Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)

teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#26

P Dets 10, 2006 15:49

Algselt postitas: farmacoma
ma mõtlesin et kas kummid vilisevad, sa enne kurtsid et ei taha viliseda


Hetkel ei julge eriti, nii naelte pärast kui ka cutoffi pärast.
Esimese käiguga startides viive on väiksemaks jäänud, kuid mu enda arvates pole veel piisav, et kumme põletada...

terv, teager
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7054
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#27

P Dets 10, 2006 22:40

3 käiguline vajab natuke ümberõppimist,siis saab ka ilma vurrita isendil ketsi põlema.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#28

P Dets 10, 2006 22:45

Algselt postitas: Trionic
3 käiguline vajab natuke ümberõppimist,siis saab ka ilma vurrita isendil ketsi põlema.


Ehk mõningaid vihjeid?

Automaatkasti lõhkuda, hoida samaaegselt gaasi ja pidurit all ning siis pidur vabastada?

terv, teager
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7054
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#29

P Dets 10, 2006 22:50

See ka variant,ja ega ta korras kastile miskit kurja ei tee.3 sed tahavad jube jõulisi drosselklapivajutusi,et hüdrotrafo korralikult libisema saada.Siis hakkab erksamalt liikuma ka ja kütet ka enam rüüpama.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2713
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#30

T Dets 12, 2006 0:16

ma kasutan pidurplussgaasipedaal varianti ise suhteliselt tihti. Ei pidavat saabikastile väga midagi tegema. BMW ja audidel ei tohi nii teha.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7054
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

T Dets 12, 2006 7:53

Pole mingit vahet,bemmi,või saabi,vms. kast.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1756
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#32

T Dets 12, 2006 15:57

Mul ka plaan susiseb pikemat aega juba svenssonitelt selline auto osta! Vähe on neid seal pakkuda ja suht kähku müüdud ka saavad kui miskit tekibki. Automaatkastiga varianti olen eriti harva kohanud. Kas tohib teada kui palju selle auto eest raha pidid loovutama? Ma nii 20k sek-i arvestanud ostuks aga kindel veendumus puudub kas sele raha eest korras autot saab.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#33

T Dets 12, 2006 16:03

Korras klassik aerod (T16) algavad 25K sekist, alla selle saad räbala või pornotuuningus masina.
Alternatiiv on T8 aerod, selline, nagu Aljogal.

terv, teager
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1756
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#34

T Dets 12, 2006 16:08

Ma 25 ka nõus maksma :) Ainult et tonnise kõrvalt on raha visa järgi jääma! Isegi viimase müüki olen kaalunud et T16 osta ainult et kliimast ja aut kastist on kahju hakanud! Eks ole sinna alla maetud ka omajagu ja vaevalt keegi ostakski seda autot sellise hinna eest nagu ma temast loobuda raatsiks ;)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#35

T Dets 12, 2006 16:10

Algselt postitas: TGB
Isegi viimase müüki olen kaalunud et T16 osta ainult et kliimast ja aut kastist on kahju hakanud!


Minu omal on nii automaatkast kui töötav konditsioneer olemas :P
See on kuidagi kahe silma vahele jäänud, aga 2005 septembris sai Laki Troostis pandud uus konditsioneeriradiaator ning süsteem täidetud - sai veel sügisel külmkapis sõitmist nauditud ;)

Kliimast tunneb siiski puudust, laisk inimene, ei viitsi ise kruttida nuppe ;)

terv, teager
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1756
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#36

T Dets 12, 2006 16:11

Mul tatt jookseb juba suunurgast niigi...
Vasta