Saab 900 2.0i 16v cat, 1991, aatom
Postitatud: N Nov 13, 2014 16:14
Tervitust, lugu selline.
Klassik Saab polnud mu lemmik, ikka vanemad need meeldisid.
Siis aga äkki Cabrio Classik teele mul jäi.
Oli vaja oma Cabriole doonorit kõrvale. Otsisin, mis ma otsisin, vaid Võrust leidsin ta.
Toomine kestis mõnusasti üle kuu, kuskil polnud "Konna".
Ah siis lõin ma käega, Tartust laenasin ma ta ja Lõuna-Eestimale tiiru peale tegin ka.
Koju sõidul mõtlesin, näe vanakese viimsed kilomeetrid nüüd sabas mul.
Aga nigu välk selgest taevast, miski sisse mulle läks, putitama asusin ma.
Vahetasin küünlad, puhastasin juhtmed, uus õli ja filter ning Cabrio MAF andur ja näe, ellu ärkas ta.
Aga kahjuks pole tal mitte ühtki - ühtki paprit.
Ehk siis lähemalt uurides puurides, kere päris heas korras, tiivad väga head, mullitamist vaid ühe tiiva alanurgas, ustel, kapoti servades ning taga koobaste sees + mootoriruumis, Põhja alla päris hästi ei näinud.
Muidugi salong on väsinud, lagi alla vajunud jne.
Aga mootor töötab väga hästi, pöörded vaid pisut suured. Spideo ja tahhomeeter kahjuks vaikivad. Käigud ja sidur ka väga head, vaid survelaager kahiseb, isegi käsipidur toimib.
Sillad ei kolise jne. ehk siis täiesti sõitmisvõimeline isend.
Mootor kusjuures huvitav, lisapihustiga sisselaskes + süüte andurit jagajal ja vaakumregulaatorit pole.
Masinal ees 403K kilomeetrit ja pärit kesk-Soomest vist.
Eks mootorit ole säästnud ka lisasoojendus plokis.
Nüüd ei teagi mis teha, kohe väga - väga kahju teist lammutama hakata :(.
Tea, kas teemagi õiges kohas, tänavale taga minna ju ei saa.
E: Vin koodi harutades tuli välja, et 1991.a. Soomes toodetud masin tegelikult.
Klassik Saab polnud mu lemmik, ikka vanemad need meeldisid.
Siis aga äkki Cabrio Classik teele mul jäi.
Oli vaja oma Cabriole doonorit kõrvale. Otsisin, mis ma otsisin, vaid Võrust leidsin ta.
Toomine kestis mõnusasti üle kuu, kuskil polnud "Konna".
Ah siis lõin ma käega, Tartust laenasin ma ta ja Lõuna-Eestimale tiiru peale tegin ka.
Koju sõidul mõtlesin, näe vanakese viimsed kilomeetrid nüüd sabas mul.
Aga nigu välk selgest taevast, miski sisse mulle läks, putitama asusin ma.
Vahetasin küünlad, puhastasin juhtmed, uus õli ja filter ning Cabrio MAF andur ja näe, ellu ärkas ta.
Aga kahjuks pole tal mitte ühtki - ühtki paprit.
Ehk siis lähemalt uurides puurides, kere päris heas korras, tiivad väga head, mullitamist vaid ühe tiiva alanurgas, ustel, kapoti servades ning taga koobaste sees + mootoriruumis, Põhja alla päris hästi ei näinud.
Muidugi salong on väsinud, lagi alla vajunud jne.
Aga mootor töötab väga hästi, pöörded vaid pisut suured. Spideo ja tahhomeeter kahjuks vaikivad. Käigud ja sidur ka väga head, vaid survelaager kahiseb, isegi käsipidur toimib.
Sillad ei kolise jne. ehk siis täiesti sõitmisvõimeline isend.
Mootor kusjuures huvitav, lisapihustiga sisselaskes + süüte andurit jagajal ja vaakumregulaatorit pole.
Masinal ees 403K kilomeetrit ja pärit kesk-Soomest vist.
Eks mootorit ole säästnud ka lisasoojendus plokis.
Nüüd ei teagi mis teha, kohe väga - väga kahju teist lammutama hakata :(.
Tea, kas teemagi õiges kohas, tänavale taga minna ju ei saa.
E: Vin koodi harutades tuli välja, et 1991.a. Soomes toodetud masin tegelikult.