Saab 96 1.7 V4, OVE
Selline õhufiltri lahendus näeb küll vinge välja, aga suutlikkusele orjenteeritud masinal on tast pigem kahju, kui mootoriruumist sooja õhku täiesti vabalt peale saab. Pisut modifitseeritud kinnine filtrikopsik, kuhu toruga jahedam välisõhk peale juhtida annaks päris palju juurde! Või on sul kapotil miski toimiv scoop? Pildilt näha, et midagi on justkui tehtud, aga päris selget sotti ei saa.
Äge projekt igal juhul :thumb: Ostsid sellisena või kõik ise kokku lapanud?
Äge projekt igal juhul :thumb: Ostsid sellisena või kõik ise kokku lapanud?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
hmmm, miks kõrgemaks mootor?
asju aetaks ju ikka madalamale... et raskuskese või sedamoodi...
asju aetaks ju ikka madalamale... et raskuskese või sedamoodi...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
zigulli omad ehk oleks ka läinud, need pea sama mõõtu. ja neid ju uusi peaks leidma. samas mul peaks neid 96 omi kah olema...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mootor on juba ammu peal, aga käima pole veel saanud, pole lihtsalt aega olnud. Nüüd oleks vist vaja strobo muretseda ja uus süütepool ja kondekas ja siis kui aega saab tuleb uuesti garaazi minna. Eelmisel korral kärsatasin ilmselt midagi läbi kui süütepooli juhtmed valesti ühendasin ja käivitamine ei õnnestunud. Aga tegelikult oleks endal ka huvitav teada kuidas uus mootor siis tiksub ja edasi astub. Talvehooajaks loodan sõitma saada. Rootsist tellisin uue mootorikatte ka, kaalub vist vaevalt 5 kg kui sedagi.