Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga üldse, miks sul selline naljarõhk on??
aga muidu mõnus tegelane oma ühe ja väga armsa hobiautoga, mis ei ole vaid pyhapäevaks. ta on ikka nii kuradima hea, et lausa iga päev pead sõitma...
aga tuld ja traati peaksid kyll näitama, sest tegemine järjest keerulisemaks läheb, mida rohkem mädaneb. siit ka soovitus väike( viimase aasta tulem), et uut plekki kasutada pole mõtet, stt, tuleb kasutada spetsiaalset auto tegemiseks kasutatavat. kasvõi mõne vana tiiva kyljest vms. .... ja tulemus kestab kordi kauem.!)
aga muidu mõnus tegelane oma ühe ja väga armsa hobiautoga, mis ei ole vaid pyhapäevaks. ta on ikka nii kuradima hea, et lausa iga päev pead sõitma...
aga tuld ja traati peaksid kyll näitama, sest tegemine järjest keerulisemaks läheb, mida rohkem mädaneb. siit ka soovitus väike( viimase aasta tulem), et uut plekki kasutada pole mõtet, stt, tuleb kasutada spetsiaalset auto tegemiseks kasutatavat. kasvõi mõne vana tiiva kyljest vms. .... ja tulemus kestab kordi kauem.!)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
No base boost peabki "ametlikult" kuskil 0,4 bari olema, APC regullib seda siis veel kõrgemaks. Mul on aga base boost praegu vaevalt 0,3 bari ja mulle tundub, et see vähenes just peale kati eemaldamist. Aga äkki see vaid tundub ja tegelikult peitub põhjus hoopis muus...
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Kuna klassiku APC ei tahtnud enam praktiliselt üldse toimetada (sõitsin viimasel ajal baseboostiga) ja välised katsed ei andnud edukaid tulemusi, siis otsustasin kaevuda "karu kõhtu". Sees paistis allolev pilt: plaadil on üks rada korrodeerumisjälgedega ja üks punkt koguni rebasevärvi.
Minu küsimus: kas selline olukord võib mõjutada APC (mitte)toimimist ja kas selle parandamiseks saab midagi ette võtta või tuleb uus kast otsida?
Minu küsimus: kas selline olukord võib mõjutada APC (mitte)toimimist ja kas selle parandamiseks saab midagi ette võtta või tuleb uus kast otsida?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no selle raja asemele võid ju juhtme tinutada, siinna nende paari punkti vahele; et asi kindlam oleks.
samas eks seal neid külmjooteid võib veel ka kuskil olla.
enda masinal ikka iga kevad olen midagi pidanud üle jootma.
Et hästi näha neid lahtiseid kohti olen kasutanud vaatamiseks vana zeniidi objektiivi-- päris hea suurenduse saab!
samas eks seal neid külmjooteid võib veel ka kuskil olla.
enda masinal ikka iga kevad olen midagi pidanud üle jootma.
Et hästi näha neid lahtiseid kohti olen kasutanud vaatamiseks vana zeniidi objektiivi-- päris hea suurenduse saab!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Käisin hommikusel "jalutuskäigul": päike soojendas suviselt, aknad olid all, taustaks vanakooli T8 soundtrack ja mõnusa bassikäiguga Tiger Milk`i "Change". Kas keegi tuletaks mulle meelde mõne hea põhjuse, miks ma seda looma endiselt müün?
Käisin hommikusel "jalutuskäigul": päike soojendas suviselt, aknad olid all, taustaks vanakooli T8 soundtrack ja mõnusa bassikäiguga Tiger Milk`i "Change". Kas keegi tuletaks mulle meelde mõne hea põhjuse, miks ma seda looma endiselt müün?
Ma pakun välja müügipõhjuse variandi, et äkki tahad pärast jälle tagasi osta (siis on jälle uue auto rõõm)
Käisin hommikusel "jalutuskäigul": päike soojendas suviselt, aknad olid all, taustaks vanakooli T8 soundtrack ja mõnusa bassikäiguga Tiger Milk`i "Change". Kas keegi tuletaks mulle meelde mõne hea põhjuse, miks ma seda looma endiselt müün?
ta on liiga kallis. SULLE
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult ma tean põhjust!
sa ütlesid mulle selle välja--- su auto ei boosti nii kuis peab!
kui sa saaksid veel selle vana tunde kätte, et 2 käiguga lausa hüppab edasi, siis see oleks argument, ja tugev!
aga seda boosti asja saab ju kah sättida....
sa ütlesid mulle selle välja--- su auto ei boosti nii kuis peab!
kui sa saaksid veel selle vana tunde kätte, et 2 käiguga lausa hüppab edasi, siis see oleks argument, ja tugev!
aga seda boosti asja saab ju kah sättida....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Ajaratast ja foorumipäevikut tagasi kerides selgub, et see oli 2004. aasta kevad, kui naaberkuningriigist, SAAB-ide kodumaalt sai endale toodud üks äge klassik. Ikka see ainuõige – Aero classic! Eile, pea 10 aastat hiljem, oli see kurb päev, mil pidin tal minna laskma. Sellesse dekaadi mahtus lugematu hulk päikeselisi päevi ja pilkaseid öid, mil sai sellega mööda käänulisi Eesti teid lihtsalt ringi sõidetud ja nauditud selle autonduse ajaloo ühe omapäraseima auto turbovilinat. Olen matnud sellesse autosse lugematuid tunde, et seda endale meelepärasemaks teha ning pidanud teda kui lemmiklooma. Väga palju emotsioone ja terve mu „nooruspõlv“ on seotud selle masinaga, millel – uskuge või mitte, on oma hing! Mitte kordagi ei ole ta mind teepeale jätnud, vaid isegi hulleima häda korral on koduväravani välja vedanud. Tehnika poolest igiliikur, kui ainult see kere talt ümbert ära ei roostetaks...
Aga kõigest hoolimata on mul hea meel, et tema uus omanik on „vanasaabikala“ ivomets, kes ta kindlasti uuele elule äratab! Ja ma luban, et ükspäev ma naasen Aero classicu juurde, sest mitte ükski tänapäevane auto ei suuda pakkuda isegi ligilähedastki emotsiooni, stiili, omapära ja hinge, kui üks SAAB-i klassik So long!
Aga kõigest hoolimata on mul hea meel, et tema uus omanik on „vanasaabikala“ ivomets, kes ta kindlasti uuele elule äratab! Ja ma luban, et ükspäev ma naasen Aero classicu juurde, sest mitte ükski tänapäevane auto ei suuda pakkuda isegi ligilähedastki emotsiooni, stiili, omapära ja hinge, kui üks SAAB-i klassik So long!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Nüüdseks siis masin enam-vähem väljast selline nagu ta võiks olla. Samuti ka põhja alt ja karpides tehtud korralik korrosioonitõrje, milleks kulus vähemalt 6 kg värve, mastikseid ja õlisid. Kuu pärast võiks juba eputada!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kirjutaks nüüd natukene kroonikat kah, muidu ununeb päris ära kõik see värk, mis autoga pea aasta jooksul tehtud sai.
Tegelikult see on mu elus esimene masin, mille tegemisest vahepeal siiber ees oli ja mõtted, et võtku ta kes kurat ja tehku, mis tahab. Aga nüüd asi sealmaal, et olen paar päeva liikuda püüdnud, kuigi teha veel ja jääbki alati teha midagi ikka.
Kui masina mullu okstoobris koju tõin, siis järgmisel hommikul keevitasin ühe esiamordi ülemise kinnituse, siis sõitsin päeva ja järgmisel päeval hakkasin lahti harutama.
Selles suhtes on hea teha, kui doonor kõrval on. oh kui palju asju sai sealt võetud. Esimese asjana sai aru, et kapott ja tagaluuk on nii kehvaksed, et need lausa EMEXi kaup. Ja nii ongi.
Esitiivad sama lugu; niisamuti ka tagatiiva ääred. Õnneks klassikule esitiibu ja tagumisi ääri oli tellida ja nii need uued said.
Samuti sai kohe kapoti alt lagedaks tehtud. Mootror maha ja juppideks. Suured õlilekked põhjuseks, ei muud. Vahetusse läksid simmerid, esimene otsakaas täielikult ja mootori ja käigukasti vaheline tihend. Siis veel siduri töösilinder ja survelaager. Kapoti alt veel sai vahetatud lekkiv , kulunud otstega roolilatt koos roolivõimu pumbaga ja hiljem ka radikas.
Hea oli vahetada ka kõik esimese stabika puksid.
Samal ajal sai tegeldud ka keevitustöödega, milleks kulus natukene üle kuu: esimene ots alt, esitiivad, sisemised lanzekad, tagatiiva ääred, sisemised ääred, tagatiivad seestpoolt, pagasniku põhi, esiklaasi äär, eesistujate jalgealune, natukene ka karbiääri, tungi kinnituskohad. Ennem kui asi talvel seisma jäi, sai veel värvitud esimene ots ja ka seest. Siis tuli pool aastat pausi, mille jooksul sai üks saab 96 omale uue elu. Nüüd taas kuukene toimetatud ja ta sõidab juba.Teadmiseks, et värvimise materjalidele kulus ca 500 raha: liivakad, kettad, krundid, värv, lakk. Vahepeal oli mõte vaid värvida alumine pool aga see loll mõte möödus õnneks kiirelt. Nüüd masinal ilus sile kuub. Peale selle ka ilus must armartuur .
Masinast sai välja visatud kogu mingi juurde ehitatud elektroonika, ma ei tea, mida ta tegi, sest seal mitte kui midagi ei töötanud. Lõpuks saanud niipalju jagu, et masin käivitub juba täitsa ok, samuti ka töötab APC, mille viga oli solenoidklapi puudulik, ehk roostetanud maandus. Masin sai ka vileuue esiklaasi, samuti Tartus tehti juhiistmele korralik taastus.
Igavene sättimine oli selle "vaalasabaga", mis sai enam-vähem korralik, niipalju kui sellest väljaveninud kummist asja sai. Aga originaal on ehedam, kui mõni plastikust junn...
Kogu elektroonika töötab, nii kesklukk kui ka el. peeglid, el. aknad, luuk.
Aga see emotsioon, mida klassik annab on see, et seda tasub tunda ja siis ununeb kõik see töö ja vaev!:drive:
Eks pilte lähiajal, kui mõned asjad veel jonksu saab.
Tegelikult see on mu elus esimene masin, mille tegemisest vahepeal siiber ees oli ja mõtted, et võtku ta kes kurat ja tehku, mis tahab. Aga nüüd asi sealmaal, et olen paar päeva liikuda püüdnud, kuigi teha veel ja jääbki alati teha midagi ikka.
Kui masina mullu okstoobris koju tõin, siis järgmisel hommikul keevitasin ühe esiamordi ülemise kinnituse, siis sõitsin päeva ja järgmisel päeval hakkasin lahti harutama.
Selles suhtes on hea teha, kui doonor kõrval on. oh kui palju asju sai sealt võetud. Esimese asjana sai aru, et kapott ja tagaluuk on nii kehvaksed, et need lausa EMEXi kaup. Ja nii ongi.
Esitiivad sama lugu; niisamuti ka tagatiiva ääred. Õnneks klassikule esitiibu ja tagumisi ääri oli tellida ja nii need uued said.
Samuti sai kohe kapoti alt lagedaks tehtud. Mootror maha ja juppideks. Suured õlilekked põhjuseks, ei muud. Vahetusse läksid simmerid, esimene otsakaas täielikult ja mootori ja käigukasti vaheline tihend. Siis veel siduri töösilinder ja survelaager. Kapoti alt veel sai vahetatud lekkiv , kulunud otstega roolilatt koos roolivõimu pumbaga ja hiljem ka radikas.
Hea oli vahetada ka kõik esimese stabika puksid.
Samal ajal sai tegeldud ka keevitustöödega, milleks kulus natukene üle kuu: esimene ots alt, esitiivad, sisemised lanzekad, tagatiiva ääred, sisemised ääred, tagatiivad seestpoolt, pagasniku põhi, esiklaasi äär, eesistujate jalgealune, natukene ka karbiääri, tungi kinnituskohad. Ennem kui asi talvel seisma jäi, sai veel värvitud esimene ots ja ka seest. Siis tuli pool aastat pausi, mille jooksul sai üks saab 96 omale uue elu. Nüüd taas kuukene toimetatud ja ta sõidab juba.Teadmiseks, et värvimise materjalidele kulus ca 500 raha: liivakad, kettad, krundid, värv, lakk. Vahepeal oli mõte vaid värvida alumine pool aga see loll mõte möödus õnneks kiirelt. Nüüd masinal ilus sile kuub. Peale selle ka ilus must armartuur .
Masinast sai välja visatud kogu mingi juurde ehitatud elektroonika, ma ei tea, mida ta tegi, sest seal mitte kui midagi ei töötanud. Lõpuks saanud niipalju jagu, et masin käivitub juba täitsa ok, samuti ka töötab APC, mille viga oli solenoidklapi puudulik, ehk roostetanud maandus. Masin sai ka vileuue esiklaasi, samuti Tartus tehti juhiistmele korralik taastus.
Igavene sättimine oli selle "vaalasabaga", mis sai enam-vähem korralik, niipalju kui sellest väljaveninud kummist asja sai. Aga originaal on ehedam, kui mõni plastikust junn...
Kogu elektroonika töötab, nii kesklukk kui ka el. peeglid, el. aknad, luuk.
Aga see emotsioon, mida klassik annab on see, et seda tasub tunda ja siis ununeb kõik see töö ja vaev!:drive:
Eks pilte lähiajal, kui mõned asjad veel jonksu saab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.