1. leht 1-st

Saab 900 16i projekt T5 TURBO

Postitatud: T Okt 04, 2016 14:49
Postitas torque
Kuna pikad ja pimedad õhtud hakkavad paistma siis sai võrus käidud ja üks silma jäänud Saab projektiks toodud. Juba ammu oli plaanis üks klassik mõnusasti ära turbotada, kuna 2 ukselisi raske leida sai valikuks 4 ukseline sedaan 89a ja 16 klapilise mootoriga. Eks kõik sõlmed tuleb üle käia, aga loodan, et kevadeks mõnus adrenaliini tekitaja valmis. Mõned pildid. https://plus.google.com/113122171204391795844

Saab 900 16i projekt T5 TURBO

Postitatud: T Okt 04, 2016 16:07
Postitas arvo92
Ma küsin alustuseks kohe lolli küsimuse, kuna ma ei tea paremini - kas nendel 16 klapilistel mootoritel oli turbomootorite ja vabalthingavate ehituses ka midagi teisiti - näiteks ülemise otsa materjalidetugevuses, kolbide ehituses jne? Kui palju ümber teha vaja on või piisab vaid turbost, mootorijuhtimisest jne?

Jõudu igaljuhul, tore, kui keegi midagi teeb.

Saab 900 16i projekt T5 TURBO

Postitatud: K Okt 05, 2016 13:40
Postitas AndresV
Turboka kolvid peaks madalamad olema.

Saab 900 16i projekt T5 TURBO

Postitatud: K Okt 05, 2016 17:04
Postitas torque
Ma nüüd peast kohe ka ei mäleta, aga on olid vist jah madalamad nõgusamad, 2,3 on suur vahe turbo ja mitte turbo vahel. Ma veel mõtlen kas proovin orig jätta või kasutan juba 2,3T omi.

Saab 900 16i projekt T5 TURBO

Postitatud: N Okt 06, 2016 9:04
Postitas ivomets
Just, just . turbokal vist jah nõgusamad. Mul peaks paar tk olema. äkki kepsud ka erinevad? seda saaks kah vaadata , võrrelda.

Vaatasin yle. jah, turboka omad on nõgusamad paar 2 ...3 mm. kepsud tundusid samad ( 2,1 mootor ja turbokas).

Samas turbokaid on olnud läbi aja väga erineva surveastmega.

Re: Saab 900 16i projekt T5 TURBO

Postitatud: P Okt 15, 2017 22:38
Postitas saabu14jr
Kas oled miskit tehtud saanud? Huvitab just kas oled mingi lahenduse mõelnud t5 trigger wheeli jaoks...