Mõeldud on kui APC-ga autol APC lahti ühendada.Mul küll hakkas hullult liikuma,kui APC küljest ära võtsin.Muidugi oli pedaalide kohal olevad andurid ka puudu.Ilma apc`ta on LPT.Küsiks igaks petteks üle, kas ilma APC-ta on LPT või APC on see mis hoiab just rõhku madalamal?
Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ühendasid valesti, Saabu? Üldiselt peaks asi base boosti peale jääma, kui APC vahelt võtta. Muidugi, kui see APC hirm vigane oli ja üldse mingit rõhku ei hoidnud, võis tema eemaldamine luua tunde hirmsast liikumisest küll..
APC kohta on netis palju juttu, guugel aitab nagu alati:
http://web.inter.nl.net/users/turbo-team-europe/apc.htm
http://web.inter.nl.net/users/turbo-team-europe/apc.htm
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Noni.
Täna auto käivitus. Miskipärast ei tahtnud ta originaalajuga bensupumba releed lülitada. Megasquirtiga sai tööle, kuid see on täiesti seadistamata. Kaugemale, kui käivitus ei jõudnud, kuna programmeerimiseks kasutatav raal viskas sussid püsti.
Vile kostus juba kenasti meetrisest kolmetollisest torust.
Täna auto käivitus. Miskipärast ei tahtnud ta originaalajuga bensupumba releed lülitada. Megasquirtiga sai tööle, kuid see on täiesti seadistamata. Kaugemale, kui käivitus ei jõudnud, kuna programmeerimiseks kasutatav raal viskas sussid püsti.
Vile kostus juba kenasti meetrisest kolmetollisest torust.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Neid MS-iga autosid eriti vist pole. Variant, et nad sõidavad originaalpritsega või on T5 peale pandud.. Netist muidugi leiab mingeid teemasid, aga ilmselt on vaja lihtsalt sealsete tegelastega ühendust võtta, et midagi saada.
EDIT: siin miski installithread, teisel lehel on mingid msq failid ka vist...
EDIT: siin miski installithread, teisel lehel on mingid msq failid ka vist...
MS kohta küsi romza käest infot, tal pidi vist vend olema MSi alal kõva käsi.
Ega sul muud varianti pole, kui see MS oma auto jaoks ära seadistada, 100% toimiva mäpi leidmine on suht võimatu ma arvan. Võibolla leiad mingi variandi, millest alustada vähemalt.
Ega sul muud varianti pole, kui see MS oma auto jaoks ära seadistada, 100% toimiva mäpi leidmine on suht võimatu ma arvan. Võibolla leiad mingi variandi, millest alustada vähemalt.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
MS-i seadistatakse täna edasi. Aluseks võtame selle:
http://sites.google.com/site/ys3al35l/saab
http://sites.google.com/site/ys3al35l/saab
Aga ikkagi - miks mitte T5 (punane DI)?
Nagu sellel:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4299
Nagu sellel:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4299
Aga mida see MS sul juhib üldse? Kas ainult pritset ja süüdet või ka turborõhku ??
Minu arvates tasub tegeleda süsteemiga, mis juhib komplektselt kõiki kolme asja, nagu siis Trionic. MS puhul peaks ka see võimalik olema ju...?
Ja kui oled auto juba MS peale ehitanud, siis see üle õla visata ja T5 panna - ma küll ei viitsiks... pigem ikka püüaks selle MS ilusti käima saada.
Minu arvates tasub tegeleda süsteemiga, mis juhib komplektselt kõiki kolme asja, nagu siis Trionic. MS puhul peaks ka see võimalik olema ju...?
Ja kui oled auto juba MS peale ehitanud, siis see üle õla visata ja T5 panna - ma küll ei viitsiks... pigem ikka püüaks selle MS ilusti käima saada.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
SAAB Native..Milleks üldse T5?
Tegelt, vahet pole. Kui sul oli MS võtta ja seda saab jupphaaval peale aretada, siis miks mitte. MS vist võimaldab üsna palju erinevaid optioneid omavahel segada, erinevate andurite jms-ga mängida. T5 eeldab ühte ja kindlat riistvara. Mõnes mõttes kergem, mõnes mõttes raskem...
MS on täisprogrammeeritav. Kui auto peaks kunagi ära surema, on mul sellega hiljemgi midagi peale hakata.
Endiselt huvitab mind õlirõhunäidiku juhtme asukoht.
Tegemist on 8klapilise juhtmestikuga, kuid kõigil peaks see koht sama olema.
Kui keegi korraks piiluks oma auto kapotialla ja vaataks starteri ja geneka vahel asuva õlifiltri jala külge, siis sinna tuleb juhe. Kust suunast se juhe sinna tuleb?
Endiselt huvitab mind õlirõhunäidiku juhtme asukoht.
Tegemist on 8klapilise juhtmestikuga, kuid kõigil peaks see koht sama olema.
Kui keegi korraks piiluks oma auto kapotialla ja vaataks starteri ja geneka vahel asuva õlifiltri jala külge, siis sinna tuleb juhe. Kust suunast se juhe sinna tuleb?
Mingi üksik sinine juhe peaks seal olema, pärast käin vaatan.
Aga T5 saaks ju ka misiganes masinale panna. Aga see teine jutt juba..
Mul tuleb see eestpoolt juhipoolsest alt nurgast. Ja samas pundis on geneka juhe ka.
Lisatud failid
Aga T5 saaks ju ka misiganes masinale panna. Aga see teine jutt juba..
Mul tuleb see eestpoolt juhipoolsest alt nurgast. Ja samas pundis on geneka juhe ka.
Lisatud failid
Tänan, ma olin leidnud sellele juhtmele mingi klemmi generaatori küljes.
Enivei. Eile oli see kaua oodatud päev, kus ma targurdasin autoga garaazhist välja.
Esimese hooga puhus rõhku (?) 0,2bar. Siis meenus TB-s üks suurematsorti auk.
Täna leiab sinna ka punni, keerab kapoti peale ja läheb linnavahele inimesi hirmutama.
Probleemidest siis vähe toorevõitu käiguvahetus ja sidur tahab vist veits õhutamist.
Siis teen ka paar klõpsu ja paar vidjot sellest ülirajust väljalaskest.
Veel puudub minu autost roolivõimuõli. Mida sinna panna?
Enivei. Eile oli see kaua oodatud päev, kus ma targurdasin autoga garaazhist välja.
Esimese hooga puhus rõhku (?) 0,2bar. Siis meenus TB-s üks suurematsorti auk.
Täna leiab sinna ka punni, keerab kapoti peale ja läheb linnavahele inimesi hirmutama.
Probleemidest siis vähe toorevõitu käiguvahetus ja sidur tahab vist veits õhutamist.
Siis teen ka paar klõpsu ja paar vidjot sellest ülirajust väljalaskest.
Veel puudub minu autost roolivõimuõli. Mida sinna panna?
http://www.youtube.com/watch?v=8c449HjTWT4
3" küljepealt välja.
3" küljepealt välja.
UHH... Küsisin saabiantist ja nad ütlesid, et Punane ATF Textron2. Mis ma teen? Valan välja ja ostan uue?
Erinevad foorumid räägivad erinevat juttu mingist Texaco õlist, siis GM õlist jne.
Teine küss- kiirendamisel on vibra sees. See ei ole kõvera-velje või balanseerimata-ratta-vibra vaid selline, mis tuleb tugevamalt keresse ja nagu hääletu ragin vms. Sama oli ka eelmise mootoriga, ehk asi on ilmselt poolteljes. Kuidas seda viga n.ö defekteerida? Vulkanus pani pool aastat tagasi minuteada parempoolse uue-vana, kuna too oli täitsa läbi. See muidugi ei välista selle probleemi. Pööramisel igastahes ei raksu. Või on ehk asi väsinud kastipadjas, mis tundub ka sõites väga pehme olema?
Erinevad foorumid räägivad erinevat juttu mingist Texaco õlist, siis GM õlist jne.
Teine küss- kiirendamisel on vibra sees. See ei ole kõvera-velje või balanseerimata-ratta-vibra vaid selline, mis tuleb tugevamalt keresse ja nagu hääletu ragin vms. Sama oli ka eelmise mootoriga, ehk asi on ilmselt poolteljes. Kuidas seda viga n.ö defekteerida? Vulkanus pani pool aastat tagasi minuteada parempoolse uue-vana, kuna too oli täitsa läbi. See muidugi ei välista selle probleemi. Pööramisel igastahes ei raksu. Või on ehk asi väsinud kastipadjas, mis tundub ka sõites väga pehme olema?
3" tuleb eelviimase pütini, sealt läheb kolmik, kust läbi siibri 3" küljepealt välja ja teine haru 3" läheb originaalmõõdule ja läbi 8V summutite. Siibri avades tuleb jah mõlemast kohast. Siibri sulgedes ainult tagant.
Keeviatmisega tõmbas veits vist ovaalseks ja veits lekib aga sõita on väga mõistlik.
Keeviatmisega tõmbas veits vist ovaalseks ja veits lekib aga sõita on väga mõistlik.
Kas keegi teab peast, kogemusest või targast raamatust öelda mis mõõdus vaskseibe kasutatakse erinevate kohtade tihendamiseks? Täpsemalt siis näiteks turbo õli pealevoolutoru ja ploki ühenduskohas ning õlirõhu ja vee temperatuuri anduritel.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
UHH... Küsisin saabiantist ja nad ütlesid, et Punane ATF Textron2. Mis ma teen? Valan välja ja ostan uue?
Erinevad foorumid räägivad erinevat juttu mingist Texaco õlist, siis GM õlist jne.
Texaco õli ongi GM õli. AFT on alternatiiv. Kasutada võid mõlemat. Vana tuleks ikka enne välja valada jah...