Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]
turboklassikute õige rehvimõõt on 195/60R15.
Mul on ka olnud klassikutel 196/65R15-eriti talvel on hea, aga visuaalselt paistab see nagu maastikuauto versus sportauto;)
16' tollistega läheb jah raskeks-ise proovisin ka Superaerosid ja tagant käis ikka räigelt koopasse, kui peale minu ka keegi autosse istus. Siin Soomes(Lohjal) on üks Saab 90, millel on vist suisa 18'-tollised valuveljed-päris äge vaade, aga Eesti oludes nii madala profiiliga rehviga mingit sõidumõnu küll ei ole, rääkimata nende rehvide hinnast-rehvide raha eest saab vähemalt 1 klassiku;)
Mul on ka olnud klassikutel 196/65R15-eriti talvel on hea, aga visuaalselt paistab see nagu maastikuauto versus sportauto;)
16' tollistega läheb jah raskeks-ise proovisin ka Superaerosid ja tagant käis ikka räigelt koopasse, kui peale minu ka keegi autosse istus. Siin Soomes(Lohjal) on üks Saab 90, millel on vist suisa 18'-tollised valuveljed-päris äge vaade, aga Eesti oludes nii madala profiiliga rehviga mingit sõidumõnu küll ei ole, rääkimata nende rehvide hinnast-rehvide raha eest saab vähemalt 1 klassiku;)
Tulemus, mis ma tahaks saavutada oleks tagasihoidlik vanakooli racing look. Vaimusilmas kujutan ette, et valge kergelt kaussjas plekkvelg 195/55(50) r16 rehviga oleks päris äge. Samas säiliks ka mugavus.
ET40 peaks olema piisav, et plekkvelje serv oleks poltide kinnituskohast veidike väljaspool.
Praegused hallid valuveljed sobivad talvel küll, kuid suvel võiks midagi veidi kontrastsemat olla.
Mingit bling-bling ja karmi tuuningvärki ei tule.
PS: Autol akkab aeg-ajalt armatuuris piduri tuli põlema. Õli nagu on, pistik tundub ka okei olema. Milles asi?
Ei ole veel täpselt aru sanud ka millest ta vilkuma hakkab. Mingit loogilist asja seal pole, et pidurdamise kiirenduse või kurivpeal seda rohkem teeks.
Mis värvi jahutusvedelik minu masinas käima peaks?
ET40 peaks olema piisav, et plekkvelje serv oleks poltide kinnituskohast veidike väljaspool.
Praegused hallid valuveljed sobivad talvel küll, kuid suvel võiks midagi veidi kontrastsemat olla.
Mingit bling-bling ja karmi tuuningvärki ei tule.
PS: Autol akkab aeg-ajalt armatuuris piduri tuli põlema. Õli nagu on, pistik tundub ka okei olema. Milles asi?
Ei ole veel täpselt aru sanud ka millest ta vilkuma hakkab. Mingit loogilist asja seal pole, et pidurdamise kiirenduse või kurivpeal seda rohkem teeks.
Mis värvi jahutusvedelik minu masinas käima peaks?
Rohelisest ilmselt piisaks, kuigi siin vist värvist rohkem tähtis, et korraliku tootja oma oleks ja enne uue panekut süsteem korralikult vanast kraamist puhtaks loputatud saaks.Algselt postitas: Anthrax
Mis värvi jahutusvedelik minu masinas käima peaks?
Punane ei pea olema, aga võib.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14308
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui ma nüüd mäletan.. vist oli nii, et kui süsteem on korras, siis klotside kulumise tõttu muutub süsteemi ruumala nii palju, et vedeliku tase langeb piisavalt, et märgutuli tööle hakkab. Lisaks käib sidur sama paagi pealt.Algselt postitas: Anthrax
PS: Autol akkab aeg-ajalt armatuuris piduri tuli põlema. Õli nagu on, pistik tundub ka okei olema. Milles asi?
Spidomeeter näitab kiirust aga teekonda ei suuda näidata. Iseenesest pole suur probleem aga tahaks umbkaudse kütusekulu välja arvutada.
Kuskohas asub jahutusventika relee. Kas üldse selline asi eksisteerib? Nimelt hakkab tööle aga seisma ei jää. Korraks pistik lahti ja tagasi ning vaikib jälle, kuni on vajadus tööle hakata. Vahel saab välja lülitamisega ise ka hakkama.
Pidurivedeliku sirakas peale ja oligi tuli kustus. Tagumise tule mass on ka nüüd korda tehtud. Pidurid ootavad oma järge.
Kuskohas asub jahutusventika relee. Kas üldse selline asi eksisteerib? Nimelt hakkab tööle aga seisma ei jää. Korraks pistik lahti ja tagasi ning vaikib jälle, kuni on vajadus tööle hakata. Vahel saab välja lülitamisega ise ka hakkama.
Pidurivedeliku sirakas peale ja oligi tuli kustus. Tagumise tule mass on ka nüüd korda tehtud. Pidurid ootavad oma järge.
Seda, et ma arvan, et see temperatuuri andur ongi sul tuksis, pole seal mingit releed.
Aga spidoka võid sa ära vahetada. Seda saab vahetada eraldi või koos teiste kelladega.
Ps. nägin sind eile käruga ühes hoovis.
Aga spidoka võid sa ära vahetada. Seda saab vahetada eraldi või koos teiste kelladega.
Ps. nägin sind eile käruga ühes hoovis.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Kui väga viitsimist siis on võimalik spidokas, ka ära parandada ku ei taha näitu ära vahetada
Seal sees on üks hammasratas pooleks, tänu sellele, et keegi on sõidu pealt näitu nullinud.
Aga, kui vaja siis spidokaid peaks mul leiduma mõned.
Seal sees on üks hammasratas pooleks, tänu sellele, et keegi on sõidu pealt näitu nullinud.
Aga, kui vaja siis spidokaid peaks mul leiduma mõned.
Kas venitlaatori balansist väljaminek (vist) on mingi tüüpviga või konkreetselt minu masina vanaduse häda?
Nimelt kui ventikas töötab, siis hakkab mingi hetk kõvasti plärisema. Olen tähele pannud, et see juhtub vasakkurvis. Viimasel ajal on see probleem kuidagi eriti akuutne. Kui korraks välja lülitada ja uuesti tööle panna läheb asi normi. Kas see on kuidagi parandatav või on ainuke võimalus uus ventikas?
Kuidas armatuur lahti käib? Mul on tunne, et see võiks mul vähe tuugamalt kinni olla. Täpsemalt siis see nuppude ja erinevate meetrite osa.
Nimelt kui ventikas töötab, siis hakkab mingi hetk kõvasti plärisema. Olen tähele pannud, et see juhtub vasakkurvis. Viimasel ajal on see probleem kuidagi eriti akuutne. Kui korraks välja lülitada ja uuesti tööle panna läheb asi normi. Kas see on kuidagi parandatav või on ainuke võimalus uus ventikas?
Kuidas armatuur lahti käib? Mul on tunne, et see võiks mul vähe tuugamalt kinni olla. Täpsemalt siis see nuppude ja erinevate meetrite osa.
Lugesin nüüd uuesti üle ja ilmselgelt jääb selgusetuks millisest ventilaatorist ma räägin. Tegemist on siis salongi soojenduse ventkaga.
Kas mul on mingi karmavõlg või omab auto üksjagu varjatud vigu.
Pidurivedelik kaob ära kuhugi. Millised on kõige tõenäolisemad variandid. Reservuaari ja peasilindri ümbert oleks nagu kunagi lekkinud veits või on keegi mööda valanud aga mingit konkreetset leket kindlasti pole.
Kas mul on mingi karmavõlg või omab auto üksjagu varjatud vigu.
Pidurivedelik kaob ära kuhugi. Millised on kõige tõenäolisemad variandid. Reservuaari ja peasilindri ümbert oleks nagu kunagi lekkinud veits või on keegi mööda valanud aga mingit konkreetset leket kindlasti pole.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14308
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et pidur ja sidur saavad vedelikku samast paagist, siis võid seda poolt ka kontrollida, äkki lekib seal midagi. Sidur muidu toimetab normaalselt??
Ventika osas tasuks vaadata, ega mingit sodi vahel pole. Salongifilter ikka on? Kuid isegi sellega võib sinna midagi sattuda. Ma kunagi kirusin ka läbiläinud ventikat, aga pärast õngitsesin labade vahelt mingi puutüki vms asja välja, ei mäleta täpselt. Ja saabus vaikus....
Ventika osas tasuks vaadata, ega mingit sodi vahel pole. Salongifilter ikka on? Kuid isegi sellega võib sinna midagi sattuda. Ma kunagi kirusin ka läbiläinud ventikat, aga pärast õngitsesin labade vahelt mingi puutüki vms asja välja, ei mäleta täpselt. Ja saabus vaikus....
Väljavõte eelmise omaniku vanast teemast:
Ma pole küll eriline spetsialist aga altpoolt pole siin kahest millist juttugi. Ilmselt ei saa siin ka kahest sentimeetrist rääkida.
Mastiksit ja jaksu jagus vist ainult sissepoole, sest alt vaadates näeb välja nagu oleks keegi augu relakaga sirts suuremaks lõignud ja ülevalt lihtsalt vanast külmkapist plekitüki peale löönud. Isegi valge värv tundus peal olevat.
Nägin nüüd esimest korda autot põhjaalt. Lootsin, et pilt on veits ilusam.. Esimest poolraami oli keegi kunstniku käega hoolega keevitanud siit-sealt, parema alumise õõtsa esimene kinnitus tahab veits kõpitsemist, tagumise silla mingi varda kinnitus kereküjest tahab tegemist. Teine pool juba kukkus mul korra küljest ära, see tehti juba heaks.
Sõber, kelle juures üle vaatasin polnudki varem lennukiinseneride masinaid nii lähedalt näinud. Tema pilk oli umbes selline: .
Väga põnevaid lahendusi esisillas ja ennenägematu konstruktsiooniga pidurisadul.
Pidurivedeliku leket ei suutnud tuvastada.
Kas keegi teab, kes teeks mõistliku hinnaga ja normaalse kvaliteediga pleki ja keretöid? Muuseumieksponaati teha ei plaani, kuid välimuse võiks enam-vähem värskemaks saada ja koopaäärte rooste peatada.
Kas kellelgi on pakkuda normaalses korras juhiust?. Minuoma roostetab kangesti ja aknaraami on juba keegi üritanud ukse külge tagasi keevitada. Käekiri on väga sarnane kõikidele muudele õmblustele.
EDIT: Lugesin vana omaniku teema korra veel läbi.
Ilmselgelt pole just kuldsete kätega remondimees olnud. Tagmuse silla "mingi varda" kinnitus olla juba korra remonditud, mis tähendas sisuliselt ühe plekitüki peale keevitamist. Ilmselt madala kütusekulu huvides on ka kütusefilter vahetamata juba pikemat aega.
Kogu auto põhi on kaetud paksu sopakihiga ehk suurt midagi sealt ei näe. Kas kuskil saab lasta ka normaalselt põhi puhtaks pesta?
Algselt postitas: ivomets
ega sa ometi vaid uut plekki peale ei keevitand??
vana roostetand tuleb ikkagi välja lõigata. maximaalselt kattuda võiks kuni mm 2.
aga karm on lyhikeses pesus keevitada
samas ka hea, et riided ei lähe auklikuks ega põlema
Algselt postitas: Platinum
Loomulikult l6ikasime roostetanud koha ilusti v2lja
Ma pole küll eriline spetsialist aga altpoolt pole siin kahest millist juttugi. Ilmselt ei saa siin ka kahest sentimeetrist rääkida.
Mastiksit ja jaksu jagus vist ainult sissepoole, sest alt vaadates näeb välja nagu oleks keegi augu relakaga sirts suuremaks lõignud ja ülevalt lihtsalt vanast külmkapist plekitüki peale löönud. Isegi valge värv tundus peal olevat.
Nägin nüüd esimest korda autot põhjaalt. Lootsin, et pilt on veits ilusam.. Esimest poolraami oli keegi kunstniku käega hoolega keevitanud siit-sealt, parema alumise õõtsa esimene kinnitus tahab veits kõpitsemist, tagumise silla mingi varda kinnitus kereküjest tahab tegemist. Teine pool juba kukkus mul korra küljest ära, see tehti juba heaks.
Sõber, kelle juures üle vaatasin polnudki varem lennukiinseneride masinaid nii lähedalt näinud. Tema pilk oli umbes selline: .
Väga põnevaid lahendusi esisillas ja ennenägematu konstruktsiooniga pidurisadul.
Pidurivedeliku leket ei suutnud tuvastada.
Kas keegi teab, kes teeks mõistliku hinnaga ja normaalse kvaliteediga pleki ja keretöid? Muuseumieksponaati teha ei plaani, kuid välimuse võiks enam-vähem värskemaks saada ja koopaäärte rooste peatada.
Kas kellelgi on pakkuda normaalses korras juhiust?. Minuoma roostetab kangesti ja aknaraami on juba keegi üritanud ukse külge tagasi keevitada. Käekiri on väga sarnane kõikidele muudele õmblustele.
EDIT: Lugesin vana omaniku teema korra veel läbi.
Ilmselgelt pole just kuldsete kätega remondimees olnud. Tagmuse silla "mingi varda" kinnitus olla juba korra remonditud, mis tähendas sisuliselt ühe plekitüki peale keevitamist. Ilmselt madala kütusekulu huvides on ka kütusefilter vahetamata juba pikemat aega.
Kogu auto põhi on kaetud paksu sopakihiga ehk suurt midagi sealt ei näe. Kas kuskil saab lasta ka normaalselt põhi puhtaks pesta?
Pidevalt on mingi jamps ventikaga olnud. Vahepeal töötab vahepeal mitte. Nüüd jälle ei tööta... st. töötab aga ainult siis kui parempoolsest nupust keerata "max power" rezhiimile. Astmeliselt teistes režiimides regullida ei saa.
Kakkusin armatuuri "paneeli" lahti ja piilusin taha. Kõige tõenäolisemalt oli asi ühes tühjas klemmis. Vastuseks sinna klemmile oli pakkuda 4 juhet- punane, sinine, pruun ja roheline. Kõik tulid ühest pundist. Ja olid enam-vähem ühe jämedused.
Lisaks sellele avastasin, et paneel on lahti sellepärast, et 8-st august, kust pikad poldid läbi lähevad, oli 3-4 terved.
Pilte lisan õhtul, kui keegi selgeltnägija teab millest räägin, võiks juba varem vastata
Kakkusin armatuuri "paneeli" lahti ja piilusin taha. Kõige tõenäolisemalt oli asi ühes tühjas klemmis. Vastuseks sinna klemmile oli pakkuda 4 juhet- punane, sinine, pruun ja roheline. Kõik tulid ühest pundist. Ja olid enam-vähem ühe jämedused.
Lisaks sellele avastasin, et paneel on lahti sellepärast, et 8-st august, kust pikad poldid läbi lähevad, oli 3-4 terved.
Pilte lisan õhtul, kui keegi selgeltnägija teab millest räägin, võiks juba varem vastata
Ventikas töötab nii nagu sa kirjeldasid, kui ühendasid vaakumlüliti juures mikrolülitite pistikud valesti. Endal kah nii juhtunud. Õige on nii et ülemise lüliti alumine ja alumise ülemine klemm jääb tühjaks.
Ei saa mina ventika asjast aru. Panin armatuuri kokku tagasi, proovin- ei tööta. Toimetasin siis veidi teiste asjade kallal, kuni jõudsin salongi ventikani, mis põriseb ning proovimiseks lülitasin ventika tööle- käib nagu kulda. Igast asendist jne.
Enivei ventikas on võlli suunaline loks sees. Teispidi tundus nagu veitsa balansist väljas olema. Mingit prügi ei tuvastanud. Küll aga oli filter selline:
Lisaks tekkis paar küsimust mõne asja kohta:
Misasi on see..:
..ja mille jaoks on see voolik?:
Ja et ma niisama pada ei aja, siis külmkapiuks on siin:
Enivei ventikas on võlli suunaline loks sees. Teispidi tundus nagu veitsa balansist väljas olema. Mingit prügi ei tuvastanud. Küll aga oli filter selline:
Lisaks tekkis paar küsimust mõne asja kohta:
Misasi on see..:
..ja mille jaoks on see voolik?:
Ja et ma niisama pada ei aja, siis külmkapiuks on siin:
Vahepeal üksjagu sõitnud ja midagi küljest ära pole kukkunud ja kuna teise auto kast lendas laiali, siis pole olnud võimalust ka sellega midagi eriti teha.
Esimesed pidurid endiselt kolisevad ja poovad tagurdades, tagumised tahavad paigalduskomplekti, et klotsid vait jääksid, põhjaalt paari kohapeal ülevaatamist (esimene parem õõtsakinnitus ja tagumise parema "mingi tala" kere kinnituse ülevaatamist) ja salongiventikas ilmsetl mingite pukside/laagrite vahetamist.
Kunagi leidsin esimeste sadulate remontimise juhendi aga nüüd on see kadunud, oskab keegi aidata?
Kas keegi on kasutanud elektrilist blokisoojendust? Milline võiks olla hea juhe, mis korteriaknast välja visata, et see talvel ja märjaga mingit lühist ei annaks?
Mismoodi töötasid tuledekojamehed siis, kui auto tehasest välja sõitis?
Praegu on nad ilmselt ühendatud aknapesuvedelikupumbaga, ehk töötab ainult siis, kui kangi tõmmata. Jääb seisma siis kui kang vabastada- kuskil keset klaasi. Siis tuleb linnavahel otsida puhast autot, mille tagumise stange peegelduse järgi õigel ajal kang vabastada.
Huvitav on ka asjaolu, et uurides teh.passi on auto luukpära ja 3 ukseline.
Endiselt ootan pakkumisi juhiuksele.
Esimesed pidurid endiselt kolisevad ja poovad tagurdades, tagumised tahavad paigalduskomplekti, et klotsid vait jääksid, põhjaalt paari kohapeal ülevaatamist (esimene parem õõtsakinnitus ja tagumise parema "mingi tala" kere kinnituse ülevaatamist) ja salongiventikas ilmsetl mingite pukside/laagrite vahetamist.
Kunagi leidsin esimeste sadulate remontimise juhendi aga nüüd on see kadunud, oskab keegi aidata?
Kas keegi on kasutanud elektrilist blokisoojendust? Milline võiks olla hea juhe, mis korteriaknast välja visata, et see talvel ja märjaga mingit lühist ei annaks?
Mismoodi töötasid tuledekojamehed siis, kui auto tehasest välja sõitis?
Praegu on nad ilmselt ühendatud aknapesuvedelikupumbaga, ehk töötab ainult siis, kui kangi tõmmata. Jääb seisma siis kui kang vabastada- kuskil keset klaasi. Siis tuleb linnavahel otsida puhast autot, mille tagumise stange peegelduse järgi õigel ajal kang vabastada.
Huvitav on ka asjaolu, et uurides teh.passi on auto luukpära ja 3 ukseline.
Endiselt ootan pakkumisi juhiuksele.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14308
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
aknapesuga koos peabki käima, aga ilmselt seal mootoris sees on miskit mäda ja nad ei jookse õige koha peale tagasi. Tavaliselt ripakile jäävad siis, kui mehhanism nii kinni on, et bimetallkaitse sekkub mahapõlemise vältimiseks. Kui aga vabalt liiguvad, aga tagasi ei lähe, siis on mingi muu ikaldus ilmselt... ma ise pole nii põhjalikult lahanud neid, ei oska täpsemalt.
Algselt postitas: Anthrax
Kas keegi on kasutanud elektrilist blokisoojendust? Milline võiks olla hea juhe, mis korteriaknast välja visata, et see talvel ja märjaga mingit lühist ei annaks?
Mismoodi töötasid tuledekojamehed siis, kui auto tehasest välja sõitis?
Praegu on nad ilmselt ühendatud aknapesuvedelikupumbaga, ehk töötab ainult siis, kui kangi tõmmata. Jääb seisma siis kui kang vabastada- kuskil keset klaasi. Siis tuleb linnavahel otsida puhast autot, mille tagumise stange peegelduse järgi õigel ajal kang vabastada.
Musta värvi kummikaabel (selline pehme ja painduv) sobiks.
Tulekojamehed peaks käima küll pesurikangi tõmmates kuid sama intervalli järgi, mis tavakojamehed. Et siis peaks seisma jääma koos tavakojameestega, mitte siis kui kangi lahti lased. Eks peaks ühendusskeemi vaatama...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson