SAAB 900 T8 Lux, 1984, vuuduu (ex Ivomets)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kuna mingitest muudest tegemistest isu täis, sai vaadatud maailmas ringi ja Rootist üks klassik endale sebitud.
!983 aasta mudel. kupee, 8-klapiline turbomootor.
Suured Tänud kasutajale Swedbil, kes tundub ka olema paras fänn ja kõiksugu hobidest sõltuja, kes ei teinud mingit numbrit see auto rootsis ära broneerida, siis ära osta, siis paelaotsas koju tassida, muideks kiirteel 60 km. vihma ja rajuga, ja siis järgmine päev käed õliseks teha ja küünlad vaadata jne.. ja käima veel panna ja tallinanasse ka ära toimeta. kokku võttis see aega 4 päeva vist.
Seega väga kiire tegutsemine. :notworthy:
Lisadest: el. peeglid, töötvad, el. luuk; ka töötab ja veel mingi katuse tuulesuunajaga; el. aknad. Konks-tutikas, pole kraapimijälgegi. All Us-turbo valuveljed koos uute suverehvidega; kaasas olid ka uued naastrehvid, samuti Us-turbo valukatega. Roolivõim; kliimasüsteemist puudu pump ja mõned voolikud.
Ülevaatus oli rootsis tehtud isegi..
jätkan....
!983 aasta mudel. kupee, 8-klapiline turbomootor.
Suured Tänud kasutajale Swedbil, kes tundub ka olema paras fänn ja kõiksugu hobidest sõltuja, kes ei teinud mingit numbrit see auto rootsis ära broneerida, siis ära osta, siis paelaotsas koju tassida, muideks kiirteel 60 km. vihma ja rajuga, ja siis järgmine päev käed õliseks teha ja küünlad vaadata jne.. ja käima veel panna ja tallinanasse ka ära toimeta. kokku võttis see aega 4 päeva vist.
Seega väga kiire tegutsemine. :notworthy:
Lisadest: el. peeglid, töötvad, el. luuk; ka töötab ja veel mingi katuse tuulesuunajaga; el. aknad. Konks-tutikas, pole kraapimijälgegi. All Us-turbo valuveljed koos uute suverehvidega; kaasas olid ka uued naastrehvid, samuti Us-turbo valukatega. Roolivõim; kliimasüsteemist puudu pump ja mõned voolikud.
Ülevaatus oli rootsis tehtud isegi..
jätkan....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Pole tänuväärt.
Neid vanu sauruseid on ikka hea tänavapildis näha.Ega rootsiski jääb järjest vähemaks.Neid vaeserotsa yheksaviisi ja kolmi on k6ik kohad täis. Klassikuid väga ikka ei taastata enam, yldjuhul s6idetakse kaua s6idab ja siis kusagil bilskrotis yksteiseotsa t6stetuna ootavad oma pressijärjekorda.
Muretuid kilomeetreid igatahes.
terv.
Neid vanu sauruseid on ikka hea tänavapildis näha.Ega rootsiski jääb järjest vähemaks.Neid vaeserotsa yheksaviisi ja kolmi on k6ik kohad täis. Klassikuid väga ikka ei taastata enam, yldjuhul s6idetakse kaua s6idab ja siis kusagil bilskrotis yksteiseotsa t6stetuna ootavad oma pressijärjekorda.
Muretuid kilomeetreid igatahes.
terv.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
äkki ongi alumine ots olnud teist värvi??
sest dokumentides puha kirjas, et lux mis lux
sest dokumentides puha kirjas, et lux mis lux
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Registreringsnummer:GUH747
Fabrikat:SAAB 900 T YS3AT35S-LUX
Färg:LGRÅ
Fordonsslag:PB
Fordonsår:1984
Fordonsslagsklass:I
Chassinummer:AT35S5E1014882
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senaste EU-regbevis del 1:2011-10-20
Senaste EU-regbevis del 2:2011-10-20
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus:Avställd (2011-10-24)
Tillfällig registrering:Nej
Privatimport:Nej
Antal ägare:9
Yrkesmässig trafik:Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 1983-12-28
I trafik första gången i utlandet:
Ägarbunden dispens:Nej
Ägarbunden dispens upphör:Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2012-07-01 - 2012-11-30
Senast godkända besiktning:2011-08-09
Vägmätarställning, km:238521
Skatteuppgifter
Fordonsskattepliktigt: Ja
Årsskatt, kr:1682
Debitering vid påställning(inkl. avgifter), kr: 330
Återbetalning vid avställning, kr:0
Betalningsmånad/er:december
Vägtrafikregisteravgift: 65 kr ska betalas samtidigt med årsskatten.
Kaross: Kombi, Taklucka (05)
Karosserikod särskilda ändamål:
Slagvolym, cm3:
Växellåda: MANUELL
Antal passagerare, max: 4
Antal s..tande passagerare, max:
Antal bältade passagerare, max:
Antal passagerare i rullstol, max:
Antal stående passagerare, max:
Skattevikt, kg: 1330
Tjänstevikt, kg: 1330
Totalvikt, kg: 1670
Sänkt totaltvikt, kg:
Max släpvagnsvikt, kg: 1500
Max släpvagnsvikt kg, obromsad:
Släpvagns maximala totalvikt vid B-behörighet, kg: 1330
Max sammanlagd bruttovikt, kg:
Max lastvikt, kg: 340
Kopplingsanordning : KULA
Kopplingsavstånd, mm:
Kopplingsavstånd EU, mm:
Effektiv bromsanordning: Nej
Lastutrymmets längd, mm:
Främre överhäng, mm:
Bakre överhäng, mm:
Utrustning:
Drivande axlar fram:
Drivande axlar bak:
Antal hjul:
Däckdimension axel 1: 195/60R1586H
Däckdimension axel 2: 195/60R1586H
Längd, mm: 4850
Bredd, mm: 1690
Drivmedel 1: BENSIN
Tankvolym, liter: 63
Motoreffekt, kw: 107,0
Fabrikat:SAAB 900 T YS3AT35S-LUX
Färg:LGRÅ
Fordonsslag:PB
Fordonsår:1984
Fordonsslagsklass:I
Chassinummer:AT35S5E1014882
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senaste EU-regbevis del 1:2011-10-20
Senaste EU-regbevis del 2:2011-10-20
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus:Avställd (2011-10-24)
Tillfällig registrering:Nej
Privatimport:Nej
Antal ägare:9
Yrkesmässig trafik:Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 1983-12-28
I trafik första gången i utlandet:
Ägarbunden dispens:Nej
Ägarbunden dispens upphör:Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2012-07-01 - 2012-11-30
Senast godkända besiktning:2011-08-09
Vägmätarställning, km:238521
Skatteuppgifter
Fordonsskattepliktigt: Ja
Årsskatt, kr:1682
Debitering vid påställning(inkl. avgifter), kr: 330
Återbetalning vid avställning, kr:0
Betalningsmånad/er:december
Vägtrafikregisteravgift: 65 kr ska betalas samtidigt med årsskatten.
Kaross: Kombi, Taklucka (05)
Karosserikod särskilda ändamål:
Slagvolym, cm3:
Växellåda: MANUELL
Antal passagerare, max: 4
Antal s..tande passagerare, max:
Antal bältade passagerare, max:
Antal passagerare i rullstol, max:
Antal stående passagerare, max:
Skattevikt, kg: 1330
Tjänstevikt, kg: 1330
Totalvikt, kg: 1670
Sänkt totaltvikt, kg:
Max släpvagnsvikt, kg: 1500
Max släpvagnsvikt kg, obromsad:
Släpvagns maximala totalvikt vid B-behörighet, kg: 1330
Max sammanlagd bruttovikt, kg:
Max lastvikt, kg: 340
Kopplingsanordning : KULA
Kopplingsavstånd, mm:
Kopplingsavstånd EU, mm:
Effektiv bromsanordning: Nej
Lastutrymmets längd, mm:
Främre överhäng, mm:
Bakre överhäng, mm:
Utrustning:
Drivande axlar fram:
Drivande axlar bak:
Antal hjul:
Däckdimension axel 1: 195/60R1586H
Däckdimension axel 2: 195/60R1586H
Längd, mm: 4850
Bredd, mm: 1690
Drivmedel 1: BENSIN
Tankvolym, liter: 63
Motoreffekt, kw: 107,0
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Üks pilt ka sügisrallilt, kus masin ausalt vastupidas.
See on ikka meeletu tunne kus klassikuga gaasi vajutades turbiin taha tuleb ja vilistades sind edasi viib ! kogu kehaga tunned kuidas rattalaagrid ringi käivad ja sumbutajast lörin su sellesse masinasse armuma paneb.
Muidugi masina saamise ja sügisralli vahele jäid päevad, mil seda masinat ehitatud sai, aga sellest kunagi esimesse postitusse.
See on ikka meeletu tunne kus klassikuga gaasi vajutades turbiin taha tuleb ja vilistades sind edasi viib ! kogu kehaga tunned kuidas rattalaagrid ringi käivad ja sumbutajast lörin su sellesse masinasse armuma paneb.
Muidugi masina saamise ja sügisralli vahele jäid päevad, mil seda masinat ehitatud sai, aga sellest kunagi esimesse postitusse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Peaks hakkama vist seda autot tuunima ja seejärel lammutama; või oli see vastupidi?? igaljuhul sõitvast masinast tegema midagi, mis remonti pidevalt vajaks vms.
sest põhjuseks see, et täitsa juhuslikult sain osta.ee oskionilt endale 2,1 liitrise mootori.
Pagana kahju, et gt 28 -t ei saanud. siis oleks nagu mõned vajalikud asjad olemas olnud.
tegelikult tahaks teha mehhaanilise sissepritsega; aga äkki see pole hea mõte, seda veel ei tea.
Ühesõnaga midagi võib sündida äkki...
sest põhjuseks see, et täitsa juhuslikult sain osta.ee oskionilt endale 2,1 liitrise mootori.
Pagana kahju, et gt 28 -t ei saanud. siis oleks nagu mõned vajalikud asjad olemas olnud.
tegelikult tahaks teha mehhaanilise sissepritsega; aga äkki see pole hea mõte, seda veel ei tea.
Ühesõnaga midagi võib sündida äkki...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No see 2.1 mootor nüüd küll eraldi tuunimisväärtus pole. Vabalthingav ju pealekauba. Ainuke asi, mida sealt tuunimiseks kasutada, on sisselase, mida 16v turbodele parema hingamise jaoks peale pannakse.
Kui sa tahad hirmsasti just mehhanilise pritse juurde jääda, siis peaks mõnelt vanalt porschelt selle k-jeti "pea" muretsema. Sama tükk, aga häälestatud võimsama mootori jaoks, kui SAABil on. 928 peaks vist olema õige porsche number. Kuigi ma täpselt ei tea, kuidas läheneda sellele, et porschel oli v8 mootor ja saabi r4... pooled torud lihtsalt kinni panna?
Samas, mina läheksin ikkagi progetava aju teed. Palju suuremad võimalused asju kruttida ja häälestada.
Kui sa tahad hirmsasti just mehhanilise pritse juurde jääda, siis peaks mõnelt vanalt porschelt selle k-jeti "pea" muretsema. Sama tükk, aga häälestatud võimsama mootori jaoks, kui SAABil on. 928 peaks vist olema õige porsche number. Kuigi ma täpselt ei tea, kuidas läheneda sellele, et porschel oli v8 mootor ja saabi r4... pooled torud lihtsalt kinni panna?
Samas, mina läheksin ikkagi progetava aju teed. Palju suuremad võimalused asju kruttida ja häälestada.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
eheeeee..., sisselase ja plokikaas just need asjad ongi
ja muidugi oli selle moto küljes ka 0,45 m. sinist silikoonvoolikut
ja muidugi oli selle moto küljes ka 0,45 m. sinist silikoonvoolikut
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma ühtin ka Cyberi arvamusega, et minna proge. ajule üle. Sellega saab juba stock motost tunduvalt rohkem välja pigistada, näitena võid uurida H.Puhmase drifti Audit, kus see aasta oli S8 4,2L V8 (org. 340 vahel ning seda juhtis VEMS ja arvutuste kohalselt sai sellest 400+HP kätte, või saad kaeda venna 2.9T sierrat, mida juhib MegaSquirt ja pole ka kõige kehvema minekuga.
Usun et selle proge ajuga tunduvalt laialdased võimalused kui meh. sissepritse peale jäädes.
Ning oleks hea näha Eestis mõnda äkilisemat klassikut vähe suurema kaalikaga ja progetava ajuga.:thumb:
Usun et selle proge ajuga tunduvalt laialdased võimalused kui meh. sissepritse peale jäädes.
Ning oleks hea näha Eestis mõnda äkilisemat klassikut vähe suurema kaalikaga ja progetava ajuga.:thumb:
No see 2.1 mootor nüüd küll eraldi tuunimisväärtus pole. Vabalthingav ju pealekauba. Ainuke asi, mida sealt tuunimiseks kasutada, on sisselase, mida 16v turbodele parema hingamise jaoks peale pannakse.
Kui sa tahad hirmsasti just mehhanilise pritse juurde jääda, siis peaks mõnelt vanalt porschelt selle k-jeti "pea" muretsema. Sama tükk, aga häälestatud võimsama mootori jaoks, kui SAABil on. 928 peaks vist olema õige porsche number. Kuigi ma täpselt ei tea, kuidas läheneda sellele, et porschel oli v8 mootor ja saabi r4... pooled torud lihtsalt kinni panna?
Samas, mina läheksin ikkagi progetava aju teed. Palju suuremad võimalused asju kruttida ja häälestada.
Kui t8'le panna 2,1 plokikaas siis oleks vaja vist uusi nukkasi? Kas vabalt hingava nukad sobivad turbokonele? Läheb päris suureks ehituseks. Äkki oleks targem võtta mõni t5.5ga auto ja sealt võtta plokikaas ja muu nodi.. kuigi kas see sobib. Üks lühike, teine pikk plokk.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
andke aga nõu ja jagage arvamusi::
nukad saab ju eraldi sisse panna mida vaja.
ma olen nii võhik saabiasjades ja vaid tagantjärgi tark: T16 turboklassikult , mis emexis oli, ei osand ma nukkasi maha tahta võtta....
seda nukateemat aero.com lehel kirjut; peaks süvenema mõni hetk..
nukad saab ju eraldi sisse panna mida vaja.
ma olen nii võhik saabiasjades ja vaid tagantjärgi tark: T16 turboklassikult , mis emexis oli, ei osand ma nukkasi maha tahta võtta....
seda nukateemat aero.com lehel kirjut; peaks süvenema mõni hetk..
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Näe, pea aasta möödunud ja pole mitte midagi kirjutanud.
Aga kirjutada tahtsin ma seda, et tahtsin tänada Zazoud, kes kunagi kui noor oli tegi ühe päris korraliku teema, et kuidas püsikiirusehoidjat kontrollida.
Tänu selllele sain masinal eelpool nimetatud süsteemi tööle.
Mis veel vahepeal tehtut?
Egas suurt polegi midagi: mullu sügisel korralik põhjapesu ja siis mastiks peale; ja kui masinaga ei sõida, siis püsib peal täiesti kenasti! :poke:
Sel suvel sai natukene uste seisukorda vaadatud ja neid puhastatud ja konserveeritud.
Tegelt on ikka jumalasti hea kerega masin; käed täitsa sügelevad, et ta väga ilusaks teha. Aga vist veel ei tee; äkki midagi muud teeks hoopis?!
OH, ja mart900 tõi mulle veatu luugi kah
Muidugi auto nüüd suviti ikka iga nädal kasutuses ja vahest isegi mitu korda; nii et kui on tuult, siiis kohe süüdet ja minek!
Aga kirjutada tahtsin ma seda, et tahtsin tänada Zazoud, kes kunagi kui noor oli tegi ühe päris korraliku teema, et kuidas püsikiirusehoidjat kontrollida.
Tänu selllele sain masinal eelpool nimetatud süsteemi tööle.
Mis veel vahepeal tehtut?
Egas suurt polegi midagi: mullu sügisel korralik põhjapesu ja siis mastiks peale; ja kui masinaga ei sõida, siis püsib peal täiesti kenasti! :poke:
Sel suvel sai natukene uste seisukorda vaadatud ja neid puhastatud ja konserveeritud.
Tegelt on ikka jumalasti hea kerega masin; käed täitsa sügelevad, et ta väga ilusaks teha. Aga vist veel ei tee; äkki midagi muud teeks hoopis?!
OH, ja mart900 tõi mulle veatu luugi kah
Muidugi auto nüüd suviti ikka iga nädal kasutuses ja vahest isegi mitu korda; nii et kui on tuult, siiis kohe süüdet ja minek!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.