Saab 900 T8 2D, 1987, (ex Hiiglane)
Aerol siiski teistsugune http://bit.ly/1ywopzL , http://bit.ly/1yw6qrs (all avade kohal on võre, mis teeb ta konstruktsioonilt märgatavalt nõrgemaks). Doonor Commander tuli samasugusega (oli saanud ette ja taha väikese laksu ) mille tagajärjel ta sealt ümbrusest on pooleks ja igatpidi paindesse läinud.
PS, mismoodi neid pilte otse foorumisse sai panna?
Hiiglane.
PS, mismoodi neid pilte otse foorumisse sai panna?
Hiiglane.
Vahepeal midagi eriti toimunud ei ole, olen 9000 Saabi üles mukkinud, et sellega kõlbaks sõita kui 900 seisab ja varuosadega tegelenud. Täna tõstsime 2 doonorit kasti ja homsest leiab siis 3 pildil olevat Saabi Hiiumaa Taebla auto platsilt
Hiiglane.
Hiiglane.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Klassiku uksed ja lagi ei olnud säilitamist väärt?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Vahepeal midagi eriti toimunud ei ole, olen 9000 Saabi üles mukkinud, et sellega kõlbaks sõita kui 900 seisab ja varuosadega tegelenud. Täna tõstsime 2 doonorit kasti ja homsest leiab siis 3 pildil olevat Saabi Hiiumaa Taebla auto platsilt
Hiiglane.
Pärast kahetsed, kui hakkad igasugu pudinaid otsima selle 50 euri eest, mis saad :)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vahepeal midagi eriti toimunud ei ole, olen 9000 Saabi üles mukkinud, et sellega kõlbaks sõita kui 900 seisab ja varuosadega tegelenud. Täna tõstsime 2 doonorit kasti ja homsest leiab siis 3 pildil olevat Saabi Hiiumaa Taebla auto platsilt
Hiiglane.
Pärast kahetsed, kui hakkad igasugu pudinaid otsima selle 50 euri eest, mis saad
Masin lihtsalt 7 kuud juba hoovis vedelenud, eelnevalt võtsin kõik jupid välja mida kunagi võib ehk vaja minna, katkised ja rääbakad asjad jätsin sisse. Muidu peab pärast neid ka veel eraldi kuskile vedama hakkama. Kuur juba igasuguseid tonnise ja klassiku vidinaid täis. Uuemalt tonniselt keerasin veel romula platsil aju ja 9-5 BPC maha, saab millalgi Sebastiani külastada :)
Hiiglane.
Täna oli hea päev, postikana oli toimetanud mulle paki mille sees terve ring peaaegu uusi supporte Ega praegustel ka midagi viga pole, aga uuemad asjad töötavad ikka paremini kui need, mis juba 87.aastast küljes olnud. Homseks siis natukene tegevust, ehk panen siis juba suverattad ka alla. Lund pole ja vaevalt ma enne märtsit temaga sõidan.
Tänud ka Andreas187le kes need hea hinnaga loovutas
Hiiglane.
Tänud ka Andreas187le kes need hea hinnaga loovutas
Hiiglane.
Vaheaeg ja ilusad ilmad = ideaalne võimalus saabi mootorit tunda õppida. Lähiajal peaks auto liikuma saama ja siis üritaks peale vaheaega tihendid ära vahetada Kas karpa ja turbo mootori plokkidel, plokikaantel, nukal ja klappidel ka mingeid erinevusi on?
Vana mootor näeb muidugi seest välja nagu uus, eelnevalt siiski 4-6k õlivälbad olnud. Tean, et õues pole kõige parem ja puhtam sellist asja teha, aga liigutamise võimalus mul puudub ja vaevalt ma ta uuesti kokku lapin, parem puhastan ära ja konserveerin.
Hiiglane.
Vana mootor näeb muidugi seest välja nagu uus, eelnevalt siiski 4-6k õlivälbad olnud. Tean, et õues pole kõige parem ja puhtam sellist asja teha, aga liigutamise võimalus mul puudub ja vaevalt ma ta uuesti kokku lapin, parem puhastan ära ja konserveerin.
Hiiglane.
Täna eemaldasin vana, mõranenud väljalaskekollektori(ca 2,5cm veel ja üks mõradest oleks tervele kollektorile ringi teinud) mille saadan kasutaja S9K kätte. Tema osavate käte vahel peaks sealt midagi huvitavat tulema.
Nägin poolikut detaili, väga vinge tüki saad :head:
Täna eemaldasin vana, mõranenud väljalaskekollektori(ca 2,5cm veel ja üks mõradest oleks tervele kollektorile ringi teinud) mille saadan kasutaja S9K kätte. Tema osavate käte vahel peaks sealt midagi huvitavat tulema.
Nägin poolikut detaili, väga vinge tüki saad :head:
Asi on ootamist väärt. Vahepeal sai soetatud veel uued pihustid ja kütuse akumulaator. To do listi on veel sellised asjad jäänud nagu uued pihustite ja K-Jeti vahelised kütusetorud, K-Jet korralikult häälestada ja parempoolne sisemine rooliots vahetada siis peaks tehnilise poole pealt ideaalne auto olema. Millalgi peab hakkama ka raha kõrvale panema, et auto keevitusse viia ( tüüpiline klassiku rooste - pagassi nurgad, veovõlli tunnelid jms)
Tuhat tänu ka Eerole, kes on suutnud seda vanurit varustada vajalike tükkidega.
Hiiglane.
Täna sai ära tehtud kauaoodatud töö - plokikaane tihendi vahetus ja muu sellega kaasnev. Õues on selliseid asju lausa lust teha kui päike paistab ja tuult ei ole + valgusega pole ka mingit probleemi Aega võttis ta umbes 8-9 tundi, mingeid üllatusi ei esinenud, kuna paar nädalat tagasi sai seda tööd juba karpamootori peal harjutatud.
Tahaks teada mismoodi see jahutusvedelik seal plokis ringi uitas kui üle poolte aukudest olid korralikult ummistunud...... Kui plokist vee välja lasin sain sealt ka ca 3 peotäit roostest muda kätte. Eks see on see, kui jahutusvedelikku õigel ajal ei vahetata. Tõenäoliselt on enamustel vanematel autodel sama seis.
Peale pindade puhastust tuli välja, et ploki ja kaane pinnad polnud veel roostest kahjustada saanud :thumb:
Kõige kauem võttis mul vist aega nukvõlli hammasratta/keti tagasi panemine, aga see oli ka mingil määral omast rumalusest :red:
Päeva lõpuks sai kõik enam-vähem kokku, ka märgid jäid paika Vaja veel roolivõim omale kohale panna ja kui kollektor kohale jõuab, siis saab ka plokikaane lõplikult üle pingutada.
Pilte pole väga teinud, ega õliste kätega ei taha kaamerat puutuda ka.
Hiiglane.
Tahaks teada mismoodi see jahutusvedelik seal plokis ringi uitas kui üle poolte aukudest olid korralikult ummistunud...... Kui plokist vee välja lasin sain sealt ka ca 3 peotäit roostest muda kätte. Eks see on see, kui jahutusvedelikku õigel ajal ei vahetata. Tõenäoliselt on enamustel vanematel autodel sama seis.
Peale pindade puhastust tuli välja, et ploki ja kaane pinnad polnud veel roostest kahjustada saanud :thumb:
Kõige kauem võttis mul vist aega nukvõlli hammasratta/keti tagasi panemine, aga see oli ka mingil määral omast rumalusest :red:
Päeva lõpuks sai kõik enam-vähem kokku, ka märgid jäid paika Vaja veel roolivõim omale kohale panna ja kui kollektor kohale jõuab, siis saab ka plokikaane lõplikult üle pingutada.
Pilte pole väga teinud, ega õliste kätega ei taha kaamerat puutuda ka.
Hiiglane.
Täna saabus kauaoodatud kollektor. Valmis tegi ta TigWorx ehk foorumist S9K. Tootega olen mina igaljuhul vägagi rahul.
Peaaegu terve päev läks, et kollektor omale kohale saada korralikult. Vaja oli natukene roolivõimu kinnitust ümber teha ja mõned korrad suutis turbo õlituse tagasivoolutoru ploki küljest lahti hüpata...... ega midagi, kõik uuesti otsast peale ja nii päris mitu korda. Kõige lõpuks suutsin ühe poldi ka veel downpipest alla lasta :wall: eks homme võtab summuti keskelt lahti ja kallab selle poldi välja sealt.
Valmis tootest üks pilt ka (võetud TigWorxi Facebooki lehelt, loodan et S9K ei pahanda )
Mootori flantse tuli meil teha 2 tükki, kuna originaal malmkolde avad on juba tehasest tulles nihkes....
Kui homme kõik tükid oma koha leiavad ja rasvased näpujäljed pühitud on ,siis üritan mõne värskema pildi ka lisada.
Hiiglane.
Peaaegu terve päev läks, et kollektor omale kohale saada korralikult. Vaja oli natukene roolivõimu kinnitust ümber teha ja mõned korrad suutis turbo õlituse tagasivoolutoru ploki küljest lahti hüpata...... ega midagi, kõik uuesti otsast peale ja nii päris mitu korda. Kõige lõpuks suutsin ühe poldi ka veel downpipest alla lasta :wall: eks homme võtab summuti keskelt lahti ja kallab selle poldi välja sealt.
Valmis tootest üks pilt ka (võetud TigWorxi Facebooki lehelt, loodan et S9K ei pahanda )
Mootori flantse tuli meil teha 2 tükki, kuna originaal malmkolde avad on juba tehasest tulles nihkes....
Kui homme kõik tükid oma koha leiavad ja rasvased näpujäljed pühitud on ,siis üritan mõne värskema pildi ka lisada.
Hiiglane.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Väga põnev! Ja ilus ussipesa tõesti. Respekt tegijatele ja tellijale :)
Auto koos ja esimesed tiirud tehtud. Mingi imelik sisin-susin on hetkel, tõenäoliselt pole kollektorit ühtlaselt kinni saanud ja ajab 2-3silindri juurest välja, muidu mootor töötab ühtlaselt ja mingeid imelikke auru-suitsupilvesi pole, kui auto maha jahtub ja kanalile saan saab selle ehk likvideerida :)
Välja näeb ta hetkel selline, vaja veel akule kuumakilp külge panna, muidu sulab päris ära.
Vs eelmise aasta August.
Hiiglane
Välja näeb ta hetkel selline, vaja veel akule kuumakilp külge panna, muidu sulab päris ära.
Vs eelmise aasta August.
Hiiglane
Leke kõrvaldatud, ühtegi võõrast heli enam pole ja mootor nurrub nagu kass :)
Vahetasin veel vahepeal õli ja filtri ära, sisse läks Fuchs 5W30 TITAN GT1 PRO FLEX.(spido näit 148999) Eelnevalt oli Castrol Edge 5w30 millega sai sõidetud ca 1K.
Nüüd aga 1 kuuks Inglismaale, kui tagasi tulen peab ülevaatusele minema, ehk saab läbi Loodan, et ei hakata nokkima mootorivahetuse pärast ja siis saab ehk juba esimesele üritusele minna. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=51444
Hiiglane.
Vahetasin veel vahepeal õli ja filtri ära, sisse läks Fuchs 5W30 TITAN GT1 PRO FLEX.(spido näit 148999) Eelnevalt oli Castrol Edge 5w30 millega sai sõidetud ca 1K.
Nüüd aga 1 kuuks Inglismaale, kui tagasi tulen peab ülevaatusele minema, ehk saab läbi Loodan, et ei hakata nokkima mootorivahetuse pärast ja siis saab ehk juba esimesele üritusele minna. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=51444
Hiiglane.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma käisin tonnisega ülevaatusel kui SUUR ORANZ KÕRVITS kapoti all oli. Isegi ei küsitud midagi. Ainuke oli see, et kaagutati JT summuti üle, polnud E tähiseid või midagi. Aga rohkem ei midagi :D
Inglismaalt tagasi, tänasega esimesed 60Km veeretud ka. Kõik tibens-tobens, välja arvatud üks hoiatustuli mis vahepeal vilkuma hakkas. Peale väikest uurimist selgus, et asi seotud pidurivedeliku madala tasemega. Ega pole teda juurde küll lisanud peale supportite vahetust :)
Homme 9.30 ülevaatus, eks näeb mitu viga leitakse :)
Hiiglane.
Homme 9.30 ülevaatus, eks näeb mitu viga leitakse :)
Hiiglane.
Ülevaatus tehtud. Vigu nagu autol ei olnudki, sai samuti jälile põhjusele miks vähe pid.vedelikku oli. Nimelt polnud supporte vahetades vasaku tagumise supporti pid.toru piisavalt kinni keeranud.... :wall: Peab ka millalgi uuele esiklaasile mõtlema hakkama, praegune on 96.aastal paigaldatud ja ega temast enam väga läbi ei näe küll... ehk leidub veel kuskil pronks toonis esiklaasi, saaks terve ringi ära vahetada :)
Kütusekulust ka niipalju, et pihustite jm detailide vahetus on vilja kandnud, enam ei pea paakauto järgi sõitma. Eelneva 15l 100km kohta mnt´l on praegune 7l 100km ehk siis sama mis Tonnisega. Väga palju ei pea vast mõtlema, kumba autosse istuda :)
Hiiglane.
Kütusekulust ka niipalju, et pihustite jm detailide vahetus on vilja kandnud, enam ei pea paakauto järgi sõitma. Eelneva 15l 100km kohta mnt´l on praegune 7l 100km ehk siis sama mis Tonnisega. Väga palju ei pea vast mõtlema, kumba autosse istuda :)
Hiiglane.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
:thumb: Pronksitooni tuuleklaasi õnneks vist veel saab. Sügisel ostsin 2tk Autoklaas1 esindusest. Tootja oli vist Pilkington ja oli originaali toonile päris sarnane. Võib-olla gramm heledam, kuid igati väärt. Maksis ca 100.- eur
Kui sa lihtsalt pidurdamata sõidad, kas esimesed kettad lähevad soojaks? Mul mingil põhjusel on päris tulised. Mõtlen lihtsalt, kas see võib olla nende imepidurite väike omapära või lihtsalt mul pidurid peal (mõlemad pooled ühtlaselt soojad kogu aeg).
Pole uurinud neid pidureid sedasi, kuid veerevad nad igatahes väga vabalt. Homme uurin ja annan teada :)
Täna sai M8 polt ka summutist välja kallatud, kaua ta ikka seal kaasa sõidab. Seda tehes panin tähele, et downpipesse oli märgatav auk sisse roostetanud..... hetkel keevitasin küll lapi peale, aga kaua see ikka kestab. Peab hakkama mõtlema custom downpipe ja aku pagasnikusse viimise peale. Viimasel niigi suht tuline koht seal kapoti all...
Hiiglane.
Täna sai M8 polt ka summutist välja kallatud, kaua ta ikka seal kaasa sõidab. Seda tehes panin tähele, et downpipesse oli märgatav auk sisse roostetanud..... hetkel keevitasin küll lapi peale, aga kaua see ikka kestab. Peab hakkama mõtlema custom downpipe ja aku pagasnikusse viimise peale. Viimasel niigi suht tuline koht seal kapoti all...
Hiiglane.
Kui sa lihtsalt pidurdamata sõidad, kas esimesed kettad lähevad soojaks? Mul mingil põhjusel on päris tulised. Mõtlen lihtsalt, kas see võib olla nende imepidurite väike omapära või lihtsalt mul pidurid peal (mõlemad pooled ühtlaselt soojad kogu aeg).
Minul selliseid anomaaliaid igatahes pole (sõitsin 30 + 30km), seega viga peab sinu pidurites olema.
Praeguseks juba 350km sõidetud ja tundub, et probleeme rohkem pole Isegi hommikul külmast läheb matsust tööle, mida ta varem teinud ei ole :thumb:
Hiiglane.