Nii, peale väikest kaalumst otsustasin siiski oma auto siia üles riputada. Jääb märk maha ja ehk on kellegil tore lugeda/vaadata.
Kõigepealt väike eellugu. Ise ma ennast parandamatuks saabihulluks ei pea, aga klassikud on miskipärast alati hingelähedased olnud. Ja kaks aastat tagasi, täiesti juhuslikult, nägin siinsamas SELLE auto müügikuulutust.
No kurat, selliseid autosid ei pakuta just väga tihti. Kiirelt tegutsedes õnnestus ta ära napsata ja nii saigi alguse minu kui lenduri karjäär.
Tegemist on siis Saabi 1984 aastakäigu kõige kangema ja kallima mudeliga: 3-ukseline luukpära koos 16-klapise turbomootoriga ja Aero kerepaneelidega. Võimsust on paberite järgi 129 kW, 5-käiguline manuaalne käigukast, tumepunane nahksisu. Üks täitsa ülbe kärbes.
Esimese asjana sai hangitud Bentley käsiraamat, oli ju vaja seda imelooma tundma õppida. Nüüdseks on minu käes masin läbinud ca 5000 km, peamiselt soojal ja kuival aastajal. Peale tavapärase hoolduse olen välja vahetanud üle-eelmise omaniku isearetatud 3" väljalaske uue originaal summuti vastu. Nüüd on võimalik valge inimese kombel tänaval sõita, taustaks vaid Saabi rida-4 iseloomulik jörin. Soetatud sai ka uus rehvikomplekt, mis teeb minu jaoks iga auto kuidagi palju mõnusamaks.
Loomulikult olen ma autoga väga rahul, tegemist on ju ühe omapäraseima masinaga üldse. Ühest küljest on siin esindatud 1980-ndate autotööstuse tipptehnoloogia, teisest küljest on see kõik istutatud keresse mille juured ulatuvad sinna kuhugi 60-ndate lõppu. Igatahes, rooli istudes on hea tuju alati tagatud ja sellega on tegelikult ka kõik öeldud.
[IMG]http://img843.imageshack.us/img843/395/user3117pic907131454695.jpg[/IMG]
[IMG]http://img839.imageshack.us/img839/2299/user3117pic928131454730.jpg[/IMG]
[IMG]http://img15.imageshack.us/img15/6379/user3117pic909131454700.jpg[/IMG]
Saab 900 T16 Aero, 1984, _rl
Sõbrad/tuttavad ja perekond hõõruvad siiani selle masina müüki nina alla.
Olen sinuga põgusalt suhelnud ka pärast masina müümist (hoian sidet, sest tagasiostu plaan ei ole kustunud) aga kas tõesti on kahe aasta jooksul ainult ümberehitatud väljalase häirinud, sest vana autot võib küll püüda hästi taastada aga uut auto temast siiski ei saa. Mäletan, et küsisid mitu korda kus peidab end mõni varjatud viga ja ei tahtnud kuidagi uskuda selle masina müümist ilma „suurema kalata”
Olen sinuga põgusalt suhelnud ka pärast masina müümist (hoian sidet, sest tagasiostu plaan ei ole kustunud) aga kas tõesti on kahe aasta jooksul ainult ümberehitatud väljalase häirinud, sest vana autot võib küll püüda hästi taastada aga uut auto temast siiski ei saa. Mäletan, et küsisid mitu korda kus peidab end mõni varjatud viga ja ei tahtnud kuidagi uskuda selle masina müümist ilma „suurema kalata”
...aga kas tõesti on kahe aasta jooksul ainult ümberehitatud väljalase häirinud, sest vana autot võib küll püüda hästi taastada aga uut auto temast siiski ei saa.
Täitsa tõsilugu - auto sõidab nii nagu üks õige auto sõitma peab. Eks väiksemaid asju ole veel tehtud nagu stabikavarda puksid, üks tagumine pidurisupport jms. Ja paar teemat on tal veel, millega võiks enne järgmise hooaja algust tegeleda.
Võib küll täiesti siiralt öelda et oled ühe igati korraliku ja väärt masina kokku ehitanud.
Uuele omanikule aga - ehk vahetad fooruminime ära? Natuke veider on kokku saades suhelda :"Hei, sina oled see alakriips rl või? Lahe klassik sul!" :)
terv, teager
Kokku saades ma küll ei kavatse sind Tiigriks kutsuma hakata. Ehk vastad samaga.
Foorumis saab kasuatada lühidalt rl, päriselus minu päris nime Revo. :)