Saab 96 Custom, Lepa

Vasta
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#176

E Mai 10, 2010 22:11

Tänasest uued topeltsumpad all, Tallinna kuumaastikul oluliselt lihtsam sõita, ka garaazi saab nüüd kriipimata sisse. Hääled küll omajagu käredamad, aga omale istub paremini, kui varasem plädin - all show, no go :gun:

Kas V mootoritel on sumpa põiki asetseval ühendustorul mingi kindel otstarve ka või on see küülikul originaalis nii lahendatud, sest taha jookseb vaid üks toru?

Teel koju tundus, et justkui sidur hakkas kergelt libisema - kas selle vastu on mingit rohtu ka, peale ketta/korvi vahetuse?

Ja veel - olles uute vedrudega nüüd veidi ringi sõitnud, siis roolitunnetus läks omajagu paremaks ning võib täitsa rahul olla. Kes siin rallikaid teevad ja madaldust ei soovi, siis lõikamata kujul peaks esiots enamvähem samale kõrgusele jääma, kui originaalis.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#177

R Mai 28, 2010 14:50

Olin lõunal Balti jaamas ja mingi hunnik motikaid blödistas mööda. Siis tuli veel üks mõnusa plörinaga, aga polnudki "motikas" kui ma vaatama hakkasin, hoopis too kena must limu oli, väääga erinev, kena ja silmatorkav (ka kõrvu torkav) muu liikluse seas :head:
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#178

R Mai 28, 2010 20:32

Sai seal kandis käidud jah. Ühed resokad peab veel alla panema, tiba vaiksemaks.

Millegipärast hakkas üleeile tühikäik lonkama ja pidurdades kipub välja surema - loodetavasti saab lähipäevil klapivahed uuesti üle käia ja nipet-näpet veel vaadata, sest nii sõita on suht võimatu.

Endiselt tahaks teada, kas V mootoritel on sumpa põiki asetseval ühendustorul mingi kindel otstarve ka ja kui see peaks seal kindlasti olema, siis mis kaugusel?
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#179

R Mai 28, 2010 20:44

mingi otstarve sel on küll-kunagi sõber andis mulle lingi mingile venekeelsele saidile, kus oli terve teooria, kuidas sumpsi ehitada..
aga ma arvan, et see saab määravaks ikka mingi V8 puhul. kui litraazh on alla kahe liitri, siis ei usu, et sel mingit tähtsust on;)

aga see sõber ise tegi oma usa bussile ka sumpsi, aga pidi selle pärast ära võtma-hääled olid ikka röögatud:D

eks kui sisepõlemismootori teooria läbi lugeda, siis saaks kõvasti targemaks. Olen ise ka igatsugu tekste lugenud, aga skleroos kipub kallale ja ei mäleta enam kõike. Üldiselt on see mootor nagu kõik asjad siin maailmas osadest koosnev tervik ja kui tahad, et see ilusti funkab, siis peavad kõik osad olema head. Ainult hea sumpsiga ei saa midagi-siis tuleb sisselaset parandada ja siis kütusesüsteemi jne..

Aga Tallinnasse jõudes peab külla tulema-kõik teevad nii kõva reklaami su autole, et peab ikka ise üle vaatama;)
Mul ju ka ikka meeled muutuvad erksamaks, kui kuslil 96-e häält kuulen-mu esimene Saab oli ka ju 96 ja sellest ei saa enam üle ega ümber.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#180

T Juun 08, 2010 19:12

Algselt postitas: Lepa

Jäi näppu selline tumedast pleksist sirm, mis mõõtudelt ja kujult sobib täitsa kenasti, aga kinnitusi peaks veidi aretama.

Meil selline tuuning väga levinud pole, samas Soomes ja mujal on neid küllaga.

Ehk siis "gangsteri lippa" jah või ei?


Leidsin ühe pildi samal teemal, ehk annab inspiratsiooni vms.

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#181

T Juun 08, 2010 22:30

Tänud. Hetkel mul see lipi teema enam aktuaalne pole, kuigi päris maha pole mõtet veel matnud. Sellisena nagu sellel pillil, enda omale panema just ei torma. Või siis häirivad need röögatud valged pargid/suunad piisavalt, et ei saa üldist ilmet kuidagi heaks kiita :P Aga mingi ettekujutuse annab tõesti, laias laastus autod ju päris sarnased.

Mart, tule läbi muidugi! Peab sul hamba niipalju verele saama, et omale ka küüliku hoovi veeretad jälle, mis sa nende klassikutega ikka jandid :headbang:

Igatahes sidur on hakanud rohkem libisema ja mootoriga ka miski pull endiselt. Kui enne suri pidurdades välja, siis nüüd kipub külmalt välja surema. Sooja mootoriga välja ei sure, aga pöörded kõiguvad ja tühikäik on hetkel keeratud ca 1500 peale, et välja ei sureks. Vahepeal kukub 1100 juurde. Sõites oleks kõik justkui korras kõik.

Silindrites surved kolmel 11,5 ja neljandal 10,5. Peal uued küünlad, uus õhufilter, klapivahed regullitud, süüde paigas. Küünalde värv ka ilus. Jagaja rootor ning kaas värsked. Kere/mootori mass head.

Ilmselt karpa taas molekulideks võtma ja seekord ultraheli puhastusest läbi laskma. Või oskab keegi miskit veel soovitada? Kas jagaja kondekat kuidagi kontrollida saab? Jäi lihtsalt silma, et see vahetamata päris kaua ja ei tea ka täpselt, milles selle tõrked ilmnevad. Ja kas seda vaakumi jagajat saab ka kuidagi testida?
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#182

N Mär 03, 2011 15:18

Kas küüliku Solexile kusagilt miskit rem komplekti ka võtta on? Katsun lähipäevil ultraheli puhastusest läbi lasta ja paneks siis juba värskete tihendite jms kokku tagasi.
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#183

E Apr 18, 2011 23:08

Väljas juba suur kevad, garaazis alles väike, aga midagi siiski toimub.

Solexit ei hakanudki näppima, ostsin hoopis kasutatud Weber 32/36 DGAV, lasin ultraheli ja aurupuhastusest läbi ning tellisin Soomest Free Technicsist rem komplekti, koos küülikule sobivate düüsidega. Pandud sai ka plastikust vaheplaat, mis peaks suvel kuuma mootori käivitamise edaspidi murevabaks tegema.

Üldiselt on Solex->Weber suht bolt on vahetus, pisut pusimist ja peal ta ongi:
Pilt

Tegin talle ajutise igavese õhufiltri kopsiku, mille tahaks kunagi K&N panni vastu vahetada.

Kui Solexi tühikäiku ei saanud korda hea ega kurjaga, siis Weber nurrub ilusti 750 pöörde juures juba peale esmast tühikäigu regullimist. Võimalik, et ultrahelipuhastus oleks aidanud ka Solexit, samas Weber oluliselt lollikindlam. Lisaks sai lahti sellest tobedast vaakumi jagajast ning kahest vaakumi voolikust.

Natuke peab düüsidega veel katsetama ja mängima, aga emotsioonid on head juba nüüd. Märgin igaks petteks ära, et paika läksid peadüüsid 145 ja 137 ning õhud 160 ja 180. Mõned on veel varuks ka, eks panen siia kirja, kui lõplik valik tehtud.

Teine suurem muutus puudutab generaatorit. Nimelt sai farmacoma käest toodud 99/900 genekas, mis küüliku 55A asemel annab 70A välja. Jällegi suht iisi fix - küüliku genekalt ventilaator 99 omale (pöörlemissuunad erinevad) ja natuke pusimist ühe kinnitusega:

Pilt

Pilt

99 omal siis kinnitused ühe paksused, küüliku omal ülemine õhuke. Natuke võimlemist rauasae ja viiliga ning ongi paras. Boonusena natuke vähem kaableid kapoti all ja moodne pingeregulaator geneka küljes.

Eks näis, kuidas see 70A hakkama saab... Soome poolel on pandud ka V6 fordidelt pärit 90A isendeid ehk plaan B on õnneks varuks.

Seoses kõige sellega on mul nüüd üle igati korralik ning kontrollitud, värskete harjadega küüliku genekas ja sellele kohandatud tänapäevane, plug'n'play pingeregulaator... + mõned originaal genekad veel... Lisaks mõned Solexi karpad... ja modifitseeritud Solexi õhufiltrikopsik. Kui kellegil vaja peaks olema :)
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#184

E Apr 25, 2011 19:15

Kuna rehvid olid all ca 10+ aastat (enamus ajast muidugi seisva auto all) ja pidamine eriti vihmaga meenutas pigem plastikrataste oma, panin nädalavahetusel alla tutikad Barum Brillantis 2 suverehvid, 185/65/15 mõõdus.
Rattaid alla kruttides avastasin ka ühe katkise roolilati lõdviku, kõrvalistuja pool. Hakkasin siis uurima, kuidas seda kõige parem vahetada oleks ja jõudsin järeldusele, et niigi kitsas mootoriruumis, võtab aku häbematult palju ruumi, muutes kasvõi selle sama lõdviku vahetuse oluliselt tülikamaks. Väga pikalt mõtlema ei hakanud, otsisin relaka ja peitli välja ning 10min pärast oli roostes akualus minevik.

Hetkel avaneb selline vaade:
Pilt

Kapotialuse kosmeetiline pool ei kannata muidugi mingit kriitikat, aga enne uue mootori valmimist ei hakka selles osas midagi tegema. Oluliselt kenam pole ka tagumise istme alune, mis samuti ootab oma järge ja võimendi lõpplikku paigutust:

Pilt

Aku uus asukoht on pagasnikus, woofrikasti ja seljatoe vahel:

Pilt

Kaabel on 35mm2 ja kaitse 80A.

Audio poolel on muutunud niipalju, et süsteemi juhib Nakatajalt ostetud Pioneer DEH-9400MP:

Pilt

Alpinega ei saanud soundi paika ei hea ega kurjaga ja olin üsna kindel, et asi peab olema makis, sest kõik muu oli korduvalt üle vaadatud ja testitud. Mis iseenesest on veider, sest tegu oli suht korraliku mudeliga. Igatahes jääb see 9856R minu esimeseks ja viimaseks Alpineks. Esmane mõte oli, et otsin kusagilt DEH-P88RS mk2'e, aga mõistliku raha eest liigub neid lihtsalt niivõrd vähe ja tehnilise poole pealt on nad 9400'ga pea samad. Igal juhul hetkel valikuga väga rahul - vaja veel ühte võimendit ja saab süsteemi täisaktiivseks ehk igale elemendile eraldi viited jms :thumb:
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#185

P Juun 19, 2011 16:04

Seoses Weberile üleminekuga, panen enampakkumisele kastitäie Solex karpasid, alghinnaga 20€. Kui keegi rohkem ei paku, liigub ka selle raha eest -omal pole lihtsalt vaja neid.

4tk on seal kindlasti, võibolla leian mõne veel. Komplektsed, seisukorrad erinevad.

Lisaks on üle küüliku genekaid, kui kellegil tarvis. Siin ehk hakkab paremini silma, kui varuosade müügi all :)
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#186

E Juul 25, 2011 15:26

Karpad otsivad endiselt uut kodu:
Pilt

Kõik kokku 20 EURi või ühekaupa 10 EURi tükk :)
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#187

E Aug 22, 2011 17:03

Viimane hõige - kui järgmiseks nädalaks keegi karpadele ja genekatele kosja ei tule, lähevad koos muu kraamiga metalli... Eks see natuke julm tegu ole, aga ei näe ka mõtet ladustada asju, mida omal tulevikus vaja ei lähe.

Ja veel - kuna seda alafoorumit vaadatakse ehk pisut rohkem, siis hõikan igaks petteks ka siin välja järjekordse Küülikukruiisi:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11862

:thumb:
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#188

L Apr 07, 2012 22:56

Mõtlesin, et puhuks sellelt teemalt ka tolmu maha :) Väga palju küll toimunud pole, aga midagi siiski.

Eelmisel nädalavahetusel lootsin, et saab varsti auto tänavale, hetkeseisuga aknast välja piiludes neid mõtteid muidugi enam pole. Aga varsti ehk ikka saab. Esimene sõit viib keevitaja juurde, katsub sumpadega miskit välja mõelda, vähemalt poole vaiksemaks tahaks saada küll.

Kuna mõtted juba Saabi juures olid, aga sõita veel ei saa, hakkasin audio poolt uurima, sest päris heaks seda ju ei saanudki, enne kui masin talvekorterisse jäi. Alustasin sellest, et panin tweetrid algsele kohale tagasi (esiklaasi külge) ja lülitasin maki network reziimi ehk tegin süsteemist täisaktiivse - igal elemendil omaette viited ning oluliselt täpsem häälestusvõimalus kui tavareziimis. Kuna kasutada oli 4 kanali võim, jäi woofer esialgu toiteta, aga sellegi poolest sai tulemus täitsa hea.
Pilt

Jah, see sinine display on pisut võõrkeha, aga selle maki puhul on määravaks just sisemine ilu. Õnneks saab kõik "delfiinid" ka maha keerata :D

Õhtul netis kolades komistasin ühe pakkumise otsa, millest oli raske loobuda - nimelt leidsin korralikud Signat RAM3 ja RAM2 võimud. Neid on mul aja jooksul olnud päris mitu, väga head asjad ja üleliia palju neid ei liigu. Igatahes ära ma nad ostsin ja täna sai ka ühendatud:
Pilt

Kaabeldust peab veel sättima millalgi, kosmeetilist poolt siis, samuti on vaja RCA'de pikkused parajaks teha jms väiksemat sättimist. Igal juhul enam ei jää asi võimu taha ja iga element saab täpselt parasjagu, et puhtalt mängida jaksaks - woofrile 450W RMS, tweetritele ja keskribale 4x90W RMS. Tõenäoliselt tähendab see ka geneka vahetust 90 amprise vastu ja võibolla ka ühe ventika lisamist istmealusele, aga eks seda näitavad juba loomkatsed. Endine võim ehk hellalt hoitud ja igati asine Signat ROM 4 on nüüd üle ja MÜÜGIS.

Süsteemi häälestamisega läheb muidugi veel aega, esmamulje on igatahes paljulubav. Kui enne oli tweeter keskriba kõrval ja sellest tingituna lava väga madalal, siis nüüd on lava kõrgus kenasti paigas. Lava laiusest ei tasu küüliku salongi puhul muidugi eriti unistada, aga see selleks :headbang:

Ei tea paljud siit Soome klubi tegemistega kursis on, aga juhtus siis selline lugu, et paluti mul kirjutada väike lugu oma küülikust nende klubilehte, mis ka hiljuti ilmus Saabisti 85. numbris. Alguses natuke kahtlesin, sest selline au vääriks ehk natuke paremini tehtud pilli, aga noh - miks ka mitte, eks :)

Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#189

T Apr 24, 2012 13:28

Jätkan siis monoloogiga :) Eile sai ülevaatus tehtud ja natuke ka linnavahel podistatud. Katsun nüüd keevitajaga kiiremas korras kaubale saada, et sumpadega midagi ette võtta - no ei jaksa enam sõita selle lärmiga, kuulaks parem kvaliteetselt muusikat.

Üks kotermann sai ka välja juuritud, mis juba eelmisest hooajast painas. Nimelt miski tarbis voolu ja suht mehiselt. Nädalaga imes seisval autol aku 12.43V pealt 8.35V peale. Ega's midagi, ampermeeter sappa ja asju ühekaupa eemaldama. Tarbija tuli välja suhteliselt kiiresti, nimelt oli asi makis. Kui seni olen alati kollase ja punase kokku pannud ning otse akult uue toite vedanud, pole kunagi probleemi olnud, et makk ka välja lülitatuna tarbiks. Aga sellel makil kuidagi teisiti ja niipea kui paneel eest võtta, kukkus ka tarbimine 160,8mA-> 17mA (mis on okei, sest päris nulli ilmselt ei saagi). Ehk siis lahenduseks on punase ACC kaabli ahela katkestamine. Ju seal miski puldi IR vastuvõtja ootereziimis oli vms.

Imelikul kombel pole küüliku süütelukus ühtegi klemmi, mis võtit esimesse asendisse keerates voolu peale annaks. Praegu paningi nii, et makki saab kuulata vaid süüde sees / töötava mootoriga, aga pikemas perspektiivis on see muidugi jama. Eks natuke nuputama, sest eraldi lüliti alla ei tahaks ka panna, iga kord ei jaksa ju meeles hoida, et vaja välja lükata.

Vähemalt on aku tühjenemise põhjus nüüd teada ja ei pea iga kord garaazi jättes massilülitit maha keerama. Sellest poleks ju ka tegelikult midagi, aga sellel makil on seadeid omajagu ja neid iga kord sisestada oleks ikka päris niru.
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#190

T Apr 24, 2012 14:01

(Y)

Lepa, millal sa mind sõitma viid oma lärmaka kevadekuulutajaga :)

Tahaks tegelikult väga näha mis ja mis moodi sa oled asjad ehitanud,sest endal sama ees :)

Terv
Fly High!
RandomHero
Postitusi: 69
Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
Asukoht:
Auto:

#191

E Apr 30, 2012 17:30

lödistas see must iludus täna ka minust viru keskuse juures mööda. Pani rohkem pead pöörama, kui mõni hetk varem mööda sõitnud Corvette. Foori tagant foori taha sõites hääl otsekui mõne suure tsikli oma, huvitav, mis häält veel pööretel teeb.
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#192

E Apr 30, 2012 22:26

Sidur tahab vahetust, seega enamasti kulgengi tasa ja targu, liigselt pöördesse laskmata. Ja mida päev edasi, seda rohkem lärm tüütab ka. Ealised iseärasused ilmselt. Täna sai Fennos käidud ja sobivad potid välja valitud - see on siis juba neljas kord sumpad ümber mängida :)

Loodetavasti õnnestub sidurivahetust seni edasi lükata, kuni tekib võimalus ka teine mootor valmis teha, saaks ühe lahti võtmisega hakkama.
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#193

T Juun 05, 2012 14:14

Panen siia omale väikese meelespea, et mootoris ja käigukastis õlid vahetatud @ 91 923km. Kusjuurees käigukast hakkas küll palju rõõmsamalt toimetama :)
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#194

N Veebr 07, 2013 17:31

Ilmselt küll mitte, aga äkki siiski... on keegi kusagilt kuulnud, konkreetselt mis auto radikas sobiks küüliku originaali asemele? Hea oleks, kui kasutada saaks ka sama radika elektriventikat. Kinnituste ümber tegemine pole probleem, originaalist laiem võib seega vabalt olla. Originaal tiiviku võtaks muidugi ära.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#195

N Veebr 07, 2013 18:03

a, mis mureks??
lase sisu ära vahetada, kui see liialt ummistunud või liiga vanaks läinud. ja ma arvan,. et sa tead, et radika raame on ka laiemaid, et laiem, suurem kärg vahele mahuks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#196

N Veebr 07, 2013 20:02

Kusjuures radikas sai kontrollitud enne külge panekut, siis pakuti ka uut sisu. Igal juhul praeguse süsteemiga ta kipub ikka soojaks minema suvel ummikutes. Ilmselt piisaks ka lihtsalt elektriventikast, aga uus asi on ikka uus asi ja parem teen siis korraga.
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#197

N Apr 11, 2013 18:39

Hooaeg läheneb, küll visalt, aga siiski. Sellel aastal plaanis tehnikale rõhku panna ja lõpuks ometi 1.7 mootor kokku lapata. Sidur tahab niiehknaa vahetamist ja kui mootor juba maha võtta, paneks hoopis uue asemele. Ühtlasi lähen üle elektriventikale ja saab lõpuks ka mootoriruumi ära värvida - üks tegemine :)

Väikest arengut on juba ka näha, kuu alguses sai uus sidurikomplekt ostetud, SACHS toodang, ja just jõudsid minuni uued kolvid, 2.0L Ford Capri OHC omad, autoosad.ee 'st. Hinnaks 70.12EUR komplekt. See on siis 4 kolbi, koos rõngaste ja sõrmedega. Kellel 1.7 vänt nurgas vedeleb, siis tasuks juhust kasutada, tavahind samal tootjal ca 46EUR tükk.

Kerge hooratas ootab ka juba jupp aega, lisaks ammusest olemas kogu mootori tihendikomplekt. Sisselase on porditud, plokikaaned lihvitud, jäänud veel väljalase üle puurida. Klapimajandus tahab natuke nuputamist, samuti saaled vaja mõõta ja otsida. Ja leida koht, kus mootoriplokk üle puurida. Kui kellegil ses osas ideid, andke julgelt märku.

Hetkel suuremaid uudiseid vist polegi... Inglismaalt liigub siiapoole pakk stange kroom ristidega, kui kellegil vasakut tagumist kroomstange nurka pakkuda (on neil üldse vahet?), oleksin huvitatud, saaks ka ühe soojaga ära vahetada. Soundi poolel samuti väike areng, laulab nüüd Pioneer Deh-p88RS II, mis sobib välimuselt ideaalselt ülejäänud salongiga.

Et hetkel sellised plaanid, sügisel siis näha, kas ja kuidas õnnestus ellu viia :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#198

R Apr 12, 2013 13:28

Niipalju siiis soodsate kolbide tellimisest:

Tere

Täname ostu eest. Kahjuks on Teie poolt tellitud, allahinnatud kolvid hetkel meie laost otsa lõppenud ja tellides oleks 4 kolbi 107,04 eurot kallimad. Kas tagastame raha?
Lugupidamisega
Autoosad.ee

Aga vahest mõnel veab!! :)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#199

L Apr 13, 2013 17:05

Krt, kehvasti jah... muidugi tasub UK ebay's ka silma peal hoida, oleks üks müüja seal suhtlemisaltim olnud, oleksin tõenäoliselt Mahled ostnud 49 naela eest + transa (ca 15 naela). Lisaks siis rõngad, mis komplektis polnud. Küll kallim, aga Mahled ka. Ehk selliseid asju liigub seal ikka.
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#200

T Sept 01, 2015 19:42

Siin pole ikka päris ammu midagi toimunud. Eelmine suvi väikse tiiru tegin, sel suvel on korra kevadel garaazist väljas käinud - pole väga aega tegeleda, fookus on pigem kaherattalistel. Sellest tulenevalt olen taaskord kaalumas küüliku müüki.

Hetkeseis on selline, et ülevaatus on aasta lõpuni kehtiv, käivitub kenasti. Sidur tahab vahetamist, uus Saschi oma tuleb kaasa. Kaasa tuleb ka väga suur hunnik varuosi, muuhulgas 1.7L mootor, mis vaja kokku panna - plokk puurida ja tutikad kolvid sisse pista. Kergem hooratas on riiulis, lisaks veidi porditud sisselaske kollektor jpm.

Kosmeetilise poole pealt tahaks tagumised tiivad idees uut värvi (veits mullitavad) ja tegelikult nii uksed kui esitiivad korralikku paika sobitamist. Mootoriruum on endiselt värvimata.


Näha ja katsuda saab tõsise huvi korral Tallinnas.
56 484 394
Vasta