Saab 900i, 3D, 1990, tafffguy
Postitatud: E Mai 11, 2015 18:59
Tere!
Nagu iga enda auto kohta olen teinud foorumisse teemad, siis teen ka selle masina kohta.
Alustan täitsa algusest: kuna oman Mazda 6, siis oli tahtmine saada endale teiseks autoks midagi huvitavamat, millega oleks suvel erilisem tunne sõita - midagi hobiauto laadset, vaatasin erinevaid cabriosid ja kupeesid, kuid kuna praktilist meelt on nii palju, siis ei tõmmanud kalli cabrio poole, millest hiljem oleks väga raske lahti saada ning raha all kinni hoida. Ei oskagi täpselt öelda, kust tuli sellise Saabi mõte, silma on nad ammu jäänud, näevad huvitavad välja. Hoidsin nii Soome kui Rootsi portaalidel silma peal, oli pakutavaid küll, aga suhteliselt kallilt, kui arvestada veel sisse toomist ja Eestis arvele võtmist ning tagatipuks ei vastatud mulle kuskilt poolt. Ühel hetkel tuli auto24´ja müüki täpselt sellise kerega pill nagu ma saada tahtsin. Helistasin kohe samal päeval, kuid hind oli minu jaoks veidi krõbe, arvestades ta välimust. Läks juba ligi kuu mööda, kui sai kaalutud kõiki teisi variante, vanu bemme jms. Lõpuks ikkagi otsustasin uuesti müüjaga ühendust võtta ja vaatama minna, üldine seisukord oli hea, aga kere oli väga tuhmunud ning midagi erilist ta välja ei näinud, andsin müüjale lubaduse, et võtan paari päeva jooksul ühendust ning võtan ära, seedisin veel mõtet kaks päeva ning võtsin veel kindluse mõttes kaasa sõbra, kes vaatas üle ja oli kindel, et selle kere saab veel ilusaks. Ostu-müügilepingud tehtud ja raha üle antud ning auto ära viidud. Siis seisis ta mitu nädalat Tallinnas maja ees, kuni viisin Türile vanemate koju ja tekkis üks nädalavahetus, kus oli aega auto ette võtta. Lähemalt räägin teema lõpus koos piltidega, seni lisan aga veel veidi infot auto kohta.
Nii, auto on toodud 2011a. Soomest. Kaasa sain erinevaid arveid tehtud töödest, palju fakte auto kohta ning ka suve rehvid koos plekist ilukilpidega. Seisukord on tal hea, roostet on vähe, midagi läbivat kindlast ei ole, aga leidub näiteks ustel all pool liistu, kui peaks väga karjuma hakkama, siis sellist alumist otsa ei ole väga keeruline korda seada, aga praegu see mind ei häiri, ega torka silma, sest auto on siiski vana ning tehase seisukorda ju ei ootagi. Lisaks veel see, et sillad on väga tihedad ning mootor ja kast toimetavad ilusti.
Nüüd aga lisan mõned tegevuse käigus tehtud pildid ning saab näha, mis ära tehti. Poleerimise teostas sõber, ise olin kõige muuga abis, lisaks oli vaja veel vahetada rehvid, puhastada auto seest, mis oli nii määrdunud, et tolmuimejat ja lappi polnud väga pikalt näinud.
Siin siis mõned pildid. Kahjuks erilist "enne-pärast" pilte mul pole, sest esimesed on umbes klõpsitud, kuid aimu ja kõike muud saab sellegipoolest.
Selline oli ta ostes:
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718406/FullSizeRender__2_.jpg)
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718407/FullSizeRender__3_.jpg)
Siin on väike enne-pärast pilt, pärast seda kui poleermasinat tunda sai
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718409/FullSizeRender__1_.jpg)
Ning enne-pärast pilt stange välimusest, töötlesin seda kuuma fööniga
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718437/FullSizeRender__5_.jpg)
Ja teema sisukuse mõttes ka pilt tagatuledest, kust sai poleermasinaga üle lasta ja reaalselt on suur vahe
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718444/FullSizeRender__4_.jpg)
Ka ilukilbid sai nitroga üle käia, aga kahjuks polnud pastat, millega neid paremaks poleeriga, ilmselt sellised nad olema peavadki
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718448/FullSizeRender__9_.jpg)
Ning paar pilti lõpp tulemusest, ise olen väga rahul, tulemus on öö ja päev ikka, sisu oli samuti väga räpane, aga sellest kahjuks enne-pärast pilte ei teinud
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718451/FullSizeRender__7_.jpg)
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718452/FullSizeRender__8_.jpg)
Lõpetuseks veel plaanidest. Ega suurt ei plaanigi, sest välimus on minu jaoks väga hea juba, kindlasti mõtlen velje peale, aga ei ole veel otsustanud, mis sinna minu silmis sobiks. Lisaks veel lähiajal soetan taha ovaalkõlarid ning armatuuri koaksiaalid ja ka parema maki. Praegune retromakk sobib sinna ideaalselt, aga kahjuks on helikvaliteet tähtsam.
Nagu iga enda auto kohta olen teinud foorumisse teemad, siis teen ka selle masina kohta.
Alustan täitsa algusest: kuna oman Mazda 6, siis oli tahtmine saada endale teiseks autoks midagi huvitavamat, millega oleks suvel erilisem tunne sõita - midagi hobiauto laadset, vaatasin erinevaid cabriosid ja kupeesid, kuid kuna praktilist meelt on nii palju, siis ei tõmmanud kalli cabrio poole, millest hiljem oleks väga raske lahti saada ning raha all kinni hoida. Ei oskagi täpselt öelda, kust tuli sellise Saabi mõte, silma on nad ammu jäänud, näevad huvitavad välja. Hoidsin nii Soome kui Rootsi portaalidel silma peal, oli pakutavaid küll, aga suhteliselt kallilt, kui arvestada veel sisse toomist ja Eestis arvele võtmist ning tagatipuks ei vastatud mulle kuskilt poolt. Ühel hetkel tuli auto24´ja müüki täpselt sellise kerega pill nagu ma saada tahtsin. Helistasin kohe samal päeval, kuid hind oli minu jaoks veidi krõbe, arvestades ta välimust. Läks juba ligi kuu mööda, kui sai kaalutud kõiki teisi variante, vanu bemme jms. Lõpuks ikkagi otsustasin uuesti müüjaga ühendust võtta ja vaatama minna, üldine seisukord oli hea, aga kere oli väga tuhmunud ning midagi erilist ta välja ei näinud, andsin müüjale lubaduse, et võtan paari päeva jooksul ühendust ning võtan ära, seedisin veel mõtet kaks päeva ning võtsin veel kindluse mõttes kaasa sõbra, kes vaatas üle ja oli kindel, et selle kere saab veel ilusaks. Ostu-müügilepingud tehtud ja raha üle antud ning auto ära viidud. Siis seisis ta mitu nädalat Tallinnas maja ees, kuni viisin Türile vanemate koju ja tekkis üks nädalavahetus, kus oli aega auto ette võtta. Lähemalt räägin teema lõpus koos piltidega, seni lisan aga veel veidi infot auto kohta.
Nii, auto on toodud 2011a. Soomest. Kaasa sain erinevaid arveid tehtud töödest, palju fakte auto kohta ning ka suve rehvid koos plekist ilukilpidega. Seisukord on tal hea, roostet on vähe, midagi läbivat kindlast ei ole, aga leidub näiteks ustel all pool liistu, kui peaks väga karjuma hakkama, siis sellist alumist otsa ei ole väga keeruline korda seada, aga praegu see mind ei häiri, ega torka silma, sest auto on siiski vana ning tehase seisukorda ju ei ootagi. Lisaks veel see, et sillad on väga tihedad ning mootor ja kast toimetavad ilusti.
Nüüd aga lisan mõned tegevuse käigus tehtud pildid ning saab näha, mis ära tehti. Poleerimise teostas sõber, ise olin kõige muuga abis, lisaks oli vaja veel vahetada rehvid, puhastada auto seest, mis oli nii määrdunud, et tolmuimejat ja lappi polnud väga pikalt näinud.
Siin siis mõned pildid. Kahjuks erilist "enne-pärast" pilte mul pole, sest esimesed on umbes klõpsitud, kuid aimu ja kõike muud saab sellegipoolest.
Selline oli ta ostes:
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718406/FullSizeRender__2_.jpg)
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718407/FullSizeRender__3_.jpg)
Siin on väike enne-pärast pilt, pärast seda kui poleermasinat tunda sai
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718409/FullSizeRender__1_.jpg)
Ning enne-pärast pilt stange välimusest, töötlesin seda kuuma fööniga
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718437/FullSizeRender__5_.jpg)
Ja teema sisukuse mõttes ka pilt tagatuledest, kust sai poleermasinaga üle lasta ja reaalselt on suur vahe
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718444/FullSizeRender__4_.jpg)
Ka ilukilbid sai nitroga üle käia, aga kahjuks polnud pastat, millega neid paremaks poleeriga, ilmselt sellised nad olema peavadki
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718448/FullSizeRender__9_.jpg)
Ning paar pilti lõpp tulemusest, ise olen väga rahul, tulemus on öö ja päev ikka, sisu oli samuti väga räpane, aga sellest kahjuks enne-pärast pilte ei teinud
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718451/FullSizeRender__7_.jpg)
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4718452/FullSizeRender__8_.jpg)
Lõpetuseks veel plaanidest. Ega suurt ei plaanigi, sest välimus on minu jaoks väga hea juba, kindlasti mõtlen velje peale, aga ei ole veel otsustanud, mis sinna minu silmis sobiks. Lisaks veel lähiajal soetan taha ovaalkõlarid ning armatuuri koaksiaalid ja ka parema maki. Praegune retromakk sobib sinna ideaalselt, aga kahjuks on helikvaliteet tähtsam.