Saab 900, 1990, Diisel

saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#76

L Veebr 15, 2014 13:25

Minu käest on masin nüüd lahkunud. Täpselt käima ei saanudki. veel jäi kimbutama pidurivõimendi vaakumleke ning miski elektroonika jama, milletõttu jätab mootor tühikäigul vahele. Samuti pärast kiirendust järsult gaasi lahti lastes sureb mootor välja. Minu pea rohkem ei võtnud. ehk keegi teine suudab asja jonksu ajada.
Tagasilööke leidus veelgi. vasaku mootoripadja keermed olid täiesti maha keeratud, Kronsa küljes hoidis hüdropatja ainult üks viltu sisse keeratud polt. sai keermed taastatud ja uued poldid sisse keeratud.
vahepeal andis siduri töösilindri tihend saba. sai uued tihendid ja peaks nüüd mureta olema.
õlirõhu andur, mis vana mootori küljest tuli, oli tuksis, niiet see sai ka asendatud ning esmasel käivitusel lõi rõhu ilusti üles.

Kuidas lucase juhtimisega turboklassikud toimivad, kas aju tunnetab detonatsiooni ka? Masinal pole mitte mingit APC juhtimist ega detonatsiooni tunnetamise võimalust ega ka valmidust. kas nii peabki olema, või on masinal vabalthingava juhtimine peal?
Vasta