Saab 90, 1986, TheoK
Uurin seda keevitust.
Veel oleks vaja sellist voolikut:
Keskelt tilgub läbi.
Saab on saanud nüüd viimase kuu aja jooksul täpselt oma ostuhinna jagu veel remonti. Küttekulu on viimaks normaliseerunud. 7l
Miks see kõik nii jube oli, on omaette ooper. Kokkuvõttes oli ja on isegi veidi veelgi terve selle auto elekter üksjagu valesti. Nii ei reguleerinud ka miski küttehulka. Vahetati ka vaakumregulaator. Igasuguseid asju timmiti seal. Kogu see juhtmepundar on lahkunud. Ei ole enam ka seda lülitit. Ühesõnaga selle koha pealt on korras. Uus on nüüd ka süütelukk. Eelmine olevat lihtsalt ära sulanud tänu valesti ühendatud bensiinipumbale. Ei kannatanud välja. Korras on ka käiguhoovastik. Viimasel ajal oli just viiendat käiku pea võimatu sisse saada. Need on mõned asjad mis mul meeles on. Nüüd oleks veel vaja peatada tosoolileke ja korda saada amordi vastus. Oleks juba päris hea...kuniks.
Veel oleks vaja sellist voolikut:
Keskelt tilgub läbi.
Saab on saanud nüüd viimase kuu aja jooksul täpselt oma ostuhinna jagu veel remonti. Küttekulu on viimaks normaliseerunud. 7l
Miks see kõik nii jube oli, on omaette ooper. Kokkuvõttes oli ja on isegi veidi veelgi terve selle auto elekter üksjagu valesti. Nii ei reguleerinud ka miski küttehulka. Vahetati ka vaakumregulaator. Igasuguseid asju timmiti seal. Kogu see juhtmepundar on lahkunud. Ei ole enam ka seda lülitit. Ühesõnaga selle koha pealt on korras. Uus on nüüd ka süütelukk. Eelmine olevat lihtsalt ära sulanud tänu valesti ühendatud bensiinipumbale. Ei kannatanud välja. Korras on ka käiguhoovastik. Viimasel ajal oli just viiendat käiku pea võimatu sisse saada. Need on mõned asjad mis mul meeles on. Nüüd oleks veel vaja peatada tosoolileke ja korda saada amordi vastus. Oleks juba päris hea...kuniks.
Tegin selle võtme ise. Nael kõveraks ja veelkord kõveraks, ning tangidega sain keeratud. Miks ma üldse need klotsid eemaldasin... Nimelt oli paar päeva tagasi koduteel (üsna palju juurikaid) tunne nagu kohe olekski kõik. Midagi krigises ja teeb seda siiani parema ratta juures. Paar pikemat kruusateelõiku on olnud. Kas võib kahtlustada mõnd mõne tolmukatte alla sattunud kivi? Kanali peale hetkel ei saa.
Sellest kivimõttest olen loobunud. Koduste vahenditega sain esiotsa piisavalt kõrgele ,et alla mahtuda. Hääl (üsna heleda tooniga krigin või ragin teatud kohas ratta keerlemisel) tuleb vasaku ratta juurest. Ei oska muud kui rattalaagrit kahtlustada. Eemaldasin veelkord klotsid, need ei tee häält.
Rattalaagri vahetus. Isetehtav või targem oleks kuhugi pöõrduda? Kuidas seda üldse diagnoosida?
Antud isendil, rattalaagrit osta 99le või 900le?
Rattalaagri vahetus. Isetehtav või targem oleks kuhugi pöõrduda? Kuidas seda üldse diagnoosida?
Antud isendil, rattalaagrit osta 99le või 900le?
Presslaagrid.Kodus ei saa vahetada,kui press puudub.Kui võtsid pid.klotsid maha,kas said MÕLEMAD kolvid liikuma? Tavaliselt ei taibata,et sadul on KAHE kolviga,keeratakse üks sisse ja tagumine jäetakse tähelepanuta,mis viib pikemas perspektiivis kiirele ketta hävinemisele.
Rattalaager tavaliselt ei krigise. Võta ketas maha.Kaitseplekilt näed arvaravasti haljaks kulunud kohti ja tuvastad ka "krigistaja".
Rattalaager tavaliselt ei krigise. Võta ketas maha.Kaitseplekilt näed arvaravasti haljaks kulunud kohti ja tuvastad ka "krigistaja".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Suguvõsa Saabide kokkutulek
Tehtud töödest niipalju, et vahetatud on rattalaager- polnudki teist enam eriti alles.
Rattakoopad on uue mastiksi all. Korrosioonitõrjevahendit pritsisin kereõõnsustesse ja tegin kõik võimaliku, et see auto enam ei roostetaks. Ehk peab mõnda aega vastu. Maal õnneks teid ei soolatata. Mõni koht tahtis värviparandust.
Tehtud töödest niipalju, et vahetatud on rattalaager- polnudki teist enam eriti alles.
Rattakoopad on uue mastiksi all. Korrosioonitõrjevahendit pritsisin kereõõnsustesse ja tegin kõik võimaliku, et see auto enam ei roostetaks. Ehk peab mõnda aega vastu. Maal õnneks teid ei soolatata. Mõni koht tahtis värviparandust.
Selle auto esipõll hakkab näitama neid märke, et ei olda enam esimeses nooruses. Võiks ju keevitada, aga see oleks liialt suur ettevõtmine. Kellegi poolt kunagi metsikutes kogustes mastiksi pealekandmine pole andnud erilist tulemust
Oleks päris lilleline, kui saaks selle esipõlle kaetud spoileri või põllelisaga nagu see paljudel 90netel on.
Siit ka abipalve. Kust leida, kust maha keerata?
Oleks päris lilleline, kui saaks selle esipõlle kaetud spoileri või põllelisaga nagu see paljudel 90netel on.
Siit ka abipalve. Kust leida, kust maha keerata?
Selle auto esipõll hakkab näitama neid märke, et ei olda enam esimeses nooruses. Võiks ju keevitada, aga see oleks liialt suur ettevõtmine. Kellegi poolt kunagi metsikutes kogustes mastiksi pealekandmine pole andnud erilist tulemust
Oleks päris lilleline, kui saaks selle esipõlle kaetud spoileri või põllelisaga nagu see paljudel 90netel on.
Siit ka abipalve. Kust leida, kust maha keerata?
Selle spoilaga on sihuke 2 otsaga asi, ühelt poolt on ilus aga teisalt olen ma iga talv selle korra katki sõitnud. Nii et talveks võiks olla pigem selline ralli-tüüpi põhjakaitse.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Saab 90 spolila on selline suht pehmest materjalist seda pole mul veel ära lõhkuda õnnestunud.
Aga on veel üks huvitav lahendus 99 salt, näiteks nagu saab 99 gle variandil, kus numbrimärk on toodud allapoole stanget ja stange all on veel udukad. Annab päris toreda lahenduse.
Lume sees möllamiseks see muidugi geniaalne ei ole.
Aga on veel üks huvitav lahendus 99 salt, näiteks nagu saab 99 gle variandil, kus numbrimärk on toodud allapoole stanget ja stange all on veel udukad. Annab päris toreda lahenduse.
Lume sees möllamiseks see muidugi geniaalne ei ole.
Jälle kurdame.
Viimase kuuga on tekkinud tahapoole miski hirmus kolin, sõltuvalt teekattest ja aukudest. Olen kõike pukse proovinud käänata ja väänata, kõik on justkui tihked.
Jõudsin amortideni ja kui need eemaldada on täieline vaikus. Ei kolksu enam midagi.
Võiks ju kiirustada uusi amorte ostma, aga asja iva peitub selles, et amordid vahetati mõlemal pool taga kevadel, mais. Keevitati kohad ära. Sellest ajast on ehk läbitud nüüd 4000 kilomeetrit. Peamiselt maantee, tundub nagu vähe võitu.
Amordid olid mõistagi uued, Bilsteinid
Viimase kuuga on tekkinud tahapoole miski hirmus kolin, sõltuvalt teekattest ja aukudest. Olen kõike pukse proovinud käänata ja väänata, kõik on justkui tihked.
Jõudsin amortideni ja kui need eemaldada on täieline vaikus. Ei kolksu enam midagi.
Võiks ju kiirustada uusi amorte ostma, aga asja iva peitub selles, et amordid vahetati mõlemal pool taga kevadel, mais. Keevitati kohad ära. Sellest ajast on ehk läbitud nüüd 4000 kilomeetrit. Peamiselt maantee, tundub nagu vähe võitu.
Amordid olid mõistagi uued, Bilsteinid
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
H 4
Ega seal amortidel rohkem midagi ei kolise, kui alumine kinnitus lahti, ülemine ära mädanenud või si...i keevitatud või ülemine puks ära väsinud.
vaata üle sumpsi toru mis läheb üle silla, too võib ka koliseda vastu põhja.
Ega seal amortidel rohkem midagi ei kolise, kui alumine kinnitus lahti, ülemine ära mädanenud või si...i keevitatud või ülemine puks ära väsinud.
vaata üle sumpsi toru mis läheb üle silla, too võib ka koliseda vastu põhja.