4. leht 4-st

Re: Saab 900 T8 Aero 1989 Special, KorK

Postitatud: N Aug 15, 2019 14:44
Postitas KorK
Vahepeal nukralt seisnud, kuid nüüd on jälle aeg tal ennast kätte võtta.
Hetkel läks tegemisse Ivometsa juurde.
Klassikute puhul on hea see, et alguses ei paista rooste kuskilt välja ja tundub, et kõik on ilus ja kena. Isegi ülevaatuse mees kiitis kaks aastat tagasi, et väga heas korras masin selle aasta kohta. Kui mingi hetk tolm toas oli ka tagumise istme alt kaks rusika suurust auku leidsin, siis hakkas asi hargnema. Nüüdseks pole põhimõtteliselt mitte ühtegi detaili auto kerel, mis pole keevitamist saanud ja see protsess veel jätkub. Eesmärk on sel aastal veel ülevaatus ja kere roostevabaks saada.

Re: Saab 900 T8 Aero 1989 Special, KorK

Postitatud: N Aug 15, 2019 14:46
Postitas KorK
Hetkel pooleldi Mad Max stiilis masin. Äkki peakski selliseks jätma.

Re: Saab 900 T8 Aero 1989 Special, KorK

Postitatud: N Aug 15, 2019 17:03
Postitas ivomets
Homme saan teha veel viimasest tiivaäärest ka paar pilti, mis ja kuidas tehtud oli.
Pahtel katab, värv matab stiilis on see masin tehtud. Pole hullu, tiivakaared saab head ja rauast.

Re: Saab 900 T8 Aero 1989 Special, KorK

Postitatud: P Sept 01, 2019 11:10
Postitas KorK
Nüüd suured tänud Ivometsale, sest tema poolt sai tehtud ära suur töö ja kogu auto niiöelda vundament on tänaseks taastatud. Lisaks ülevaatus läbitud ja nüüd vurab see masin jälle teedel. Kogu põhi sai sisuliselt uus ja lisaks kõik uued tiivakaared. Vahetada on vaja veel tagaluuk, mis on olemas aga vajab üle värvimist, kapott mida on ka uut vaja ning mõlemad uksed ideaalist vahetaks ka paremate vastu. Ehk sisuliselt on lõpuks tegemist terve auto ülesehitusega :D

Autole järgi minnes oli tunne nagu laps läheks kommipoodi või ülikooli lõpetanu enda esimesele töökohale. Elevus oli suur ja taasarmumine silmapilkne. Kes ütleb, et vana arm ei roosteta- muust ta vahepeal ei koosnenudki. Istudes modernsest autost sinna Saab 900 turbosse, siis emotsioonid löövad tugevalt üle pea. See kuju, see sõidutunnetus, see turbo kick alates 3000 pöördest ja stabiilsus maantee kiirustel on ikka omaette tase. Ja muidugi linna vahel sõites on harv juhus, kus võõrast pilku või laiki ei saa.

Tööd on veel palju aga vähemalt on tugev baas nüüd olemas, mille pealt edasi minna. Õnneks läheb sinna ka lõpmata koguses finantsvahendeid ja ülejääva raha otstarbe pärast ei pea muretsema.

Tervitused ka helerohelise küüliku omanikule, keda said nähtud Saaremaal Auriga parklas :headbang: