Saab 900 turbo, 1992, brg

brg
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 18, 2015 18:48
Asukoht:
Auto:

#1

T Okt 27, 2015 18:56

Tere, siin on minu esimene Saab. Kümmekond päeva on ta mul käes olnud, 1000+km sõidetud, esimene kord teelegi jätnud ja ka muus mõttes palju rõõmu valmistanud :)

Auto on algselt 900S (16-klapiline LPT, 107kW), kuid eelmised ülelahe omanikud on juurde pannud intercooleri, ülelaaderõhu kella ja reguleeritava ventiili.

jätkub...



Lisatud failid
brg
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 18, 2015 18:48
Asukoht:
Auto:

#2

T Okt 27, 2015 19:10

Kui minu eelmine igapäevasõiduk, 2009 Citroen, septembri alguses õnnetusse sattus ja seejärel kindlustuse poolt ära osteti, olin mõnevõrra nõutu. Ei osanud eriti ühtegi autot asemele tahta. Peres oli teine auto olemas ja päris tavalise masina järgi polnud otsest vajadust. Samas, need autod mida muidu netis vesistamas käin, on liiga ebapraktilised ja käivad ka hinna poolest üle jõu. Saab on mulle alati meeldinud ja kolmeukseline 900 tundus käesoleval hetkel just see paras auto, mida osta.

Iseasi, kust seda osta. Eesti kuulutuste hulgas midagi silma ei jäänud ja järgmisena vaatasin Soome poole. Sealt ma selle siis leidsingi ja üle-eelmisel nädalavahetusel sõitsin talle Oulu järgi. Reede õhtul peale tööd laevaga Helsinkisse ja sealt üleöö-rongiga Oulu, tagasi kavatsesin autoga tulla. Auto laevapilet oli õhtuseks tagasisõiduks võetud. Plaan B puudus :D Eelnevalt olin müüjaga mõned kirjad vahetanud ja tundus, et auto võiks omal jalal see 650km ikka ära sõita.

Kohapeal vaatasin põgusalt auto üle, eks mõned pisikesed üllatused ikka olid, aga üldmulje oli ok ja road-trip võis alata. Esimeses tanklas aga läks auto üsna kehvasti käima - ketras ketras ketras, aga lõpuks käivitus. See aga lõi endal ohutulukese põlema ja et parem oleks autot mitte seisma jätta. Teele jäävates looduskaunites kohtades jäävad seega peatused ära ja seisma saan jääda ainult suuremates tanklates, kus rahvast rohkem. Sellega tegelikult kogu draama piirduski, järgmise 2 tankimise ja väikese niisama peatuse järgi Lahtis läks auto kergelt käima. Samuti pole käivitamisega probleeme tulnud järgneva 10 päeva jooksul.

Soomest tulles oli auto Saabi sunburst-velgede ja naelrehvidega. Mul oli kindel soov 3-kodaraga Aero veljed sinna alla saada ja siitsamast foorumist need ka leidsin. Kahjuks on nende offset veidi väiksem kui originaalis ja selle mõõduga rehv käib suuremates aukudes kergelt koopa serva pihta. Seda õnneks siiski üsna harva.

Eile lõuna paiku tööle sõites aga hakkas auto jõnksutama ja paar km hiljem suri välja. Käima enam ei saanud, aku tühi. Ehk siis laadimine pidi puudulik olema (armatuuris lambike ka ei põlenud). Krokodillidega sain käima, aga lahti võttes suri jälle välja. Käisin laadisin kodus aku täis ja sõitsin Saabi koju. Õhtul vahetasin geneka regulaatori/harjad ära, ühendasin katkise ergutuse juhtme külge tagasi ja laadimine oli olemas (armatuuri lambike samuti). Rõõmu kui palju.

Muid suuremaid plaane hetkel nagu polegi, esiklaasi võiks ära vahetada, natuke siit-sealt sättida ja sõita. Talveplaane otseselt pole, aga ilmselt plaanin ka talvel ikka sõidus hoida.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

T Okt 27, 2015 19:21

Väga ilus :thumb:
Saabi fänni auto :)
Muretuid kilomeetreid.
__In Boost We Trust__
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#4

T Okt 27, 2015 19:23

Hea valik! Hoiatan raske haiguse eest. Aga õnneks on saabihaigus üks meeldivamaid, paljud kadestavad. Ma olen Soomest kolm klassikut toonud, aga Turust kaugemale pole jõudnud. Oulu-reis on ikka tõsine ettevõtmine. Loodetavasti tasus ära. Rõõmsat veeremist!
SAAB on tegusõna!
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#5

T Okt 27, 2015 19:47

Ma mäletan midagi soome kuulutuses teisest, beežist nahk tagumisest istmest, mis teema sellega oli?
brg
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 18, 2015 18:48
Asukoht:
Auto:

#6

T Okt 27, 2015 21:10

Ära tasus kindlasti, juba praegu tunnen ennast 10a nooremana :D

Teine komplekt istmeid (mäludega el-istmed) oli lisaraha eest kaasa müüa, kuid need olid 4-ukselise omad, ehk siis esiistmetel ette kallutust polnud ja seisukord oli ka minu meelest veidi kehvem kui olemasolevatel istmetel (juhiistme nurgas auk sees ja õmblused narmendasid). Loobusin nondest.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

T Okt 27, 2015 21:16

Krt ilus värk :notworthy:
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#8

T Okt 27, 2015 21:21

Näita seest ka ;)
Vesistan ka igapäev :love:
Lapsi ei taha ainult taha "lõksu" panna ja 5 ukselist heas konditsioonis ja hüvedega tundub, et on mission impossible.

Mõnusat kulgemist :beer:
Everyday Regular SAAB guy!
mätu
Postitusi: 53
Liitunud: N Veebr 07, 2008 17:28
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 Aero

#9

T Okt 27, 2015 23:55

Väga kena Saab, sooviks ka seest pilte näha :) Mõnusat kulgemist.
Always on the wheels!
brg
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 18, 2015 18:48
Asukoht:
Auto:

#10

P Nov 01, 2015 23:23

Tasapisi tutvun autoga. Nädala sees läks uus esiklaas ette.

Nädalavahetusel võtsin armatuuri lahti. Õigemini tahtsin eelkõige armatuuri alumist osa lahti saada, aga enne kui arugi sain oli ülemine osa autost väljas, kuid alumine endiselt kinni. Toda osa enne lahti ei saanudki kui netis olevast manualist õige koha üles leidsin - poldid käivad kapoti alt :red:

Aga kui juba armatuuri ülemine osa väljas oli, siis oli hea võimalus kõik läbipõlenud lambid vahetada. Õnneks sain möödaminnes ka salongiventika paremini käima. Muidu oli peaaegu kõikides õhujagamise asendites max kiirus, kuid komistasin ühe katki lõigatud/rebitud juhtme otsa, mis õhujagaja lüliti juurde pidi minema.

Algselt oli soov saada ligi keskluku ja püsikiiruse ajudele. Kumbki lisa hetkel ei tööta. Keskluku oma võtsin lahti ja käisin kiirelt testriga üle. Kontaktid paistavad head ja esimese hooga üle ei jooda. Uurin enne teised kohad ka üle. Püsikiirusega jäin üsna samasse seisu ainult et see karp jäi lahti võtmata. Muud asjaga seotud lülitid kontrollisin üle niipalju kui sain. Eks ma pusin edasi.



Lisatud failid
HAMSUN
Postitusi: 56
Liitunud: K Sept 23, 2015 0:37
Asukoht: Tallinn
Auto:

#11

E Nov 02, 2015 0:43

Ilus.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#12

E Nov 02, 2015 2:58

Heledad istmed ka veel :head:
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#13

E Nov 02, 2015 7:14

Püsika diagnoosimiseks väike abimees: http://www.saabnet.ee/cc.pdf
Kesklukumoodulil on külmjoote probleeme. Samas alustaks juhi ukse juhtmete/lüliti kontrollist.

Muidu lahe masin sul :)
brg
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 18, 2015 18:48
Asukoht:
Auto:

#14

E Nov 09, 2015 14:31

Väike värskendus logiraamatusse:

Kuna vasakpoolne seisupiduri tross oli kinni kiilunud, siis üritasin trossid ära vahetada. Kui lahtivõtmiseks juba läks, siis tellisin mõlema poole omad. Millegipärast tulid trossid erineva pikkusega (1630mm ja 1650mm) ja erinevatelt tootjatelt, aga eks nii varuosa tellides näitas ka. Vasakpoolsega polnud muret, uus tross läks ilusti vana asemele. Parempoolsel aga jäi kõri isegi kõige lühemas asendis ilmselgelt pikaks ja trossi ots ei ulatunud seega kangini. Parempoolne vana tross oli tegelikult heas seisus ja liikus kergelt, kuid siiski oli soov uus panna. Lõikusin kõri (õigemini selle keskel oleva metallist regulaatori) lühemaks ja sain asja kuidagimoodi külge, kuid tulemus ei olnud hea ja rahule ei jäänud. Trossi plastik-kate sai ka ikka kannatada. Panin paremale poole vana trossi tagasi.

Ilmselt oli tegu ikkagi vale trossiga, mis sellest et pakendi peale oli kirjutatud Saab 900 (91-93) ja RH. Kaasas olnud kummilutt kerest läbiviigu jaoks oli ka suurema diameetriga kui olemasolev.

Täna nägin esimest korda, et kesklukk töötas... paar korda... ja siis jälle ei töötanud. Seega peab ikka mingi ühenduse jant olema, kas siis moodulis või ukse sees lülitis. Võtan hoogu, et need asjad üle kontrollida.
Nakataja
Postitusi: 396
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#15

T Nov 10, 2015 21:51

Tõsiselt kena masin.
Keskluku osas soovitan ka vaadata üle juhipoolse rattakoopa ja ukse vahelises "pesas" olevad juhtmekim
bud ja pistikud (kaitsmebloki juures). Need pistikud võivad olla oksüdeerunud ja ei anna korralikku kontakti. Minul oli seal paras ussipesa ning isegi juhtmete isolatsioonid oli vananenud ning kohati lühise tekkimise ohuga. Sul küll oluliselt uuem auto aga siiski tasub need pistikud üle vaadata.
brg
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 18, 2015 18:48
Asukoht:
Auto:

#16

E Nov 23, 2015 14:28

Tänan sooja vastuvõtu eest :)
Eile läksid talverattad alla tagasi, millega auto üle lahe tuli. Hea mugav on sõita kui ei pea igasuguste teel olevate jõnksude peal ettevaatlikult võtma (et ratas koopasse ei käiks). Kevadeks tuleb midagi välja mõelda, et saaks ikka neid 16" velgi edasi kasutada (et27). Ilmselt väiksem rehv aitab veidi (205/55R16 -> 195/50R16), aga võimalik, et tuleb originaal vedruga (+kummipuksid) proovida.

Nädalavahetusel läks uus bypass klapp külge. Vanast puhus tuul läbi. Uued vaakumvoolikud ja "stutsid" on postiga siiapoole teel. Nende vahetus on rohkem nagu igaks juhuks, liiga odavad et vahetamata jätta. Olemasolevad ei näe ka just kõige värskemad välja, siit-sealt pragulised (pealtpoolt).

Sõidetud on >2000km ja kütusekulu on iga paagiga jäänud kriips alla 10l/100km (kodu-töö-kodu).
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#17

E Nov 23, 2015 15:10

195/50R16 rehv lahendab su probleemi ilmselt enamikeks juhtudeks ära. Maksimaalselt koormatud (3 meest taga) masinaga samas käib minull siis ka koopasse. Aga selles autos pole minu arust see päris normaalne situatsioon nagunii :)

Kui su masinal peaks kunagi mingeid Lucas specific anomaaliaid hakkama juhtuma, siis minult võid küsida testimiseks või lahendamiseks mõningaid juppe mis mul oma autost üle on jäänud (õhulugeja, tühikäigu klapp, pihustid, aju...)
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#18

E Nov 23, 2015 15:28

Mul 205/50/16 rehv ei käi koopasse 205/55/16 käis. Samas mul pole uhket sportvedrustust, ehk selles asi :(
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#19

E Nov 23, 2015 15:56

Selline abinõu aitab kah rataste koopaserva hõõrumist vältida, täiesti toimiv enda autol:

https://www.airliftcompany.com/shop/60756/
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
brg
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 18, 2015 18:48
Asukoht:
Auto:

#20

E Dets 14, 2015 9:39

Kui su masinal peaks kunagi mingeid Lucas specific anomaaliaid hakkama juhtuma, siis minult võid küsida testimiseks või lahendamiseks mõningaid juppe mis mul oma autost üle on jäänud (õhulugeja, tühikäigu klapp, pihustid, aju...)

Tänud pakkumast. Kui siin peale bypassi vahetust kadusid tühikäigumured ära, siis mingi hetk tekkisid uuesti tagasi (külma mootoriga). Eile leidsin õnneks ühe lahtise vaakumvooliku otsa ja peale seda läks tühikäik taas korda. Voolikud on endiselt vanad, kuid olin neid mingi hetk lahti/kokku pannud ning ilmselt vanad voolikud torukestest nii hästi enam kinni ei hoia. Õnneks jõudsid äsja postist ka uued silikoonvoolikud kohale ja ootavad nüüd paigaldust.

Eile oligi üle pika aja taas üks putitamise päev. Põhiline (uus) mure oli kadunud armatuuri valgustus. Tegin paar nädalat tagasi ühe Võrru ja tagasi otsa. Pikk tee sõita, raadiot autos pole. Vaatasin siis sõidu ajal neid lahtisi maki juhtmeid/pistikuid ja sättisin seal midagi, kui ühel hetkel tuli sealtsamast raadio juurest väike suitsuvine ja kellad kustusid. Võtsin armatuuri esipaneeli lahti ja ühtegi kärsanud kohta ei leidnud.

Edasi võtsin näidikuteploki maha ja selle tagakülg kuigi hea välja ei näinud :( Reostaadist tulev rada oli kile peal täies pikkuses kärsanud ja ühe koha pealt katki. Plaanisin siis ajutiselt asja kokku tagasi panna ja õige lahenduse otsida. Rada kokku joota ei õnnestunud ja seega vedasin reostaadist eraldi ajutise silla ühe lambi soklini. Panin armatuuri kokku tagasi. Tuled läksid ilusti põlema, reostaat töötas, sättisin selle poole heleduse peale ja lasin autol kohapeal veidi käia. Max minuti pärast lõid kellad mõneks sekundiks täis heleduse peale ja siis kustusid. Edasi tuleb teine kord uurida. Võtsin selle ajutise silla lahti ja sõidan pimedalt edasi. Kaitse on muidugi korras.

Armatuuri lammutades jootsin möödaminnes ka keskluku mooduli üle ja vähemalt see asi sai korda.
Samuti käis mulle veidi närvidele, et auto laevalgusti ei kustunud uste sulgemise peale. Uste lülitid on korras, küll aga läks valgus ust avades veidi heledamaks. Järelikult pidi ka kinniste uste korral kuskilt mingi maa sinna lambini jõudma. Skeemist näpuga järge ajades leidsin, et tagumise istme all on ka mingi aegrelee, mis maad annab. Kui see välja tõmmata, siis hakkas laevalgusti uste järgi tööle. [strike]Uus relee läheb ostunimekirja.[/strike] Uus relee kasutaja IQ* varakambrist leidis omale minu auto tagaistme all uue koha.



Lisatud failid
brg
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 18, 2015 18:48
Asukoht:
Auto:

#21

P Dets 27, 2015 20:20

Nädal tagasi sai veidi putitatud.
Sisse läks uus õli 5w40 ja uueks said ka tagaluugi amordid.
Seda kuidas õlifiltrit nii vahetada, et kõike täis ei plökerda, tuleb veel õppida.
Samuti said vahetatud vaakumvoolikud ja ivometsa käest saabunud kellade plokk (aastast 1990). Esimese hooga vaadates oli täpselt sama, mis minu auto küljes (1992), kuid mõned pisierinevused on. Kui mingi hetk mul väga igav peaks hakkama, siis võtan välja ja vahetan ainult kellaplokkide tagumised kiled ära. Seniks aga sõidan 100 000 km väiksema läbisõiduga. Algse näiku peal oli ~370 500 km, uue peal 271 500 km.
Praegu igatahes näidikud töötavad ja tuled põlevad.

Paar päeva sai rahulikult sõidetud ja kuidagi hakkas tühikäik jälle hüppama. Katsusin vaakumvoolikud üle ja klapikambri kaanele minevat pigistades mootori töö muutus, seega võttis sealt kuskilt jälle õhku vahele. Leidsingi siis lõhkise karteri tuulutuse vooliku. Panin selle klambriga ajutiselt jälle kinni, kuid uue ostmisest pääsu pole. Kui kohapealt poest ei leia, siis tuleb ilmselt do88 oma tellida.






Lisatud failid
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#22

K Dets 30, 2015 22:00

Seda kuidas õlifiltrit nii vahetada, et kõike täis ei plökerda, tuleb veel õppida.


Kui selgeks saad, tuleks õppima :headbang: Ega see päris okei koht õlifiltrile ei ole küll. Eriti kehv turbokatel ja kui "igaks juhuks, äkki tuleb lahti" sai filtrit veel peale pingutatud...
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#23

E Jaan 25, 2016 12:34

Muidugi on võimalik tellida õlifiltri relocation komplekte, mille abil saab õlifiltri mujale paigutada. Samas sellist asja läheks vaja, kui õlivahetusi tihedalt teha(Pidevat itsi saav mootor)
Aero bodykit teeb kadedaks selle auto puhul, ilus.
brg
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 18, 2015 18:48
Asukoht:
Auto:

#24

R Mär 18, 2016 12:42

Ei ole klassikamehed midagi talveunes. See auto siin on talv otsa kilomeetreid kogunud ja juhti rõõmustanud.

Suuremaid parandustöid ega tuuningut pole tehtud ning parem kui plaani üldse midagi ei võta. Piirdun tavaliste hooldamistega... kuigi tundub, et ka neid võiks vähem teha, sest kõik mida ma puutun ja paremaks üritan teha, kipuvad esialgu hullemaks minema või üldse küljest kukkuma :D

Selle aasta esimese hoolduse tiiru tegin kuskil kuu tagasi, vahetasin karterituulutuse vooliku, veepumba (jahutusvedeliku tase kergelt kahaneb ja pumba all oli jahutusvedeliku jälgi ja eeldasin, et sealt tihendi vahelt lekib). Sama hooga vahetasin küünlad ja üritasin vahetada ka küünlajuhtmed, jagaja kaane ja rootori, aga nendega läks juba nihu. Rootor on selgelt vale (ei mahu võlli otsa) ja NGK küünlajuhtmed ka ei istu hästi (valisin ladu24-st kallimad (45.-), arvates et kallim on ikka parem. Nüüd neid seal enam näha pole... aga muidu sellised, sama koodiga NGK RC-SB605), jäävad pingule kuna jagaja poolne ots on sirge, mitte 90 kraadi pöördega. Igatahes mootor nende pingul kaablitega ei käinud normaalselt ja läksid vanad kaablid tagasi.

Nädal hiljem on näha, et veepumba alt on endiselt märg ja paistab, et tilgad kukuvad hoopis soojendusradika möödavoolu jublakast. Kaalusin ka võimalust see kahe torujupiga asendada, aga panin ikkagi õige jublaka ostukorvi. Korvi läksid veel mõned pisividinad ja nüüd ootan pakki.

Samal ajal proovisin sotti saada kergest vinguvinest mis kiirendamisel salongi tuleb. Kapoti alt on näha, et turbo ja väljalaske piirkonnast kusagilt see tuleb. Mõeldud-tehtud ja keerasin pea kõik mutrid ja poldid seal turbo flantsi juures puruks :freak:
Pisut võibolla liialdan - tikkpoldid ja mutrid tulid enam-vähem normaalselt kangutamise peale lahti, kuigi vajasid kõik siiski vahetust. Aga kõik 5 turbo flantsi polti murdusid kerge puute peale ja seal ei aidanud muu kui poldiotste välja puurimine (proovisin roostesurma ja kuumutamist, kinni mis kinni). Turbot ei tahtnud maha võtta ja tegin seda kapoti all. Nagu arvata oli, said paar keeret selle tõttu ka veidi kannatada ja neile panin pärast pikemad poldid ning mutrid toetuseks taha. Flantside ühenduspinnad tahtsid päris korralikult silumist saada, aga siinkohal olin ma ilmselt laisk ja lõpuni siledaks ja haljaks tervet pinda ei viitsinud nühkida. Peale 2 päeva nu**i ja kokku panemist oli näha, et tulemus pole ei parem ega halvem. Samas kui lähemalt uurida, siis on näha, et pigem lekib vingu kolle ja turbo vahelt. Seega läks tellimusse ka uus tihend sinna vahele. Ehk siis turbo mahavõtmisest ma ei pääse. Turbol endal mingeid lokse ei paistnud (kuigi väike pikiloks peaks vist olema?)

Märtsis ootab ülevaatus ka veel ees.
Uued 195/50R16 rehvid on samuti olemas ja ootavad montaazi, kuid enne tuleb velgi veidi värskendada.



Lisatud failid
brg
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 18, 2015 18:48
Asukoht:
Auto:

#25

R Apr 01, 2016 11:50

Igavuse üle kurta oleks patt.

Ports uusi pisividinaid said nädal tagasi autole külge:
* esitule pesuri düüs (talvel jääst puhastades lõhkusin ära)
* embleem kapotile
* jagaja kaas + rootor
* õhufilter
* uued küljesuunakad (vanadel klamber murdunud ja kippusid tilbendama)
* summuti tripid
* soojendusradika möödavoolu klapp

Lisaks andis näidikute plokk jälle alla. Seekord siis spidokas, trossi kinnituskoht murdus kella küljest lahti. Oligi hea võimalus oma vanal ja õigel plokil tagant kile ära vahetada ja uuesti kasutusele võtta.
Õige läbisõit on ka nüüd tagasi - 370320 km (vahepeal ~3500km jagu läks kaotsi, aga see ehk antakse andeks).
Näidikuploki vahetus käib nüüd küll juba libedalt, kuid loodetavasti pole mõnda aega seda omandatud oskust tarvis jälle kasutada.

Ja eile siis kukkusime kill-koll ülevaatuselt läbi, CO ja HC kõrged, kõik muu tip-top (üks piduritule pirnike jäi ka kahe silma vahele). CO tühikäigul ~0,66% ja pööretel ~0,8%, HC vastavalt 270 ja 100. Lambda 1,023. Järgmine nädal läheb katalüsaator vahetusse ja siis proovime uuesti.

Kiirete tööde nimekirjas on veel turbo flantside sirgemaks lihvimine ja vl.kolle ja turbo vahele uue tihendi sättimine. Samuti ootavad viimast lihvi ja lakki suvevelgede randid.

Piltide jaoks ootan ilusamat ilma.
Vasta