10. leht 16-st

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: E Apr 18, 2011 16:08
Postitas Anthrax
On küll jah.
Kas vanematüübi klassikutel polegi asisemat pidurit, kui see ventileerimata jubin?
Turbopille pidurdab ka selline asi?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: E Apr 18, 2011 16:13
Postitas saabu
10 aasta jooksul olen ikka alati seisma saanud.Pidurite kohta pole midagi halba öelda.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: E Apr 18, 2011 23:48
Postitas KT100
Turbodel on ees ventkettad, täna otsin tikutulega, ja kui leiaks, maksaks rohkem kui 9000 esisadulate upgrade + tagumiste upgrade.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Apr 19, 2011 2:14
Postitas Anthrax
Minu interpretatsioon vanast Saabist:
Pilt
Kiitke või laitke.
Ise olen rahul. :love:

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Apr 19, 2011 9:06
Postitas Cyber
Kiidan.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Apr 19, 2011 9:30
Postitas Thor
No, eks ikka kiidame :thumb:
Valge plekk on kena.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Apr 19, 2011 10:11
Postitas Anthrax
Täname. Sõber küsis piltide peale, et miks ma nii koledad tegin. Mis seal salata tänaval näeb auto ägedam välja.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Apr 19, 2011 10:43
Postitas farmacoma
Mõte on väga hea. Peaksid tiivaääred ka korda tegema. Mis sul tagatulega juhtus? Korralike sedaani tagatulesid pole saada eriti.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Apr 19, 2011 13:03
Postitas Anthrax
Tagurdasin vastu mingit puuroigast, mis oli püsti täpselt nii kõrgel.
Pole veel jõudnud otsidagi.
Tiivaääred ongi järgmine suurem katsumus. Kõige hapum on see, et koopas on suured augud. Ma teiselt poolt ei julge pidistadagi. Seal on puhta hull see lugu.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Apr 19, 2011 13:58
Postitas farmacoma
Ma näen seda päris tihti lähedalt, pildistada pole vaja ;)

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Apr 21, 2011 12:23
Postitas Anthrax
Klipi teises pooles on näha autot protsessis:
http://www.youtube.com/watch?v=7WyDn_w4 ... r_embedded

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Apr 21, 2011 12:36
Postitas Andrus99
Turbodel on ees ventkettad, täna otsin tikutulega, ja kui leiaks, maksaks rohkem kui 9000 esisadulate upgrade + tagumiste upgrade.

Klassiku vent kettaid täiesti võimalik nt. Speedpartsist tellida, ilmselt ka mujalt. Aga ärge alahinnake seda tonnise sadulate upgrade - muutus on võimas :head:

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Apr 21, 2011 22:05
Postitas Cyber
Pidurdavat pinda on vist tonnise omadel ca 30% rohkem, kui ma nüüd õieti mäletan.

Aga jäi näppu üks video, kus natuke viimaseid töid on kajastatud.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: L Apr 23, 2011 21:58
Postitas margusl
Ma ei ütleks, et korras klassiku ja 9000 pidurite tõhusus väga erinev oleks... esimesel pidurdamisel... 9000 upgradel on see boonus, et kannatab rohkem ka kui ühe korra järjest tõsisemalt pidurdada, selle nimel tasub swap ennast esimese sõiduga ära eriti kui silmas pidada, et see on peaaegu tasuta.

Margus

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: E Mai 02, 2011 23:35
Postitas Anthrax
Ükspäev mõtlesin, et kiirendan ilgelt kiirelt ja vahetan käiku veel kiiremini aga midagi läks vähe untsu ja lükkasin kolmanda (vist) käigu mööda. Tegin seda võrdlemisi entusiastlikult ja selle tegevuse järel ei püsi 1., 3. ja 5. käik sees. Alguses arvasin, et ilmselt ei olnud hoova vits eriti tugevalt kinni aga peale timmimist ei suutnud ma seda niii heaks saada, et asi paraneks. Kas peab veel sättima või on reaalne, et vajutasin kastis midagi kõveraks või paigast ära?

Vahepeal installisin turbokella ja ostsin ära esimesed tiivad, et ühel ilusal päeval võiksin välimuse üle ka uhkust tunda.
Lootus on saada kohevarsti ka uus esimene mootoripadi.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Mai 03, 2011 8:03
Postitas ivomets
Turbodel on ees ventkettad, täna otsin tikutulega, ja kui leiaks, maksaks rohkem kui 9000 esisadulate upgrade + tagumiste upgrade.

kusjuures ka mitteturbodel, ehk 16 v , mootoril ka.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Mai 03, 2011 15:49
Postitas Anthrax
Nüüd panin umbes sama entusiastlikult 2. käigu ja said käigud täiesti otsa.
Kang liigub edasi-tagasi väikese jõnksuga, nagu peab, kuid vasakule-paremale käib vabalt. Pika õli segamise peale läks tagumine sisse ja sama pikka segamise peale tuli välja ka.
Kellelgi pilti on, milline kast sees välja näeb?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Mai 03, 2011 17:47
Postitas ivomets
vaata siit midagi leidsin. ehk hiljem aega vaadata täpsemalt meelde tuletada mis kuidas töötab.

http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... OfOsKF8eAE

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Mai 03, 2011 23:39
Postitas Anthrax
Pilt
Antud pildil kõige üleminise võlli küljes oleva tüki (sõrm või valits vms moodi seda nimetada saab) tihvt oli ilmselt välja tulnud ja pooleks läinud. Homme lähen balti bolti ja küsin umbes 5x26mm tihvti.
Kõige hullem asja juures on fakt, et pool tihvti on kuskil kasti sees. :mad:

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Mai 04, 2011 13:20
Postitas Anthrax
On the road again...
:drive:

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Mai 04, 2011 16:02
Postitas KT100
89+ kastidel on filter, mis püüab sodi edukalt + magnet ka seal samas.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Mai 04, 2011 16:46
Postitas Anthrax
Õnneks sain kätte.
"Sodi" oli 5x13mm tükk tihvt. Väga tõenäoline, et see oleks visatud koos õliga kuhugi hammasrataste vahele.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: E Mai 09, 2011 1:50
Postitas Anthrax
Ja jälle oli auto nööriotsas.
Seekord andis järgi siis korra remonditud turbo õlitoru. Homme hydroscandi ja loodan, et ehk saavad mind aidata. :fight:

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: E Mai 09, 2011 16:40
Postitas Anthrax
...jaa sõidame jälle. Hydroscand tegi torust vooliku.

Ühtlasi vahetasin ka uuesti mootoriõli ja filtri ära, kuna teda niikuinii jäi umbes ainult liitrijagu sisse. Vastupidiselt mõndade arvamusele läks sisse LiquiMoly 10w60. Kahtlen sügavalt et too liiga paksuks peaks jääma.
Sügisel tuleb niikuinii teine õli ja siis mõtlen millegi talvisema peale.

Ostsin ka jubinad rõhu juhtimise tarvis ja Saabi 360cc pihustid. Vaja ainult mõelda, kuidas ma detonatsiooni kuulama hakkan.

EDIT:
Sõbralt sain ka Žiguli katuseraamid, mis istuvad hästi aga on vaja üle värvida ja veits tuli ka kleepsutuuningut.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: T Mai 10, 2011 8:14
Postitas Cyber
Sel mootoril peaks ju detonatsiooniandur küljes olema, iseas, kas ja kuidas sa selle oma MS-ile selgeks teed...