Saab 99 GLE, 1976, Vulkanus
Postitatud: L Jaan 02, 2016 0:21
Panen siis lõpuks üles masina mis on minu käes juba mõnda aega olnud ja olen plaani pidanud ,kas hakata selle projektiga tegelema või hoopis edasi müüa.
Oma poja tungival soovil olen seda otsust edasi lükanud ja tema soovi austades masina alles jättaja tuleb vist kiusatusele järgi anda ja ikka see auväärt töö ette võtta, millal seda teha veel ei tea.
(kui keegi väga hea ostupakkumise teeb siis äkki mõtlen ümber)
Masinaks siis tänapäeval üliharuldaseks jäänud 99 GLE variant asi on kordades haruldasem kui 99 turbo. Varustuses aut .kast el. peeglid lux. sisu,tagaklaasi soendus nii õhu kui traatidega,roolivõim.k-jet pritse istmesoendused.
Antud masinate vähesus on tingitud just Saabi põhihädast roostest mis seda mudelit ikka väga hullusti pidi närima. Kõik masinad mis kuskil alles on on ikka koledad rimakad.
Antud masinat on õnnistatud hoolsate omanike poolest, kes toda on ikka väga heldelt kohendanud ja kenasti ära määrinud igasuguste mögladega.
suuremat roostet leidub 2 põhilises kohas parema karbi tagumises osas ja esipõlles. Kõikjal mujal on kere korras kaasarvatud ustes mis on põhjalikult tavotti täis valatud.
Probleeme ,aga jätkub üksjagu ,kere on karestamata punaseks võõbatud ja mootor on 15 a seisnud ja kollektor maas seisnud, niiet igaüks võib arvata ,kui toredaks too taastamine võib kujuneda. Roolivõim samuti lekib nagu mahlakask.Seda viimast ei saagi enam taastada kuna tegemist üliharuldase latiga, see tuleb asendada uue tüübi 900 ja omaga.
Omapärastest lahendustest on selline lisa, et tagaistme alt jooksevad õhukanalid tagaklaasile õhku puhuma.
Tasapisi olen juppe kogunud, mootori peaks kokku saama kuid see mis kala kõhus on on tänaseni teadmata.
tolle masinal on originaalis jalgpalli valukad need sain ivometsa käest (tänud talle)
Puuduvad asjad on
Pensupaagi kroomitud kork ja paaki viiv kütusetoru mis pudenes laiali
Samuti võib mulle B mootorit pakkuda
ka aut. kastist ei ütle ära.
Panen siis mõned pildid ka .
Oma poja tungival soovil olen seda otsust edasi lükanud ja tema soovi austades masina alles jättaja tuleb vist kiusatusele järgi anda ja ikka see auväärt töö ette võtta, millal seda teha veel ei tea.
(kui keegi väga hea ostupakkumise teeb siis äkki mõtlen ümber)
Masinaks siis tänapäeval üliharuldaseks jäänud 99 GLE variant asi on kordades haruldasem kui 99 turbo. Varustuses aut .kast el. peeglid lux. sisu,tagaklaasi soendus nii õhu kui traatidega,roolivõim.k-jet pritse istmesoendused.
Antud masinate vähesus on tingitud just Saabi põhihädast roostest mis seda mudelit ikka väga hullusti pidi närima. Kõik masinad mis kuskil alles on on ikka koledad rimakad.
Antud masinat on õnnistatud hoolsate omanike poolest, kes toda on ikka väga heldelt kohendanud ja kenasti ära määrinud igasuguste mögladega.
suuremat roostet leidub 2 põhilises kohas parema karbi tagumises osas ja esipõlles. Kõikjal mujal on kere korras kaasarvatud ustes mis on põhjalikult tavotti täis valatud.
Probleeme ,aga jätkub üksjagu ,kere on karestamata punaseks võõbatud ja mootor on 15 a seisnud ja kollektor maas seisnud, niiet igaüks võib arvata ,kui toredaks too taastamine võib kujuneda. Roolivõim samuti lekib nagu mahlakask.Seda viimast ei saagi enam taastada kuna tegemist üliharuldase latiga, see tuleb asendada uue tüübi 900 ja omaga.
Omapärastest lahendustest on selline lisa, et tagaistme alt jooksevad õhukanalid tagaklaasile õhku puhuma.
Tasapisi olen juppe kogunud, mootori peaks kokku saama kuid see mis kala kõhus on on tänaseni teadmata.
tolle masinal on originaalis jalgpalli valukad need sain ivometsa käest (tänud talle)
Puuduvad asjad on
Pensupaagi kroomitud kork ja paaki viiv kütusetoru mis pudenes laiali
Samuti võib mulle B mootorit pakkuda
ka aut. kastist ei ütle ära.
Panen siis mõned pildid ka .