Saab 900C, 1988, Andreas187

Vasta
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#1

E Nov 24, 2014 10:08

Teen siia kaa nüüd rohelisest teema, et kui teinekord midagi huvitavat teen, siis saab teistega jagada ja endal hea järge hoida.
Kõik kes seda teemat loevad ilmselt teavad, et masin siit samast foorumist pärit. Karburaatoriga värk on mulle esmakordne, kuid see 74kW on joonelt uskumatult terav kui punasega võrrelda, mis kohapealt ikka üldse ära ei saanud ilma et seiereid puude latvade poole ei lasknud.
Masin on küll flatnose, kuid 1988 tähendab seda, et sel on uuema otsa pidurid ja veljevalem. Sõita on väga pehme ja mõnus, sest anti-rollbar'i sel pole. Ja kere on hea. Isegi liiga hea - seda peab hoidma.
Autole sobiks hästi nimeks Carolina (Klüfti järgi) - oma päritolu, Carburaatori ja heleda sisu poolest. :)

Mõned pildid eelmiselt kodumaalt Soomest ja Saabiklubi sügisrallilt :drive:

Pilt

Pilt

Pilt
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#2

P Nov 30, 2014 22:09

Suhteliselt juhuslikult sattusid ette ühed sportlikumad veljed.
Keskava tuleb suuremaks freesida, siis saab sobiliku rehviga alla proovida ja muljetada. Aga tüübi poolest need mulle meeldivad. Selline suhteliselt ajastukohane racing look :)

Pilt
Kasutaja avatar
Maailmaparandaja
Postitusi: 21
Liitunud: N Juul 03, 2014 20:22
Asukoht:
Auto:

#3

L Dets 20, 2014 18:36

Värv on super mõnus. :beer:
http://www.metsaost.org
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#4

R Jaan 23, 2015 9:59

Väga primitiivne probleem, kuid kuidas flatnose'il esitule pirni vahetatakse?
Uuemal klassikul on seal lihtne traadist klamber.
Flatnose'il aga mingi teine süsteem. Eeldasin, et seda tuleb vastu päeva keerata aga ei õnnestunud. Nagistasin ja proovisin keerata siia-sinna aga ei saanud kätte.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#5

R Jaan 23, 2015 10:55

Vajuta peale ja keera.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#6

N Jaan 29, 2015 0:28

nägin, et oled auto ära "turbotanud" :D
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#7

N Jaan 29, 2015 9:15

Tasub karta :D

See käib uunikute talveralli ettevalmistuste hulka :)
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#8

K Veebr 18, 2015 23:44

Uunikute talveralli läheneb...

Pilt
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#9

N Veebr 26, 2015 16:48

Esimene Uunikute Talveralli samuti läbitud. Sõit oli päris lahe ja teeolud kohati üsna keerulised. Vähema liiklusega teed olid kohati maru libedad või päris mudased, kuid püsisime rajal ja jõudsime meeleolukalt lõpuni.

Lumega oleks ehk ägedam olnud, kuid libedasõitu harjutada on vast olulisemgi. Auto oli nagu päris rallikas ja esimese hooga Maardust Tapale võttis pool paaki kütust ära. Seda vähemalt näidiku järgi. Igaks juhuks panime paagi täis ja tuli veidi mõistlikum ca 12l/100km

Äge värk :)


Pilt

Üks äge Sonett II seisis ka raja ääres kes rallit jäädvustas (ilmselt too ivometsa vama?)
Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

N Veebr 26, 2015 16:56

Kas vabalthingavast on saanud siis TURBO?, et kirjad peal ja puha?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#11

N Veebr 26, 2015 23:15

Ei ole saanud TURBO :red: Ja kui nüüd päris aus olla, siis Rootsi kaitseväkke see masin samuti ei kuulu.
Loodan, et mind alla ei tulistata. Rakette ka pole - täitsa tsiviilsõiduk nagu kõik 9ga algavad Saabid.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#12

R Veebr 27, 2015 9:29


Üks äge Sonett II seisis ka raja ääres kes rallit jäädvustas (ilmselt too ivometsa vama?)


Too oli ikka Sonett III ja minu meelest oli tegu kaasfoorumlane krss-ga, kes küll siin eriti aktiivselt ei liigu.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

R Veebr 27, 2015 9:52

Eestis on üks sonett veel..,
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#14

R Veebr 27, 2015 10:20

Õigus, Andrus. Sonett III. Esimene on nii haruldane, et ununeb eest ära vahel :)

Aga esimese hooga võttis täitsa üllatuma seda silmata. Isegi uunikute ralli kontekstis
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#15

P Mär 15, 2015 18:33

Mõnus kevad käes. Punane laenas oma suviseid sporditosse kuniks endal veel vaja ei lähe. Sõit jälle palju pehmem ja vaiksem.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Hiiglane
Postitusi: 121
Liitunud: L Mär 26, 2011 12:46
Asukoht:
Auto:

#16

P Mär 15, 2015 20:07

Flatnose 900 on ikka ülimalt stiilne auto. On see esimene spoileri lisa originaal või ise aretatud? Tundub kuidagi võõras seal. Kulged endiselt karpamootoriga ringi, kuidas kütusekulu? Tahaks juba enda oma ka tööle panna, aga vot ei saa veel, peab kannatama :P
PS, kas mulle tundub, või ongi flatnose mudelitel parempoolne esituli kuidagi vildakas? Enda omal samamoodi, vahe kapotiga kuidagist suurem nagu sul http://bit.ly/1GIioRB

Hiiglane.
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#17

P Mär 15, 2015 22:39

Flatnose 900 on ikka ülimalt stiilne auto. On see esimene spoileri lisa originaal või ise aretatud? Tundub kuidagi võõras seal. Kulged endiselt karpamootoriga ringi, kuidas kütusekulu? Tahaks juba enda oma ka tööle panna, aga vot ei saa veel, peab kannatama :P
PS, kas mulle tundub, või ongi flatnose mudelitel parempoolne esituli kuidagi vildakas? Enda omal samamoodi, vahe kapotiga kuidagist suurem nagu sul http://bit.ly/1GIioRB

Hiiglane.


Spoileri lisa on originaal. See tähendab uuema otsa klassiku esispamprist lõigatud :) Esiots on alt nii tühi, et midagi peaks seal nagu olema minu arust. Mõni aeg tagasi jahtisin aero kit'i sellele aga paraku ei saanud. No ja siis läks talveralliks kiire modifikatsioon, mis peale jäigi. Kui see ulatuks külgedele ka, siis oleks vast parem. Aga seda varianti tuleb pigem huumoriga võtta. :)

Kulgen ikka karpaga aga kütusekulu ei oska sulle täpselt öelda. Tankimata ei ole veel jäänud, kuid ilmselt võtab rohkem kui T16. Linnas lühikesed otsad peamiselt.

Tulede osas ma arvan, et need peaks ikkagi ilusti saama istuma. Tuleb sättida. Oma ruby aerol oli ka väga kehvasti need tuled ja ei õnnestunud heaks sättidagi. Nüüd kui mul seal uus esipõll, kuhu ka tuled kinnituvad, siis istub nagu tehasest. Kõik vahed võrdsed ja sirged. Ehk et ju mu punasel oli eelmine põll siis veidi kõver
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#18

K Aug 12, 2015 13:48

See auto on uuele entusiastile edasi antud :) Ehk tuleb temagi siia foorumisse ja jätkab seda teemat ise edasi.
Veel vahetult enne sai masinale tehtud väike hooldus, õlivahetus, karburaatori seadistamine ja ülevaatus, mille masin läbis puhtalt.

Terv,
Andreas
Vasta