12. leht 16-st

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 01, 2011 16:34
Postitas Anthrax
kas neid chillcast kaste liigub meitemaal ka?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Juun 02, 2011 9:05
Postitas Andrus99
kas neid chillcast kaste liigub meitemaal ka?

Liigub neid jee... ei ma usu, et meie maalt sellist kasti leiab.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Juun 02, 2011 10:03
Postitas KT100
Nagu ma aru saan, on see chillcast tugevdatud peaülekande juurest (visuaalselt), nii et kui sa pole suutnud oma aparaadiga peaülekannet muust masinast lahutada, pole mõtet otsida ka.
Värskendatud ja õigesti kokku pandud kast võiks su praeguse jõu vastu pidada küll. Muidugi rehvisuitsetamine tapab kõike.
Lased plasmas, laseris vms selle tagakaane ka teha. Võiks omalegi teha. :cool:

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Juun 02, 2011 10:31
Postitas Anthrax
Plaan on ikka paarsadaviiskend hj sinna peale keerata.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Juun 02, 2011 10:36
Postitas Cyber
paarsadaviiskend eeldaks palju rohkemat, alates vähe suutlikumast vurrist

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Juun 02, 2011 11:21
Postitas Anthrax
No kui originaalis pakutakse selle vurriga peaaegu 200hj, mis see mõnikümmend sinna lisada on.

Ja isegi kui ei puhu 250-välja siis pole üldse lugu. Olen rahul sinna lähedale jõudva numbriga ka.
Kui miskil põhjusel jääb ikkagi väheks, siis ei ole just eriti kõrgel kapiotsas üks veidi toekam kapsas.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Juun 03, 2011 11:38
Postitas Anthrax
Lootsin pigistada nädalake veel undava kastiga aga tutkit brat.
Täna hommikul Liivalaia-Pärnu mnt ristmikul lõppes kast ametlikult.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Juun 03, 2011 11:46
Postitas saabu
Linnas kimamiseks tuleb 4 käigulisi hankida,pidavat vastupidavamad olema.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: P Juun 12, 2011 18:15
Postitas Anthrax
Reedel tuli mootor vahelt välja. Uue nädala alguses viin kasti targema inimese kätte, kuna ei ole huvitatud ise jalgratta leiutamisest. Siis tõmban terve auto nina korralikult survepesuriga puhtaks.
Kui kellelgi on pakkuda 16klapilisele:
Ülemist salongiradika lõdvikut, termostaadi ja radika vahelist lõdvikut ja õlivardatoru.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: P Juun 12, 2011 20:57
Postitas teager
...
Kui kellelgi on pakkuda 16klapilisele:
Ülemist salongiradika lõdvikut, termostaadi ja radika vahelist lõdvikut ja õlivardatoru.

Termostaatid on mõtet esindusest uus osta, tuleb odavam kui B-osana mingi muu.

terv, teager

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: E Juun 13, 2011 9:50
Postitas Anthrax
...
Kui kellelgi on pakkuda 16klapilisele:
Ülemist salongiradika lõdvikut, termostaadija radika vahelist lõdvikut ja õlivardatoru.

Termostaatid on mõtet esindusest uus osta, tuleb odavam kui B-osana mingi muu.

terv, teager

Hoopis seda on mul vaja ;)

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 15, 2011 15:33
Postitas Anthrax
Olen natuke nõutu.
Selgus, et kast on seest mitte-kõige-ilusam. Peoga on hambaid jala pealt ära murdunud.

Kas tegelt on ka neljane kast parem, kui viiene?
Kui neljasele panna turboka kett ja hammakad, siis mis pööretel võiks asi maanteel 100 juures kulgeda?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 15, 2011 15:39
Postitas suur
Vabandage mu rumalust - kas siis Käigukasti sees on kett ka?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 15, 2011 15:50
Postitas Cyber
Vabandage mu rumalust - kas siis Käigukasti sees on kett ka?
klassikul on ..:) nimelt ülekanne siduri "otsast" alla kasti.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 15, 2011 15:50
Postitas Anthrax
Justnii.
Pilt
Sihuke on siis klassiku kast. Selleks, et paremalt ülevalt saada jõud võllini, kasutatakse ketti.
Ketirataste vahetamisega saab timmida ülekannet.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 15, 2011 16:04
Postitas Cyber
Kas tegelt on ka neljane kast parem, kui viiene?
Kui neljasele panna turboka kett ja hammakad, siis mis pööretel võiks asi maanteel 100 juures kulgeda?
Peast ei tea küll öelda, mis ülekanded seal on ja kuidas need mõjuvad.

Aga üldiselt on 4-ne kõvem kui 5-ne. Sisuliselt sama kasti sisse suruti ju 5 käiku, millegi pealt pidi tagasi andma...

Ma millegipärast arvan, et su kast oli juba enne pisut otsakorral. Mu seisva klassikuga on varasemalt paugutatud ka 1+ bar rõhkusid ja kast pidas asjale vastu küll. Võibola olid muidugi tingimused erinevad, tänav vs kiire maanteesõit. jms...

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 15, 2011 16:23
Postitas KT100

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 15, 2011 16:41
Postitas Anthrax
Püha taevane vägi!
Peale tuunimist kannatab approx 230hp. :freak:

Peab mingi muu auto tuunimise tarvis vaatama vist.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 15, 2011 16:47
Postitas saabu
Katkisel kastil on 32-25 hammasrattad,neid peaks saama teistele kastidele ka asetada.Tundub,et vanema kasti differ on parema ülekandega.Kindlasti on parem panna kast,mis ei ole vigastusi saanud,sest mikropragusi võib ka teistel hammasratastel olla ja mida lahjem mootor,seda vähem vatti on saanud(üldjuhul).

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 15, 2011 17:31
Postitas saabu
Veidike parem ülevaade võrreldes 900aero lehega on siin:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=136416

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 22, 2011 13:01
Postitas Anthrax
Ostsin uue kasti, kuna vana kast oli täitsa läbi.
Jutujärgi olla see remonditud- lubati isegi pool aastat garantiid. Eks me näeme.
Vahepeal võõpasin kapotialuse üle, et pilt törts viisakam oleks. Kuna mootor maas, siis pesen selle ka ära.
Enne kasti hukku hakkas termostaadi korpuse vahelt lekkima. Termostaat ise oli ka väga inetu ja läheb igaks juhuks vahetusse. KUI jõuab, siis tahaks hirmsaste klapikambrikaane ka üle värvida, kuna lekib ka see sunnik.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: P Juun 26, 2011 11:35
Postitas Anthrax
Nüüd on kogu kompott jälle koos ja autoga tänaval. Tulemus pole siiski rahuldav. Jutujärgi remonditud kast viskab igat käiku välja. Nii, kui sõites gaas vabastada, vajub käik välja. Oskab keegi kommenteerida?

Lisaks otsin paremat pooltelge või selle sisemist otsa. Peaks olema selline, mille tripoidi diameeter on väiksem, ehk minu mõõtmise järgi vist 24mm.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: P Juun 26, 2011 11:53
Postitas Cyber
Kas kogu käiguhoovastikumajandus sai korralikult paika regullitud? Foorumis on minu mäletamist pidi sellest juttu olnud, kuidas seda teha.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: P Juun 26, 2011 12:08
Postitas Anthrax
Kui kõik käigud hüppavad, siis ei saa regullis viga olla.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: P Juun 26, 2011 12:21
Postitas ivomets
äkki on nii, et käikude fiksaatori vedrut saab vaadata/ vahetada ühest küljepealsest avast, kui kaas eemaldada.
seal vist oli kuul ja kuuli peal vedru ja siis miski piiraja, mis vedrut välja ei lase. esmalt ise kontrolliks seda süsteemi.