Saab 90, 1986, TheoK

TheoK
Postitusi: 86
Liitunud: P Jaan 08, 2012 20:30
Asukoht:
Auto:

#101

E Jaan 28, 2013 22:56

Kunagi sai sigullidele tagavedrude vahele sellised üpriski jäigad kummiseibid vahele pandud. Hoidis veidi kõrgema ja jäigemana.

Kas saabidele ka on rakendatud sellist tarkust?
Mida vahele panna?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#102

E Jaan 28, 2013 23:15

Kunagi ühel 900c doonoril olid sellised vidinad vedru all. Kas nad eesmärki täitsid, ei tea. Aga kui tagumik maha vajunud, tasuks vb värksed vedrud panna?
saabnik
Postitusi: 2
Liitunud: T Jaan 29, 2013 0:45
Asukoht:
Auto:

#103

T Jaan 29, 2013 0:59

Valge kere ja punane sisu - stiilne kooslus!
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#104

T Jaan 29, 2013 9:00

Luukpära vedrud on jäigemad,sobivad ka 900 omad.Amort võib kolksu tekitada küll, kuigi käe vahel tundub OK.Endalgi oli selline juhus tutika amordiga, siis sai samamoodi otsitud viga, sest ei tule selle pealegi, et uus amort koliseb.Lada vedru alusseibid sobivad täpselt tagumiste vedrude alla ja tõstavad taguotsa kindlasti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#105

T Jaan 29, 2013 11:10

oleks pakkuda klassiku jäigad sportverdud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
TheoK
Postitusi: 86
Liitunud: P Jaan 08, 2012 20:30
Asukoht:
Auto:

#106

L Mai 11, 2013 0:48

SOS

Nüüd, kus juhiload käes, on suur rõõm Saabiga liigelda ja pilke püüda. Kuivõrd päevane kilometraaž on üle 100 km ja seda peamiselt maanteel, on rõõm veelgi suurem, sest maanteele see auto sobib. Linna, noh - Tln on ikka üks kuradi kuumaastik.
Rõõm rõõmuks... Rõõmu jätkus tänase hommikuni, kui enam käigud sisse ei tahtnud minna. Eile õhtul jäi tervena ja eeskujulikuna seisma, öine äike vist ei meeldinud. Siduripedaalile on tekkinud väga pikk vabakäik, lahutab vaid põhjast. Sedagi nagu sportauto. Vedelikku on, libisemise märke pole mingisuguseid. Huvitavaks teeb asja see, et kui auto soe, siis seda probleemi pole. Käigud lülituvad normaalselt, sidur endine. Kas peaks õhutama? Või mida, ma ei oska kusagilt alustada, sest kõik juhtus üleöö. Seistes.
Sõita saab, aga pole justkui päris korras.

Mida ette võtta?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#107

L Mai 11, 2013 1:07

Õhutamine ilmselt esmane variant, see ju lihtne. Kui abi pole, tuleks veenduda ketta kulumisastmes ja sealt edasi töösilindri vahetus/tihendite vahetus, pumba vahetus/tihendite vahetus. Veendu ka, et siduri torustik terve. Mina teeks vähemalt sellest järekorras. Tihendid ei maksa ka midagi.
TheoK
Postitusi: 86
Liitunud: P Jaan 08, 2012 20:30
Asukoht:
Auto:

#108

L Mai 11, 2013 1:20

Võhik nagu ma olen. Ketta kulumisaste- mida lugeda kriitiliseks? Mis tuleb eemaldada?
Tihendite vahetus, selle teeb kodutingimustes ära või oleks targem remonti viia?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#109

L Mai 11, 2013 9:51

Saatsin sulle pildi- ja jutumaterjali.
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#110

L Aug 17, 2013 11:37

http://auto.motors24.ee/vehicles/390195-Saab-90-1986.aspx?pg=0&sort=price.ASC juba müügis? Ära anna veel alla ! :poke:
TheoK
Postitusi: 86
Liitunud: P Jaan 08, 2012 20:30
Asukoht:
Auto:

#111

K Aug 21, 2013 16:04

Puhtalt huvi mõttes lükkasin jah turgu juba mõnda aega tagasi, aga tundub, et saabihaiged suvepuhkusel.
Ega tegelikult vajadust müüa polegi, sest ka sellisel "igapäevasel" tagasisidel stiilis - "sul on vinge auto raisk" omab mingit võlu.

Eks selle autoga on nii, et kord ta vihastab, siis pakub rõõmu, aga kõnetab endiselt.

Alles juuli lõpus sattusin lehitsema Autolehte, mille esikaanel esitleti odavaid ja lahedaid autosi. Mõtlesin huvi pärast vaadata, mida pakutakse ja keda ma näen - oma enda auto kuulutus koos pildiga. Mine või ostma.
TheoK
Postitusi: 86
Liitunud: P Jaan 08, 2012 20:30
Asukoht:
Auto:

#112

P Sept 29, 2013 22:50

Hei!

Vana klassik seisab juba üle kuu aja. Kurb kohe vaadata. Ei liigu, mis teha? Tartu öölaulupeol käies, õigemini tagasiteed alustades oli töölepingu otsustanud isamaaliste laulude saatel lõpetada sidur. Pedaal käib tühja, käigud ei lülitu. Kuidagi õnnestus praktiliselt vaid 5. käiguga läbida Tartu linn ja siia põhjarannikule tüürida. Oli üsna kohutav kogemus, suve jooksul erilisi probleeme polnud, mõne aja tagant õhutasin.
Kuigi olen leidnud endale uue auto ja sellega lausa rõõm sõita, ei anna süda rahu, et vana 90 nukralt seisab. Peaksin alustama mansettide vahetusest, kuid kas ma nüüd olen loll või mängin, aga ei suuda kusagilt leida uusi. Kes oskab aidata, teed näidata?

Üks plaan on läbida tuleval aastal Uunikute Talveralli.


Kaader uuest lemmikust:

Pilt


Aidake klassik elule!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#113

P Sept 29, 2013 22:53

Ole mureta, hoia 90 alles, eks see 3,0 d annab varsti täiega saba, siis on, millega sõita.
see siduriprobleem on vaid 0,1 % 9-5 saabuvatest probleemidest.:P
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#114

T Okt 01, 2013 0:42

Äkki midagi sellist avitaks:
mansetid: http://www.autoladu.ee/varuosa/5255/58137/
vedru: http://www.autoladu.ee/varuosa/5255/58363/
ja üks habemega teema: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=515
TheoK
Postitusi: 86
Liitunud: P Jaan 08, 2012 20:30
Asukoht:
Auto:

#115

N Okt 03, 2013 21:03

Küsimus veel selline, mis kõlab kindlasti lollina:
Kui autol on 900 mootor, siis kas sidurisüsteem on sama, mis 90l?
Ehk kas aljoga näidatud lingid sobivad?
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#116

R Okt 04, 2013 8:47

Sidur on sama. Peasilidri remont suht lihtne,töösilindri remont vähe aeganõudvam.Mõlemad tööd teostatavad ilma kanali-tõstukita.Samas peab vaatama, et peasilindri kahvlil ei oleks augud väga ovaalseks kulunud.
TheoK
Postitusi: 86
Liitunud: P Jaan 08, 2012 20:30
Asukoht:
Auto:

#117

N Dets 05, 2013 21:07

Sidurimured on lahendatud, millegi üle kurta ei saa.

Elu tahab aga edasi minna:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1628430
TheoK
Postitusi: 86
Liitunud: P Jaan 08, 2012 20:30
Asukoht:
Auto:

#118

T Jaan 07, 2014 15:35

Teema võib sulgeda.
Autol uus omanik ja loodetavasti ei kao see auto meie teedelt niipea.

Oli VÄGA tore aeg!
Vasta