Saab 900 turbo, 1992, brg
Postitatud: E Mai 09, 2016 19:20
Ülevaatus sai paar päeva hiljem pärast uue kati paigaldust läbitud, selle teemaga nüüd järgmise aasta jaanipäevani mureta.
Samuti sai velgede värskendus ära tehtud. Alguses olid kõik 4 velge sellised, nagu esimesel pildil: lakk narmendas ja mõned täkked ka servades.
Kuna keskmised osad olid rahuldavas või lausa heas seisus ning ei olnud tahtmist värvimisega tegeleda, siis puhastasin ainult välimised randid treipingis haljaks. Kahel veljel lasin suuremad täkked täis keevitada ning veljed üleüldiselt sirgestada.
Peale lasin 2K purgilaki (http://www.autovärvid.ee/tootekataloog-2k-spraylakk-400ml&kat=113), kokku vast nii ~4-5 kihti. Tulemusega võib täitsa rahule jääda.
195/50R16 rehv tõesti lahendas koopaservade kratsimise probleemi. Suurte "hüpekate" juures tuleb madaluse tõttu niikuinii vaiksemalt võtta, aga normaalsetes oludes täiesti rahulik ja muretu.
Samuti sai velgede värskendus ära tehtud. Alguses olid kõik 4 velge sellised, nagu esimesel pildil: lakk narmendas ja mõned täkked ka servades.
Kuna keskmised osad olid rahuldavas või lausa heas seisus ning ei olnud tahtmist värvimisega tegeleda, siis puhastasin ainult välimised randid treipingis haljaks. Kahel veljel lasin suuremad täkked täis keevitada ning veljed üleüldiselt sirgestada.
Peale lasin 2K purgilaki (http://www.autovärvid.ee/tootekataloog-2k-spraylakk-400ml&kat=113), kokku vast nii ~4-5 kihti. Tulemusega võib täitsa rahule jääda.
195/50R16 rehv tõesti lahendas koopaservade kratsimise probleemi. Suurte "hüpekate" juures tuleb madaluse tõttu niikuinii vaiksemalt võtta, aga normaalsetes oludes täiesti rahulik ja muretu.