Saab 900C, 1988, Andreas187
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Teen siia kaa nüüd rohelisest teema, et kui teinekord midagi huvitavat teen, siis saab teistega jagada ja endal hea järge hoida.
Kõik kes seda teemat loevad ilmselt teavad, et masin siit samast foorumist pärit. Karburaatoriga värk on mulle esmakordne, kuid see 74kW on joonelt uskumatult terav kui punasega võrrelda, mis kohapealt ikka üldse ära ei saanud ilma et seiereid puude latvade poole ei lasknud.
Masin on küll flatnose, kuid 1988 tähendab seda, et sel on uuema otsa pidurid ja veljevalem. Sõita on väga pehme ja mõnus, sest anti-rollbar'i sel pole. Ja kere on hea. Isegi liiga hea - seda peab hoidma.
Autole sobiks hästi nimeks Carolina (Klüfti järgi) - oma päritolu, Carburaatori ja heleda sisu poolest. :)
Mõned pildid eelmiselt kodumaalt Soomest ja Saabiklubi sügisrallilt :drive:
Kõik kes seda teemat loevad ilmselt teavad, et masin siit samast foorumist pärit. Karburaatoriga värk on mulle esmakordne, kuid see 74kW on joonelt uskumatult terav kui punasega võrrelda, mis kohapealt ikka üldse ära ei saanud ilma et seiereid puude latvade poole ei lasknud.
Masin on küll flatnose, kuid 1988 tähendab seda, et sel on uuema otsa pidurid ja veljevalem. Sõita on väga pehme ja mõnus, sest anti-rollbar'i sel pole. Ja kere on hea. Isegi liiga hea - seda peab hoidma.
Autole sobiks hästi nimeks Carolina (Klüfti järgi) - oma päritolu, Carburaatori ja heleda sisu poolest. :)
Mõned pildid eelmiselt kodumaalt Soomest ja Saabiklubi sügisrallilt :drive:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Suhteliselt juhuslikult sattusid ette ühed sportlikumad veljed.
Keskava tuleb suuremaks freesida, siis saab sobiliku rehviga alla proovida ja muljetada. Aga tüübi poolest need mulle meeldivad. Selline suhteliselt ajastukohane racing look :)
Keskava tuleb suuremaks freesida, siis saab sobiliku rehviga alla proovida ja muljetada. Aga tüübi poolest need mulle meeldivad. Selline suhteliselt ajastukohane racing look :)
- Maailmaparandaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
- Asukoht:
- Auto:
Värv on super mõnus. :beer:
http://www.metsaost.org
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Väga primitiivne probleem, kuid kuidas flatnose'il esitule pirni vahetatakse?
Uuemal klassikul on seal lihtne traadist klamber.
Flatnose'il aga mingi teine süsteem. Eeldasin, et seda tuleb vastu päeva keerata aga ei õnnestunud. Nagistasin ja proovisin keerata siia-sinna aga ei saanud kätte.
Uuemal klassikul on seal lihtne traadist klamber.
Flatnose'il aga mingi teine süsteem. Eeldasin, et seda tuleb vastu päeva keerata aga ei õnnestunud. Nagistasin ja proovisin keerata siia-sinna aga ei saanud kätte.
Vajuta peale ja keera.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Tasub karta :D
See käib uunikute talveralli ettevalmistuste hulka :)
See käib uunikute talveralli ettevalmistuste hulka :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Uunikute talveralli läheneb...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Esimene Uunikute Talveralli samuti läbitud. Sõit oli päris lahe ja teeolud kohati üsna keerulised. Vähema liiklusega teed olid kohati maru libedad või päris mudased, kuid püsisime rajal ja jõudsime meeleolukalt lõpuni.
Lumega oleks ehk ägedam olnud, kuid libedasõitu harjutada on vast olulisemgi. Auto oli nagu päris rallikas ja esimese hooga Maardust Tapale võttis pool paaki kütust ära. Seda vähemalt näidiku järgi. Igaks juhuks panime paagi täis ja tuli veidi mõistlikum ca 12l/100km
Äge värk :)
Üks äge Sonett II seisis ka raja ääres kes rallit jäädvustas (ilmselt too ivometsa vama?)
Lumega oleks ehk ägedam olnud, kuid libedasõitu harjutada on vast olulisemgi. Auto oli nagu päris rallikas ja esimese hooga Maardust Tapale võttis pool paaki kütust ära. Seda vähemalt näidiku järgi. Igaks juhuks panime paagi täis ja tuli veidi mõistlikum ca 12l/100km
Äge värk :)
Üks äge Sonett II seisis ka raja ääres kes rallit jäädvustas (ilmselt too ivometsa vama?)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Ei ole saanud TURBO :red: Ja kui nüüd päris aus olla, siis Rootsi kaitseväkke see masin samuti ei kuulu.
Loodan, et mind alla ei tulistata. Rakette ka pole - täitsa tsiviilsõiduk nagu kõik 9ga algavad Saabid.
Loodan, et mind alla ei tulistata. Rakette ka pole - täitsa tsiviilsõiduk nagu kõik 9ga algavad Saabid.
Üks äge Sonett II seisis ka raja ääres kes rallit jäädvustas (ilmselt too ivometsa vama?)
Too oli ikka Sonett III ja minu meelest oli tegu kaasfoorumlane krss-ga, kes küll siin eriti aktiivselt ei liigu.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Õigus, Andrus. Sonett III. Esimene on nii haruldane, et ununeb eest ära vahel :)
Aga esimese hooga võttis täitsa üllatuma seda silmata. Isegi uunikute ralli kontekstis
Aga esimese hooga võttis täitsa üllatuma seda silmata. Isegi uunikute ralli kontekstis
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Mõnus kevad käes. Punane laenas oma suviseid sporditosse kuniks endal veel vaja ei lähe. Sõit jälle palju pehmem ja vaiksem.
Flatnose 900 on ikka ülimalt stiilne auto. On see esimene spoileri lisa originaal või ise aretatud? Tundub kuidagi võõras seal. Kulged endiselt karpamootoriga ringi, kuidas kütusekulu? Tahaks juba enda oma ka tööle panna, aga vot ei saa veel, peab kannatama :P
PS, kas mulle tundub, või ongi flatnose mudelitel parempoolne esituli kuidagi vildakas? Enda omal samamoodi, vahe kapotiga kuidagist suurem nagu sul http://bit.ly/1GIioRB
Hiiglane.
PS, kas mulle tundub, või ongi flatnose mudelitel parempoolne esituli kuidagi vildakas? Enda omal samamoodi, vahe kapotiga kuidagist suurem nagu sul http://bit.ly/1GIioRB
Hiiglane.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Flatnose 900 on ikka ülimalt stiilne auto. On see esimene spoileri lisa originaal või ise aretatud? Tundub kuidagi võõras seal. Kulged endiselt karpamootoriga ringi, kuidas kütusekulu? Tahaks juba enda oma ka tööle panna, aga vot ei saa veel, peab kannatama :P
PS, kas mulle tundub, või ongi flatnose mudelitel parempoolne esituli kuidagi vildakas? Enda omal samamoodi, vahe kapotiga kuidagist suurem nagu sul http://bit.ly/1GIioRB
Hiiglane.
Spoileri lisa on originaal. See tähendab uuema otsa klassiku esispamprist lõigatud Esiots on alt nii tühi, et midagi peaks seal nagu olema minu arust. Mõni aeg tagasi jahtisin aero kit'i sellele aga paraku ei saanud. No ja siis läks talveralliks kiire modifikatsioon, mis peale jäigi. Kui see ulatuks külgedele ka, siis oleks vast parem. Aga seda varianti tuleb pigem huumoriga võtta. :)
Kulgen ikka karpaga aga kütusekulu ei oska sulle täpselt öelda. Tankimata ei ole veel jäänud, kuid ilmselt võtab rohkem kui T16. Linnas lühikesed otsad peamiselt.
Tulede osas ma arvan, et need peaks ikkagi ilusti saama istuma. Tuleb sättida. Oma ruby aerol oli ka väga kehvasti need tuled ja ei õnnestunud heaks sättidagi. Nüüd kui mul seal uus esipõll, kuhu ka tuled kinnituvad, siis istub nagu tehasest. Kõik vahed võrdsed ja sirged. Ehk et ju mu punasel oli eelmine põll siis veidi kõver
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
See auto on uuele entusiastile edasi antud Ehk tuleb temagi siia foorumisse ja jätkab seda teemat ise edasi.
Veel vahetult enne sai masinale tehtud väike hooldus, õlivahetus, karburaatori seadistamine ja ülevaatus, mille masin läbis puhtalt.
Terv,
Andreas
Veel vahetult enne sai masinale tehtud väike hooldus, õlivahetus, karburaatori seadistamine ja ülevaatus, mille masin läbis puhtalt.
Terv,
Andreas