Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Cutoff on palju kaugemal, mingi 1.1-1.2 peal ma usun või isegi kõrgemal. Selle tarbeks on kusagil juhi jalgade kohal üks andur, kuhu vaakumvolla ja paar juhet külge tuleb. 0.38 ja 0.4 on ikka suht lähedased numbrid. Kannatab ka kõrgemale ajada seda. Lisaks APC pealt pisut näppida ja saabki täislaksu sinna 1+ peale..
Algselt postitas: Vitautas
Kui ma ei eksi siis täna sain just seda isendit nähtud vist Kotkapoja tänaval seismas. Täitsa kena kohe. Tahaks kaa klassikut ...
mhmh, pargin seal, kuna kõige lähem tasuta parkimisala Tehnikakõrgkoolile
Aga klassikuid ju müügis küll, odavad ka.
Algselt postitas: KT100Algselt postitas: Vitautas
Kui ma ei eksi siis täna sain just seda isendit nähtud vist Kotkapoja tänaval seismas. Täitsa kena kohe. Tahaks kaa klassikut ...
mhmh, pargin seal, kuna kõige lähem tasuta parkimisala Tehnikakõrgkoolile
Aga klassikuid ju müügis küll, odavad ka.
Käid TTK-s?
Käin ise ka ja sõidan ühe klassikuga...aga parkinud olen Kristiinesse...see pmst sama kaugel. Eile nägin üht valge 4-ukeslist hatchbacki Väike-Ameerika tänaval...too oli küll nukras seisukorras...a noh...eks ma näen ehk sinu pilli ka millalgi ära;)
Algselt postitas: PlatinumAlgselt postitas: KT100Algselt postitas: Vitautas
Kui ma ei eksi siis täna sain just seda isendit nähtud vist Kotkapoja tänaval seismas. Täitsa kena kohe. Tahaks kaa klassikut ...
mhmh, pargin seal, kuna kõige lähem tasuta parkimisala Tehnikakõrgkoolile
Aga klassikuid ju müügis küll, odavad ka.
Käid TTK-s?
Käin ise ka ja sõidan ühe klassikuga...aga parkinud olen Kristiinesse...see pmst sama kaugel. Eile nägin üht valge 4-ukeslist hatchbacki Väike-Ameerika tänaval...too oli küll nukras seisukorras...a noh...eks ma näen ehk sinu pilli ka millalgi ära;)
Hehee... mina kah TTK-st. Ja kui juhtun Saabiga tulema parkimine siis mul tavaliselt selle kolmnurkse maja ees.
Nonii, meil siis rohkemgi ühist kui lihtsalt SAAB. Ma masinaehituses II kursus.
Aga propageerime viisakat ja paindlikku liiklemist
Tehnilisest küljest ka: juhiiste lagunes täna ära. Mingi polt on kuskilt läbi tulnud istumise alt. Kõigub koledalt, praegu ei jõudnud rohkem süveneda.. loodetavasti pole midagi väga rasket.
Aga propageerime viisakat ja paindlikku liiklemist
Tehnilisest küljest ka: juhiiste lagunes täna ära. Mingi polt on kuskilt läbi tulnud istumise alt. Kõigub koledalt, praegu ei jõudnud rohkem süveneda.. loodetavasti pole midagi väga rasket.
no püha müristus, mis konstruktsioon sellel istmel seal all on plekk nagu paber, loodetavasti uuematel klassikutel, millel turvavöö kinnitub istmele, on see värk vähe paksem
Sai natuke remonditud, mõnda aega peaks püsima, kuid seda konstruktsiooni vaadates ei saagi see kesta.
Sai natuke remonditud, mõnda aega peaks püsima, kuid seda konstruktsiooni vaadates ei saagi see kesta.
Mul oli sama jama, ei ole siiamaani korralikult korda teinud (keevitanud). Seibidega kuidagi on loksumiskindlaks tehtud.
Kusjuures aasta varem üht teist marki autol nägin sama jama ja siis imestasin, et küll on sellel autol õhuke plekk ja sitt konstruktsioon, et saabil küll nii jura polnud
Saabi plekk on siiski mitu korda paksem, kui mõnel sama koha peal.
Kusjuures aasta varem üht teist marki autol nägin sama jama ja siis imestasin, et küll on sellel autol õhuke plekk ja sitt konstruktsioon, et saabil küll nii jura polnud
Saabi plekk on siiski mitu korda paksem, kui mõnel sama koha peal.
Algselt postitas: KT100
no püha müristus, mis konstruktsioon sellel istmel seal all on plekk nagu paber, loodetavasti uuematel klassikutel, millel turvavöö kinnitub istmele, on see värk vähe paksem
Sai natuke remonditud, mõnda aega peaks püsima, kuid seda konstruktsiooni vaadates ei saagi see kesta.
Kust saada amordi alumist puksi? Kohalikust varuosadekauplusest öeldi, et eraldi tellida sellist värki ei saa. Peab kas mõnelt teiselt amordilt koos metallrõngaga võtma ja asemele keevitama või tuleb otsida lihtsalt üks suvaline puks.
Oskab keegi suunata, milline puks võiks sobida?
Oskab keegi suunata, milline puks võiks sobida?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
zigulli puksid nagu rusikas silmaauku!
edite:
a sa pane kõik puksid uued, siis tunned erinevust ka tagumikuga!
edite:
a sa pane kõik puksid uued, siis tunned erinevust ka tagumikuga!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Taastatud sadulad ees. 2 uut klotsi selle kettaga vahele ei mahu, raamatu järgi on ventileerimata ketta paksus 10,5mm. See ventketas üle 20. Võib-olla klotsid mingid valed, praegu igaljuhul 1 vana klots kasutusel.
Sadulatega on ka nii, et ühe poole kässar hakkab kohe võtma, kui hooba liigutada, teisel pool maad tühikäiku enne kui rakendub.
Lisatud failid
Sadulatega on ka nii, et ühe poole kässar hakkab kohe võtma, kui hooba liigutada, teisel pool maad tühikäiku enne kui rakendub.
Lisatud failid
Sadul on sama, aga ketas on ventilleeritav Aerol. Minu ketas on veel mingi kolmas tuuningvärk, augud sees ja puha. Mitteoriginaal ühesõnaga.
Paraku kirjanduses pole selle ventketta paksust näinud, et teaks, mis ta originaalis on.
Paraku kirjanduses pole selle ventketta paksust näinud, et teaks, mis ta originaalis on.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
EPC andmetel on vent ketastega piduritel osad jupid teised. Kasvõi "brake housing" ehk siis see nn "keha" kus sees kolvid jms käivad. Mulle tundub, et selle asja ehitusest võib sõltuda ka see, kui palju kolbe kokku suruda annab ehk kui palju ketta kõrvale klotsidele ruumi jääb. Äkki on tavaketta sadul? Targemad pead oskavad kindlasti mu väidet ümber lükata või heaks kiita. Või helista ise spetsialistidele ja uuri.
Minu kätte pole varem ventileeritavate ketastega esikäsipiduriga isendeid sattunud...
Minu kätte pole varem ventileeritavate ketastega esikäsipiduriga isendeid sattunud...
Siiski siiski, uurisin raamatut veel korra, seal ju kõik kirjas! Sadulad peaks küll täpselt samad olemas Aerol kui tavamudelil.
Minu ketta täpne paksus 17,4 (suht surnud omadega juba)
Uue klotsi paksus 16,4.
Keerasin ja surusin seda kolbi, sissepoole enam ei saa
No tegelt pole sellest minu jaoks midagi katki ka.
Lisatud failid
Minu ketta täpne paksus 17,4 (suht surnud omadega juba)
Uue klotsi paksus 16,4.
Keerasin ja surusin seda kolbi, sissepoole enam ei saa
No tegelt pole sellest minu jaoks midagi katki ka.
Lisatud failid