Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight
mingi ventika andur on ikka läbi, auto seisis 2 päeva, noo praegu olid just jahedad ilmad ka. panin ventikale juhtme külge, ja kohe hakkas tööle, mootgi ei käinud ja oli kylm. ennem olin juhtme lahti võtnud, kuna ta oleks mul aku tühjaks tõmmanud selle mitme tunnise jahutamisega. ma saan aru, et peale sõitu jahutab, aga kui ta mitu tundi nii teeb, siis varsti on aku toss...
praeguseks pole enam probleeme ventilaatoriga.
vana auto ikka roostetab ka....oli selline lugu et kapotikaane parem serv, just seal kinnituskoha juurest, oli läbi roostetanud. seal nagu kaks plekki on omavahel kinni pandud...ja siis see oli sealt läbi roostetanud, ja kapott tungis väljapoole, kohe nii hullusti kohe, et kõrvalistuja uks tungis kapotikaane vahele.. oleks veel ära väänanud. lahendus oli selline, et neetide ja plekitükiga sai seestpoolt kinni pandud. väljapoole jäi nähtavale ainult paar needipead, mis ei riku silma väga.
vana auto ikka roostetab ka....oli selline lugu et kapotikaane parem serv, just seal kinnituskoha juurest, oli läbi roostetanud. seal nagu kaks plekki on omavahel kinni pandud...ja siis see oli sealt läbi roostetanud, ja kapott tungis väljapoole, kohe nii hullusti kohe, et kõrvalistuja uks tungis kapotikaane vahele.. oleks veel ära väänanud. lahendus oli selline, et neetide ja plekitükiga sai seestpoolt kinni pandud. väljapoole jäi nähtavale ainult paar needipead, mis ei riku silma väga.