2. leht 3-st

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Jaan 10, 2007 19:00
Postitas SoS
Väike eelmise aasta kokkuvõte siis kah nüüd lõpuks:
~60-70% maanteel ja enamus täislastiga 5 reisijat+ umbselt pagasit

Distants: 12241 km

Üleüldised kulud:
Kokku: 27 311,67 kr
Keskmine: 2,23 kr/km
Sellest bensiin:
Liitrid: 1063,76
Kokku: 14 280,00 kr
Keskmine: 8,69 l/100km
Keskmine: 1,17 kr/km

Ikkagi odavam kui taksoga ja mugavam kui bussiga :)

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Jaan 24, 2007 14:37
Postitas SoS
Kaua tulnud palju tulnud, ütleks selle lumekese kohta :love: aga nüüd oleks üks lõpuotsa tonnine ja pisuke tutikas 9-5 puudu, siis saaks juba generatsioonide koguks nimetada, kõik autud 10a. vahedega
Pilt
Käima läheb perfektselt, aga käsipidur on jälle ära kadunud :wall: kõgu lõbu jääb saamata

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Jaan 24, 2007 15:02
Postitas Chipy
kas sul mitte käsipidur esiratastele ei toimi? ;)

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Jaan 24, 2007 15:10
Postitas Cyber
Algselt postitas: Chipy
kas sul mitte käsipidur esiratastele ei toimi? ;)
Ei, see on pisut uuem juba, mil kässar tagaratastele mõjub...

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Jaan 24, 2007 16:11
Postitas SoS
jup, nagu "päris" autodel... kui oleks esiteljel siis ei pabistakse niiväga selle puudumise pärast...

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Jaan 24, 2007 16:27
Postitas KT100
Puhasta, õlita trossid sadulate juurest ja reguleeri ;)
Minu oma on päris hea, saab isegi natuke rallida. Mõistuse piires muidugi :wise:

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: L Mär 24, 2007 16:46
Postitas SoS
Et siis kevad tulekul ja niiväga ei tahaks enam kontsadel klõbistada, aga näe suvepapud puudu. Ma tean küll, et see on koht kust ei tasuks väga kokku hoida, aga näe pole see tudengielu just mitte kõige odavam lõbu :red:
Kui keegi tahaks mulle ilusa küsimise eest 2 kasutatud M+S rehvi anda (185/65/15) või pisut odavamalt komplekti suverehve, siis võiks rõõmustada ühte väikest SAABisti U2U abil
Tartu ja lähiümbrus oleks väga ilus asukoht...
:drive:

Remondivajadustega ei ole kullake talve jooksul üldse pirtsutanud :) ainult tühikäik on viimase paagitäiega kohati ebaühtlane olnud, aga see on äkki kehva kütuse viga

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Mai 30, 2007 12:24
Postitas SoS
Vot nüüd läks natuke näpust :( ma teadsin, et enne katalüsaatorisse tulev ühenduskoht laseb natuke läbi ja pläriseb, üritasin siis miskit mõginat sinna panna, et ära täita. Isegi mõjus ja läks vaiksemaks, aga nüüd juhtus nii et foori tagant minnes käis järsku kaboom ja kat koos terve tagumise osaga eraldus :freak:
Ma nüüd loodan, et äkki oleks võimalik CO keevitusega seda veel kokku lappida ja ei pea uut hankima.

Kas kellelgi foorumlasel oleks sellist võimalust ja on nõus kompensatsiooni esitamisel ka antud toimingut sooritama või oskab soovitada kedagi/midagi?

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Mai 30, 2007 12:28
Postitas Jürgen
Aardla keevitus ehk..

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Mai 30, 2007 12:47
Postitas rantto
Miski töökoda mis tegeleb summutite lappimisega asub Teguri tänavas, seal hoovipeal, keerad vene masinate juppe müüva poe juurest sisse(Ülo äri vms). Pildilt on see sissesõit kortermajast paremal pool:) korstna juurdes mehed vist pesitsesitki sildid ka väljas.

EDIT: Terguri autoaiast üle tee

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Okt 30, 2007 15:43
Postitas SoS
Käisin ülevaatusel (E-tehno tartus) ja öeldi, et ei lasta läbi kuna on mootori- ja rooliõli leke. Ühesõnaga jamasti. Äkki keegi oskab nüüd aidata/juhendada kuidas antud probleemist mööda saada (likvideerida seda vist paraku ilma auto omahinda maksmata ei õnnestu).
Laseks ÜV ajaks roolivõimuõli kõik välja siis saaks rooliõli lekkest lahti :evil: aga mootori omast...?:(

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Okt 30, 2007 16:09
Postitas Cyber
Ei pruugi olla nii, et auto hinna juurde maksad. Kõigepealt pese korralikult puhtaks asi. Kõikvõimalik õlisodi ja pask maha. Siis ehk saad aru, kuskohast läbi jookseb. Peale pesu peaks värsked jäljed näha olema. Näiteks jagaja kaudu... Klapikambrikaane tihend võibolla. Mootori ja kasti vahelt on muidugi kõige sitem variant...

Kui roolivõimu tühjaks lased, siis pead rihma ka maha võtma, muidu keerad pumba pekki koheselt, vingub ka. Ja keerata on raske... Aga ju sul latt lekib, Kas nõksutab keeramisel ka?

Mul kunagi lasti ülevaatusel läbi küll, aga öeldi, et pese aegajalt mootorit, nagunii sa seda tilkumist kinni ei saa sel vanal rondil..:evil:

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Okt 30, 2007 16:13
Postitas SoS
Keeramisel ei nõksuta, mingi hetk oli vahepeal niimodi, et keeramisel mingi osa oli kergem ja siis raskem, ebaühtlane ühesõnaga, aga viimasel ajal pole täheldanud seda.
A ma olen aru saanud, et seda latileket ei õnnestugi efektiivselt ja püsivalt peatada?
Mul nii lahked ei oldud, võibolla mõnes teises punktis ollakse:freak:

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Okt 30, 2007 16:44
Postitas KT100
Üks lekkekoht võib see käigukasti kork ka olla, mis seal radika ees on. Enda omal sai silikoniga natuke mötsitud ja jäi pidama.
Ülevaatusel käisin suhtkoht õlise mootoriga, ei öeldud midagi...:drive:

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Okt 30, 2007 16:51
Postitas SoS
Mootori õlisuse kohta ei öeldud midagi, probleem oli ikkagi olemasolevas lekkes. Pole enda kasutuses ühtegi estakaadi ka, et ise sorkida...

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Okt 30, 2007 17:04
Postitas KT100
nüüd läks jutt natuke segaseks :D igaljuhul on klassiku käigukastis põhimõtteliselt mootoriõli, mitte spetsiaalne käigukasti oma. ÜV mehed ei pruugi ju vahet teha, tuli ta kastist või mootorist...

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Okt 30, 2007 17:11
Postitas SoS
Kirja pandi, et mootori- ja rooliõli leke. Käigukast ei tohiks lekkida.

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Nov 28, 2007 23:21
Postitas SoS
Sai siis natuke puhastatud ja mäkerdatud seal auto all ning läksin kordusele. Küsiti, et mille tõttu siis korduv on, vastasin et õlileke oli ja siis öeldi "ainult?" ning vaadati sellise pilguga, et tõesti aint selle pärast?!? (kusjuures minu arust oli veel sama tüüp kah, kes mind läbi ei lasknud :S) Aga kästi kanalile ajada, käidi korra all, midagi pähe ei tilkunud ja oligi kõik ning anti ilusasti paber kätte, et korras.

Vahepeal sai uued tagumised pidurisadulad koos klotsidega külge poogitud ja koos sellega ette sõidetud siuke ümmargune numbrike

Pilt
Aga tegelikult on talv on nunnu ja varsti saab ka juudijõulupuu tuppa tuua :headbang:

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Nov 28, 2007 23:40
Postitas tarmiit
näed siis!.....veel veits ja pool milli käes!:P
Aga ilus,kui asjad kõik jonksus on!

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: R Nov 30, 2007 14:17
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: SoS
Sai siis natuke puhastatud ja mäkerdatud seal auto all ning läksin kordusele. Küsiti, et mille tõttu siis korduv on, vastasin et õlileke oli ja siis öeldi "ainult?" ning vaadati sellise pilguga, et tõesti aint selle pärast?!? (kusjuures minu arust oli veel sama tüüp kah, kes mind läbi ei lasknud :S)


No ilmselt tilkus ülevaatajale esimesel korral midagi suisa näkku ja toopärast läbi ei lasknudki, vaid pidas vajalikuks sind veitsa nöökida :P
Peaaegu nagu mõni noriv professor suulisel eksamil, kui ikka vaja/tahtmist, siis kukutab tudengi läbi (va üksikud erandid).

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: P Veebr 17, 2008 0:13
Postitas SoS
Kui autost tuleb supakas välja tõsta selle jaoks, et koolist koju tulles kõik asjad ära mahuksid, siis pole mitte asju palju vaid auto väike... Sellega seoses ongi plaanis natuke suurem pereauto muretseda, aga kahte autot omada ei jõua. (Vihje klassiku otsijatele)

Ülal on pidanud end viisakalt ja praeguse "talve" kohta 10,75 linnas polegi vast väga palju.

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Mär 26, 2008 15:46
Postitas SoS
Sai nüüd kevadel pisut talvepilte klõpsitud :evil:
Pilt

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Aug 19, 2008 22:31
Postitas SoS
aga vahepeal mõtles mu saabike, et prooviks selle hollivuudi elu ka ära. Käiski siis nädalakese koos filmisetskonnaga kondamas ja millalgi novembris peaks minagi nägema, mis nad salaja seal tegid :cool:

Pilt

asjalikuma jutu poolt seda, et 359kkm pealt sai õli vahetatud ja suvekuumus on lae lahti sulatanud :( samuti on midagi kelladeploki tagant katki läinud, niiet kütuse ja temp. seierid püsivad nullis. Arvatavasti on viga vist selles kiles, mille peal rajad jooksevad, aga pole niipalju aega olnud, et oleks selle sealt tagant lahti lammutanud ja kontrollin kas on selles viga. Senikaua aga tuleb lihtsalt teiste näitude järgi sõita.
Kui juba hädaldamiseks läks, siis tuli välja, et vasakesimene vedru on ära murdunud ja ikka vägaväga kaua aega tagasi :freak: ilus oleks kui saaks millalgi ära vahetada need.

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Aug 20, 2008 3:57
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: SoS
Kui juba hädaldamiseks läks, siis tuli välja, et vasakesimene vedru on ära murdunud ja ikka vägaväga kaua aega tagasi :freak: ilus oleks kui saaks millalgi ära vahetada need.


Kui tõmmitsad olemas (saab nt Tööriistamarketist Tallinnast Lasnamäelt) ja vedrud kah (ladu24.ee või autoosad.ee), siis edasine on täiesti ise tehtav ka õue peal. Igaks juhuks peaks rehkendama 3-4 tunniga, aga võib ka kiiremini hakkama saada. Tõmmitsate mahtumisega võib pisut probleeme tekkida.
Jõudu vahetamisel!
Täiendus: Vägagi kasulik on omada selleks operatsiooniks kaht tungrauda.

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Aug 20, 2008 11:06
Postitas roomlane
Mul on üks kelladeplokk üle. Ei tea, kas terve kilega. Mul endal läheb sealt ainult tahhomeetrit tarvis, et ülejäänu võid saada...