Saab 900, 1990, Diisel
Alustaks dokumentide uurimisest, kas seal on erand, et puudub kat. Kui sealt abi ei leia, vaataksin väljalasketorustiku juurde kapoti alt, kas seal O2 senor asetseb või mitte.
Keskluku "aju" asub kaasõitja jalgade peal tuuletunneli kohal. Kui on, on vägev, kui ei ole, on kehvem.
Keskluku "aju" asub kaasõitja jalgade peal tuuletunneli kohal. Kui on, on vägev, kui ei ole, on kehvem.
Eesti registrisse sai märgitud 118 kw, bensiin-kat.
Väljalaske juures on andur olemas- lisan ka pildi, kus on näha aku alla ulatuv hall juhe, mis on anduri oma.
Milliste mõõtmete või suurusega see keskluku aju peaks olema, et saaksin lihtsa vaevaga tuvastada, kas tegu on ikka õige asjaga ?
Väljalaske juures on andur olemas- lisan ka pildi, kus on näha aku alla ulatuv hall juhe, mis on anduri oma.
Milliste mõõtmete või suurusega see keskluku aju peaks olema, et saaksin lihtsa vaevaga tuvastada, kas tegu on ikka õige asjaga ?
Kui sul seal ikkagi O2 andur olemas, siis see kaitse ilmselt eelsoojendus O2 andurile. Kuskil seal "+" toitejuhtme juures paremal pool peaks olemas O2 anduri ühenduskoht: kui sinna +12 soojendusena peale ei tule, on midagi mäda, kui tuleb, ei maksa sellele kaitsmele tähelepanu pöörata....
see kesklukumoodul on u 100x50x25 ja asub õhutunneli peal mingi plekk-klambriga, lilla juhtmevärvus on läbiv.
see kesklukumoodul on u 100x50x25 ja asub õhutunneli peal mingi plekk-klambriga, lilla juhtmevärvus on läbiv.
Täna sain lõpuks läbi ebay kätte puuduva parempoolse tiivakaare plastliistu, liistu märksõnaks oli "Carlsson anniversary".
Kusjuures alles hiljuti ilmusid müügile ka tutikad kroomliistud, äkki pakub kellelegi huvi:
http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-900-1987-1993-Wheel-Arch-Trim-Kit-x4-/271310850987?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ASaab|Model%3A900&hash=item3f2b630bab
Kusjuures alles hiljuti ilmusid müügile ka tutikad kroomliistud, äkki pakub kellelegi huvi:
http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-900-1987-1993-Wheel-Arch-Trim-Kit-x4-/271310850987?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ASaab|Model%3A900&hash=item3f2b630bab
Täna sain teada enda jaoks ebameeldiva uudise - garaažis, kuhu olin plaaninud talveks Saabi paigutada, enam minu masina jaoks ruumi pole.
Seega peab masin jääma talveks lageda taeva alla.
Panen foorumisse üles ka müügikuulutuse - sobiva pakkumise korral läheb auto müüki.
Seega peab masin jääma talveks lageda taeva alla.
Panen foorumisse üles ka müügikuulutuse - sobiva pakkumise korral läheb auto müüki.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 119
- Liitunud: L Juun 01, 2013 23:36
- Asukoht: Viljandi
- Auto: NG9-5 Turbo4 Aero
900 T16 Aero
Aga kuidas kere eest nõnda hoolt kanda, et rooste ei läheks? Sama probleem kimbutab mind ka, kuna auto on säilinud originaalsena ja ilma roosteta. Minu klassikul on tehase poolt kõik karbid ja paneelid seest paksult roostetõrjega kaetud, põhi paksult mastiksiga kaetud. Vanasid autosid hindavad fanatid niikuinii on maru tigedad, et ma enda klassikuga üldse sõidan, rääkimata talvest ja soolast. Olen ise mõelnud lasta enne kevadet veel mingi roostetõrjega paneelid seest üle tuisata, näiteks Krown´iga.
Olen ise mõelnud lasta enne kevadet veel mingi roostetõrjega paneelid seest üle tuisata, näiteks Krown´iga.
vaatasin just videot KROWN-ist http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/23530-Xtra-Motors+-+Krowni+korrosioonivastane+tootlus.aspx
Esimene lumevaip hakkab vaikselt autot enda alla matma.
Vahepeal on vahetatud tagumised pidurikettad ja-klotsid, lisaks läksid vahetusse ka tagumised amordid.
Amordid panin soodsamad: õli+gaas.
Ka talverehvid vanade velgedega alla kruvitud- auto välimus hindamisskaalal langes kohe päris mitme pügala võrra.
Aga see selleks....
Auto tahab põhja alt mitmest kohast keevitustöid saada - oskab ehk keegi infot anda, kes sellise töö Tallinnas ära teeks?
Vahepeal on vahetatud tagumised pidurikettad ja-klotsid, lisaks läksid vahetusse ka tagumised amordid.
Amordid panin soodsamad: õli+gaas.
Ka talverehvid vanade velgedega alla kruvitud- auto välimus hindamisskaalal langes kohe päris mitme pügala võrra.
Aga see selleks....
Auto tahab põhja alt mitmest kohast keevitustöid saada - oskab ehk keegi infot anda, kes sellise töö Tallinnas ära teeks?
Tänavune soe ja lumevaba talv on andnud võimaluse küllaltki tihti masinaga sõitmas käia.
Täna käisin sõbraga Tallinna lähiümbruses tiirutamas, sõbral oli muidugi kogu roolis oldud aja elevusest muie näol. :)
Mõned korrad tegi ka korralikud möödasõidud, gaasi vajutas julgelt ja neljanda käiguga hopsti- spidomeetril 160 km/h .
(Ise olen vist max 140km/h üldse julenud saavutada, sedagi vaid mõneks sekundiks).
Vahepeal tegin pildi töötavatest turbokelladest, vasakpoolne näitab rõhku, parempoolne vaakumit.Sõbra parem jalg suutis vasakpoolse kella isegi üle 1 bari vajutada, niipalju kui mina aru sain, on turbo rõhk tõstetud 0,9 bari peale ja sinna piiridesse on mul see näidik alati ka näidanud.
Vahepeal on mul siinse foorumi kasutaja kaasabil natuke vaakumkella sisse minevaid vaakumvooikuid ümber paigutatud, lisan ka pildi,(valge voolik läheb kella külge).
Lisan pildi ka külge pandud regulaatorist, millega saab turbo rõhku muuta.
Täna käisin sõbraga Tallinna lähiümbruses tiirutamas, sõbral oli muidugi kogu roolis oldud aja elevusest muie näol. :)
Mõned korrad tegi ka korralikud möödasõidud, gaasi vajutas julgelt ja neljanda käiguga hopsti- spidomeetril 160 km/h .
(Ise olen vist max 140km/h üldse julenud saavutada, sedagi vaid mõneks sekundiks).
Vahepeal tegin pildi töötavatest turbokelladest, vasakpoolne näitab rõhku, parempoolne vaakumit.Sõbra parem jalg suutis vasakpoolse kella isegi üle 1 bari vajutada, niipalju kui mina aru sain, on turbo rõhk tõstetud 0,9 bari peale ja sinna piiridesse on mul see näidik alati ka näidanud.
Vahepeal on mul siinse foorumi kasutaja kaasabil natuke vaakumkella sisse minevaid vaakumvooikuid ümber paigutatud, lisan ka pildi,(valge voolik läheb kella külge).
Lisan pildi ka külge pandud regulaatorist, millega saab turbo rõhku muuta.
Selle kellamajanduse sai küll toimima, kuid voolikute majandus on küll suht räme ussipesa seal, jooksutas veidikene juhtme kokku küll.
Kuna seal on väga palju neid voolikuid siis võiks midagi sellist hankida või valmistada, http://i.ebayimg.com/t/86-93-FORD-MUSTANG-SATIN-BILLET-VACUUM-TREE-BLOCK-UPR-/00/s/NDAwWDQwMA==/$(KGrHqQOKiwE5fRI8MmTBOkuYqVog!~~60_35.GIF
Kuna seal on väga palju neid voolikuid siis võiks midagi sellist hankida või valmistada, http://i.ebayimg.com/t/86-93-FORD-MUSTANG-SATIN-BILLET-VACUUM-TREE-BLOCK-UPR-/00/s/NDAwWDQwMA==/$(KGrHqQOKiwE5fRI8MmTBOkuYqVog!~~60_35.GIF
Selle kellamajanduse sai küll toimima, kuid voolikute majandus on küll suht räme ussipesa seal, jooksutas veidikene juhtme kokku küll.
Kuna seal on väga palju neid voolikuid siis võiks midagi sellist hankida või valmistada, http://i.ebayimg.com/t/86-93-FORD-MUSTANG-SATIN-BILLET-VACUUM-TREE-BLOCK-UPR-/00/s/NDAwWDQwMA==/$(KGrHqQOKiwE5fRI8MmTBOkuYqVog!~~60_35.GIF
Nagu ma aru saan, siis asja nimetus on "vacuum tree block" - mis selle eestikeelne vaste peaks olema ja millisest poest seda otsima peaks ?
Veel üks küsimus - kustkohast tulevad laevalgustuse lülitisse juhtmed ?
Nimelt olid mul ostes mitmed keskkonsooli detailid puudu, nüüdseks hakkan vaikselt asju kokku panema, kuid ühtegi lahtist juhet seal käigukangi ümbruses ei ole, mis lülitisse peaks minema....
Sissekanne päevikusse:
Seis on hetkel selline, et mootor töötab kolme silindriga, neljandas rõhk puudub.
Midagi on kuskil järgi andnud......:wall:
Äkki leidub kellegil olema üleliigne turbomootor ?
Kui foorumis leidub inimene, kes soovib vana mootori ära remontida, võib samuti teada anda.
Seis on hetkel selline, et mootor töötab kolme silindriga, neljandas rõhk puudub.
Midagi on kuskil järgi andnud......:wall:
Äkki leidub kellegil olema üleliigne turbomootor ?
Kui foorumis leidub inimene, kes soovib vana mootori ära remontida, võib samuti teada anda.
[URL=http://s252.photobucket.com/user/saaber214/media/IMG070_zps8bc6aeb5.jpg.html][IMG]http://i252.photobucket.com/albums/hh2/saaber214/IMG070_zps8bc6aeb5.jpg[/IMG][/URL]
Njah.
Kolbi oli ka omaette ooper kätte saada, nii tugevalt oli kinni seal. Silindri seinad ka täiesti tuksis.
muu hulgas, eelmised remondimehed olid lahti jätnud Juhipoolse mootoripadja, segusiibrit hoidis kinni ainult üks mutter, Turbo ja kolde vahelt lasimõnusalt väljalaske gaase läbi kuna ei olnud korralikult kinni tõmmatud. Miskit vast ununes, kuid imestada sai kõvasti. käin igaksjuhuks kasti küljes olevad poldid ka üle, pagan seda teab kas on miskit lahti jäetud või ei.
Njah.
Kolbi oli ka omaette ooper kätte saada, nii tugevalt oli kinni seal. Silindri seinad ka täiesti tuksis.
muu hulgas, eelmised remondimehed olid lahti jätnud Juhipoolse mootoripadja, segusiibrit hoidis kinni ainult üks mutter, Turbo ja kolde vahelt lasimõnusalt väljalaske gaase läbi kuna ei olnud korralikult kinni tõmmatud. Miskit vast ununes, kuid imestada sai kõvasti. käin igaksjuhuks kasti küljes olevad poldid ka üle, pagan seda teab kas on miskit lahti jäetud või ei.