3. leht 3-st

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Aug 27, 2008 3:00
Postitas schlaam
Sõitsin sul vist eile Tartus järel mõnisada meetrit oma rohelise klassikuga. Jube vahva - polnud oma autot üle kuu aja näinud ja läksin niisama tiirutama ja kohe sattusin saabneti numbrimärkidega klassiku taha.
Ja täna nägin sedasama saabi Decora lähedal parkimas..
Sedaankerega klassikuid ei ole palju, ilus masin sul :head:

e: btw, su skaibi kasutajanime vaadates tundub, et oleme ka nimekaimud =)

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: K Aug 27, 2008 11:21
Postitas SoS
Kui sa mu sabas maxima juures sõitsid, siis panin tähele, kui kusagil mujal, siis ei pannud :P
Decora juures müün läpakaid ja pargin siis kui vihmase ilmaga pole tahtnud märjaks saada tööle minnes

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: R Nov 07, 2008 11:10
Postitas SoS
Lasin teha ülevaatuspunktis eelkontrolli, mis tuvastas, et vasak-alumine sarniir tuleb vahetada ja käspidur on nõrgavõitu. Lasin siis sarniiri ära vahetada ja reguleerisin käsipidurile ka vunki juurde ning nüüd siis ülevaatus järgmise aastani mureta.
Kolmapäeval peaksin ka klõbinaatorid alla saama, kisub juba jäiseks pisut.

Vaatan, et eelmise aasta novembriga olen ~15kkm ära vuristanud.

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: R Nov 07, 2008 23:22
Postitas tarmiit
Algselt postitas: tarmiit
näed siis!.....veel veits ja pool milli käes!:P
Aga ilus,kui asjad kõik jonksus on!


Mis numbrit me täna siit näeme!!

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: L Nov 08, 2008 13:41
Postitas yksheikki
Sa Tarbatus? Näen seda autot pea igal teisipäeval ja neljapäeval Sõbramaja juures.

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: L Nov 08, 2008 13:51
Postitas SoS
Tasa ja targu tuleb neid numbreid kasvatada. Muidugi viisaastaku plaaniks oleks vaja tootlikkust 2x suurendada, aga no aastaks 2017 peaks ikka hakkama saama kui just külm vahepeal ära ei võta.

Algselt postitas: yksheikki
Sa Tarbatus? Näen seda autot pea igal teisipäeval ja neljapäeval Sõbramaja juures.

Eks saab siukestel aegadel tõepoolest pisut jalga keerutamas käidud.

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Dets 02, 2008 14:15
Postitas SoS
Süütelukk muutus üleöö "paksuks" :poke: keeramine on hästi raske/tihke ning käivitamisel pean võtit ise tagasi keerama, et starter vabastada? Kui liiga palju keeran tagasi, siis sureb jälle välja, nii et jama ühesõnaga. Oskab keegi hüva nõu anda, kuidas tagasi korda saada?

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Dets 02, 2008 14:18
Postitas Cyber
Lukk maha ja korda vaja teha. Ma ei teagi, kuidas ta päris korralikult lahti käib (needitud minu teada), mingid spetsialistide nipid on seal. Kunagi lasin Anti juures teha.

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Dets 02, 2008 16:49
Postitas SoS
Seega ilma kangiga lahti murdmata koduste vahenditega midagi ära ei tee?
Mingi vedelikuga loputada oleks mõtet?

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Dets 02, 2008 16:55
Postitas Jürts
Peaksid ikka luku välja võtma, siis on näha kas saad koduste vahenditega avada seda. Õli ei soovita panna paljud lukud seda ei taha. Kahjuks pole saabi süütelukku lahti kakkunud, kuid levinumate markide lukusid sai küll kodus lahti harutada ja puhastada.

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Dets 02, 2008 17:20
Postitas ate
Viimati sai lukuga tegeletud paar aastat tagasi.
Aga tõenäoliselt tuleb kogu käigukangi kuliss lahti arutada.
Siis pääseb luku südamikule ja sellele tagurpidikäigu lukustus mehhanismile ligi.
Kui viimase puhastamine ei aita, saab ka südamiku kätte kui on käepärast piisavalt peenike torn millega peab tihvti (fikseerib süütelukku käigukangi kulissi korpuse sees) välja lööma.

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Dets 02, 2008 17:22
Postitas janek555
Saad lahti ikka,sinna läheb selline kolme nagaga võti,mille saad edukalt padrunvõtmest teha,oli vist 8mm. Tegelikult see võti polegi suurim takistus,raskem on saada hooba salongi ja tagasi mootori ruumi.

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: T Dets 02, 2008 19:42
Postitas Cyber
Nalja teete mehed või? mis hooba salongi ja tagasi mootoriruumi?? Eemaldad keskkonsooli (ees ja taga paar polti, kässar üles ja siis peaks ta ka ära tulema). Käigukangi keerate ära (see on paari poldiga kinni tõmmatud, kui peale vaatate saate aru) ja peale seda paar polti veel (võib olla pisut tricky, sest on mingite kiiksuga mutikatega, aga saab hakkama kui loovalt läheneda) ja saate süüteluku kätte, mingit muud keemiat pole vaja... Ahjaa, süüteluku juhtmed on ka vaja lahti võtta... aga see on üsna kerge asi...

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: N Jaan 29, 2009 0:34
Postitas SoS
Olge nüüd, polnud mingit raketiteadust tarvis. Tuleb lasta asjal natuke lihtsalt omatahtmist saada/olla ja pärast töötab viisakalt edasi nagu poleks miskit juhtunudki :eureka:

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: N Jaan 29, 2009 19:57
Postitas yksheikki
Ise paranevad asjad auto juures ei ole head. :wtf: Nagu elu näitab, lähevad need uuesti katki

Saab 900i <klassik> 88', SoS

Postitatud: R Jaan 30, 2009 17:52
Postitas SoS
Aga sellegipoolest on ta nüüd järgmise saabifänni hoole all.
eks näis kas ta ka siia pajatama tuleb.