5. leht 5-st

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: E Jaan 28, 2013 22:56
Postitas TheoK
Kunagi sai sigullidele tagavedrude vahele sellised üpriski jäigad kummiseibid vahele pandud. Hoidis veidi kõrgema ja jäigemana.

Kas saabidele ka on rakendatud sellist tarkust?
Mida vahele panna?

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: E Jaan 28, 2013 23:15
Postitas KT100
Kunagi ühel 900c doonoril olid sellised vidinad vedru all. Kas nad eesmärki täitsid, ei tea. Aga kui tagumik maha vajunud, tasuks vb värksed vedrud panna?

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: T Jaan 29, 2013 0:59
Postitas saabnik
Valge kere ja punane sisu - stiilne kooslus!

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: T Jaan 29, 2013 9:00
Postitas saabu
Luukpära vedrud on jäigemad,sobivad ka 900 omad.Amort võib kolksu tekitada küll, kuigi käe vahel tundub OK.Endalgi oli selline juhus tutika amordiga, siis sai samamoodi otsitud viga, sest ei tule selle pealegi, et uus amort koliseb.Lada vedru alusseibid sobivad täpselt tagumiste vedrude alla ja tõstavad taguotsa kindlasti.

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: T Jaan 29, 2013 11:10
Postitas ivomets
oleks pakkuda klassiku jäigad sportverdud.

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: L Mai 11, 2013 0:48
Postitas TheoK
SOS

Nüüd, kus juhiload käes, on suur rõõm Saabiga liigelda ja pilke püüda. Kuivõrd päevane kilometraaž on üle 100 km ja seda peamiselt maanteel, on rõõm veelgi suurem, sest maanteele see auto sobib. Linna, noh - Tln on ikka üks kuradi kuumaastik.
Rõõm rõõmuks... Rõõmu jätkus tänase hommikuni, kui enam käigud sisse ei tahtnud minna. Eile õhtul jäi tervena ja eeskujulikuna seisma, öine äike vist ei meeldinud. Siduripedaalile on tekkinud väga pikk vabakäik, lahutab vaid põhjast. Sedagi nagu sportauto. Vedelikku on, libisemise märke pole mingisuguseid. Huvitavaks teeb asja see, et kui auto soe, siis seda probleemi pole. Käigud lülituvad normaalselt, sidur endine. Kas peaks õhutama? Või mida, ma ei oska kusagilt alustada, sest kõik juhtus üleöö. Seistes.
Sõita saab, aga pole justkui päris korras.

Mida ette võtta?

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: L Mai 11, 2013 1:07
Postitas KT100
Õhutamine ilmselt esmane variant, see ju lihtne. Kui abi pole, tuleks veenduda ketta kulumisastmes ja sealt edasi töösilindri vahetus/tihendite vahetus, pumba vahetus/tihendite vahetus. Veendu ka, et siduri torustik terve. Mina teeks vähemalt sellest järekorras. Tihendid ei maksa ka midagi.

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: L Mai 11, 2013 1:20
Postitas TheoK
Võhik nagu ma olen. Ketta kulumisaste- mida lugeda kriitiliseks? Mis tuleb eemaldada?
Tihendite vahetus, selle teeb kodutingimustes ära või oleks targem remonti viia?

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: L Mai 11, 2013 9:51
Postitas KT100
Saatsin sulle pildi- ja jutumaterjali.

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: L Aug 17, 2013 11:37
Postitas muidumehike
http://auto.motors24.ee/vehicles/390195 ... =price.ASC juba müügis? Ära anna veel alla ! :poke:

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: K Aug 21, 2013 16:04
Postitas TheoK
Puhtalt huvi mõttes lükkasin jah turgu juba mõnda aega tagasi, aga tundub, et saabihaiged suvepuhkusel.
Ega tegelikult vajadust müüa polegi, sest ka sellisel "igapäevasel" tagasisidel stiilis - "sul on vinge auto raisk" omab mingit võlu.

Eks selle autoga on nii, et kord ta vihastab, siis pakub rõõmu, aga kõnetab endiselt.

Alles juuli lõpus sattusin lehitsema Autolehte, mille esikaanel esitleti odavaid ja lahedaid autosi. Mõtlesin huvi pärast vaadata, mida pakutakse ja keda ma näen - oma enda auto kuulutus koos pildiga. Mine või ostma.

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: P Sept 29, 2013 22:50
Postitas TheoK
Hei!

Vana klassik seisab juba üle kuu aja. Kurb kohe vaadata. Ei liigu, mis teha? Tartu öölaulupeol käies, õigemini tagasiteed alustades oli töölepingu otsustanud isamaaliste laulude saatel lõpetada sidur. Pedaal käib tühja, käigud ei lülitu. Kuidagi õnnestus praktiliselt vaid 5. käiguga läbida Tartu linn ja siia põhjarannikule tüürida. Oli üsna kohutav kogemus, suve jooksul erilisi probleeme polnud, mõne aja tagant õhutasin.
Kuigi olen leidnud endale uue auto ja sellega lausa rõõm sõita, ei anna süda rahu, et vana 90 nukralt seisab. Peaksin alustama mansettide vahetusest, kuid kas ma nüüd olen loll või mängin, aga ei suuda kusagilt leida uusi. Kes oskab aidata, teed näidata?

Üks plaan on läbida tuleval aastal Uunikute Talveralli.


Kaader uuest lemmikust:

Pilt


Aidake klassik elule!

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: P Sept 29, 2013 22:53
Postitas ivomets
Ole mureta, hoia 90 alles, eks see 3,0 d annab varsti täiega saba, siis on, millega sõita.
see siduriprobleem on vaid 0,1 % 9-5 saabuvatest probleemidest.:P

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: T Okt 01, 2013 0:42
Postitas aljoga

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: N Okt 03, 2013 21:03
Postitas TheoK
Küsimus veel selline, mis kõlab kindlasti lollina:
Kui autol on 900 mootor, siis kas sidurisüsteem on sama, mis 90l?
Ehk kas aljoga näidatud lingid sobivad?

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: R Okt 04, 2013 8:47
Postitas saabu
Sidur on sama. Peasilidri remont suht lihtne,töösilindri remont vähe aeganõudvam.Mõlemad tööd teostatavad ilma kanali-tõstukita.Samas peab vaatama, et peasilindri kahvlil ei oleks augud väga ovaalseks kulunud.

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: N Dets 05, 2013 21:07
Postitas TheoK
Sidurimured on lahendatud, millegi üle kurta ei saa.

Elu tahab aga edasi minna:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1628430

Saab 90, 1986, TheoK

Postitatud: T Jaan 07, 2014 15:35
Postitas TheoK
Teema võib sulgeda.
Autol uus omanik ja loodetavasti ei kao see auto meie teedelt niipea.

Oli VÄGA tore aeg!