiga lahjad sellisena. Kroom oleks muidugi päris popp, eks peab veidi uurima...
Algselt postitas: krss
Väga kibeleks näha juba lõpptulemust, senitehtu on vägagi muljetavaldav :head:
Tänud
http://www.graffiti.ee/search.php?search_user=airbrusha
Äkki miskit sellist!!!;)
On keegi kunagi võtnud küljest kõrvalistujapoolse kojamehe võlli/nuudi? On teine mul hirmsa loksuga, aga no kuidagi ei saa aru, kuidas ta sealt maha peaks tulema ühes tükis... Ei taha enne armatuuri tagasi panna, kui see asi korras...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
võlli hoiab sissepoole tulemast kinni yks imepisike traadist seib, mis asub väljapool .
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
seda küll, et lukustusseib(traat)-aga kui tahad ka seda messingist asja kätte saada, siis kas seal ai old üks mutter, millele pääseb ligi
sealt mootoriruumi poolt kui see plastist soojenduse kopsik ära võtta-oot oot otsin kohe pildi välja
ma lasin omale uued treida kunagi ning kasutasin selliseid lukustusseibe, ilmselt Würthist või kuskilt leiab
no nii paar illustratsiooni kah
sealt mootoriruumi poolt kui see plastist soojenduse kopsik ära võtta-oot oot otsin kohe pildi välja
ma lasin omale uued treida kunagi ning kasutasin selliseid lukustusseibe, ilmselt Würthist või kuskilt leiab
no nii paar illustratsiooni kah
Kas keegi on kunagi teinud ise kinnitused, millega saab laternad maski külge kinni? - jutt siis vanast, ümmarguste laternatega maskist ;)
Naised saunas rääkisid, et Saaremaal pidavat üks 95 olema, sama maski ja kopika tuledega - äkki on kellegil kontakti, uuriksin, kuidas tema tegi...
Või ehk on kellegil näidata/käega katsuda anda, millised need olema peavad - teeks väikse kopipeisti...
tean, et otsin nõela angaarisuurusest heinakuhjast, aga äkki... keegi... kusagil... siiski...
Naised saunas rääkisid, et Saaremaal pidavat üks 95 olema, sama maski ja kopika tuledega - äkki on kellegil kontakti, uuriksin, kuidas tema tegi...
Või ehk on kellegil näidata/käega katsuda anda, millised need olema peavad - teeks väikse kopipeisti...
tean, et otsin nõela angaarisuurusest heinakuhjast, aga äkki... keegi... kusagil... siiski...
Kuna mu Kähku Sõitmise Civic on nüüd mõnda aega rivist väljas ja pisut mossis, ühe mitte teed andnud Focuse pärast, tekkis päevakorda Saabi kiirelt sõidukorda saamine.
Täna sai juba veidi ka mütatud, tulemuseks korras kojamehed ning ka kinnitatud esilaternad. Nagu selgus, polnudki see asi seal nii hull midagi. Kuigi jah, hetkel veel päris jäädavalt kinni pole, pisut peab vaeva nägema, et tuled ka reguleeritavad saaks. Laternateks tutikad kopika esilaternad koos korpustega. Idees on olemas ka tutikad lääne universaalsed, mis 1:1 istuksid, aga kopika omade kumer klaas meeldis rohkem.
Väike rats sai tehtud ka esimeste stangekinnitustega - stanget tänase seisuga ei tule, aga tulevad hoopis kaugtuled, Hella Chromium Luminatorid - nendele peab tegema miskise viisaka rakise, stangekinnituste vahele.
Paar kiiret pilti kah:
Homme veidi polte ja asju ostma, loodetavasti saab ka võimendite voolukaabli veetud, sest selle taga seisab armatuuri sissepanek.
Kindel on ka see, et selle hooaja sõidan vana mootoriga, mis õnneks töötab kui kellavärk!
Koduremont peab nüüd pisut küll ootama, aga noh - eks on ka paat teenimatult kaua ootama pidanud ;)
Täna sai juba veidi ka mütatud, tulemuseks korras kojamehed ning ka kinnitatud esilaternad. Nagu selgus, polnudki see asi seal nii hull midagi. Kuigi jah, hetkel veel päris jäädavalt kinni pole, pisut peab vaeva nägema, et tuled ka reguleeritavad saaks. Laternateks tutikad kopika esilaternad koos korpustega. Idees on olemas ka tutikad lääne universaalsed, mis 1:1 istuksid, aga kopika omade kumer klaas meeldis rohkem.
Väike rats sai tehtud ka esimeste stangekinnitustega - stanget tänase seisuga ei tule, aga tulevad hoopis kaugtuled, Hella Chromium Luminatorid - nendele peab tegema miskise viisaka rakise, stangekinnituste vahele.
Paar kiiret pilti kah:
Homme veidi polte ja asju ostma, loodetavasti saab ka võimendite voolukaabli veetud, sest selle taga seisab armatuuri sissepanek.
Kindel on ka see, et selle hooaja sõidan vana mootoriga, mis õnneks töötab kui kellavärk!
Koduremont peab nüüd pisut küll ootama, aga noh - eks on ka paat teenimatult kaua ootama pidanud ;)