Saab 900 T8 Aero, 1989, ivomets (ex-aljoga) [MÜÜDUD]
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, et juba ammusest ajast on mulle hirmsat moodi meeldinud 3d kerega "classic" saabid, eriti turboga. kuna Eestis neid saada polnud (minu teada on hetkel sarnaseid uuema kerega 3d turbosid eestis vist ainult 2, võin eksida...), jäi ainukeseks variandiks see välismaalt tuua. hr Pardi agitatsiooni tulemusena jõudsingi ma ühel kenal talvepäeval nii kaugele, et sai hakatud uurima Rootsi autokuulutusi. kasutasin kurjasti ära ka Svenska Aeroplan AB aka Petsi kunagi foorumis välja hõigatud lubadust Rootsist saabi toomisel abi anda ning võtsin temaga ühendust. Pets oli lahkesti nõus aitama ja koos sai ca 2 kuu jooksul jälgitud pea igapäevaselt erinevaid Rootsi kuulutusi (blocket.se, bilanosser.se jne). üldiselt oli olukord nii, et soodsa hinnaga 3d classic on ka kuningriigis väga nõutud kaup ja kadus nagu soe sai poelettidelt. ühel maikuu päeval sattusime aga selle isendi peale ning ainult tänu kiirele reageerimisele saime me tolle enda valdustesse.
kui Pets oli masina üle mere toonud, läks ARK-is isegi päris libedalt - mehed jätsid passist välja kat-i, nii et varsti läheb auto all lõikamiseks ;). kuna mõnest kohast paistis üksikuid roosteplekke, oli Pets kui autorem.lukksepp nõus need kohad ka üle käima. nagu ikka - 2-päevasena plaanitud remont kujunes lõpuks 10-päevaseks, kuid arvatavasti ei tule lähema 2-3 aasta jooksul tõsiseid roosteprobleeme.
autost: tegemist 1989. aasta juubelimudeliga, mis tähendab seda, et klassiku 10. aasta juubeli puhul valmistati Soomes Uusikaupunki tehases spetsiaalselt Rootsi turu jaoks tehases peale pandud Aero välimusega T8 mootoriga klassikuid (T8 Special või T8 Aero). ühtlasi tähistati selle mudeliga Saabi 8-klapiliste B201 mootorite tootmise lõppu. Aero välimus hõlmas endas spets. esi- ja tagaspoilasid, küljekarpe, whaletail-spoilat, õhuavasid jne. T8 Aero mudelile paigaldati ka spetsiaalselt punast nahksisu.
nagu juba öeldud tuksub kapoti all 8 klapiline turbomootor (stock intercooleriga). läbisõit Eestisse tooduna oli 250 000 km (ei ole mingit põhjust selles ka kahelda). varustuses kõikmõeldav: el.aknad, -peeglid, -luuk, nahk jne (kliima paraku puudub). svenssonist tjuunijate poolt oli masinale veel lisatud: salongi toodud segurikastamise lüliti (muudab k-jetronicu sagedusklapi sagedust) ja APC P-pot`i reguleerimispotentsiokas, APC on moditud ja turborõhku tõstetud, turbo lisamanokas, madaldatud ja jäigendatud vedrustus, toonring, 2,5" Simon`s väljalase.
auto ise näeb selline välja:
PS: niipalju ka veel, et suur-suur aitäh Pets`ile abi eest minu unistuse täideviimisel :)
kui Pets oli masina üle mere toonud, läks ARK-is isegi päris libedalt - mehed jätsid passist välja kat-i, nii et varsti läheb auto all lõikamiseks ;). kuna mõnest kohast paistis üksikuid roosteplekke, oli Pets kui autorem.lukksepp nõus need kohad ka üle käima. nagu ikka - 2-päevasena plaanitud remont kujunes lõpuks 10-päevaseks, kuid arvatavasti ei tule lähema 2-3 aasta jooksul tõsiseid roosteprobleeme.
autost: tegemist 1989. aasta juubelimudeliga, mis tähendab seda, et klassiku 10. aasta juubeli puhul valmistati Soomes Uusikaupunki tehases spetsiaalselt Rootsi turu jaoks tehases peale pandud Aero välimusega T8 mootoriga klassikuid (T8 Special või T8 Aero). ühtlasi tähistati selle mudeliga Saabi 8-klapiliste B201 mootorite tootmise lõppu. Aero välimus hõlmas endas spets. esi- ja tagaspoilasid, küljekarpe, whaletail-spoilat, õhuavasid jne. T8 Aero mudelile paigaldati ka spetsiaalselt punast nahksisu.
nagu juba öeldud tuksub kapoti all 8 klapiline turbomootor (stock intercooleriga). läbisõit Eestisse tooduna oli 250 000 km (ei ole mingit põhjust selles ka kahelda). varustuses kõikmõeldav: el.aknad, -peeglid, -luuk, nahk jne (kliima paraku puudub). svenssonist tjuunijate poolt oli masinale veel lisatud: salongi toodud segurikastamise lüliti (muudab k-jetronicu sagedusklapi sagedust) ja APC P-pot`i reguleerimispotentsiokas, APC on moditud ja turborõhku tõstetud, turbo lisamanokas, madaldatud ja jäigendatud vedrustus, toonring, 2,5" Simon`s väljalase.
auto ise näeb selline välja:
PS: niipalju ka veel, et suur-suur aitäh Pets`ile abi eest minu unistuse täideviimisel :)
Võtab sõnatuks - ikka mega hea näeb ta Sul välja! Kunagi oli kindel plaan ka endale selline otsida, kuid nagu ütlesid, Eestist leida pea võimatu ning saigi daily driveriks Honda ostetud. Kui saladus pole, siis palju kukrut kergitama pidid?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
auto hinna suutsime Rootsis 16k rootsi raha peale saada, kui autost jäeti välja imeilusad
17" veljed (vt all pilti), millega iseenesest Eesti teedel poleks midagi olnud peale hakata, sony mp3-mängija koos tagumiste 6x9`tega ja supakaga. auto siiatoimetamine, registreerimine, ülevaatused (3x!!!), keretööd jms läks umbes-peaaegu samapalju veel otsa.
cabrio classic-saabidest veel niipalju, et kui kinniste 3d turbote hinnad on Rootsis vahemikus 15-35k sek-i, siis samasuguste cabrio hinnad on vahemikus 50-150k sek-i ;)
17" veljed (vt all pilti), millega iseenesest Eesti teedel poleks midagi olnud peale hakata, sony mp3-mängija koos tagumiste 6x9`tega ja supakaga. auto siiatoimetamine, registreerimine, ülevaatused (3x!!!), keretööd jms läks umbes-peaaegu samapalju veel otsa.
cabrio classic-saabidest veel niipalju, et kui kinniste 3d turbote hinnad on Rootsis vahemikus 15-35k sek-i, siis samasuguste cabrio hinnad on vahemikus 50-150k sek-i ;)
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
cabriod on üldjuhul ikka sellised iluasjakesed, mis kipuvad tavaautodest kordades kallimad olema. miskipärast on cabrio classic saabid eriti hinnatud rikaste loomeinimeste jms kõrgklassi hulgas. eestis vist cabrio classic`ud puuduvad täielikult.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
juhtusin eile seal parkima jah, masin oli küll paksult lume alla mattunud ja ega suurt midagi näha polnud, aga tnx enivei :beer:
minu eilne intsident ELP-ga tõestas järjekordselt, et miilitsaaegadest on ELP-ile pärandina ikka väga palju kaasa tulnud. sellel Küüni tänava lõigul (ca 100 m pikk), kus ma Pange ees eile seisin, on sissesõidukeeld alates kl 21. ma tulin kl 19 Pange, parkisin auto maja ette ja läksin kl 21.30 ära. ment võttis mulle kohe peale sõidu alustamist sappa ja püsis seal üsna mitu ristmikku. just siis kui jõudsin omaette kiruda, et mida fakki te seal passite, pandi vilkurid tööle ja show hakkas pihta.
seletasin miilitsale küll, et parksin Pange ees juba alates kl 19-st ja sõitsin sealt lihtsalt välja, aga ega miilitsa-aru sellest siis aru ei saa ja tema jäi endale kindlaks, et ma rikkusin nahhaalselt sissesõidukeeldu. pärast seda kui miilits oli selgeks teinud, et mul kehtivaid rikkumisi ei ole, tegi ta "hea tahte märgina" mulle hoiatuse. hea et niigi läks, nende idikatega ei oleks küll viitsinud vägikaigast vedama hakata. teine masin võeti peale mind veel kinni - ega sa, fofa, ei juhtunud juhuslikult seal sees olema, et minu eilseid juhtumisi nii täpselt tead? :D
minu eilne intsident ELP-ga tõestas järjekordselt, et miilitsaaegadest on ELP-ile pärandina ikka väga palju kaasa tulnud. sellel Küüni tänava lõigul (ca 100 m pikk), kus ma Pange ees eile seisin, on sissesõidukeeld alates kl 21. ma tulin kl 19 Pange, parkisin auto maja ette ja läksin kl 21.30 ära. ment võttis mulle kohe peale sõidu alustamist sappa ja püsis seal üsna mitu ristmikku. just siis kui jõudsin omaette kiruda, et mida fakki te seal passite, pandi vilkurid tööle ja show hakkas pihta.
seletasin miilitsale küll, et parksin Pange ees juba alates kl 19-st ja sõitsin sealt lihtsalt välja, aga ega miilitsa-aru sellest siis aru ei saa ja tema jäi endale kindlaks, et ma rikkusin nahhaalselt sissesõidukeeldu. pärast seda kui miilits oli selgeks teinud, et mul kehtivaid rikkumisi ei ole, tegi ta "hea tahte märgina" mulle hoiatuse. hea et niigi läks, nende idikatega ei oleks küll viitsinud vägikaigast vedama hakata. teine masin võeti peale mind veel kinni - ega sa, fofa, ei juhtunud juhuslikult seal sees olema, et minu eilseid juhtumisi nii täpselt tead? :D
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
miilitsad jäävad miilisateks ykskõik kuidas autod ära värvivad ja mis kleepse sinna kleebivad!
õige aljoga!!:head:
õige aljoga!!:head:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tartu kandis näikse saabilammutamise pisik lahti olevat :P
Ilmselt on oodata piirkonna sulgemist karantiiniks -- ehk ei järgne nii drastilisi samme kui linnugripi vastu ette võetakse ;)
Ja pagan, ma plaanin just järgmine nädal sinnakanti tulla :o
Ilmselt on oodata piirkonna sulgemist karantiiniks -- ehk ei järgne nii drastilisi samme kui linnugripi vastu ette võetakse ;)
Ja pagan, ma plaanin just järgmine nädal sinnakanti tulla :o
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
tegelt me tegime pardiga hoopis sellise võistluse, et kumbki võttis esmalt teiseteise auto osadeks ja siis, kes oma auto jälle kiiremini tagasi kokku pani, see sai saabikuninga tiitli endale. part sai seekord kotti, tal moto veel siiani aia peal laiali :poke: