Pärast täpselt kahekuulist pausi, mille põhjustas käigukasti ülesütlemine novembri keskpaigas, sõidab Sekeldaja jälle:drive:.
Ega me Saabiiirega kahekesi poleks teda teps mitte uuesti jooksma saanud - puudu oleks jäänud nii jõust, nõust kui ka paigast, kus eelmist kahte nii suure asja puhul ja talvistes oludes üldse rakendada oleks saanud.
Siinkohal olgu tänatud siinse kogukonna liikmed
Hoplaa, Iisak, Krss, Trionic ja
Vulkanus, kellest ühegi rolli ei taha ma alatähtsustada
![Notworthy :notworthy:](./images/smilies/notworthy.gif)
:notworthy::thumb:
Kuigi doonor uue kasti jaoks sai üsna ruttu leitud, oli hoopis keerulisem leida sel aasta pimedaimal perioodil, millest suurem osa veel paraku ka tihedat tööd täis juhtus olema, piisavalt valget aega, et mootor ühes kastiga doonormasinast eraldada ja töökotta toimetada. Polnud endal ju ei konksuga masinat, käru ega ka tõsteseadeldist.
Alles nüüd, aasta alguses (täpsemalt eelmisel reedel), õnnestus kõik vajalik ühele päevale kokku ajada ja see operatsioon läbi viia. Varem oli tehtud ka hulk eeltöid - eemaldatud enamus mittevajalikest osadest - eelkõige terve mäsu juhtmeid ja generaator ning kontrollitud, et vajalikud mutrid-poldid ikka õigel hetkel lahti tulema hakkaksid. Kogutud ja eraldi lehele välja lastud ka mõned asjakohased nõuanded, mis tegevust oluliselt hõlbustasid. Pärast neljatunnist pusimist oli mootor õnnelikult pärakäru peale saadud.
Kui mootor ja kast juba järjega Troostis olid, saabus minu jaoks kõige piinavam aeg - ootamine. Liiga selgelt on veel meeles aastatagune lugu Tupsuga, aga sedakorda läks kõik õnnelikult.
![ThumbsUp :thumb:](./images/smilies/icon_smile_thumb.gif)
Suur aitähh veelkord Trionicule ja teistele suure vaeva nägijatele:notworthy:
Nüüd vaja veel ise mõned väiksemad asjad - käsipidur ja vaakumregulaator - korda teha/vahetada ja siis ülevaatusele minna, et jälle
![Drive :drive:](./images/smilies/drive.gif)
saaks.