Saab 900, 1990, Diisel
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Nonii dyno, dyno! Julgelt on küll kirjutet 225hj rattast, sellel oli LUCAS? sorri kui diletantlik küsimus.
Räägi kuidas klassik käitub 17 veljega (kui veermik korras)?
Mittekorras veermikuga pole mõtet rääkida
Räägi kuidas klassik käitub 17 veljega (kui veermik korras)?
Mittekorras veermikuga pole mõtet rääkida
Sent from my Monte Carlo using B236
Esimesele küsimusele jääb paraku vastamata, sest mõõtmas käis eelmine omanik, soomlane ning sellise info oli ta lisanud müügikuulutusse.
17" velgedega käitub täitsa viisakalt, mingit ujumist või kiskumist ei ole siiani täheldanud.
Samas endal võrdlusmoment puudub, sest tegu esimese klassikuga ja ka veljed olid ostes juba all.
Kui talverehvid kunagi alla panen 15" velgedega, eks siis ole näha, kas ja kui suur vahe on.
17" velgedega käitub täitsa viisakalt, mingit ujumist või kiskumist ei ole siiani täheldanud.
Samas endal võrdlusmoment puudub, sest tegu esimese klassikuga ja ka veljed olid ostes juba all.
Kui talverehvid kunagi alla panen 15" velgedega, eks siis ole näha, kas ja kui suur vahe on.
Paar küsimust tarkade klubile:
Täna vahetasin autol keskkonsooli detaile ning vaiba alt ilmus välja üks hall juhe, vaiba alt läheb suunaga käigukangi poole.
Teiseks - kas nupud suunatule kangi küljes on mingi kompuutri omad või püsikiirushoidja omad ?
Täna vahetasin autol keskkonsooli detaile ning vaiba alt ilmus välja üks hall juhe, vaiba alt läheb suunaga käigukangi poole.
Teiseks - kas nupud suunatule kangi küljes on mingi kompuutri omad või püsikiirushoidja omad ?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui na nüüd väga puusse ei pane, siis lükkad kangi otsa poole siis on sees ja rakendub peale seda, kui kangi otsas olevat nuppu vajutad. Kui ON asendist veel väljapoole sikutad on Resume ja kui natuke OFF poole lükkad siis vähendab kiirust. Aga ega see süsteem seal mingi töökindluse etalon ei ole (vaakumil põhinev). Võibolla on tuunimise käigus minema visatud hoopis.
Katsetan nädalavahetusel püsikiiruse hoidja ära.
Proovisin täna turbokellade voolikud üles otsida.
Ühe kella tagant läheb voolik kõrvalistuja poole ning jalgade juurest kaob kuskile sügavale sisse ära,rohkem ei hakanud pusima.
Teise kella voolikust (see,mis enam ei tööta) tegin pildi - ühendatud on kolmikusse, mille üks ots on lahtine ???
Esimese hooga mõtlesin, et ju on mõni voolik sealt lahti tulnud,
kuid siis tuli meelde, et see kolmiku üks ots oli juba ostes lahti ja kell toimis ilusti.....Mida sellest järeldada?
Ära sai vahetatud ka käigukang, millel nüüd küljes originaal kummikate ja originaal nupp (enne oli kole universaalne nupp :gun: )
Kangi vahetades selgus ka, et vanal kangil oli ühel valgel plastrõngal üks fiksaator ära murdunud ning seetõttu läksid ka käigud väga kehvasti sisse.
Pagasnikuluugi külge said kleebitud ka kõik vajalikud märgid,ostes olid pooled puudu.
Ma ei tea küll, kas "900i" üldse antud mudelile sobib, kuid hetkel paremat võtta ei olnud.
Kuna esivõrele on kinnitatud ka "turbo" kiri, siis peaks eeldatavasti ka pagasniku luugil vastav kiri olema, või mis ?
Proovisin täna turbokellade voolikud üles otsida.
Ühe kella tagant läheb voolik kõrvalistuja poole ning jalgade juurest kaob kuskile sügavale sisse ära,rohkem ei hakanud pusima.
Teise kella voolikust (see,mis enam ei tööta) tegin pildi - ühendatud on kolmikusse, mille üks ots on lahtine ???
Esimese hooga mõtlesin, et ju on mõni voolik sealt lahti tulnud,
kuid siis tuli meelde, et see kolmiku üks ots oli juba ostes lahti ja kell toimis ilusti.....Mida sellest järeldada?
Ära sai vahetatud ka käigukang, millel nüüd küljes originaal kummikate ja originaal nupp (enne oli kole universaalne nupp :gun: )
Kangi vahetades selgus ka, et vanal kangil oli ühel valgel plastrõngal üks fiksaator ära murdunud ning seetõttu läksid ka käigud väga kehvasti sisse.
Pagasnikuluugi külge said kleebitud ka kõik vajalikud märgid,ostes olid pooled puudu.
Ma ei tea küll, kas "900i" üldse antud mudelile sobib, kuid hetkel paremat võtta ei olnud.
Kuna esivõrele on kinnitatud ka "turbo" kiri, siis peaks eeldatavasti ka pagasniku luugil vastav kiri olema, või mis ?
Kui sul see kolmik lahti on, siis ei tohiks õhuklappide regull ka töötada.Must voolikpeaks minema parema rattakoopa sees olevasse vaakumpaaki.Tagaluugil käib samasuur kiri umbes naguSAAB.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kommentaarid sinise vooliku kohta teretulnud !
Vabaõhuhingaval on see punn kinni.
Turbokal vast sealt saab rõhku mõõta, mitte nagu sul tuleb väljalaske kollesta.
Hea konstruktori ostsid :cool:
__In Boost We Trust__
Selline mulje jääb, et ongi soovitud viia sinine voolik kella külge, kuid siis hoopis vaskspiraali väljund kella külge ühendatud ning sinine voolik lihtsalt otstest suletud.
Teine kell näitab vaakumit, kuid hetkel kell midagi ei näita - kust peaksin viga otsima ?
Teine kell näitab vaakumit, kuid hetkel kell midagi ei näita - kust peaksin viga otsima ?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sealt kollektorist saab mõõta asju küll. Nimelt rõhku enne turbot, TIP - turbo inlet pressure. Selle abil saab hinnata turbo võimekust jms. Kui see liig suur on, siis ei mahu gaasid enam silindrist välja (vurr liiga pisike ja ei jõua lihtsalt). Tõuseb ka EGT. Selle kohta võite turboclub-i foorumist infot otsida, seal on spetsialiste rohkem.
Turbokal vast sealt saab rõhku mõõta, mitte nagu sul tuleb väljalaske kollesta.
Hea konstruktori ostsid :cool:
Ilmselt need 2 kella selle jaoks ongi, et hinnata erinevust boosti ja TIP-i vahel.
Too sinine voolik ei tee suurt miskit praegu. Peast muidugi ei mäleta, kuskohast kuhu need vaakumvoolikud jooksid, aga kas mitte kusagilt sealtkandist ei peaks minema üks voolik jagaja vaakumregulaatori külge?
Kas kellelgi klassiku vaakumvoolikute skeemi pole jagada? Selle abil saaks vast näpuga järge ajades selgeks, et mis ja kuhu peaks minema ja mis seal hetkel toimub.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Peast muidugi ei mäleta, kuskohast kuhu need vaakumvoolikud jooksid, aga kas mitte kusagilt sealtkandist ei peaks minema üks voolik jagaja vaakumregulaatori külge?
Minul jookseb see voolik tõesti jagajasse
Jagaja küljes oleva vaakumregulaatori külge.Samas oli mul üks 16v vabalthingav, millel ei olnudgi regulaatorit.Esimeste piltide peal on sul regulaator ühendatud.
Jah, tõesti regulaatori külge on mul voolik ühendatud, vahe kasutaja Andreas187 pildiga on see, et minu masinal läheb regulaatorissse hoopis teisest kohast (kolmikust).Siinkohal oleks hea teada, kuhu läheb Andreas187 pildil kolmikust tulev voolik (see,mis tema pildil ristub jagajasse mineva voolikuga).
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Sealt jagaja kõrvalt algav voolik tuleb by-pass klapist ning läheb kaheks, kus üks ots on sisselaske kollektori küljes ja teine ots läheb salongi rõhunäidiku külge. Kas see kaa nüüd nii peab olema, ei tea, kuid minul nii on.
Ehk olid lisatuled enne? Raske on ennustada, kui ei tea kuhu otsad täpselt lähevad.
Kuskilt immitseb vett juhi jalgade juurde - selline mulje, nagu tuleks vasakult nurgast siduripedaali kõrvalt, kus on jala toetamise koht.
Käega kompasin kõik kohad läbi küll, seal ülal on mitmeid auke, kust tulevad juhtmed sisse, kuid muid avausi ei leidnud.
Käega kompasin kõik kohad läbi küll, seal ülal on mitmeid auke, kust tulevad juhtmed sisse, kuid muid avausi ei leidnud.