Saab 900 Turbo Cabrio Automaat, 1989, aatom

aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#51

E Apr 25, 2016 8:42

Vägevad pildid ja st kere. aga jõudu palju!
niipalju võin soovitada, et ...

Täpselt nii olengi teinud. Aga paksemat, kui 0,8mm plekki keeruline leida, ühe lammutatud klassiku pealt hetkel kasutan, kuid seal pole kah palju võtta. Tea kas (väike)kaubikutel on pisut paksem plekk. Mul lisaks üks Renault 25 kapott ja katus, kahjuks isegi sellel suurel vanakooli autol 0,8mm plekk.

Keevitusega nii, et kasutan sellist, saksa nime taga (vist kvaliteetsem) hiinakas, ta automaatne ja isegi väikese vooluga auk suht lihtne tulema. Pealtpoolt saan juba hakkama aga altpoolt keevitamine veel väga ei õnnestu, peab harjutama ja sättima.

See allolev topeltplekk oli osaliselt hull, kuid rooste nii ehk naa plekkide vahel. nii vahetasin ta alates kolme pleki kohast kuni koopani välja. Ja altpoolt oli see serv tehasest paksult keremastiksiga koos, pealtpoolt aga pigimati all. Kavatsen pigimati tagasi panna ja altpoolt vast samamoodi teha, seega ega vahet ei tee, näeb endiselt välja, nagu tehasest tulnud. Keevituse olen puhastanud ja siis roostesurmaga üle käinud, et saaks rahulikult edasi minna. Nagu ühelt pildilt näha, pole tehasetöö ka puhas olnud, miski teip on üle värvitud ja siin-seal ka keevituspuru üle värvitud ... Tea kas peaks alles jätma :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#52

T Apr 26, 2016 11:33

Sain tagasilla + muud vidinad liivapritsist tagasi.
Selline augupuru näeb välja vedrude kandurid ja tagasilla pikivarda kinnitus.
Tegelt oleks vast ka lihtsamalt saanud, poleks vaja olnud pikivarda kohal keres olevat U plekk-tala eemaldada, sest roostet sees palju ei olnud, vaid otstes ja alaosas, tagantjärgi tarkus.

Pilt Pilt

Pilt

Ja pildinäited tagakoopa vidinast.
See minu masin (e. enamus elust sõitnud Eestile sarnases kliimas):

Pilt
Pilt
Pilt


Ja doonorauto oma (Belgia -> Soome -> Eesti ajalooga)

Pilt
Pilt
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#53

K Apr 27, 2016 16:45

Täna õnnestus kätte saada hunnik ilusaid läikivaid musti detaile ;)

Pilt
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#54

R Mai 06, 2016 11:35

Võtsin kätte ja hakkasin minu jaoks suht rasket osa tegema, nimelt tagatule alumist poolt. Lõikasin kogu roostes olnu välja ja taastasin mõlemas küljes ca. paarikümne sentimeetri ulatuses. Kuna mul pleki töötlemiseks imemasinat pole, siis soovides säilitada algset kuju, sai see kokku keevitatud suisa 8 erinevast tükist. Tundus, et saingi enam-vähem hakkama, kuid siis prooviks panin tagatuled külge, ka teisele küljele, mis veel tegemata. Ja nüüd on probleem, ei jookse kuidagi ei ümber tehtud külg, kui ka teine tegemata külg tule joone järgi. Kas tehasest tuligi ta sellisena välja? eraldi probleem on veel see, et külje osa on kõrgem, kui tagaosa. Panin igale poole ka joonlaua peale ja ei saa öelda, et see nurgas kahe pleki läbi roostetanud koht oleks alla vajunud.
Oskab keegi edasi juhatada, kas jätabki nii (tõsi see ümber tehtud nurk on kuidagi ikkagi liiga sissepoole sattunud, tegin küll ettevaatlikult ja jupi kaupa, kuid saagi nüüd aru, kuis nii, peab parandama) või ...

Paar pilti ka:

Pilt
Pilt
Pilt

Ja netist leitud üks näide, ka seal on näha, et nurgas olev kahe pleki liitekoht on tule suhtes allpool vm.

Pilt
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#55

P Mai 15, 2016 21:31

Lahkame vahelduseks klassiku tagaratta laagreid ka ...
Võib ju mõelda, et mis sa segane puutud ... aga peale liivapritsi mõni nagu raskemalt käis või õigemini ma ei mäletanudki, kas nad juba enne raskelt / kahinaga käisid.
Julgust võtsin (kinnine laager ju) kuskilt netist miski Austraalia tegelase käest.
Ja kuna mul 2 tagasilda, siis sai lahti võetud mõlema omad.
Lahti käib lihtsalt, sisaldab 2 kuullaagrit ja seespool keskel on ilusasti pilu ka näha. Kerge toksimine pilu peale (enne eespoolne osa) ja lahti ta ongi. Hiljem suurem tagantosa padruniga + haamriga toksides lahti, mis tahab rohkem jõudu.

Pilt

Nagu näha, paarkümmend aastat (arvatavasti) on määrde parajaks pudruks muutnud. Samas oma masina laagri määre oli oluliselt paremas seisus, tea kas väiksem läbisõit mõjunud või siis kunagi vahetatud.
Laagrite koodid ka erinevad:
Pilt

Ja kahinat (minu masina omadel) ei tekitanud mitte laager vaid tagaosas olev metallplaat, mida roosteuss rõõmsasti närinud. Ning raskelt käisid vana määrde pärast.

Pilt

Kahest saan ühe hea kokku (93.a. masin abs-iga).

Pilt
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#56

P Mai 29, 2016 22:32

Väike täiendus päevikusse, taga nurgad nüüd tehtud. Ja oh seda Ivometsa soovitust, et las parem keevitades tuleb auk sisse .... annab ikka neid auke lappida pärast, jookseb edasi jne. Esiistmete raamid kah lammutatud, et puhastada ja pulbervärvimisse saata. Raamidel traatsõrestik tuleb vist ka uuesti teha, seegi roostes, tea mis traat seal on, kas sama mõõtu ehituspoodide tsinktraat sobib või hakkab venima?


Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#57

P Mai 29, 2016 22:41

Auk lõpetab siis edasi jooksmise kui plekk on läinud piisavalt paksuks.
kui sina ise kohe auku läbi ei lase, siis teeb teda korrrrrrosioon ja just kohe peale seda kui kõik värvitud on ))
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#58

E Mai 30, 2016 8:19

Istmepõhi on ikka üsna kobedast materjalist minu mäletamist mööda, mingi suvaline selle asenduseks küll ei sobi. Peaks oma keldrivaramu läbi vaatama, mul on seal paar istet..:) Ehk saab vajalikku kraami..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#59

R Juul 15, 2016 11:53

Väike täiendus taas, palju pole jõudnud.
Tagasilla peale liivapritsi lammutasin ju lahti ja nii sain pidurite tolmukatte plekid ka kätte.
Puhastasin ja lappisin tolmukatte augud vasega, lihtsalt katsetasin, keevitus WIG režiimis ja sulatasin vase augule peale, nii ei sulatanud alusmetalli liialt üles (vask sulab enne), vaseks kasutasin elektrikaabli jääke, seal ju puhas oksiidivaba materjal. Ka tagasilla pikkivarda kinnitus oli rooste poolt paras kuumaastik, tugevduseks tegin ka seal nii ja sai päris hea. Isegi roostesurmaga töödeldud pinda sai nii teha ilma eelneva fosfaadi mahanühkimiseta.

Ma hull miis lasin ka laagri korpuse pulbervärvida (et ei roostetaks enam), ainult värvisid tegelased vale värviga, oleks pigem tahtnud helehalli/hõbedast.
Laager ka taas koos uue määrdega, igati hea nüüd teine.

Aga küss tagasilla puksidega seoses, tahaks ikka pikaealist asja, e. siis peaks PUR puksidele minema, kuid kust leida ja võiks olla musta värvi, ei soovi miskit edevat sinna ...

Ja sama tööga sai ka istmete alumised raamid liivapritsitud + pulbervärvitud. Nüüd saab kokku panna, aga kes see enam mäletab, kuidas ...

Ah ja Ameerikamaalt saabus ka uus katus koos tagaklaasi osaga, kahjuks pole veel millegi külge panna.

Pilt

Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#60

R Juul 15, 2016 12:56

Powerflex Black Series näituseks:

http://shop.speedparts.se/en/prod/900-79-93/suspension/powerflex-bushes/black-series/
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#61

N Sept 29, 2016 20:01

Pole pikalt kirjutanud, suvi möödus muude tegevustega.
Aga nüüd võtsin asja taas käsile. Pagass on enam-vähem tehtud. Võtsin siis tagumise vasaku koopa ette.

Pilt

Kuna oli omajagu roostes, siis sai päris palju lahti lõigatud. Lisaks tänu sellele on nüüd ligipääs ka talale-karbile, mis autot koos hoiab.

Pilt
Pilt

Ülemine tala on päris hea ja tegelikult tundub, et ka alumine pool annab taastada (vajab keevitamist/lappimist, puhastamist/rooste muundust vm.), võrdlusena lammutatud 900 karp seestpoolt (mis nägi väljast suht ok) oli ikka kordades koledam.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#62

N Jaan 18, 2018 18:28

Pole siia üle aasta miskit kirjutanud, nüüd aga põhjust üks sissekanne teha.
Nimelt õnnestus Rootsist osta norm hinna eest heas korras originaal(vist, tootja Bosch) udutuled.

Pilt

Aga seisma on see projekt jäänud mitmel põhjusel, üheks eelmisel pildil olev liistualune auk kõrvalistuja tagaratta koopa juures. sai roostetanud osa välja lõigatud ja tükk asemele ettevaatlikult keevitatud. Aga ikka tõmbas alguses väljapoole pauna (täitsa ebaloogiline, jahtudes peaks kokku tõmbuma), sai siis osaliselt uuesti lahti lõigatud ja uuesti keevitatud tugedega. Siis aga tõmbas hoopis lohku ... ja nii läkski tuju teha ära. Peab ikka harjutama ja õppima veel. Siis aga tulid 2 masinat eelmisel aastal, mis tahtsid liikuma saamist.

Seega sellel aastal teeme aga edasi. Küll kunagi valmis saab, kiiret ei ole, lõbusõiduks autosid ju jagub.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#63

K Okt 17, 2018 21:05

Selle masinaga pisike samm edasi. Kuna istmete nahad päikese ja hooldamatuse pärast kivikõvad (taga peatugi suisa pudenes osaliselt), sai otsitud uus nahk + kunstnahk (originaalis näiteks ees seljatugi tagapool täielikult kunstnahast, eespool aga nahast). Ja kas nüüd või siis kevadel läheb õmblemisse. Aga mida teha vedrumati vm. seda nimetatakse, rooste poolt parasjagu puretud, samas kuskil katki pole. Kas liivapritsi + värvimine ... või leiab madratsitootjatelt analoogilist?
TagaSeljatugi.jpg
TagaSeljatugi.jpg (170.95 KiB) Vaadatud 8593 korda
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#64

K Jaan 16, 2019 18:31

Taas pisike samm edasi, mõned istmekatted ja peatoe sain juba kätte, peab hakkama kinnitama ja pingutama traatidega, seetõttu pildil pisut kortsus. Tõeliselt mõnna on ikka uus nahk (Rootsi toodang) ja näeb välja täpselt samasugune, kui originaalgi. Originaalkleepsud kah tagasi peatugedel.
Manused
esiiste.jpg
esiiste.jpg (137.7 KiB) Vaadatud 8353 korda
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#65

K Jaan 16, 2019 18:43

Mis firma toodang see istmenahk on?
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#66

K Jaan 16, 2019 22:08

Tegemist on "LINEA WOOD col. 609", järgi vaadates nagu segadus, kes tootja on, vist Nevotex, ostsin firmast Conectra. Vaatasin päris palju näidiseid ja käisin isegi mõnedes mööblifirmades, see oli kõige sarnasem ja värvuse järgi parim, mis originaaliga sarnanes (vaata pilti vana naha õmbluse all olevast servast, toon sama, struktuur ka, aga neti naha näidispildid erinevad reaalsusest, eelmise pildi tegin välguga ja toon kohe vale). Võib ju õela, et mööblinahk, aga sama paksusega ja max kvaliteediga, minu jaoks oli oluline sarnasus originaaliga. Nagunii see masin saab vähe sõitu ja kenasti garaažis varjus.
Manused
esiiste1.jpg
esiiste1.jpg (118.66 KiB) Vaadatud 8046 korda
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#67

T Jaan 29, 2019 16:49

Esiistmete istumisosad said nahad peale, näeb päris hea välja, vaid ees kaar oleks võinud täpsemini õmmeldud olla, aga eks seda keeruline saavutada.
Eelnevalt sai siis porolooni parandatud, vahekohale riie toetuseks liimitud (juhiistmel oli päris katki) ja ka seljatugi lapitud.
Üldse vahetasin nii istmepadjad, kui ka seljatoed omavahel ära, et tervem jääks juhikohale. See nõudis siis istmesoojenduse ja anduriga pisut jändamist.
istmepadi.jpg
istmepadi.jpg (90.9 KiB) Vaadatud 7911 korda
seljatugi.jpg
seljatugi.jpg (97.35 KiB) Vaadatud 7911 korda
esiistmepadi.jpg
esiistmepadi.jpg (63.35 KiB) Vaadatud 7911 korda
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#68

K Okt 02, 2019 17:32

Peaaegu aasta läks aega, aga lõpuks on kõik istmekatted õmmeldud.
Aga tagaistme roostes vedrudega peab ka midagi ette võtma, kas kellelgi on head soovitust ...
20191002_113030_HDR.jpg
20191002_113030_HDR.jpg (204.52 KiB) Vaadatud 7235 korda
TagaSeljatugi.jpg
TagaSeljatugi.jpg (170.95 KiB) Vaadatud 7235 korda
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#69

K Okt 02, 2019 18:48

Mul on keldris üks tagaiste.. tahad juppe? Aastast 85 vist...
Edit: Aikrt.. see ei pruugi kabriole sobida aga noh katsetamiseks võid täitsa niisama saada selle...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#70

P Juun 07, 2020 21:44

Läks pool aastat, aga peaaegu on uued nahad istmetel, esiistmete seljatoed veel vaja teha. Kuna kabriol on taga 2 kohta ja lühemad istmed, siis taastasin hoopis originaali vedrud jne. liivapritsiga puhtaks, roostesurm peale ja siis värv selga (oli miskit rohelist metallvärvi jääki) + läbipaistev kerevaha pintsliga kah peale. Ja siis tagaistmetele nahad peale. Natuke liiga pikaks on selle auto taastamine läinud, oli nuputamist, et kuis asjad lahti sai võetud ja kuis nad käivad. Päris rahule aga ei jäänud õmblejaga, kui iste veel enam-vähem, siis seljatoel eriti üks pool jäi ikkagi voltima. Ehk läheb ajapikku paremaks või oskab keegi miskit soovitada naha voltide väljaajamiseks / silumiseks.
.
tagaiste1.jpg
tagaiste1.jpg (166.09 KiB) Vaadatud 6365 korda
tagaiste.jpg
tagaiste.jpg (272.29 KiB) Vaadatud 6365 korda
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#71

E Juun 08, 2020 0:17

Kui tahad originaali siis klassiku ja tonnise originaal istmetel olidki õrnad voldid sees. Fööniga õrnalt soojendada ja peaks aitama võin veidi pingutada kuskilt nurgast nahka õrnalt pingule.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#72

K Jaan 27, 2021 20:44

Esiistmed kah koos aga küsimus suurele ringile, seljatugi nii kõrvalistuja, kui ka juhi oma loksuvad pisut. 2 ukselistel klassikutel seljatugi käib ette/maha, et keegi taha kah pääseks, aga ei saagi aru, kas see mehanism loksub või... Hästi ei näe ja ei saa aru kah. Lahti see mehanism ka väga ei käi.

Ehk siis kas nii peabki olema.
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#73

K Jaan 27, 2021 23:34

Lugesin postitust ja tekkis sportlik huvi. Kuna sai siin aasta alguses maale kolitud, siis ka oma Saab on nüüd kuivas kohas ja samas hoones, kus ise elan. Seega ajasin korra kargu alla ja läksin ja loksutasin oma 90 esiistmeid. Ja võib tõdeda, et jutt õige, mõlemad esiistme seljatoed loksuvad hoolega. Täpselt samamoodi ja sama palju. Ülemine ots ehk 4cm käib loksuga edasi-tagasi. Samas pole sellele ennem mõelnud ega ka probleemi näinud. Arvan, et tehnoloogiline eripära.

Vb 900 kupeeistmed vähe erinevad kah, kuid 90 kupeeistmed igastahes annavad antud resultaadi.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#74

N Jaan 28, 2021 9:05

arvo92 kirjutas:
K Jaan 27, 2021 23:34
Lugesin postitust ja tekkis sportlik huvi. Kuna sai siin aasta alguses maale kolitud, siis ka oma Saab on nüüd kuivas kohas ja samas hoones, kus ise elan. Seega ajasin korra kargu alla ja läksin ja loksutasin oma 90 esiistmeid. Ja võib tõdeda, et jutt õige, mõlemad esiistme seljatoed loksuvad hoolega. Täpselt samamoodi ja sama palju. Ülemine ots ehk 4cm käib loksuga edasi-tagasi. Samas pole sellele ennem mõelnud ega ka probleemi näinud. Arvan, et tehnoloogiline eripära.

Vb 900 kupeeistmed vähe erinevad kah, kuid 90 kupeeistmed igastahes annavad antud resultaadi.
Loksuvad ka NG900 kupee seljatoed..
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 848
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#75

K Aug 17, 2022 10:12

Esiuste sisepaneelid täielikult demonteeritud, pestud/puhastatud (ka see riba uste servades), metallriba akna kohas ka liivapritsitud roostest ja värvitud, lisaks keskmise osa papp sirgestatud. Ka teised sisepaneelid puhastatud. Paganama palju tööd oli sellega, eriti esiuste paneelidega. Vahetusse läks ka paneeli ülaosas olev nahk, vana polnud taastamist väärt. Nüüd näeb väga kena välja. Ainult keskosa papp-paneel ja tema peal olev riie, mis sai tagasi liimitud (pestes venis ühes suunas välja teises kokku, väga keeruline oli tagasi liimida), võiks parem olla. Eks vaatan, kas kunagi vahetan välja.
.
Uksepaneelid.jpg
Uksepaneelid.jpg (158.3 KiB) Vaadatud 2215 korda
Uksepaneel.jpg
Uksepaneel.jpg (131.14 KiB) Vaadatud 2215 korda
Vasta