Saab 900c 3d, 1989, Helen
Ma olen ise kah selle tiiva osas veel kahevahel: praegusel kujul (igasuguste spoilerite-tiivakesteta) on selle auto väliskuju minu arvates kõige kenam ning mingi wannabe-Aero mulje jätmine ei paku absoluutselt pinget. Täpselt samal põhjusel puudub huvi ka valuvelgede jms täiesti mõttetu tilulilu vastu (SELLEL pildil saab ju kohe võrrelda toda musta kahe spoileritega autode vahel - clean look pole mitte kole). Aga samas on Saabi antitiib midagi väga erilist kõigi teiste autode "moosiriiul tüüpi" antitiibadega võrreldes, et nagu päriselt välistada kah ei tahaks... Aga noh, ma pole ju selle auto ainus omanik:P. Eks see kes sõidab rohkem, tema ka otsutab.
Algselt postitas: Nastix
Miks te lühikese numbri tahtsite panna ?
Kui ma Pardi kupeed kunagi nägin, siis oli omale kah selge, et peab lühikesega olema, lihtsalt meeldib. Seda enam, et pikk number koos numbrialusega sinna esimesse numbriauku hästi mahtuda ei taha (u 1cm pikem kui auk ise, peaks midagi kombineerima/lõikama/mahalihvima hakkama).
Grrr, alates tänasest sõidab auto ilma õlirõhuta. Viga oli tegelikult ammu teada, aga anduri rikke välistamiseks kiskusin isegi anduri eest ära, aga sealt august ei tulnud tõesti mitte midagi, isegi mitte pöördesse ajades. Millegipärast arvan, et eriti kaua niiviisi sõita vist ei õnnestu...:(
Tegelikult oli see ammu teada. Auto sai juba ostetud teadmisega, et mootoris on kerge kolks ja ühel päeval ootab ees mootori vahetus. Ei arvanud muidugi, et see päev nii ruttu saabub. Trionic vajus auto Eestisse saabumise päeval seda häält kuuldes mõttesse ja ütles kohe, et see on saale kolks. Hääl oli tegelikult vaikne, väga erinev tüüpilisest saalehäälest ja ka käitumine (pöördeid tõstes ja langetades) viitas pigem millelegi muule (klapid) ja teised (mitte-Saabi) spetsid ütlesid surmkindlalt, et see võib olla mis iganes, aga mitte saalehääl. Täna siis käis vist lihtsalt saale ringi, sealt jookseb nüüd õlisurve maha, mingit kolksu pole veel sisse tulnudki. Nojah, kahjuks oli Trionicul õigus (müts maha ebatüüpilise vea õige diagnoosimise eest!)
Tegelikult oli see ammu teada. Auto sai juba ostetud teadmisega, et mootoris on kerge kolks ja ühel päeval ootab ees mootori vahetus. Ei arvanud muidugi, et see päev nii ruttu saabub. Trionic vajus auto Eestisse saabumise päeval seda häält kuuldes mõttesse ja ütles kohe, et see on saale kolks. Hääl oli tegelikult vaikne, väga erinev tüüpilisest saalehäälest ja ka käitumine (pöördeid tõstes ja langetades) viitas pigem millelegi muule (klapid) ja teised (mitte-Saabi) spetsid ütlesid surmkindlalt, et see võib olla mis iganes, aga mitte saalehääl. Täna siis käis vist lihtsalt saale ringi, sealt jookseb nüüd õlisurve maha, mingit kolksu pole veel sisse tulnudki. Nojah, kahjuks oli Trionicul õigus (müts maha ebatüüpilise vea õige diagnoosimise eest!)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nyyd sai siis kah selle autoga mõned km ära sõidetud.
minu esimene kogemus 900, ja kraburaatoriga, ja tulemusel pole viga! ega kui kapoti alla ei vaata, siis kyll aru ei saa, kas purtse või kraburaator.
minu esimene kogemus 900, ja kraburaatoriga, ja tulemusel pole viga! ega kui kapoti alla ei vaata, siis kyll aru ei saa, kas purtse või kraburaator.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
nyyd sai siis kah selle autoga mõned km ära sõidetud
Veelkord, tuhanded tänud ivometsale:notworthy:, kes tegi ära väga suure töö ning vahetas ära mootori sel autol. Praeguseks olen sõitnud sellega peaaegu 500km ja ikka väga tore on sõita. Ei saa mitte jätta mainimata ka ühte pisidetaili ivometsa töökultuurist: igal pool on potsik õliga kõrval ja enne kinnikeeramist käivad kõik mutikad sellest läbi. Loodetavasti asjata, st loodetavasti ei pea selle mootori kallale enam kunagi tikkuma:). Autol oli päris huvitav viga: vända simmeri sisemist poolt kokkusuruv pikk vedru oli jalutama läinud, seejärel läks otsapidi pumpa (sel mootoril oli üsna ebaharilik suure auguga sõel ees, mitte tüüpiline traatvõrk), mis oli selle vedru ilusti väikesteks juppideks hekseldanud, karter vedrujuppe täis, üks neist pumba reduktsiooniklapi vahel, mille tõttu kadus ka õlisurve. Peale pumpa püüdis filter vedrujupid ilusti kinni ja saaled viga vist ei saanudki, nende kulumisaste oli igal juhul vastav auto väga väikesele läbisõidule. Et kui kellelgi huvi selle mootori vastu, siis see on nüüd müüdav. Selle testsõiduga leidis ivomets veel ühe vea, vaevukuuldav kolks/loks mootoriga kiirendamisel/pidurdamisel, mille põhjustas parema veovõlli sisemise otsa ehk tripoidlaagri ühe osa defekt, nimelt olid sealt nõelad kaduma läinud. Ta otsis välja isegi vastavas mõõdus (kuid kahjuks liiga pikad) nõelad (mida kataloogi järgi ei eksisteerivatki, st õiges pikkuses nõelu), kuid õnneks leidus korralik tripoidlaager kasutaja Midnighti varuosalaost (õnneks kauplesin talle autot tuues selle eelmiselt omanikult kaasa, kuigi tegelik kolksu põhjus oli sel autol hoopis defektiga esirattalaager). Kui juba tänamiseks läks, siis ei saa jätta mainimata Nakatajat, kes mind oma uhke rohelise lennukiga ivometsa juurde sõidutas.
Tegin möödunud nädalal autoga ühe 1700km reisi ja Saab tegi ühe väga kummalise üllatuse. Nimelt tuli paak-täis meetodil tankides kogu reisi keskmiseks kütusekuluks ainult 5.6L/100km (Soome kütusega), kusjuures auto oli kogu aeg vägagi koormatud (sõit saba vastu maad), keskmine kiirus kõrgem kui Eestis (kiirteed) ja sõidutingimused kehvemad (jää, lumi, mitme käigu allavahetamist nõudvad mäkketõusud jms). Odomeetri valetamine on samuti välistatud, kuna pidevalt oli ka GPS armatuuril. Olgu öeldud, et Statoili kütusega on aeglasemalt sõites selle auto kütusekulu maanteel 8L/100km ringis. Varem teiste R4 Saabidega pole ainult kütuse kvaliteedi arvelt veel kunagi nii suurt vahet saanud...
Koju tulles palus õde mõned pildid uutest talvekummidest ja Soomes paigaldatud konksust. Tänu välgu kasutamisele jäi kõigile piltidele päris huvitav värvidemäng. Need kaks oranzhi täppi seal tagaklaasil on meie puberteediealise labradoripoisi silmad:)
Koju tulles palus õde mõned pildid uutest talvekummidest ja Soomes paigaldatud konksust. Tänu välgu kasutamisele jäi kõigile piltidele päris huvitav värvidemäng. Need kaks oranzhi täppi seal tagaklaasil on meie puberteediealise labradoripoisi silmad:)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seda paak-täis-meetodit tuleks korduvalt kasutada. See 2 paagitäit, mis sul seal kulus, võib veel pisut vähe olla..:) Olen täheldanud, et erinevad tanklapüstolid lõpetavad bensusoristamise erinevatel aegadel ja tegelikult on võimalik sinna veel mitu head liitrit pärast plõksu sisse lasta.
No need paar liitrit ei tõstaks kulu kah kuidagi nii kõrgele kui oli Eestis (vahet pole, alati tangin samal moel selle "klõpsuni" ega tee mingit järelsoristamist). Ja see (enamjaolt maantee-)kulu on siiski nii väike, et siiani raske uskuda ja ma poleks olnud nõus varem ega ka praegu vedama kihla selle peale, et 2L karpaga kombikupee Saab nii vähe kütust saab võtta. Siiamaani kahtlustan veel, et krt peab ju olema mingi arvutusviga:P
Ma ei tea, mida see Ivomets seal mootoril täpsemalt üldse häälestas, aga see kukkus tal igatahes väga hästi välja:notworthy:
Ma ei tea, mida see Ivomets seal mootoril täpsemalt üldse häälestas, aga see kukkus tal igatahes väga hästi välja:notworthy:
Olen praeguseks kasutanud selles mustas Classikus oma GPSi ja DVD/CD/VCD/SVCD/HDCD/mp3 mängijagat juba ca 3000km jooksul. Ei saa salata, et ütlemata mugav on selles autos välismaal komandeeringutes käies pikkadel tühjadel kiirteedel filme või niisama muusikavideosid vahtida. Klassikutel on armatuuril selline mõnus lohk, kuhu ekraani lihtne paigaldada ja et see seal kurvides sõitma ei hakka. Samuti püsib GPS selle lohu vasakus (sügavamas) servas päris rahuldavalt ("hästi" öeldud oleks liialdamine). Ausalt öeldes on päris suur tahtmine hakata järgi aitama kogu seda kõlarimajandust, mis on originaalis (viisakasti väljendades) väga lahja. Aga pigem vast ainult hooldan ja remondin seda vajadusel, sest kui suvi tuleb, võtab õde Helen mul selle auto nagunii käest ära. Saan temast täiesti aru, ise võtaks kah :P
Samal ajal, kui mina Sonetti sidurit lammutasin, pani Helen oma klassikule alla valuveljed, mis ma kevadel Soomest talle tõin. Enne lubasin, et sellele autole ei tule mingeid valuvelgi, aga neid lähemalt uudistades käis peas mingi klõps vist, et need on üks hirmus väheseid, mis üldse sellisele autole võiks sobida. Ja minu (ja õnneks ka Heleni) arvates sobivad nii hästi, et ei ole kahju oma sõnu süüa :P