Talvetulekul, kui auto ilusti nüüd garaaži järgmist suve ootama on pandud leidsin aega ka iludust Saabirahvale näidata.
Auto sai augustis toodud Itaaliast (tänu sellele ka mudelinimetus EP, mis toodeti spetsiaalselt Itaalia turule), kust pärast pikka pikka otsimist parima pakkumise leidsin. Kohale minnes oli pilt veel parem kui oodata oskasin. Nii saigi autoga läbi Euroopa tagasi vuratud ja sõidumõnu on üüratu. Veel oktoobriski sai ilma katuseta linnapeal sõita- sellest paremat tunnet ei ole. 900 on ikka 900. Eestis Saabiantis kontrollis käidud ja paar puksi vajasid vahetust, aga muidu kõik ilusti korras. Roostest pole haisugi . Nahk sai ka hooldatud.
Nüüd peab lume üle elama ja saab jälle 900se talvekorterist välja tuua.
Paar pilti ka, mis sai tagasiteel Itaaliast tehtud:
Saab 900 EP Cabrio, 1992, hendrik0701
Postitatud: P Nov 18, 2012 18:55
Postitas Andrus99
Superilus auto :beer:
Tore, et klassikalisi cabriosid ikka meile lisandub, peaks vist suvel Eesti oma Cabrio Challenge korraldama... rootslased teevad iga aasta, tundub vahva üritus :)
Saab 900 EP Cabrio, 1992, hendrik0701
Postitatud: P Nov 18, 2012 19:14
Postitas margusl
Hästi tehtud, väga ilus cabrio.
See on lahe jah, et cabrioklassikuga kõlbab täitsa ülenulli ilmadega katuseta sõita, alustasin ka hooaega siis temperatuurid nulli lähedal.
Kui palju neid nüüd Eestimaal on, 5?
T.
Margus
Saab 900 EP Cabrio, 1992, hendrik0701
Postitatud: E Nov 19, 2012 5:58
Postitas IQ*
Nunuh, magus elu. Et mitte öelda: teeb kadedaks.
Mis mootoriga auto?
Saab 900 EP Cabrio, 1992, hendrik0701
Postitatud: R Dets 07, 2012 10:05
Postitas hendrik0701
Mootor on 2,0 lpt v16. Mingid muditud asjad on ka, sellest EP täis Itaalia jaoks.
Saab 900 EP Cabrio, 1992, hendrik0701
Postitatud: P Mai 05, 2013 13:59
Postitas hendrik0701
Uus hooaeg on alanud ja cabrio on taas garaažist välja toodud. Esimesed ringid aga tuletasid meelde, et paar asja vajavad ülekäimist- rool tõmbab kergelt paremale ning mõned puksid vajavad vahetust. Lisaks siduriga tundub mingi kala kergelt olevat. Välimistest muredest on juhiukse klaasiga mingi jama, nimelt on ta vist oma soonest vms väljas, üles minnes ei lähe ilusti katuse sisse nö, vaid jääb natuke välja. Sealt tuleb ka palju müra sisse.
Küsimus aga suuremale ringile on et ehk oskab keegi aidata, mis mõõdus rehvid peaksid saabi originaalvelgedele alla minema? Hetkel tunduvad rehvid liiga laiad olevat...
Aga üks kiirelt tehtud mobiilipilt ka juurde (sealt on velgi näha ka).
Saab 900 EP Cabrio, 1992, hendrik0701
Postitatud: P Mai 05, 2013 14:10
Postitas IQ*
Küsimus aga suuremale ringile on et ehk oskab keegi aidata, mis mõõdus rehvid peaksid saabi originaalvelgedele alla minema? Hetkel tunduvad rehvid liiga laiad olevat...
Klassiku raamat ütleb: 185/65 15 või 195/60 15.
Saab 900 EP Cabrio, 1992, hendrik0701
Postitatud: T Mai 07, 2013 11:06
Postitas hendrik0701
Auto on ilusti Tartusse jõudnud ja täna käis varahommikusel ringil.
Saab 900 EP Cabrio, 1992, hendrik0701
Postitatud: N Juul 04, 2013 11:22
Postitas SGriffin
Ilus kohe vaadata :)
Saab 900 EP Cabrio, 1992, hendrik0701
Postitatud: K Aug 12, 2015 13:13
Postitas hendrik0701
Cabrio on liikvel ning kohtus eelmisel nädalal oma ühe vanema vennaga, kes ka peaks foorumisse varsti ilmuma.
5 aastat hiljem ja cabrio sõidab jätkuvalt suuresti Tallinna teedel. Peamiselt kolm-neli kuud aastas pakub sõidumõnu
Troostis on üht-teist tehniliselt parendatud, lisaks on vahetatud istmete nahkkate ja raadio (nüüd on ajastutruu Bremen SQR 46 DAB).
Mõned pildid ka koos sõbra 900ga.
Saab 900 classic combo 15.jpg (732.49 KiB) Vaadatud 6139 korda
Saab 900 classic combo 13.jpg (819.79 KiB) Vaadatud 6139 korda
Saab 900 classic combo 12.jpg (758.28 KiB) Vaadatud 6139 korda
Saab 900 classic combo 7.jpg (675.83 KiB) Vaadatud 6139 korda
Saab 900 classic combo 16.jpg (439.78 KiB) Vaadatud 6139 korda
Re: Saab 900 EP Cabrio, 1992, hendrik0701
Postitatud: L Juun 12, 2021 16:03
Postitas hendrik0701
Ülevaatus puhaste paberitega läbitud ja hooaeg võib alata!
Re: Saab 900 EP Cabrio, 1992, hendrik0701
Postitatud: R Juul 09, 2021 8:59
Postitas hendrik0701
Vahepeal vahetatud eesmised kõlarid uute vastu. Vanad olid juba täiesti läbi omadega.
Lisaks tuli ühel päeval tulede sisse lülitamise nupp suvalisel hetkel armatuuri seest lahti (seest millegi pärast katki läinud). Sain kuidagi tagasi, aga kontakt on kehva. Kas kellegil on asendust pakkuda?
Vahepeal vahetatud eesmised kõlarid uute vastu. Vanad olid juba täiesti läbi omadega.
Lisaks tuli ühel päeval tulede sisse lülitamise nupp suvalisel hetkel armatuuri seest lahti (seest millegi pärast katki läinud). Sain kuidagi tagasi, aga kontakt on kehva. Kas kellegil on asendust pakkuda?
Hooaeg on pidulikult lõpetatud ja auto talveunne saadetud. Suvega sai alla uued veljed ja üht-teist remonditud kuid ka kümnes hooaeg Maarjamaal möödus suuremate viperusteta.