Saab 900i <klassik> 88', SoS

schlaam
Postitusi: 115
Liitunud: P Juun 12, 2005 3:50
Asukoht:
Auto:

#51

K Aug 27, 2008 3:00

Sõitsin sul vist eile Tartus järel mõnisada meetrit oma rohelise klassikuga. Jube vahva - polnud oma autot üle kuu aja näinud ja läksin niisama tiirutama ja kohe sattusin saabneti numbrimärkidega klassiku taha.
Ja täna nägin sedasama saabi Decora lähedal parkimas..
Sedaankerega klassikuid ei ole palju, ilus masin sul :head:

e: btw, su skaibi kasutajanime vaadates tundub, et oleme ka nimekaimud =)
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 498
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5TiD, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#52

K Aug 27, 2008 11:21

Kui sa mu sabas maxima juures sõitsid, siis panin tähele, kui kusagil mujal, siis ei pannud :P
Decora juures müün läpakaid ja pargin siis kui vihmase ilmaga pole tahtnud märjaks saada tööle minnes
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5TiD
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 498
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5TiD, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#53

R Nov 07, 2008 11:10

Lasin teha ülevaatuspunktis eelkontrolli, mis tuvastas, et vasak-alumine sarniir tuleb vahetada ja käspidur on nõrgavõitu. Lasin siis sarniiri ära vahetada ja reguleerisin käsipidurile ka vunki juurde ning nüüd siis ülevaatus järgmise aastani mureta.
Kolmapäeval peaksin ka klõbinaatorid alla saama, kisub juba jäiseks pisut.

Vaatan, et eelmise aasta novembriga olen ~15kkm ära vuristanud.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5TiD
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 376
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#54

R Nov 07, 2008 23:22

Algselt postitas: tarmiit
näed siis!.....veel veits ja pool milli käes!:P
Aga ilus,kui asjad kõik jonksus on!


Mis numbrit me täna siit näeme!!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
yksheikki
Postitusi: 599
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht:
Auto:

#55

L Nov 08, 2008 13:41

Sa Tarbatus? Näen seda autot pea igal teisipäeval ja neljapäeval Sõbramaja juures.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 498
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5TiD, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#56

L Nov 08, 2008 13:51

Tasa ja targu tuleb neid numbreid kasvatada. Muidugi viisaastaku plaaniks oleks vaja tootlikkust 2x suurendada, aga no aastaks 2017 peaks ikka hakkama saama kui just külm vahepeal ära ei võta.

Algselt postitas: yksheikki
Sa Tarbatus? Näen seda autot pea igal teisipäeval ja neljapäeval Sõbramaja juures.

Eks saab siukestel aegadel tõepoolest pisut jalga keerutamas käidud.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5TiD
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 498
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5TiD, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#57

T Dets 02, 2008 14:15

Süütelukk muutus üleöö "paksuks" :poke: keeramine on hästi raske/tihke ning käivitamisel pean võtit ise tagasi keerama, et starter vabastada? Kui liiga palju keeran tagasi, siis sureb jälle välja, nii et jama ühesõnaga. Oskab keegi hüva nõu anda, kuidas tagasi korda saada?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5TiD
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13788
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#58

T Dets 02, 2008 14:18

Lukk maha ja korda vaja teha. Ma ei teagi, kuidas ta päris korralikult lahti käib (needitud minu teada), mingid spetsialistide nipid on seal. Kunagi lasin Anti juures teha.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 498
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5TiD, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#59

T Dets 02, 2008 16:49

Seega ilma kangiga lahti murdmata koduste vahenditega midagi ära ei tee?
Mingi vedelikuga loputada oleks mõtet?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5TiD
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
Kasutaja avatar
Jürts
Postitusi: 109
Liitunud: K Sept 05, 2007 17:59
Asukoht:
Auto:

#60

T Dets 02, 2008 16:55

Peaksid ikka luku välja võtma, siis on näha kas saad koduste vahenditega avada seda. Õli ei soovita panna paljud lukud seda ei taha. Kahjuks pole saabi süütelukku lahti kakkunud, kuid levinumate markide lukusid sai küll kodus lahti harutada ja puhastada.
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/286000.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/286000.png[/IMG][/URL]
ate
Saabiklubi liige
Postitusi: 1446
Liitunud: K Dets 08, 2004 15:21
Asukoht:
Auto: 2xSAAB

#61

T Dets 02, 2008 17:20

Viimati sai lukuga tegeletud paar aastat tagasi.
Aga tõenäoliselt tuleb kogu käigukangi kuliss lahti arutada.
Siis pääseb luku südamikule ja sellele tagurpidikäigu lukustus mehhanismile ligi.
Kui viimase puhastamine ei aita, saab ka südamiku kätte kui on käepärast piisavalt peenike torn millega peab tihvti (fikseerib süütelukku käigukangi kulissi korpuse sees) välja lööma.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#62

T Dets 02, 2008 17:22

Saad lahti ikka,sinna läheb selline kolme nagaga võti,mille saad edukalt padrunvõtmest teha,oli vist 8mm. Tegelikult see võti polegi suurim takistus,raskem on saada hooba salongi ja tagasi mootori ruumi.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13788
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#63

T Dets 02, 2008 19:42

Nalja teete mehed või? mis hooba salongi ja tagasi mootoriruumi?? Eemaldad keskkonsooli (ees ja taga paar polti, kässar üles ja siis peaks ta ka ära tulema). Käigukangi keerate ära (see on paari poldiga kinni tõmmatud, kui peale vaatate saate aru) ja peale seda paar polti veel (võib olla pisut tricky, sest on mingite kiiksuga mutikatega, aga saab hakkama kui loovalt läheneda) ja saate süüteluku kätte, mingit muud keemiat pole vaja... Ahjaa, süüteluku juhtmed on ka vaja lahti võtta... aga see on üsna kerge asi...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 498
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5TiD, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#64

N Jaan 29, 2009 0:34

Olge nüüd, polnud mingit raketiteadust tarvis. Tuleb lasta asjal natuke lihtsalt omatahtmist saada/olla ja pärast töötab viisakalt edasi nagu poleks miskit juhtunudki :eureka:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5TiD
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
yksheikki
Postitusi: 599
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht:
Auto:

#65

N Jaan 29, 2009 19:57

Ise paranevad asjad auto juures ei ole head. :wtf: Nagu elu näitab, lähevad need uuesti katki
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 498
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
Auto: 9-5TiD, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#66

R Jaan 30, 2009 17:52

Aga sellegipoolest on ta nüüd järgmise saabifänni hoole all.
eks näis kas ta ka siia pajatama tuleb.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5TiD
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97
Vasta