Saab 96 Custom, Lepa

Vasta
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#101

L Juun 14, 2008 11:29

Algselt postitas: Lepa
Kaks Saabi pildil on ikka parem kui üks Saab pildil :thumb:

Parandan:
Kaks Saabi pildil on veel parem kui üks Saab pildil
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#102

K Nov 12, 2008 20:27

Kuidas auto elab, kas on juba sõidukorras?
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#103

N Nov 13, 2008 9:53

Peale pikka seisakut, hakkasin nüüd vaikselt jälle tegutsema :) Hetkel üritan välja mõelda kõige parema lahenduse esikõlaritele, kuidagi vaja 8L kastid tekitada - enamvähem on juba paigas ka, varsti saab hakata klaaskiuga mässama...

Eks teen pilti ka, kui juba on mida näidata ;)
strife
Postitusi: 264
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#104

E Jaan 12, 2009 21:25

Kuidas edeneb?
Uusi pilte ka millalgi tulekul või on praegu suur majandus kriisi surutis õlul?

Igatahes tervitusi!
Fly High!
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#105

E Veebr 02, 2009 14:44

Oih, miski päris vana küsimus mul märkamata jäänud. Igatahes olen siin vahepeal omajagu kola kokku ajanud, et salongiga edasi minna. Eile olin juba korraks tööriietes ja valmis garaazi sukelduma, kui selgus, et soojapuhur suvilas. Täna saan uue puhuri ja kindel plaan on nüüd see asi -jälle- käsile võtta, kevad va sinder, tuleb ju jubeda tuhinaga peale :)
Emmerich
Postitusi: 164
Liitunud: L Juul 29, 2006 21:19
Asukoht:
Auto:

#106

T Mär 03, 2009 14:09

Ei kannata oodata, millal see Pilt puhur selle garaaži soojaks SAAB, et jälle pilte ja juttu siia tekiks :red:
¿_ __ ' ' )
( . ( . ) /|/|
LC___ @
¿___, ) (
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#107

T Mär 03, 2009 14:29

Algselt postitas: Emmerich
Ei kannata oodata, millal see Pilt puhur selle garaaži soojaks SAAB, et jälle pilte ja juttu siia tekiks :red:


Hea saab on nagu vein,mida kauem valmib seda parem saab!:thumb: Mul ka üks klassik laagerdub juba paar aastat.
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#108

N Mär 05, 2009 16:05

Küll juba varsti saab, omal ka näpud sügelevad ;)

Keegi oskab öelda, mis õhutemperatuuril klaasfiibriga mürada võib? Ehk kas on mingi madalaim temperatuur, millest allpool enam ei kuiva vms?
ErQ
Postitusi: 376
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht:
Auto:

#109

N Mär 19, 2009 22:34

Janek555 projekt viis mõtted sinu küüliku peale... mulle meeldib see värvikombinatsioon, aga veel ilusam oleks see sõitvana ;)
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#110

R Apr 03, 2009 20:31

Täna sai soojenduseks garaaz korda tehtud ja ka armatuur sisse pistetud:

Pilt

Homme hakkan vaatama kuhu ja kuidas täpselt kõlarid ehitada.

Millegi pärast liigub temperatuuri kang hirmus raskesti... Väga ei jõudnud uurida, kuhu seal koer maetud on - aga oskab ehk keegi kohe öelda, mida määrima peaks?
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#111

R Apr 03, 2009 21:38

Kraan ise seismisega kinni jäänud ja kahjuks liikuma saades hakkavad tavaliselt lekkima.

Stereo asukoht on päris kaval :eureka: . Kas see punane asi seal vasaku kella kõrval on "start" nupp ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#112

R Apr 03, 2009 22:23

kasutajal ove on hea kõlarite lahendus.

klaasplastist vormitud pesad jaldade juurde välimistesse nurkadesse ja päris head suured kõlarid ka sees.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#113

L Apr 04, 2009 0:23

Eks peab seda soojenduse klappi uurima, praegu lihtne, süsteem tühi niiehknaa. Punase tuumanupuga hakkan prozektoreid lahinguvalmis lülitama :cool: Kuna tagumise akna soojendust mul pole, siis paigutasingi selle lüliti sinna asemele.

Aga kõlarikastid tulevad mul ka sinna, kus muidu need plastist panipaigad... Üks vineerist alus on juba ka pildilt paistmas, selle peale vaja aretada 8L kast, DLS MS6 keskribale. Tweetri lahendust pole veel välja mõelnud, eks peab katsetama... Paneks muidu klaasi külge või aknalauale, aga küülikul ju oleks siis jubedalt näos kinni, visuaalselt ka naljakas, kui kõlar armatuuriga sama lai:

Pilt

Ju need ka sinna alla viin, lava kõrgus küll kannatab, aga muus osas peaks hea saama.
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#114

P Apr 05, 2009 20:37

Lootsin nädalavahetusega rohkem tehtud saada, aga täna eriti garaazis ei olnudki. Igatahes ühe kõlari skelett on valmis:

Pilt

Pilt

Pusimist oli omajagu, aga teise poole copy/paste läheb vast libedamalt ja saab varsti fiibri selga tõmmata ;)
strife
Postitusi: 264
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#115

E Apr 20, 2009 7:25

Kas jalgadele ruumi väheks ei jää ??? muidu Boombox on äge :headbang:
Fly High!
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#116

E Apr 20, 2009 13:13

Eks natuke jalaruumi arvelt need kastid on, aga usun, et pole hullu ja saab täitsa lahedalt oldud. Küülikul on pedaalid suht keskel koos, eks selle järgi sättisingi - kui juht saab sõitmisega hakkama, saab ka kõrvalistuja oma koivad paigutatud :D

Praeguseks kaksikud peaaegu valmis ka, natuke veel vaigu ja fiibriga mürada vaja - oleks nädalavahetusega ära lõpetanud, aga vaik sai otsa.
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#117

K Apr 29, 2009 9:39

Kui suunatuli põleb, mitte ei vilgu, siis on relee õhtal? Hetkel küll ainult üks pirn ühendatud - mõjutab ehk see kuidagi ahela tööd?

Endiselt on lahendamata stangede küsimus... Kui kellegil vedelevad originaal metallid, andke teada, saame ehk kaubale :beer:
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#118

K Apr 29, 2009 19:32

Algselt postitas: Lepa
Hetkel küll ainult üks pirn ühendatud - mõjutab ehk see kuidagi ahela tööd?



Jah.
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#119

K Apr 29, 2009 20:05

Nii ongi - ühendasin teise tagatule ka ära ja kõik korras :thumb:

Kus võiks olla hea valik suuremaid ja väiksemaid tihendeid? Tuleklaasidele oleks idees värskemaid vaja, ühtlasi vaataks, kas leiab ehk ustele ka uued...
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#120

K Apr 29, 2009 20:42

Algselt postitas: Lepa


Kus võiks olla hea valik suuremaid ja väiksemaid tihendeid? Tuleklaasidele oleks idees värskemaid vaja, ühtlasi vaataks, kas leiab ehk ustele ka uued...


Mingi valik on,täpsusta või tule ise vaatama.
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#121

K Apr 29, 2009 20:51

Idees saaksin ka vanade tihenditega hakkama, aga kuna tänapäevased pirnid on ilmselt natuke suurema kupliga, siis vana, üleni punane klaas jääb keskelt kergelt piduritule pirnile kiikuma. Ehk vaja leida kas

a) madalam/lühem 21W pirn (on üldse selliseid olemas?)

b) paksem tihend - ca 6-8mm paks ja ca 6mm lai elastne tihend, millel ca 2mm soon keskel...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#122

K Apr 29, 2009 21:04

Algselt postitas: Lepa


Endiselt on lahendamata stangede küsimus... Kui kellegil vedelevad originaal metallid, andke teada, saame ehk kaubale :beer:


ei tea kas saame? ja selliseid asju ei jäeta vedelema
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#123

K Apr 29, 2009 21:19

Niigi kitsukeses eelarves mul stangedele esialgselt kohta küll polnud, õigemini olin kindel, et stangesid ei pane üldse... Aga üldist liiklus- ja parkimiskultuuri arvestades on ilmselt parem, kui nad siiski on. Sinikuubede ja ülevaatusega ka lihtsam. Ehk pane mulle konkreetne number u2u'sse ja võtan kaalumisele :)
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#124

K Mai 13, 2009 20:20

Kes on kunagi eemaldanud originaal pigimattide liimijälgi, teab kui lootusetu üritus see alguses tundub. Mingi moment liimi laadne elastne ollus jääb maha, kui matt ära tirida. Kogu põranda peale on neid täppe kokku ca 10267tk vms - ehk küllaltki palju. Proovisin traatharja, trelli otsa käiva terasharja, fööni ja pohmaka jõuga nühkides - eriti ei aidanud.

Kõige effektiivsemaks osutus pahtlilabidaga ühtlaselt lükates, kõigepealt vana matt maha tõmmata - pahtlilabidaga selle pärast, et lihtsalt tirides jäävad need mummud kõrgemad ja ka osa mati põhjapapist vms jääb ka külge.
Seejärel leotasin kõige tavalisema aknapesu vedelikuga ja lükkasin jäiga ziletilaadse kaabitsaga põranda puhtaks. Minu kaabits on vahetatavate otstega, päris zilett oli liiga terav, aga komplektis olnud natuke tugevam ja nürim osutus ideaalseks. Mida märjem pind, seda paremini tuleb.

Pilt

Kõrvalistuja istme taga on näha, milline pind jääb algselt traatharjaga nühkides ja siis zileti ning aknapesuvahendiga üle tehes. Juhi pool on tehtud vaid zileti ning leotusega.

Ilmselt töötaks ka mingine liimijälgede eemaldamiseks mõeldud vahend.

Kohati tuli ka pindmist roostet välja, sinna lasin roostesurma, nüüd veel külmtsink selga ja siis kogu põrand värvi alla. Seejärel pigimatt otsa ja saab asjadega edasi minna :)
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#125

K Mai 13, 2009 20:28

Algselt postitas: Lepa


Ilmselt töötaks ka mingine liimijälgede eemaldamiseks mõeldud vahend.



Mäletaks nagu oleks nitro lahusti hästi toiminud,või oli see atsetoon.
Vasta