Saab 900 Turbo, RalliSaab

RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#1

T Apr 24, 2012 8:23

Selles teemas alustatud jutt... pea 2 aastat tagasi... eelmine suvi 2010 seisis aja puuduse tõttu....
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14501#pid174903

Ja natuke sai sel aastal juurde nipet näpet nikerdatud (esisilda, tagasilda regullitud) ja nüüd pill, mis kardirajal Audi S6 ja Audi Rs4 ja Bmw 335Xi seljataha jätab ja samal tasemel Mitsu EVO´ga võistleb.
Minul ei läinud nii hästi jäin neljandaks (algaja/harjutaja jaoks tulemus väga hea) aga mu paariline paugutas ikka häid ringiaegu.
Siin siis ka video ......
http://youtu.be/Or_UX54LYog
Sellelt leiate video lõpus ka korraks Saabi vilksatamas.
http://www.youtube.com/watch?v=etZ-8ljohA8

Järgmine ralli on Raplas 27.05. Teretulemast sõitma ja klassiku Saab 900´le kaasa elama.
Muidugi vara veel järgmise võidu üle rõõmustada, sest juhtuda võib mida iganes.... aga vähemalt meeleolu on hea :) ja auto tundub ka hea. Turborõhk 0,7-0,8, tahtsime veel tsipa tõsta, aga millegipärast regullimine ei aidanud midagi, mingi "kala" kuskil sees.... aga nüüd pea terve kuu aega aega nikerdada... äkki leiab "kala" üles.
Siin lehekülg AG sarja kohta:
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopic.php?f=2&t=20755
Lisan hiljem paremaid pilte ... ise ei ole klõpsinud midagi, aga Aravetel klõpsiti... lisan siis kui pildid kätte saan.





Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

T Apr 24, 2012 8:33

ehhh, aga kus siis cooler on?
väga lihtne teha ja annab palju juurde kohe.

9000 cooler ette!
. ja saab temperatuuri kõvsti madalamaks ja rõhku juurde kindlasti.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

T Apr 24, 2012 9:39

Äkki tõstaks vana teemaga kokku??

Mis imelised torud/karbid need kapoti peal seal on? Midagi jahutuse jaoks? Summuti, nagu ma aru saan, puudub täielikult? Millega te lõppude lõpuks seda mootorit juhite?

Kui rõhku kuidagi üles ei saa, siis ilmselt läheb ta jalutama..:) BOV äkki ei pea kinni rohkem kui 0.7-0.8..;) Või WG...

EDIT: ahjaa... too mõõtetehnika, mis te kasutate seal videos kiiruste jms näitamiseks.. väga aeglane on see, tõsiselt nihkes olid kiirused ja pilt, mingi sekund-poolteist peaaegu. Äkki õnnestub kiirem GPS vastuvõtjs külge pookida?
Keeras too klassik küll päris hästi, mis te sildades teinud olete? Tavaliselt on see auto suht alajuhitav.

ja tagasihoidlikud poisid..:) tegelikult oli teil ju kogu võistluse 2 aeg, mis esikohale vaid 0.1 sek alla jäi..:) ja oma klassi võit. tulemused
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#4

K Apr 25, 2012 17:54

Need imelised torukarbid, on sellest, et oleks ägedam ja rahval imestada, kui alustasime siis ei mahtunud turbotoru keerama kapott oli liiga madal ja võtsime kärts augu sisse. Ja see teine paremal pool... nö. jahutab natsa summutit, sest seal all see jupike summutit. Ja nii nad seal ongi :)
Mootori juhtimiseks Haltec "aju", arvutiga saab regullida . Turbosaabi aju ei tahtnud tööd teha jne. Pihustid teised ja sellega saab sättida süüdet ja pritset ja pritseaega just sinna kuhu tahad...jne, päris keeruline värk, ma ise ka alles algaja, aga proovid üht nuppu ja proovid teist nuppu ja vaatad mis teeb :) ja nii ta läheb, eks targad on kõrval ka targutanud, üksi poleks niikaugele jõudnud.

Turbole rõhu "regullimine" käib meil manuaalselt autost, selline kraanike, mis regullib rõhku... kui kinni keerad siis peaks turborõhk suurenema..jne.. aga seekord see ei aidanud? Eks turgin ja helistan tarkkadele ja saab selle ka uuesti korda.

Mõõtetehnika videos, ei ole meie oma, keegi tahtis meie autost video ja pani selle meie autosse.

Saab loomulikult nii madalaks tehtud kui võimalik, taga on orig. vedrud lühemaks lõigatud ja orig amordid ka alles.
Esisillaga nii madalaks kui võimalik ja nurkasid sai seibikestega regullitud, uued amordid ja jäigemad vedrud, ja veljed on Citröeni omad, sinna peale 205 laiusega Toyo R888 rehv ja nii ta sõidabki. Tagasillas puudus reguleerimis võimalus, seal siis keevitusega tala kuumaks... jne..

Ahjaa, auto kaalus peale "ülearuse äravõtmist" 800 kg.

Ja tagasihoidlikud jah, Sest tõepoolest mu paariline paugutas head ringiajad, aga ma selline tagasihoidlik 4 koht... ja kolmas koht jäi kaugustesse.
2010 aastal Pärnus korra olime 1 ja 2 koht... rohkem midagi ägedat praegu ei mäleta, aga nuh, seda on näpitud siit ja näpitud sealt... ja iga kord läheb paremaks.
Mõte on veel turvakaared sisse teha. Pärnusse tuleb suve lõpu poole uus rada, siis vist lähevad kiirused suureks ja endal ka turvalisem.

Keeras too klassik küll päris hästi, mis te sildades teinud olete? Tavaliselt on see auto suht alajuhitav.

ja tagasihoidlikud poisid..:) tegelikult oli teil ju kogu võistluse 2 aeg, mis esikohale vaid 0.1 sek alla jäi..:) ja oma klassi võit. tulemused
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#5

K Apr 25, 2012 17:59

Cooleri asemel on sissetulevale õhule kaks "veepritsi" esimene hakkab siis tööle kui turborõhk tõuseb üle 0,7 ja teine siis kui sissetuleva õhu temp tõuseb üle 70 kraadi.
Ja nii ta toimetab... bensiini joob kui siga, vett läheb 20 l bensiini kohta umbes 4 liitrit ja õhk tasuta :)
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#6

R Juun 29, 2012 9:38

Tere k6igile.

No nii, sai siis targa aruga sätitud ja timmitud ja mida iganes tehtud, aga tegijal ikka juhtub ja ralli ajal 6lid ja veed segamini lendasid.
Avasin kaane... lihvisin kaane, ventiilid kontrolliti, uued tihendid ja oleks nagu korras, panin käima, k6ik tip top, aga kahjuks r6hk läks ikka all akarterisse, kontrollisin silindrite r6hud ja teises polnud mingit r6hku...... 6nn v6i 6nnetus?
V6tsin mootori maha, sain pika pusimise peale kolvid kätte... ja ennäe imet, r6ngad kolvi kylge sulanud... jama kui palju.
Nyyd siis otsingi Saab 900 2,0 turbomootorile uusi kolbe?
Kas keegi teab kust saaks kibekiiresti kolvid, leidsin märgistuse kolvi pealt AB.
Järgmine ralli on 27 juuli Raplas ja selleks ajaks tahaks auto liikuma saada.
Saabi keskuses käisin, seal yks originaalkolb 150 eur tk. Aga rohkem pole ja rohkem ei tule. Aga mul vaja 4 tk.
Kust saaks edulised ja head kolvid.
Tänud ja ilusat suve jätku :)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

R Juun 29, 2012 9:57

Kas 8v ja 16v kolvid on samad? Ma just katkusin ühe vana seisnud 8v mootori laiali, kolvid on seal ju veel täitsa OK.

Ju te ikka liialt peale keerasite rõhku ja asja lahjaks lasite. Tuli sõber detonatsioon ja asja ära sulatas...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#8

R Juun 29, 2012 10:11

Mul ka vedelevad 16v turboka kolvid riiulil.Just paar päeva tagasi mõtlesin ,et kas on mõtet säilitada.Mis mõõdus veljed on ja kas on alumiiniumist?Tavaliste plekkvelgedega on tuntav kaalu vahe.
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#9

R Juun 29, 2012 19:50

Keerasime rõhku jah, enne oli 0,7, mõtlesime, et paneme juurde, aga ei midagi ei muutunud, uurisime ja puurisime ja leidsime, et kollektori ja turbo vahelt ühendusest paneb muist toss tühja minema, kiskusime lahti, treitud tihend vahele ja ei mingit tossu enam. Ja turborõhk tõusis ise kohe sutsti 1,1. Väga tore ja äge oli, jõudu ja minekut oli.
Ja lahjaks ikka. (ise tehtud, hästi tehtud) risk oli ja tuli ka vastavad tagajärjed :) ja detonatsioon tuli jah ka, aga polnud ju seda kuulda kui sumps otse mootori juurest näkku ja kõrva podiseb :) ja . . . . tagantjärgi tarkus, mis teha :)
8v ja 16v kolvide vahet ei tea, pole kunagi neid koos näinud ja ega pole enne saabi mootorit lahti ka kisknud, ja nüüd kui lahti kiskusime, siis arvasime, et paneks ikka uhked ja uued kolvid. Et selline lugu. Meil 16v 2,0 turbo mootor.

Kas 8v ja 16v kolvid on samad? Ma just katkusin ühe vana seisnud 8v mootori laiali, kolvid on seal ju veel täitsa OK.

Ju te ikka liialt peale keerasite rõhku ja asja lahjaks lasite. Tuli sõber detonatsioon ja asja ära sulatas...
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#10

R Juun 29, 2012 19:55

Mul ka vedelevad 16v turboka kolvid riiulil.Just paar päeva tagasi mõtlesin ,et kas on mõtet säilitada.Mis mõõdus veljed on ja kas on alumiiniumist?Tavaliste plekkvelgedega on tuntav kaalu vahe.


Tere. 16v 2,0 turboka kolvid huvitavad igal juhul (kas on uued ja koos rõngastega?) .... aga su jutt läheb üle velgedele, et ei saa arugi mis sul siis riiulil on?
meil RalliSaabil Citröeni 15" plekkveljed , need Citröeni veljed ET väiksem ja toob velje väljapoole.
Et selline kaval lugu.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#11

R Juun 29, 2012 20:15

need mis saabul riiulis on ikka kasutatud:)
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#12

R Juun 29, 2012 21:20

Tahaks sellise tähtsa sündmuse (mootor maha, mootor lahti mootor kinni mootor peale) puhul ikka olla remondis kindel ja panna uued kolvid. Oleks źigulli mootor, mis käib suts ja suts kokku lahti, aga Saab on ju käimakasti mootori alla pannud ja pole nii lihtne, et suts ja suts ja suts.
Et kas kellegil infot kus uued kolvid võiks saada.

Tänud.

need mis saabul riiulis on ikka kasutatud:)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

R Juun 29, 2012 21:59

need uued kolvid ei anna sulle suurt midagi võrrledes kasutatutega peale jõhkra raharaiskamise.
rõngad loevad ikka. ja sissesõitmine aga seda, tundub sul ei olegi tulemas.
klassikul muidu ju nii head kolvid/ rongad, et kestavad vabalt 500000 km. seega 250000 läbinud kolvid peaks olema täitsa tipp-topp kaup. just parasjagu sissetöötanud et ei kipu kinni jääma.
ja ma jõuan sinna kust kunagi alustasin: cooler!
jahutab!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#14

R Juun 29, 2012 23:26

Päris ausalt siis jäin ise seda sissesõidu asja ka mõtlema .
Et ei saa ju kohe agu andma hakata uute kolvidega.
Seega püüan veel nädalavahetusel asjale targema/selgema peaga mõelda ja tuleb ikka kasutatud kolvid panna.

Ja cooleri asja võib ka mõelda. Ma selline rohkem amatöör, et kahekesi me seda autot teeme ja on ka nõuandjaid, kes selle veepritse süsteemi sinna soovitasid. Kohe kui turborõhk tõuseb piserdab peenemast pihustit õhuvõtutoru seest vett ja kui sissetulev õhk läheb üle 70 siis piserdab veel lisaks teine pihusti. Et targad räägivad, et see päris hea, vesi jahutab :) ja vett läheb umb 50 l bensiini ja 5-10 l vett, oleneb kui soe suvepäev on. Ja bensiini joob ka kui loom. Aga nuh, eks see rallivärk selline raha tuulde loopimine on :)
Tänud igaluhul .


need uued kolvid ei anna sulle suurt midagi võrrledes kasutatutega peale jõhkra raharaiskamise.
rõngad loevad ikka. ja sissesõitmine aga seda, tundub sul ei olegi tulemas.
klassikul muidu ju nii head kolvid/ rongad, et kestavad vabalt 500000 km. seega 250000 läbinud kolvid peaks olema täitsa tipp-topp kaup. just parasjagu sissetöötanud et ei kipu kinni jääma.
ja ma jõuan sinna kust kunagi alustasin: cooler!
jahutab!!!
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#15

L Juun 30, 2012 10:05

Ma mõtlesin velgede puhul seda.et kas on terasest või alumiiniumist.Välimuselt on nad sarnased,ainult kaalu vahe.
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#16

L Juun 30, 2012 21:52

Aa. OK. Uurin asja. Võtan kaalu kaasa ja kaalun ja saan targemaks, siis annan teada.
Tänud.

Ma mõtlesin velgede puhul seda.et kas on terasest või alumiiniumist.Välimuselt on nad sarnased,ainult kaalu vahe.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

E Juul 02, 2012 11:22

Vee asemel võid ka alkoholisisaldusega aknapesuvett kasutada, see veel parem. Soomlased kasutasid sama asja oma 2.5+ bar ülerõhuga elukatel ja intercooleri lisajahutust nad ei kasutanud (näiteks cooleri jahutamine süsihappegaasiga). Lihtsalt polnud vaja, see vesi koos alkoholiga (vist mettanool tegelikult seal) tegi oma tööd piisavalt hästi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#18

N Juul 05, 2012 17:07

Heippadii tralla.

Kas kellegil 2,0 turbomootorit 16v kuskil kuurinurgas ei vedele.
Arvutasin ja kaalusin asja ja tulin järeldusele, et vana mootor sai ostetud kunagi "pimes" ja kestis päris hästi, kuni oma viga , sõber detonatsioon ("detonaator") kolvid katki tegi, alustas 2 silindrist... et tegelikult oma viga.
Seega otsustasin igasugu imeliku kolvide ja vana mootori kokku sobitamise asemel mingi kasutatud mootori leida ja sellega "õnne" proovida, kui seda ralliharrastuses üldse leidub. Aga vahest ikka :)
Ja kuna minu mootori kaan lihvitud ja klapid sätitud, siis kasutan ära ka enda klapikaane..... et selline lugu.
Tänud.
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#19

N Juul 05, 2012 19:37

mida sa siin muudkui katsetad ja õnne proovid??? Turbomootorite töö ja häälestuse kohta peaks ikka kõvasti infot leiduma, tuleb natuke vaeva näha. Natuke naljakas lugeda, kuidas inimene õnnelik selle üle, et ühe mootori laiali laseb ning järgmisega tahab samuti nn.õnne proovida. Sry et kriitiline olen.
PS! usun siiski, et kasutad enda mootorilt plokikaant mitte klapikaant :P
Võimsust pole kunagi piisavalt
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#20

N Juul 05, 2012 20:19

Kui tahad et kestma jääks siis leia sepiskolvid, tiba suuremad ja puuri blokk selle m66du peale.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#21

N Juul 05, 2012 20:44

Just sellist targutavat vastust ma ootasingi. Väga hea.
Pole ma midag katsetanud ega õnne proovinud, vaid tõmbasin "pimesi" ostetud mootorist 1,1 turborõhuga viimast välja, ei ole mul spets mehhaanikut, ega rahapada puuotsas kasvamas, saabi originaaljuhtmetest on alles vaid tagumised piduri- ja suunatuled, mootori töö juhtimiseks ostsin netist Haltech boksi, juhtmed külge, vana arvuti otsimine jne jne jne jne, käigukasti ülekannete sobitamine, lsc difri otsimine, paigaldamine sobitamine (viilikesega millimeetrite viilimine, et ära mahuks), jne jne jne nu..i kui palju ja asi ei ole turbomootori töös, ega ka häälestamises, vaid mootorist viimase välja pigistamise ajal riskisime selle laiali laskmisega ja unustasime pisiasja -sõber detonatsiooni- tuligi külla ja lõhkus ära vaid 2 silindri rõngad.... jne jne jne. lahtivõtmisel selgus, et kõikidel kolbidel mingi viga:)
Nüüd mul vaja uut (kasutatud) mootorit arvatavasti on see B202 mootori tüüp. (ei tea mis vahet on B202XL ja B204.. mootoritel) . Ja tõepoolest kasutan korrastatud plokikaant!!! sa lugesid välja kõik muu mitteolulise , aga põhimure, et ma tahan uut (kasutatud) turbomootorit, seda sa vist ei märganud.
Ja targutamise asemel võid mehhaanikuks tulla, tundub et sul kõik selge. 27.juulil on Raplas sõit. Palju tahad mootori kokku- ja peale- ja turbomootori töö- ja häälestuse- eest saada? Kõik info ju kergekäeliselt netis olemas.
Pakun välja 1000 eur. Selle raha eest võid juba mootori ka kaasa võtta. Käimakasti pole vaja ja seda sa ka tead, et plokikaan mul olemas. Tihendid ja muu kama mis vaja ka olemas. tõstuk olemas, mpptori tõstuk olemas, võin töökindad ja anda, et käed õliseks ei läheks.
Aga raha saad siis kui mootor peal ja Rapla sõit edukalt lõppenud. Raha võin kohe kellegi kolmanda erapooletu kätte anda. Või tahad notariaalset lepingut, et kindel olla rahasumma kättesaamises peale Rapla rallit. NB!!! see on 27.juulil
Aitäh. Siis tead ja tunned kas ma katsetan ja proovin õnne, või jaman niisama.


mida sa siin muudkui katsetad ja õnne proovid??? Turbomootorite töö ja häälestuse kohta peaks ikka kõvasti infot leiduma, tuleb natuke vaeva näha. Natuke naljakas lugeda, kuidas inimene õnnelik selle üle, et ühe mootori laiali laseb ning järgmisega tahab samuti nn.õnne proovida. Sry et kriitiline olen.
PS! usun siiski, et kasutad enda mootorilt plokikaant mitte klapikaant :P
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#22

N Juul 05, 2012 20:51

juba puuritud natsa suuremaks, et uued kolvid "natsa" paisudes haiget ei saaks , aga üle 800 euri uute kolvide eest tundus pisut suur raha olema, ja nii otsustasin vana mootori peale.
Ja kustkohast neid sepiskolvid leida?
Ja tegelikult on oma viga et kolvid katki läksid, sest kõige juures (rõhk ja kütus) tõstmisel ja sättimisel unustasime süütevärgi üldse seadmata ja ei kuulnud ju ka mootori enda häält, sest sumps ju otse turbost üles toodud ja nii see juhtuski. aga tore oli sõita :) liikus hästi :)

Aitäh, tänan :)


Kui tahad et kestma jääks siis leia sepiskolvid, tiba suuremad ja puuri blokk selle m66du peale.
Swedbil
Postitusi: 219
Liitunud: E Veebr 28, 2011 13:32
Asukoht:
Auto:

#23

N Juul 05, 2012 21:24

Sul ei pea kolvid olema uued. Tugevamad lihtsalt.
Lasin ka yhe 202bloki yle puurida. oli vist 90.73.K6ige paremini sobib sinna blokki ford cossworthi kolvid.S6rm sobib kuna saabi kepse kasutatakse jälle järeleaidatud cossude mootoris, kuid kolvi pealt peab ca 1mm maha treima.Nende kolbidega saab tublisti yle 400hj.Muidugi on ka igasuguseid tjuuningukolbe kuid need kallimad.
Kas su autol siis mootorijuhtimine ilma lamdata et saad ainult toru kasutada?Saan aru et jagajaga... mis seal ymber tehtud?
Mootor sul jah 202. V6id m6elda ka kolbide 6lituse peale.(vaja 6likanalisse puurida,keermestada ja pihustid sinna).
Kasutatud blokke peaks siin myya kyll olema. Vedeles mul endalgi neid mitu kuid sai kolimise käigus prygimäele viidud.Kui orig. kolbe vaja peaks olema siis seda peaks saama.Tasuda tuleb postikulu(rootsist).
Terv.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
RalliSaab
Postitusi: 49
Liitunud: L Juun 05, 2010 21:39
Asukoht:
Auto:

#24

N Juul 05, 2012 21:49

Sul ei pea kolvid olema uued. Tugevamad lihtsalt.
Lasin ka yhe 202bloki yle puurida. oli vist 90.73.K6ige paremini sobib sinna blokki ford cossworthi kolvid.S6rm sobib kuna saabi kepse kasutatakse jälle järeleaidatud cossude mootoris, kuid kolvi pealt peab ca 1mm maha treima.Nende kolbidega saab tublisti yle 400hj.Muidugi on ka igasuguseid tjuuningukolbe kuid need kallimad.
Kas su autol siis mootorijuhtimine ilma lamdata et saad ainult toru kasutada?Saan aru et jagajaga... mis seal ymber tehtud?
Mootor sul jah 202. V6id m6elda ka kolbide 6lituse peale.(vaja 6likanalisse puurida,keermestada ja pihustid sinna).
Kasutatud blokke peaks siin myya kyll olema. Vedeles mul endalgi neid mitu kuid sai kolimise käigus prygimäele viidud.Kui orig. kolbe vaja peaks olema siis seda peaks saama.Tasuda tuleb postikulu(rootsist).
Terv.


Jehuuuuuuuuu :) nüüd tuli niipalju uut infot, et ei ole kuskilt sellist varianti kuulnudki et ford crossworthi kolvid sinna sobitada.
Ja ma ei saa täpselt aru, mis tähendab
"Kui orig. kolbe vaja peaks olema siis seda peaks saama.Tasuda tuleb postikulu(rootsist)."
Vastus on, et loomulikult tahan. Mitu raha välja käima peab?
Ja kui Haltechi juhtimises panen linnukese lamda juhtimise peale , siis ajab kõik segud ja süüted nii segamini, et ei saa essugi aru, sellepärast pea kõikidel pööretel ja turborõhu juures käsitsi regullitud, (kas siis see lihtsalt toru mõjutabki lamda tegutsemist? ) ja regullimine üsna peadvaevav oli, alguses ei saanud mitteessugi aru :) mitmeid kordi oli juba haamer käes ja tahtsin juhtblokile virutada.... aga pikad õhtud ja tahtmine sõita aitas :) Ja Haltechi programm ju inglise keeles ja ... päris raske kui keelt ei oska. Aga nuh mis seal ikka, läbi raskuste ja iga päevaga targemaks.
Me pole lihtsalt tegeleda jõudnud selle lamda värgiga, et miks see sisse lülitades ajuvaba paneb....
Küttesegu näitaja armatuuris eraldi pandud, ja selle järgi tegutseme, ja siis jälle rajale ja natuke sättimist jne, nii ta läind on.
Ja kolvid ja mootor pidas vastu isegi üllatavalt kaua, aga nagu kaeelnevalt olen kirjutanud, et meie endi viga, et unustasime detonatsiooni, sest liikus ju hästi ja ilma ressursse säästmata muudkui sõitsime :)

Tänud ja jään vastust ootama uute kolvide kohta, sest blokk juba valmis puuritud ja ootab uusi kolvikesi :) Tihendid ostetud kõik olemas aga kolvid puuduvad.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#25

N Juul 05, 2012 21:58

aga äkki sobivad 9000 kolvid? ah?:cool:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta