13. leht 16-st

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: P Juun 26, 2011 18:11
Postitas KT100
Kuskil oli sellest juba juttu, aga see võib kah üks probleemidest olla.

Lisatud failid

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: P Juun 26, 2011 18:17
Postitas Anthrax
Öö... Ei saanud aru. Mina olen luugist näinud ainult üht vedru, mis hoiab vabakäigu keskmises asendis. Sain aru, et seda vedru igal kastil ei olegi.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: P Juun 26, 2011 18:23
Postitas KT100
Käiguhooval kuulikese ja vedru all 3 vagu, mis käike hoiavad.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: P Juun 26, 2011 19:02
Postitas ivomets
Käiguhooval kuulikese ja vedru all 3 vagu, mis käike hoiavad.

just, just.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: P Juun 26, 2011 19:14
Postitas farmacoma
Mis seisus esimene mootori padi on? Kuigi selle kulumisest kõiki käike välja ei tohiks visata.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: E Juun 27, 2011 1:31
Postitas Anthrax
Esimene mootoripadi on tutikas.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: E Juun 27, 2011 14:25
Postitas Anthrax
:gun::gun::gun:
Pilt

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: E Juun 27, 2011 18:18
Postitas Anthrax
Vedru oligi puudu. Tänud kaasa mõtlemast ja kõige suurem tänu Saabule.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 29, 2011 14:31
Postitas Anthrax
EDIT:

No ei ole mulle antud seda autoõnne. :angry:

Täna tundsin ükshetk, et tühikäigul auto lonkab kuidagi... nagu kõik silindrid ei käiks... okei varem oli ka mingi sarnane kala, et segu läks ülirikkaks ja käis normaalselt ainult koormuse all. Ei ole see teabmis ohtlik häda ja seisma ei jäänud. Ükshetk avastan, et jahutusvedeliku temp on kolekõrge. Juhuslikult olin ühe statoili kõrval ja jätsin seisma. Vesi keeb. Suur osa jahutusvedelikust oli kuhugi jalga lasknud. Tean, et radikas veits lekib ja paar korda kuus peab peale valama. Nii tegingi. Sõit jätkus. Mootori töö läks tunduvalt hullemaks. Ükshetk fooritagant lahkudes avastan seljatagant valge pilve ja kui fooritaga korra küljepealt summuti lahti tegin, tuli sealt ilmselgelt vett.
Veeresin koduni ära ja tsekkisin õlivarrast ning pilt oli selge. :wtf:

Eitea isegi, mis teha. Mott on täiega maas. Nädalatki ei saa sõita, kui asi jälle otsad annab. :poke:

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 29, 2011 18:08
Postitas ivomets
sul on klassikuga samamoodi nagu vene ajal sapakatega: et päevas korra mootor maha võtta ja pulkadeks ja tagasi peale. ei no muidugi lahe teha ise ja puha aga üks kord hakkab tüütavaks muutuma...

asi hakkab juba natuke sinna s9k tegemiste sarnaseks minema ))

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juun 29, 2011 23:46
Postitas Anthrax
Võtsin klapikambrikaane maha ja pilt oli ilusam, kui ma kartsin.
Küll on karteris umbes 5cm rohkem vedelikku, kui max ette näeb.

Kuidas ketirataste ja märkide lugemine käib?
Mis asendisse keerama, kui kaane maha võtan jne?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Juul 14, 2011 9:01
Postitas Anthrax
Pea on maas.
Vahepeal tekkis väike segadus, kui hakkasin märkide järgi paika keerama- keeran nukad paika jääb hooratas suvalisse asendisse, keeran hooratta paika- häävad nukad suvaliselt.
Ilmselt on keiss selles, et mul on klassiku otsakaas ja tonnise hooratas. Klassikul ja tonnisel no vist märgid erineva kohapeal.

Neljandas silindris oli kaane tihend pekkis. Silindri ja särgi vahelt oli lõhki.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Juul 15, 2011 15:05
Postitas Anthrax
Kas kaanepoldid vms peaks veel ära vahetama, kui tagasi kokku kruvin?

Kaas läheb pulkadeks, vahetan igaks petteks klapisääretihendid ära ja lasen kaane pinna üle lihvida.
Silindri seinad tundusid täitsa okei olema- hoonimisjäljedki olid veel näha.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Juul 15, 2011 17:59
Postitas KT100
Juhtpukse ei vaheta?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: R Juul 15, 2011 18:47
Postitas Anthrax
Põhimõtteliselt võiks ju klapipesad üle käia jne aga kas on mõtet?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: L Juul 16, 2011 10:57
Postitas KT100
Mõtlesin, et oskad soovitada, kust mõistliku hinnaga juhtpukse saaks.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: L Juul 16, 2011 13:04
Postitas Trionic
Mõistlik on ise teha.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: L Juul 16, 2011 13:55
Postitas KT100
Mõistlik on ise teha.

Räägid ehk lähemalt, mis materjali kasutada :eureka:
Kas siseava tegemiseks peab muretsema vastava läbimõõduga hõõritsa?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juul 20, 2011 14:28
Postitas Anthrax
Kaas läks täna lihvi.
Uus tihend tellitud.

Varsti montaaž.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Juul 21, 2011 18:13
Postitas Anthrax
Kuidas ma saan teada, mis mootor mul on?
B202I
B202L
B202XL
B202S
...?
Tundub, et klapikambrikaane tihendid on erinevad.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Juul 21, 2011 18:23
Postitas saabu
Ei ole erinevad, Saabi 16klapiliste mootorite klapikambrikaane tihendid on kõik samad.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Juul 21, 2011 21:33
Postitas Anthrax
Aga kataloogides on erinevad koodid. Nt Victor Reinz annab igast erinevaid koode. Ka pildilt tundub, et mingid erinevused on.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: N Juul 21, 2011 22:49
Postitas KT100
2 erinevat peaks olema. Vana tüübi 16V ja uuem. Kaane peal oleva seeriakoodi järgi peaks saama õige kätte. Jäi endalgi tellimata, kuna ei tea, kumba võtta.

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juul 27, 2011 18:04
Postitas Anthrax
Jagaja kaane ja klapikambrikaane vahel on tihend. Milline selle asendus võiks olla?
Kellelgi kogemusi, milline o-tihend sinna sobiks?

Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Postitatud: K Juul 27, 2011 20:19
Postitas KT100
Mõõtu ei mäleta, kuid sain suvalisest O-rõngaid müüvast saepoest. 2mm paksune sai vist.